Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, korakios είπε

Καλά στο άρθρο του autotriti λέει τα βασικά ,ότι χωρίς μπαλαντέζα τζάμπα έχεις τις μπαταρίες στα υβριδικά .
Το άλλο άρθρο δεν καταλήγει σε κάτι διαφορετικό από τη ξένη πηγή . Ότι τα ηλεκτρικά επιβαρύνουν περισσότερο στην κατασκευή τους και ότι θέλουν αρκετά χιλιόμετρα για να ξεκινήσουν να είναι φιλικά προς το περιβάλλον . Στον κύκλο ζωής τους είναι πιο πράσινα .

Ενδιαφέρον θα είχε κάποια έρευνα για το ποσοστό ανακύκλωσης των μπαταριών και πόσο ρυπαίνουν σε σχέση με καταλύτες και φίλτρα 

Έχω διαβάσει το αρχικό κείμενο που το "άρθρο" της autotriti βασίστηκε. 
Αυτό που γράφει είναι ότι εάν δεν χρησιμοποιείς τα υβριδικά ως...υβριδικά θα έχεις παραπάνω ρύπους σε ίδια οχήματα (συμβατικά-υβριδικά). Λογικό και αναμενόμενο.
Κάθε εργαλείο που χρησιμοποιείται διαφορετικά από τον σχεδιασμό του θα έχει διαφορετικά αποτελέσματα από τα αναμενόμενα. 
Το πρόβλημα είναι αυτοί, όπως γράφει κυρίως οι χρήστες εταιρικών, που δεν φορτίζουν τα οχήματα ούτε νοιάζονται για το ότι είναι υβριδικό. Όπως επίσης τα άτομα που αγοράζουν υβριδικά μόνο και μόνο για τις φοροελαφρύνσεις/επιδόματα δίχως να έχουν σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν ως τέτοια. 
Εδώ είναι ένα πρόβλημα νοοτροπίας και χρήσης, όχι τεχνολογίας. 
Πάντως σωστά οι επιδοτήσεις για υβριδικά έχουν αρχίσει να λιγοστεύουν, γιατί ήταν και είναι μεταβατικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση. 

|

Απάντησα για το άλλο άρθρο.
Η αρχική έρευνα είχε κάποια συμπεράσματα, τα οποία το σάιτ πολύ περίεργα δεν έδωσε βάση, αλλά έγραψε τα παρακάτω:
 " περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.."
Έτσι ο καταναλωτής θα μπορούσε να κάνει συγκρίσεις και να μη βγάζει εύκολα και γρήγορα συμπεράσματα περί του οικολογικού προφίλ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των ρυπογόνων ντίζελ ή βενζίνης."

Τα οποία κυριολεκτικά δεν αναφέρονται πουθενά στην έρευνα και είναι κυριολεκτικά βγαλμένα από τον...μυαλό του "αρθρογράφου". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, totalius είπε

Για τα επομενα 30 χρόνια δεν υπαρχει περίπτωση να απαγορευτεί στην Ελλάδα τουλαχιστον η βενζίνη . Εκτος και εχουμε σε κάθε δρόμο σε κάθε θέση Parking κ ένα σταθμό φόρτισης . Βάλε τωρα στο μυαλό σου τη Καλλιθέα το Παγκράτι τη Κυψέλη κ πες μου αν αυτο ειναι ποτε δυνατό .  Ισα ισα που η μεταπωλητική αξία του ηλεκτρικού ειναι στο πάτο αφου θα ψάχνεις να το πουλήσεις μονο σε κάποιο που εχει πυλωτή  ή γενικά σταθμό φόρτισης στο σπίτι του .

Εμενα προσωπικά αυτο που με χαλάει με τα ηλεκτρικά εκτος του οτι χάνεται η αισθηση της πραγματικής οδήγησης κ οτι μετατρέπουν το αγαπημένο μου αυτοκίνητο σε γκάτζετ ειναι οτι για κουβάδες που δε θα γύρναγες καν να τους κοιτάξεις στο δρόμο ζητάνε 30 χιλιάδες κ βάλε .Δλδ ανεβαίνει αδιανόητα το κόστος αγοράς αυτοκινητου  για αυτοκίνητα που ίσως με ενδιέφεραν να αγοράσω .

Εγώ μιλάω για 5-10 χρόνια μετά που λογικά θα υπάρχει καλύτερη υποδομή , στις χώρες με καλές υποδομές για ηλεκτρονιση τα ηλεκτροκίνητα κρατάνε την αξία τους στην αγορά ενώ τα βενζινοκίνητα πάνε στον πάτο δεν ξέρουμε σίγουρα πότε θα αλλάξει αυτό στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LongTom είπε

Η αρχική έρευνα είχε κάποια συμπεράσματα, τα οποία το σάιτ πολύ περίεργα δεν έδωσε βάση, αλλά έγραψε τα παρακάτω:
 " περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.."

8χρονια εννοεί για να ξεπεράσεις τα 100000χλμ ,που και χιλιομετρικά και σαν χρόνος είναι όντως τα όρια εγγύησης της μπαταρίας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/10/2020 στις 11:59 ΠΜ, apostolosapok είπε

Εγώ μιλάω για 5-10 χρόνια μετά που λογικά θα υπάρχει καλύτερη υποδομή , στις χώρες με καλές υποδομές για ηλεκτρονιση τα ηλεκτροκίνητα κρατάνε την αξία τους στην αγορά ενώ τα βενζινοκίνητα πάνε στον πάτο δεν ξέρουμε σίγουρα πότε θα αλλάξει αυτό στην Ελλάδα.

Εξήγησε μου λιγο πως κρατάει την αξία του το ηλεκτρικό από τη στιγμή που στα 7-8 χρόνια θα πρεπει να δώσεις άλλα 10 χιλιάρικα για να αλλάξεις τη μπαταρία του ; Δλδ για το Renault Zoe που λέγαμε . Θα εχεις δωσει 30 Κ για να αγοράσεις ενα αυτοκίνητο σα το Clio σε ηλεκτρικό + 10κ στα 8 χρόνια σύνολο 40 . Πόσο κοντα στην αξία του θα το πουλήσεις ; 

Μ'ονο το Leasing θα ειναι μία λύση για τα ηλεκτρικά . Μεταχειρισμένο ούτε που θα το κοιτας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, totalius είπε

Εξήγησε μου λιγο πως κρατάει την αξία του το ηλεκτρικό από τη στιγμή που στα 7-8 χρόνια θα πρεπει να δώσεις άλλα 10 χιλιάρικα για να αλλάξεις τη μπαταρία του ; Δλδ για το Renault Zoe που λέγαμε . Θα εχεις δωσει 30 Κ για να αγοράσεις ενα αυτοκίνητο σα το Clio σε ηλεκτρικό + 10κ στα 8 χρόνια σύνολο 40 . Πόσο κοντα στην αξία του θα το πουλήσεις ; 

Μ'ονο το Leasing θα ειναι μία λύση για τα ηλεκτρικά . Μεταχειρισμένο ούτε που θα το κοιτας .

Αυτό στα bold ΔΕΝ ισχύει, η μπαταρία θα κρατήσει πολύ περισσότερο, 8 χρόνια είναι η εγγύηση καλής λειτουργίας και όχι η διάρκεια ζωής της.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, totalius είπε

Ακομα κ αν στα 8 χρονια εχει πέσει στο 80% η μπαταρια πάλι χανει πολύ απο τη μεταπολιτική του αξία το αυτοκίνητο .

Στα 8 χρόνια ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο έχει χάσει πάρα πολύ αξία, κατά μέσο όρο πιάνει μόλις 35% της τιμής του αντίστοιχου καινούργιου. Και αυτό σε σχετικά "φτηνά" αυτοκίνητα (έως 20.000€), στα ακριβότερα η απαξίωση είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ. Οταν ομως υπολογιζεις οτι μετα απο λιγο θα πρεπει να αλλαξεις κ μπαταρία η τιμή πεφτει ακομα χαμηλότερα . Κ μη ξεχναμε για τί τιμες μιλαμε για το ηλεκτρικό εναντι του συμβατικού . Δλδ πραγματικά βλέπω τις τιμές του Zoe κ του Leaf κ δε το πιστευω. Για να μη πάμε σε BMW i οπου πηδας απο το παράθυρο .

Επεξ/σία από totalius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει μόνο η επιλογή της αλλαγής της μπαταρίας , με επισκευή/αλλαγή κάποιων κελιών θα κερδίζεις αυτονομία οπότε το κόστος να είναι και ανάλογο, πχ αν υπάρχουν 100 κελιά , να αλλάζουν μόνο τα 20 πιο ταλαιπωρημένα και να μπαίνουν νέας γενιάς ( ότι υπάρχει μετά από 10 χρόνια ) αποκαθιστώντας κάπως την αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στα 8 χρόνια ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο έχει χάσει πάρα πολύ αξία, κατά μέσο όρο πιάνει μόλις 35% της τιμής του αντίστοιχου καινούργιου. Και αυτό σε σχετικά "φτηνά" αυτοκίνητα (έως 20.000€), στα ακριβότερα η απαξίωση είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά που αναφέρεις; Γιατί αν πάρεις τον τιμοκατάλογο της AUDI για το Α3 πχ, για το 2012 και μετά μπεις στο car για να δεις μεταχειρισμένα αυτής της ηλικίας, οι τιμές είναι τουλάχιστον στο 50% της αξίας του αυτοκινήτου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δηλαδή θα πάρεις εσύ σήμερα 30k αμάξι και σε 8 χρόνια θα το δώσεις 9k; Αν είναι έτσι στο καπαρώνω από τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, koulkos είπε

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά που αναφέρεις; Γιατί αν πάρεις τον τιμοκατάλογο της AUDI για το Α3 πχ, για το 2012 και μετά μπεις στο car για να δεις μεταχειρισμένα αυτής της ηλικίας, οι τιμές είναι τουλάχιστον στο 50% της αξίας του αυτοκινήτου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δηλαδή θα πάρεις εσύ σήμερα 30k αμάξι και σε 8 χρόνια θα το δώσεις 9k; Αν είναι έτσι στο καπαρώνω από τώρα. 

Μιας κ να φέρεις το Audi A3 μπήκα να δω την τιμη του φτηνότερου ηλεκτρικού με αυτονομία στα 340 Km . Etron 50 Quattro στα 80k . Κ συζητάμε για μεταπωλητική αξία οταν ουτε  στα όνειρα μας δε μπορούμε να τα αγοράσουμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, koulkos είπε

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά που αναφέρεις; Γιατί αν πάρεις τον τιμοκατάλογο της AUDI για το Α3 πχ, για το 2012 και μετά μπεις στο car για να δεις μεταχειρισμένα αυτής της ηλικίας, οι τιμές είναι τουλάχιστον στο 50% της αξίας του αυτοκινήτου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δηλαδή θα πάρεις εσύ σήμερα 30k αμάξι και σε 8 χρόνια θα το δώσεις 9k; Αν είναι έτσι στο καπαρώνω από τώρα. 

Και μην ξεχναμε οτι οι τιμες των νεων αυτοκινητων σημερα σε σχεση με το 2012 εχουν ανεβει αρκετα δηλαδη ενα αυτοκινητο που το 2012 το αγοραζες στα 16000 τωρα χρειαζεσαι για το ιδιο μοντελο στην βασικη του εκδοση τουλαχιστον 20000 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ηλεκτροκινηση ειναι η μεγαλη ευκαιρια της αυτοκινητοβιομηχανιας να επανελθει σε υπέρογκα κέρδη . Ξερεις τι ειναι να βγαζεις ενα Clio ή ενα Micra κ να το πουλάς στη 3πλασια τιμη απλα γιατι του κότσαρες μια μπαταρια επανω;  Κ να εχεις καταναλωτες που νομιζουν οτι κερδιζουν από αυτό κ να ειναι ετοιμοι να σου τα σκάσουν ;

Επεξ/σία από totalius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, koulkos είπε

Έχεις κάποια στοιχεία για αυτά που αναφέρεις; Γιατί αν πάρεις τον τιμοκατάλογο της AUDI για το Α3 πχ, για το 2012 και μετά μπεις στο car για να δεις μεταχειρισμένα αυτής της ηλικίας, οι τιμές είναι τουλάχιστον στο 50% της αξίας του αυτοκινήτου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δηλαδή θα πάρεις εσύ σήμερα 30k αμάξι και σε 8 χρόνια θα το δώσεις 9k; Αν είναι έτσι στο καπαρώνω από τώρα. 

Καταρχήν δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια απαξίωση στο χρόνο, κάποιες μάρκες όπως Audi έχουν υψηλή μεταπωλητική αξία ενώ κάποιες άλλες πέφτουν στα τάρταρα. Το 35% - όπως έγραψα και παραπάνω - αφορά τον μέσο όρο απαξίωσης στα 8 χρόνια, δεν ισχυρίστηκα κάπου πως τόσο ακριβώς απαξιώνονται όλα.

Επίσης άλλο οι τιμές που ζητάνε στο car.gr και άλλο οι τιμές που μπορεί να πιάσει ένα αυτοκίνητο, όταν κάποιο βγαίνει προς πώληση στη σωστή τιμή δεν μένει καθόλου ενώ τα ακριβά μένουν για μήνες ή και παραπάνω προς πώληση.

Επίσης μια και έφερες πως παράδειγμα την Audi να σου πω μια εμπειρία μου, συγγενής αγόρασε το 2018 ένα μεταχειρισμένο A4 1.8Τ του 2009 (163ps, S/W, 4x4) με μόλις 11.000€, το οποίο είχε πληρωθεί το 2009 στην αντιπροσωπεία κάπου 48.000€, μιλάμε για 77% κάτω από την αρχική του αξία!

Επίσης το 35% του 30k δεν είναι 9k όπως έγραψες, είναι 10,5k.

Και ναι, έχω υπόψιν σχετική έρευνα για αυτά που αναφέρω, για σχετικά φτηνά αυτοκίνητα σε βάθος 14ετίας, δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου.

apaksiosi2011-14.jpg

http://www.carblogger.gr/2014/05/3.html

1 ώρα πριν, totalius είπε

Μιας κ να φέρεις το Audi A3 μπήκα να δω την τιμη του φτηνότερου ηλεκτρικού με αυτονομία στα 340 Km . Etron 50 Quattro στα 80k . Κ συζητάμε για μεταπωλητική αξία οταν ουτε  στα όνειρα μας δε μπορούμε να τα αγοράσουμε .

340km αυτονομία έχει και το Peugeot e-208 που ξεκινάει από 30.600€ (κάπου 25k με την επιδότηση), εκτός βέβαια αν εννοούσες "την τιμή του φτηνότερου ηλεκτρικού Audi με αυτονομία στα 340km".

42 λεπτά πριν, totalius είπε

H ηλεκτροκινηση ειναι η μεγαλη ευκαιρια της αυτοκινητοβιομηχανιας να επανελθει σε υπέρογκα κέρδη . Ξερεις τι ειναι να βγαζεις ενα Clio ή ενα Micra κ να το πουλάς στη 3πλασια τιμη απλα γιατι του κότσαρες μια μπαταρια επανω;  Κ να εχεις καταναλωτες που νομιζουν οτι κερδιζουν από αυτό κ να ειναι ετοιμοι να σου τα σκάσουν ;

Μην γράφεις ότι να ναι, τα ηλεκτρικά δεν έχουν τριπλάσια τιμή από τα θερμικά, επίσης η μπαταρία δεν είναι το μόνο που ανεβάζει τις τιμές τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημαντικό κόστος έχει και ο εξοπλισμός. (τα ηλεκτρικά είναι ποιο πλούσια)

Γι'αυτό βλέπουμε αυξήσεις και στα συμβατικά γιατί έχουν περισσότερο (και ακριβό) εξοπλισμό.

Κάποτε θυμάμαι ότι "full" εξοπλισμός ήταν τα ηλεκτρικά παράθυρα και το A/C (όταν αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο).

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...