Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλα, δεν το χουμε και πολυ στην Ελλαδα να παιξει καταθεση πινακιδων και κυκλοφορια ανασφαλιστο. Με τις ανοησιες ηδη που κανουν εδω με τα καυσιμα (που φυτιλιαζουν μεσω πληθωρισμου ολη την οικονομια, κλεβει πρωτο το κρατος και μετα ολοι οι υπολοιποι), τελος του χρονου θα τριβουν τα ματια τους απο τις καταθεσεις πινακιδων...

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Burgos είπε

Μονόδρομος όταν θα φτάσουν το 30-40% του στόλου. Αν φορολογηθούν νωρίτερα θα γίνει με πολύ αργούς ρυθμούς η μετάβαση.

Και σαφώς υπάρχει περιθώριο στα θερμικά. Αύξηση τεκμηρίων, αύξηση τελών ταξινόμησης, αύξηση τελών κυκλοφορίας το πιο εύκολο, καύσιμα 3€+.

Μετά όσο πλησιάζουμε στο τέλος των καινούριων θερμικών, θεωρώ πως τα μεταχειρισμένα, ειδικά τα τελευταία μοντέλα, θα είναι περιζήτητα. Πάρε κι ένα χαράτσι στη μεταβίβαση μεταχειρισμένου θερμικού.

Τρόποι υπάρχουν, το θέμα είναι να γίνει πρώτα βιώσιμη λύση η ηλεκτροκίνηση ώστε να υπάρχει εναλλακτική και μετά να αρχίσει η υπερφορολόγηση.

Οι ιδιοκτήτες των θερμικών είναι περισσότεροι και ψηφίζουν …….

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Οι ιδιοκτήτες των θερμικών είναι περισσότεροι και ψηφίζουν …….

Αν περάσουν μαζεμένες φορολογικές επιβαρύνσεις προεκλογικά τότε θα υπάρχει πολιτικό κόστος. Αν γίνει σταδιακά, μεθοδευμένα και μακριά από εκλογές τότε θα ξεχαστεί όπως πολλά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Ο κόσμος γκρινιάζει πολύ αλλά ξεχνάει εύκολα. Αυτό ήταν πάντα το πρόβλημα

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Burgos είπε

Αν περάσουν μαζεμένες φορολογικές επιβαρύνσεις προεκλογικά τότε θα υπάρχει πολιτικό κόστος. Αν γίνει σταδιακά, μεθοδευμένα και μακριά από εκλογές τότε θα ξεχαστεί όπως πολλά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Ο κόσμος γκρινιάζει πολύ αλλά ξεχνάει εύκολα. Αυτό ήταν πάντα το πρόβλημα

ευσεβεις ποθοι!

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, costas1973 είπε

Οι ιδιοκτήτες των θερμικών είναι περισσότεροι και ψηφίζουν …….

Ε και? Θυμάσαι ποτέ οι Έλληνες πολίτες να κατάφεραν κάτι με την ψήφο τους?

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/7/2022 στις 6:59 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Η προώθηση των θέσεων τους ανήκει κυρίως στις ΜΚΟ και τους πολιτικούς. Πολλοί σπεύδουν να εκμετσλλευτουν διαφορά φαινόμενα η προβλήματα για ιδιοτελείς σκοπούς και προβολή, ένα από αυτά τα φαινόμενα είμαι και η λεγόμενη κλιματική αλλαγή, στην οποία θα δεις ένα σωρό οργανώσεις μεγάλες και μικρές σχετικές με το περιβάλλον η με παρεμφερή αντικείμενα. Όλα αυτά είναι που έχουν κουράσει μερίδα του κόσμου και εγώ βλέπω όλα αυτά που περιέγραψα στο προηγούμενο post. 

Οι επιστήμονες ανδεικνύουν το γεγονός και αυτοί που γράφεις (και τα συμφέροντα που κρύβονται από πίσω τους) το εκμεταλλεύονται κατά το δοκούν.

Οι κακοί χειρισμοί (ή γενικώς χειρισμοί που πλήτουν άμεσα μερίδα του κόσμου) είναι που έχουν κουράσει με αποτέλεσμα αρκετοί όταν καταλαβαίνουν οτι δεν είναι εύκολο να επηρεάσουν τους χειρισμούς αυτούς, καταλήγουν να αφορίζουν το ίδιο το γεγονός.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
Στις 30/6/2022 στις 3:07 ΜΜ, Sakiz105 είπε

Για να γεμίσεις μια μπαταρία με 100kwh δεν θες 100khw ενέργειας, θες 110 ή 120 (συνήθως 13 με 20%)ανάλογα την ένταση και συνθήκες. Το υπόλοιπο χάνεται σαν θερμότητα.

Οι on board φορτιστές των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν απόδοση άνω του 95%. Εάν είσαι fan του Καλογεράκη, και ακούς κάτι ιστορίες δικές του περί 50% συνολικής αποδοτικότητας των... "μπαταριοκίνητων" αυτοκινήτων, σου έχω σχετικό βιντεάκι αφιερωμένο:

 

Στις 30/6/2022 στις 3:28 ΜΜ, haralabosg είπε

Μια γρηγορη ερωτηση, το κοστος για 100Km ( σε πολη)  για την φορτιση ενος ηλ.οχηματος ποσο είναι....?

Ανάλογα με το πού φορτίζεις και πώς. Για χρήση το καλοκαίρι εντός πόλης:

- Στο σπίτι με "νυχτερινό", €2.00 - €2.50 ανά 100χλμ
- Στο σπίτι χωρίς "νυχτερινό", €3.00 - €4.00 ανά 100χλμ
- Στους σταθμούς στα Super Market €6.00 - €7.00 ανά 100χλμ
- Σε ταχυφορτιστές ή αλλιώς "ρευματάδικα", €6.50 - €8.00 ανά 100χλμ

Για χειμώνα, βάλε 15% - 30% παραπάνω, ανάλογα με το όχημα.

Στις 30/6/2022 στις 10:43 ΜΜ, mindreader είπε

Πχ αν εγω θελω, μπορει να γεμισω και 20 μπιτονια βενζινη, και να την αραξω σε 1500 μετρα υψομετρο, εντελως off grid. Με ηλεκτρικο, πως μπορω να το κανω; Να χρειαζομαι να βρισκομαι σε καθε λιγες μερες/εβδομαδες, στο κοντινοτερο χωριο με παροχη ρευματος; Ή σε σπιτι με ρευμα, αν αυτο φορτιζει αμαξια; Δυσκολο αν οχι αδυνατον....

Ότι πιο αστείο έχω διαβάσει σ' αυτό το νήμα... Εντελώς ανάποδο από την πραγματικότητα!!!

Με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορείς να πας να χτίσεις μια καλύβα στην κορυφή του Ολύμπου, να ρίξεις 2-3kWp πάνελ πάνω, και να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου με ρυθμό 15χλμ ανά ώρα φόρτισης. Για πάντα! Αυτό σου κάνει "ευαλωτο ως 'αυτονομια' χρησης" και "πιο 'εξαρτωμενος' απο το 'συστημα'"; Κάνεις κάποιου είδους πλάκα;

  • Like 1
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Thanar είπε

Οι on board φορτιστές των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν απόδοση άνω του 95%. Εάν είσαι fan του Καλογεράκη, και ακούς κάτι ιστορίες δικές του περί 50% συνολικής αποδοτικότητας των... "μπαταριοκίνητων" αυτοκινήτων, σου έχω σχετικό βιντεάκι αφιερωμένο:

 

Ανάλογα με το πού φορτίζεις και πώς. Για χρήση το καλοκαίρι εντός πόλης:

- Στο σπίτι με "νυχτερινό", €2.00 - €2.50 ανά 100χλμ
- Στο σπίτι χωρίς "νυχτερινό", €3.00 - €4.00 ανά 100χλμ
- Στους σταθμούς στα Super Market €6.00 - €7.00 ανά 100χλμ
- Σε ταχυφορτιστές ή αλλιώς "ρευματάδικα", €6.50 - €8.00 ανά 100χλμ

Για χειμώνα, βάλε 15% - 30% παραπάνω, ανάλογα με το όχημα.

Ότι πιο αστείο έχω διαβάσει σ' αυτό το νήμα... Εντελώς ανάποδο από την πραγματικότητα!!!

Με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορείς να πας να χτίσεις μια καλύβα στην κορυφή του Ολύμπου, να ρίξεις 2-3kWp πάνελ πάνω, και να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου με ρυθμό 15χλμ ανά ώρα φόρτισης. Για πάντα! Αυτό σου κάνει "ευαλωτο ως 'αυτονομια' χρησης" και "πιο 'εξαρτωμενος' απο το 'συστημα'"; Κάνεις κάποιου είδους πλάκα;

Ειναι γνωστο ότι στην Ελλαδα τα βουνα ειναι γεματα με σπιτια που έχουν φωτοβολταικα για να φορτίζουν τα οχηματα τους, συνήθως 4Χ4 για να ανεβαινουν σε τετοια σημεια......πραγματικα στην κοσμαρα σας!

Επεξ/σία από costas1973
νν
Δημοσ.
Στις 1/7/2022 στις 8:29 ΜΜ, Backpacker είπε

Τα μεγαλύτερα (προβλήματα) είναι οτι δεν μπορούν να στηριξουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού των κρατών  τέτοιο φορτίο.
Εδώ τα καλοκαιρια στις χωρες με ζεστη (οπως η Ελλαδα) βγαινουν οδηγιες για συντηρητική χρηση κλιματιστικου...που ενα κλιματιστικο καιει το 10% απο εναν ταχυφορτιστη αυτοκινητου.

Το αλλο τεραστιο προβλημα ειναι χωροταξικο...πως θα χωρεσουν τοσες χιλιαδες φορτιστες στις απιστευτα πυκνοκατοικημενες πρωτεύουσες και πως θα φορτίζουν ταυτοχρονα σε αυτες τοσα αμαξια οταν δεν υπαρχει ουτε καν επαρκες παρκινγκ στις πολεις ποσο μάλλον για φορτιση. 

Υπάρχει ένα μεγάλο κενό σ' αυτά που γράφεις παραπάνω... Οδηγίες χρήσης κλιματιστικού στην Ελλάδα βγαίνουν επειδή ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε όλοι την ενέργεια. Σε μια ώρα που η παραγωγή είναι περιορισμένη. Επειδή τα τελευταία χρόνια η παραγωγή από ΑΠΕ συνεχώς αυξάνεται, εκτιμώ πως φέτος ΔΕΝ θα έχουμε οδηγίες χρήσης κλιματιστικού, καθώς πλέον τα μεσημέρια έχουμε πολύ καλή ευστάθεια λόγω των Φ/Β.

Επιπλέον, δεν γνωρίζεις πως οι φορτιστές (όλων των ταχυτήτων) είναι "έξυπνοι" καταναλωτές. Με ένα κλικ, ενεργοποιείται η δυναμική διαχείριση ισχύος, με αποτέλεσμα να μπορεί ο διαχειριστής (ΔΕΔΔΗΕ) να ορίζει όρια στην ισχύ. Κάθε 10ms. Σε πραγματικό χρόνο. Σαφώς αυτό θα δημιουργήσει κάποια δυσφορία στον οδηγό ηλεκτρικού που θα βλέπει την ισχύ φόρτισης να ανεβοκατεβαίνει σαν σε τραμπολίνο, όμως αυτό εκτιμώ θα γίνεται σπάνια (ακόμη δεν υπάρχει ανάγκη).

Το χωροταξικό είναι όντως πρόβλημα. Ευκαιρία για επιχειρηματικά σχέδια που θα παρέχουν χώρους στάθμευσης με φόρτιση, πολιτισμένα και οργανωμένα, σε σχέση με το χάος των πυκνοκατοικημένων περιοχών. Θα μείνουν όμως περιοχές ακάλυπτες και γι' αυτές δυστυχώς δεν υπάρχει λύση ακόμη.

  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Thanar είπε

Οι on board φορτιστές των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν απόδοση άνω του 95%. Εάν είσαι fan του Καλογεράκη, και ακούς κάτι ιστορίες δικές του περί 50% συνολικής αποδοτικότητας των... "μπαταριοκίνητων" αυτοκινήτων, σου έχω σχετικό βιντεάκι αφιερωμένο:

 

Ανάλογα με το πού φορτίζεις και πώς. Για χρήση το καλοκαίρι εντός πόλης:

- Στο σπίτι με "νυχτερινό", €2.00 - €2.50 ανά 100χλμ
- Στο σπίτι χωρίς "νυχτερινό", €3.00 - €4.00 ανά 100χλμ
- Στους σταθμούς στα Super Market €6.00 - €7.00 ανά 100χλμ
- Σε ταχυφορτιστές ή αλλιώς "ρευματάδικα", €6.50 - €8.00 ανά 100χλμ

Για χειμώνα, βάλε 15% - 30% παραπάνω, ανάλογα με το όχημα.

Ότι πιο αστείο έχω διαβάσει σ' αυτό το νήμα... Εντελώς ανάποδο από την πραγματικότητα!!!

Με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορείς να πας να χτίσεις μια καλύβα στην κορυφή του Ολύμπου, να ρίξεις 2-3kWp πάνελ πάνω, και να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου με ρυθμό 15χλμ ανά ώρα φόρτισης. Για πάντα! Αυτό σου κάνει "ευαλωτο ως 'αυτονομια' χρησης" και "πιο 'εξαρτωμενος' απο το 'συστημα'"; Κάνεις κάποιου είδους πλάκα;

Δεν νομίζω ότι η χρήση ΦΒ για φόρτιση είναι κάτι που συμφέρει οικονομικά και προφέρει απόσβεση. Με την τάση που θα πρέπει να δίνει προς την μπαταρία για φόρτιση.... άστο καλύτερα τι είδους κατασκευή πρέπει να κάνεις. 

Η απάντηση στον χρήστη που έκανες quote είναι να παει να φορτίσει το αμάξι του στον πλησιέστερο φορτιστή πριν ανέβει στο βουνό. 

Δημοσ.
Στις 2/7/2022 στις 1:01 ΠΜ, Backpacker είπε

Μα ναι ένα μέσο κλιματιστικό είναι 1 με 1,2kw ενώ ένας οικιακός σταθμός φόρτισης παίζει στα 22kw. 
Αν βάλουμε τους δημοσιους που είναι ακριβότεροι και ταχύτεροι φτάνουν μέχρι και 50kw χαλαρά!!!

Ότι νάναι... Ο οικιακός σταθμός μπορεί να είναι 22kW, κανένα αυτοκίνητο όμως δεν τα πιάνει. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης του 90% των ηλεκτρικών που κυκλοφορούν είναι είτε 7.4kW, είτε 11kW! Ενώ μπορείς πάντοτε να ρίξεις την ταχύτητα. Φορτίζοντας το βράδυ, έχεις αρκετές ώρες διαθέσιμες, ούτως ώστε να φορτίζεις στα 3-4kW! Οι δημόσιοι σταθμοί είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα, ΜΕΧΡΙ 22kW. Από κει και πέρα, πάμε στους ταχυφορτιστές, οι οποίοι παρέχουν ρεύμα απευθείας στην μπαταρία, DC, με ισχύ από 50kW μέχρι 250kW. Είναι δουλειά του παρόχου να εξασφαλίσει πώς θα διαθέσει αυτή την ισχύ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι.

Στις 2/7/2022 στις 2:28 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

ξεκάθαρα δεν αντέχει το σύστημα και απαιτείται γενική αναβάθμιση

Αυτή η καραμέλα έχει παλιώσει... Σύμφωνα με μελέτη του ΔΕΔΔΗΕ, το δίκτυο αντέχει 400χιλ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σήμερα!

34 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Ειναι γνωστο ότι στην Ελλαδα τα βουνα ειναι γεματα με σπιτια που έχουν φωτοβολταικα για να φορτίζουν τα οχηματα τους, συνήθως 4Χ4 για να ανεβαινουν σε τετοια σημεια......πραγματικα στην κοσμαρα σας!

Η φράση αυτή ήταν απάντηση στην αναζήτηση του mindreader που μας έγραψε πως
"Πχ αν εγω θελω, μπορει να γεμισω και 20 μπιτονια βενζινη, και να την αραξω σε 1500 μετρα υψομετρο, εντελως off grid. Με ηλεκτρικο, πως μπορω να το κανω; Να χρειαζομαι να βρισκομαι σε καθε λιγες μερες/εβδομαδες, στο κοντινοτερο χωριο με παροχη ρευματος; Ή σε σπιτι με ρευμα, αν αυτο φορτιζει αμαξια; Δυσκολο αν οχι αδυνατον...."

17 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν νομίζω ότι η χρήση ΦΒ για φόρτιση είναι κάτι που συμφέρει οικονομικά και προφέρει απόσβεση. Με την τάση που θα πρέπει να δίνει προς την μπαταρία για φόρτιση.... άστο καλύτερα τι είδους κατασκευή πρέπει να κάνεις. 

Η απάντηση στον χρήστη που έκανες quote είναι να παει να φορτίσει το αμάξι του στον πλησιέστερο φορτιστή πριν ανέβει στο βουνό. 

Μια χαρά συμφέρει οικονομικά, και το κάνουμε πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών, είτε μέσω αυτόνομου, είτε μέσω συστήματος net metering, είτε χρησιμοποιώντας μια ενδιάμεση λύση.

Σαφώς και μπορείς να φορτίσεις στον πλησιέστερο φορτιστή πριν ανέβεις στο βουνό, έδωσα μια απάντηση όμως στην "ελευθερία" που νιώθει ο φίλος μας που θα κουβαλήσει μερικά μπετόνια βενζίνη στο αυτοκίνητό του για να ανέβει στο βουνό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Thanar είπε

Ότι νάναι... Ο οικιακός σταθμός μπορεί να είναι 22kW, κανένα αυτοκίνητο όμως δεν τα πιάνει. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης του 90% των ηλεκτρικών που κυκλοφορούν είναι είτε 7.4kW, είτε 11kW! Ενώ μπορείς πάντοτε να ρίξεις την ταχύτητα. Φορτίζοντας το βράδυ, έχεις αρκετές ώρες διαθέσιμες, ούτως ώστε να φορτίζεις στα 3-4kW! Οι δημόσιοι σταθμοί είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα, ΜΕΧΡΙ 22kW. Από κει και πέρα, πάμε στους ταχυφορτιστές, οι οποίοι παρέχουν ρεύμα απευθείας στην μπαταρία, DC, με ισχύ από 50kW μέχρι 250kW. Είναι δουλειά του παρόχου να εξασφαλίσει πώς θα διαθέσει αυτή την ισχύ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι.

Αυτή η καραμέλα έχει παλιώσει... Σύμφωνα με μελέτη του ΔΕΔΔΗΕ, το δίκτυο αντέχει 400χιλ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σήμερα!

Η φράση αυτή ήταν απάντηση στην αναζήτηση του mindreader που μας έγραψε πως
"Πχ αν εγω θελω, μπορει να γεμισω και 20 μπιτονια βενζινη, και να την αραξω σε 1500 μετρα υψομετρο, εντελως off grid. Με ηλεκτρικο, πως μπορω να το κανω; Να χρειαζομαι να βρισκομαι σε καθε λιγες μερες/εβδομαδες, στο κοντινοτερο χωριο με παροχη ρευματος; Ή σε σπιτι με ρευμα, αν αυτο φορτιζει αμαξια; Δυσκολο αν οχι αδυνατον...."

Μια χαρά συμφέρει οικονομικά, και το κάνουμε πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών, είτε μέσω αυτόνομου, είτε μέσω συστήματος net metering, είτε χρησιμοποιώντας μια ενδιάμεση λύση.

Σαφώς και μπορείς να φορτίσεις στον πλησιέστερο φορτιστή πριν ανέβεις στο βουνό, έδωσα μια απάντηση όμως στην "ελευθερία" που νιώθει ο φίλος μας που θα κουβαλήσει μερικά μπετόνια βενζίνη στο αυτοκίνητό του για να ανέβει στο βουνό.

To net metering τι σχέση έχει; Εντελώς αυτόνομο ΦΒ θέλεις για να φορτίσεις την μπαταρία από δική σου εγκατάσταση, μόνο σε επαρχία με οικόπεδο, χωράφια κτλ.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

To net metering τι σχέση έχει;

Εάν έχεις net metering στη στέγη και φορτίζεις τη μέρα, πετυχαίνεις ταυτοχρονισμό παραγωγής / κατανάλωσης και φορτίζεις εντελώς τσάμπα.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

To net metering τι σχέση έχει; Εντελώς αυτόνομο ΦΒ θέλεις για να φορτίσεις την μπαταρία από δική σου εγκατάσταση, μόνο σε επαρχία με οικόπεδο, χωράφια κτλ.

Αναφέρθηκες πριν στο τι συμφέρει οικονομικά και προσφέρει απόσβεση, ε εφόσον εκεί που είσαι υπάρχει δίκτυο ρεύματος σε συμφέρει να έχεις φωτοβολταϊκά με net metering, μόνο έτσι θα κάνεις απόσβεση, να τι σχέση έχει. 

Το εντελώς αυτόνομο σύστημα στην ουσία είναι λύση μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει δίκτυο εκεί που είσαι.

 

  • Like 4
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αναφέρθηκες πριν στο τι συμφέρει οικονομικά και προσφέρει απόσβεση, ε εφόσον εκεί που είσαι υπάρχει δίκτυο ρεύματος σε συμφέρει να έχεις φωτοβολταϊκά με net metering, μόνο έτσι θα κάνεις απόσβεση, να τι σχέση έχει. 

Το εντελώς αυτόνομο σύστημα στην ουσία είναι λύση μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει δίκτυο εκεί που είσαι.

 

Με το net metering, προσφέρεις ενέργεια στο δίκτυο και γίνεται συμψηφισμος με τις καταναλώσεις σου, δεν φορτίζεις μπαταρίες ηλ. ΙΧ και γενικά κανένα φορτίο. Το φορτίο θα πάρει ενέργεια από το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ στο οποίο προσφέρεις παράλληλα και ενέργεια από ΦΒ. Το να φορτίζεις μπαταρίες αυτοκινήτων με ένα αυτόνομο ΦΒ (χωρίς net metering) επάνω στο βουνό είναι κάτι ασύμφορο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...