Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 4 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε Δυστηχώς από 1η μαίου πολλές εταιρείες είτε σταμάτησαν να φέρνουν συγκεκριμένα οχήματα ελλάδα είτε ανέβασαν τιμές. Από ότι βλέπω το 500 πρόσφατα άλλαξε μοντέλο και φυσικά τις εκδόσεις, για αυτό δεν υπάρχει τώρα η action στον τιμοκατάλογο. Κατά τα άλλα όντως σε όλα έχουν αλλάξει προς τα πάνω οι τιμές, λογικό είναι να πήρε αύξηση και το 500ε, όπως λογικό είναι να πήρε αντίστοιχη αύξηση και οποιοδήποτε b-sub που πριν είχε 20k.
Burgos Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 @Joshua21 κι εγώ τον τιμοκατάλογο της Fiat είδα και έγραψα για 33 μείον την επιδότηση. Πιθανόν να έχει καταργηθεί η Action γιατί ο τιμοκατάλογος είναι Ιουνίου
stelios_2809 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Λίγο off topic : σε επίπεδο εκπομπών τα αυτοκίνητα είναι το 10-15% του συνόλου. Η παραγωγή ενέργειας και οι βιομηχανία (κατασκευές κλπ) είναι σχεδόν το 50-60% με την ζήτηση για ενέργεια να είναι πεΡισσοτερο ανοδική. ΣΚεφτομαι αρκετές φορές αν το να πουλήσω το εξαετίας ΙΧ μου και να μεταβώ σε ηλεκτρικό είναι η λύση (ως τώρα κάνω 30-35.000 χλμ ανά έτος) και το καλύτερο ντιλ , οι περιορισμοί όμως μου φαίνονται απαγορευτικοί. Για το οικονομικό τεχνικό κομμάτι , νομίζω ειναι μια δύσκολη εξίσωση.
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 13 λεπτά πριν, Burgos είπε @Joshua21 κι εγώ τον τιμοκατάλογο της Fiat είδα και έγραψα για 33 μείον την επιδότηση. Πιθανόν να έχει καταργηθεί η Action γιατί ο τιμοκατάλογος είναι Ιουνίου Ναι καταργήθηκε, ο νέος τιμοκατάλογος έχει το νέο μοντέλο, το οποίο έχει διαφορετικά ονόματα εκδόσεων. Η ουσία του παραπάνω σκεπτικού πάντως δεν αλλάζει, αν πλέον το φτηνότερο 500ε βγαίνει από 25k παρόμοια αύξηση θα πήραν και τα φτηνότερα b-suv, κάπου στα 25k θα ξεκινάνε και αυτά.
gbras Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Με τοσα χιλιομετρα που κανεις σιγουρα συμφερει πολυ. Ποιοι περιορισμοι σε επηρεαζουν?
gpapadakis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Άρχισαν τα όργανα: https://www.carandmotor.gr/nea/episimo-haratsi-kai-sta-ilektrika-aytokinita 1
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 38 λεπτά πριν, gpapadakis είπε Άρχισαν τα όργανα: https://www.carandmotor.gr/nea/episimo-haratsi-kai-sta-ilektrika-aytokinita clickbait το άρθρο, ο τίτλος γράφει "επίσημο", και μέσα στο άρθρο λέει ότι η Ελβετία σκέφτεται να επιβάλλει κάποιο φόρο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια... 2
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε clickbait το άρθρο, ο τίτλος γράφει "επίσημο", και μέσα στο άρθρο λέει ότι η Ελβετία σκέφτεται να επιβάλλει κάποιο φόρο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια... Ανεξαρτήτως της ακρίβειας του άρθρου επί του χρόνου υλοποίησης, αυτή είναι μια συζήτηση που έχει ήδη ξεκινήσει στα «σαλόνια» των επιτροπών και είναι θέμα χρόνου η λήψη τέτοιων μέτρων, όσο θα μειώνονται τα έσοδα από τα καύσιμα. Το ερώτημα είναι αποκλειστικά το πότε και όχι το αν.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 22 λεπτά πριν, Joshua21 είπε clickbait το άρθρο, ο τίτλος γράφει "επίσημο", και μέσα στο άρθρο λέει ότι η Ελβετία σκέφτεται να επιβάλλει κάποιο φόρο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια... Ενώ εσυ νομίζεις ότι την τρύπα στον προϋπολογισμό θα την καλύψει ο κακομοίρης με το diesel 20ετιας ……
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Ανεξαρτήτως της ακρίβειας του άρθρου επί του χρόνου υλοποίησης, αυτή είναι μια συζήτηση που έχει ήδη ξεκινήσει στα «σαλόνια» των επιτροπών και είναι θέμα χρόνου η λήψη τέτοιων μέτρων, όσο θα μειώνονται τα έσοδα από τα καύσιμα. Το ερώτημα είναι αποκλειστικά το πότε και όχι το αν. Δεν διαφωνώ, και εγώ ο ίδιος άλλωστε έχω γράψει επανηλειμμένως στο συγκεκριμένο θέμα πως όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνουν σεβαστό ποσοστό θα αρχίσουν να φορολογούνται και αυτά ώστε να καλυφθούν οι απώλειες. Επίσης δεν σχολίασα την "ακρίβεια του άρθρου επί του χρόνου υλοποίησης", σχολίασα τον clickbait τίτλο. 3 λεπτά πριν, costas1973 είπε Ενώ εσυ νομίζεις ότι την τρύπα στον προϋπολογισμό θα την καλύψει ο κακομοίρης με το diesel 20ετιας …… Αυτό είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα, και όχι δικός μου ισχυρισμός. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2022 από Joshua21 2 1
Burgos Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Είναι τόσο μικρό το ποσοστό που θα ήταν ανόητο να φορολογηθούν τόσο σύντομα. Έχουν ήδη πολύ υψηλή τιμή αγοράς, αν μπουν και φόροι θα γίνουν απλησίαστα. Λογικά πρώτα θα αυξηθεί η φορολογία στα θερμικά, μετά θα φορολογηθούν τα PHEV και όταν τα EV φτάσουν σε ένα σεβαστό ποσοστό του στόλου θα αρχίσουν κλιμακωτά οι φόροι. Έχουμε και γι'αυτό πολύ δρόμο μπροστά μας 2
Basilhs23___ Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, gpapadakis είπε Άρχισαν τα όργανα: https://www.carandmotor.gr/nea/episimo-haratsi-kai-sta-ilektrika-aytokinita Ναι λες και δεν το περιμέναμε. Στην Ελβετία μπορεί να έπαθαν σοκ, εμείς οι Βαλκάνιοι τα ξέρουμε καλά αυτά πλέον. Πάντως σιγά μην δεν έχει να πληρώσει ο Ελβετός.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Burgos είπε Είναι τόσο μικρό το ποσοστό που θα ήταν ανόητο να φορολογηθούν τόσο σύντομα. Έχουν ήδη πολύ υψηλή τιμή αγοράς, αν μπουν και φόροι θα γίνουν απλησίαστα. Λογικά πρώτα θα αυξηθεί η φορολογία στα θερμικά, μετά θα φορολογηθούν τα PHEV και όταν τα EV φτάσουν σε ένα σεβαστό ποσοστό του στόλου θα αρχίσουν κλιμακωτά οι φόροι. Έχουμε και γι'αυτό πολύ δρόμο μπροστά μας Δυστυχώς οι ψήφοι είναι στους πολλούς και όχι στους λίγους, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση να μειώσουν το φόρο στα καύσιμα δεν υπάρχει περιθώριο για περισσότερη αφαιμαξη από τα θερμικά οχήματα, παίζουμε και το χαρτί τις ταξικότητας, δηλαδή θα τα πάρω από αυτούς που έχουν (εάν θυμάστε τα 2λιτρα) όποτε η φορολόγηση των ηλεκτρικών είναι μονόδρομος !!!
gbras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 15 λεπτά πριν, costas1973 είπε όποτε η φορολόγηση των ηλεκτρικών είναι μονόδρομος !!! Ναι καποια στιγμη στο μελλον οταν αποκτησουν οι περισσοτεροι. Προς το παρον και σιγουρα μεχρι να τελειωσει η δεκαετια δεν παιζει κατι τετοιο. 1
Burgos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, costas1973 είπε Δυστυχώς οι ψήφοι είναι στους πολλούς και όχι στους λίγους, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση να μειώσουν το φόρο στα καύσιμα δεν υπάρχει περιθώριο για περισσότερη αφαιμαξη από τα θερμικά οχήματα, παίζουμε και το χαρτί τις ταξικότητας, δηλαδή θα τα πάρω από αυτούς που έχουν (εάν θυμάστε τα 2λιτρα) όποτε η φορολόγηση των ηλεκτρικών είναι μονόδρομος !!! Μονόδρομος όταν θα φτάσουν το 30-40% του στόλου. Αν φορολογηθούν νωρίτερα θα γίνει με πολύ αργούς ρυθμούς η μετάβαση. Και σαφώς υπάρχει περιθώριο στα θερμικά. Αύξηση τεκμηρίων, αύξηση τελών ταξινόμησης, αύξηση τελών κυκλοφορίας το πιο εύκολο, καύσιμα 3€+. Μετά όσο πλησιάζουμε στο τέλος των καινούριων θερμικών, θεωρώ πως τα μεταχειρισμένα, ειδικά τα τελευταία μοντέλα, θα είναι περιζήτητα. Πάρε κι ένα χαράτσι στη μεταβίβαση μεταχειρισμένου θερμικού. Τρόποι υπάρχουν, το θέμα είναι να γίνει πρώτα βιώσιμη λύση η ηλεκτροκίνηση ώστε να υπάρχει εναλλακτική και μετά να αρχίσει η υπερφορολόγηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα