Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Τα χουμε ξαναπεί για την κλιματική αλλαγή. Η πλειοψηφία την θεωρεί fake η δεν δίνει την πρέπουσα σημασια γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη προς αυτούς που αναφέρουν και που αναδεικνύουν το πρόβλημα αυτό. Και ποιοι είναι αυτοί; Πολιτικοί, ΜΚΟ, δημοσιογράφοι. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την επιδείνωση των οικονομικων, της ποιότητας ζωής, της ελπίδας και την αναξιοπιτία της πολιτικής, έχουνε κάνει μερίδα του κόσμου να μην πιστεύει και να επιθυμεί αλλαγές, να αντιμετωπίζει με αδιαφορία και ωχαδερφισμο το πρόβλημα από κάποια ελίτ που θέλει απλά να σου επιβάλλει διαφορα πράγματα για να εξυπηρετήσει τα δικά της συμφέροντα. 

Δεν θα παραβλέψω φυσικά να πω ότι εκτός από τα παραπάνω φταίει και ο τρόπος που παρουσιάζεις ένα πρόβλημα ή τα πρόσωπα που δείχνεις. Πχ διάφορες ακτιβιστηκες ενέργειες από ομάδες η ο λόγος από πρόσωπα όπως η Τουνμπεργκ, δεν είναι αρεστα από σημαντική μερίδα πληθυσμών και αντί να λύσουν το πρόβλημα, ενισχύουν όλα τα παραπάνω. 

Ποιοι περισσότεροι;
Γιατί τα καλύτερα στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν ότι η πλειοψηφία την θεωρεί πραγματικότητα (και προφανώς την βλέπει στην καθημερινότητα τους), με τις περισσότερες μετρήσεις να θεωρούν ότι και ο μέσος Έλληνας το βλέπει ως ρεαλιστική και άμεση απειλή:

Αναφορά σε κείμενο

https://www.pewresearch.org/fact-tank/2019/04/18/a-look-at-how-people-around-the-world-view-climate-change/

People in Greece express very high levels of concern, with 90% labeling climate change a major threat

https://climatecommunication.yale.edu/visualizations-data/ycom-us/

On average, across all markets, around 69% of respondents stated that they consider climate change to be an extremely or very serious problem.

https://www.digitalnewsreport.org/survey/2020/how-people-access-news-about-climate-change/

 

 

Αυτοί που αναδεικνύουν το πρόβλημα δεν είναι οι πολιτικοί, δημοσιογράφοι και λοιποί, είναι επιστήμονες.

Π.χ. 

Αναφορά σε κείμενο

More than 99.9% of peer-reviewed scientific papers agree that climate change is mainly caused by humans, according to a new survey of 88,125 climate-related studies.

https://news.cornell.edu/stories/2021/10/more-999-studies-agree-humans-caused-climate-change

"Based on well-established evidence, about 97% of climate scientists have concluded that human-caused climate change is happening." 

https://climate.nasa.gov/scientific-consensus/

Το τι κάνουν φυσικά οι πολιτικοί και οι πολίτες που τους ψηφίζουν είναι άλλο θέμα.
Το καλύτερο και συνάμα τραγικότερο είναι ότι δεν επαφίεται στην πίστη, στην δράση και στην θέληση κανενός, έχει αποδειχτεί από δεκάδες χιλιάδες peer reviewed papers εδώ και δεκαετίες. Επίσης δεν θα έρθει, ήδη είναι εδώ και απλά προσπαθούμε να περιορίσουμε την σοβαρότητα του.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Λέω, άμα φτασουμε 1 εκ. οχήματα ηλεκτρικά, θα μπορούν όλα αυτά να φορτιστουν; Πόσους φορτιστές θα θέλουμε; Θα γίνει χαμός απλά. 

Τα 10000 και 100000 δεν είναι τίποτα, είναι μόνο το 0.16 - 1.6% του συνόλου. Αν είναι να έχουμε μόνο τόσα ηλεκτρικά ΙΧ στην Ελλάδα πάω πάσο, εδώ μιλάμε για σοβαρά ποσοστά που θα αντικαταστήσουν το υπάρχον δυναμικό των αυτοκινήτων που κινούνται στον δρόμο. 

6 εκ. είναι το σύνολο, τώρα κάποια είναι σε ακινησία, πες 5 εκ. ενεργά στους δρόμους και πάλι μιλάμε για τεράστιο νουμερο.

Λύσεις στυλ φορτιστές σε κάποια σημεία σαν τα παρκόμετρα που είχαμε παλιά δε νομίζω ότι καλύπτουν εκτός αν γεμίσουμε με φορτιστές όλη την Αθήνα έξω από κάθε κτίριο και στις υπόλοιπες πόλεις. 

Τελικά δεν τον είχες κάνει τον υπολογισμό, όπως ακριβώς το περίμενα. Επίσης έτσι όπως το είχες γράψει νόμιζα εννοούσες πως όταν γίνουν και τα 6 εκ. ηλεκτρικά το 1 εκ. από αυτά θα φορτίζουν ταυτόχρονα, μάλλον το είχα καταλάβει λάθος.

Αλήθεια, με δεδομένο ότι μέχρι στιγμής (μέχρι και το πρώτο τετράμηνο του 2022) και με σοβαρή επιδότηση από το κράτος έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα συνολικά μόλις 8.000 ηλεκτρικά (μαζί με τα υβριδικά plug in), πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα χρειαστούν μέχρι να γίνουν 1.000.000? Μήπως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ούτε σε μια εικοσαετία από σήμερα? Ακόμα και σήμερα να απαγόρευαν την πώληση αυτοκινήτων με ΜΕΚ (που από ότι φαίνεται αυτό δεν θα γίνει ούτε το 2035) θα χρειαζόταν κάπου 10 χρόνια μέχρι να γίνουν τόσα με δεδομένο πως το 2021 πουλήθηκαν μόλις 100.000.

Το ηλεκτρικό δίκτυο πάντως δεν μένει ποτέ στάσιμο, όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες για ενέργεια τόσο αναβαθμίζεται, οπότε δεν καταλαβαίνω την ανησυχία σου ότι το δίκτυο δεν θα είναι επαρκές.

Όσο για τους σταθμούς φόρτισης όσο μεγαλώνει η ζήτηση τόσο θα πληθαίνουν, τα βενζινάδικα είχαν ήδη αρχίσει να βάζουν παρόλο που η ζήτηση ήταν (και ακόμα είναι) σχεδόν μηδενική, κάποιοι χώροι στάθμευσης το ίδιο, αντιπροσωπείες, συνεργεία, μεγάλα καταστήματα, σούπερ μάρκετ, ξενοδοχεία κτλ. Τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, παρόλο που το ποσοστό των ηλεκτρικών σήμερα είναι τόσο μικρό που θα μπορούσες να τα χαρακτηρίσεις ως ανύπαρκτα. Άσε που ο βασικός τρόπος φόρτισης είναι στο σπίτι με νυχτερινό ρεύμα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, LongTom είπε

Ποιοι περισσότεροι;
Γιατί τα καλύτερα στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν ότι η πλειοψηφία την θεωρεί πραγματικότητα (και προφανώς την βλέπει στην καθημερινότητα τους), με τις περισσότερες μετρήσεις να θεωρούν ότι και ο μέσος Έλληνας το βλέπει ως ρεαλιστική και άμεση απειλή:

 

Αυτοί που αναδεικνύουν το πρόβλημα δεν είναι οι πολιτικοί, δημοσιογράφοι και λοιποί, είναι επιστήμονες.

Π.χ. 

Το τι κάνουν φυσικά οι πολιτικοί και οι πολίτες που τους ψηφίζουν είναι άλλο θέμα.
Το καλύτερο και συνάμα τραγικότερο είναι ότι δεν επαφίεται στην πίστη, στην δράση και στην θέληση κανενός, έχει αποδειχτεί από δεκάδες χιλιάδες peer reviewed papers εδώ και δεκαετίες. Επίσης δεν θα έρθει, ήδη είναι εδώ και απλά προσπαθούμε να περιορίσουμε την σοβαρότητα του.

 

Σεβαστή η γνώμη σου μιας και δίνεις στοιχεία.

Από τον κυκλο μου όποτε τίθεται θέμα περί κλιματικής αλλαγής, φυσικά και την βλέπουν αλλά δεν δέχονται ότι φταίνε οι ίδιοι για αυτό ούτε θα κοιτάξουν ιδιαίτερα να αλλάξουν κάτι στον τρόπο ζωής. Περισσότερο το πρόβλημα είναι με τον όρο "κλιματική αλλαγή" που δεν φαίνεται να είναι αρεστός και τον θεωρούν προϊόν πολιτικών ΜΚΟ και λοιπών και όχι ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στον καιρό, είναι απλά κάτι που θα υποστείς. 

Όσο για τους επιστήμονες, σεβαστό και αυτό που λες αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις να εκφράσω μια σημαντική επιφύλαξη. Οι επιστήμονες είναι επαγγελματίες οι οποίοι κάνουν την δουλειά τους και φυσικά πληρώνονται για αυτό. Δεν ξύπνησαν μια ωραία μέρα για να εκφράσουν θέσεις - απόψεις επειδή ανησυχούν για τον κόσμο την κοινωνία και την ανθρωπότητα, εργάζονται πρωτίστως για την δική τους επιβίωση, ανέλιξη, ανταγωνισμό, όπως και σε κάθε επαγγελματικό η επιστημονικό κλάδο. 

Η προώθηση των θέσεων τους ανήκει κυρίως στις ΜΚΟ και τους πολιτικούς. Πολλοί σπεύδουν να εκμετσλλευτουν διαφορά φαινόμενα η προβλήματα για ιδιοτελείς σκοπούς και προβολή, ένα από αυτά τα φαινόμενα είμαι και η λεγόμενη κλιματική αλλαγή, στην οποία θα δεις ένα σωρό οργανώσεις μεγάλες και μικρές σχετικές με το περιβάλλον η με παρεμφερή αντικείμενα. Όλα αυτά είναι που έχουν κουράσει μερίδα του κόσμου και εγώ βλέπω όλα αυτά που περιέγραψα στο προηγούμενο post. 

 

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τελικά δεν τον είχες κάνει τον υπολογισμό, όπως ακριβώς το περίμενα. Επίσης έτσι όπως το είχες γράψει νόμιζα εννοούσες πως όταν γίνουν και τα 6 εκ. ηλεκτρικά το 1 εκ. από αυτά θα φορτίζουν ταυτόχρονα, μάλλον το είχα καταλάβει λάθος.

Αλήθεια, με δεδομένο ότι μέχρι στιγμής (μέχρι και το πρώτο τετράμηνο του 2022) και με σοβαρή επιδότηση από το κράτος έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα συνολικά μόλις 8.000 ηλεκτρικά (μαζί με τα υβριδικά plug in), πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα χρειαστούν μέχρι να γίνουν 1.000.000? Μήπως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ούτε σε μια εικοσαετία από σήμερα? Ακόμα και σήμερα να απαγόρευαν την πώληση αυτοκινήτων με ΜΕΚ (που από ότι φαίνεται αυτό δεν θα γίνει ούτε το 2035) θα χρειαζόταν κάπου 10 χρόνια μέχρι να γίνουν τόσα με δεδομένο πως το 2021 πουλήθηκαν μόλις 100.000.

Το ηλεκτρικό δίκτυο πάντως δεν μένει ποτέ στάσιμο, όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες για ενέργεια τόσο αναβαθμίζεται, οπότε δεν καταλαβαίνω την ανησυχία σου ότι το δίκτυο δεν θα είναι επαρκές.

Όσο για τους σταθμούς φόρτισης όσο μεγαλώνει η ζήτηση τόσο θα πληθαίνουν, τα βενζινάδικα είχαν ήδη αρχίσει να βάζουν παρόλο που η ζήτηση ήταν (και ακόμα είναι) σχεδόν μηδενική, κάποιοι χώροι στάθμευσης το ίδιο, αντιπροσωπείες, συνεργεία, μεγάλα καταστήματα, σούπερ μάρκετ, ξενοδοχεία κτλ. Τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, παρόλο που το ποσοστό των ηλεκτρικών σήμερα είναι τόσο μικρό που θα μπορούσες να τα χαρακτηρίσεις ως ανύπαρκτα. Άσε που ο βασικός τρόπος φόρτισης είναι στο σπίτι με νυχτερινό ρεύμα.

Θα θέλουν πολλά χρόνια να φτάσουν το 1 εκ. ΙΧ, σίγουρα δεν μπορούμε να το πάμε αναλογικά διότι μπορεί τα 8000 το επόμενο έτος να γίνουν 9000, δηλαδή ο αριθμός τους δεν θα είναι σταθερός κατ' έτος. Είναι πολύ πιθανό να μην φτάσουμε ποτέ το 1 εκ. αλλά τότε δεν θα μιλάμε για ερχομό των ηλεκτρικών ΙΧ και το τέλος των υπολοίπων τεχνολογιών καυσης, απλά θα υπάρχει ένας μεικτος αριθμός ΙΧ που θα είναι βενζινοκινητα, πετρελαιοκινητα, ηλεκτρικα και CNG. 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Θα θέλουν πολλά χρόνια να φτάσουν το 1 εκ. ΙΧ, σίγουρα δεν μπορούμε να το πάμε αναλογικά διότι μπορεί τα 8000 το επόμενο έτος να γίνουν 9000, δηλαδή ο αριθμός τους δεν θα είναι σταθερός κατ' έτος. Είναι πολύ πιθανό να μην φτάσουμε ποτέ το 1 εκ. αλλά τότε δεν θα μιλάμε για ερχομό των ηλεκτρικών ΙΧ και το τέλος των υπολοίπων τεχνολογιών καυσης, απλά θα υπάρχει ένας μεικτος αριθμός ΙΧ που θα είναι βενζινοκινητα, πετρελαιοκινητα, ηλεκτρικα και CNG. 

Εγώ πάλι πιστεύω πως είναι εξαιρετικά απίθανο να μην γίνουν 1.000.000 κάποια στιγμή, το ζήτημα είναι το πότε θα γίνει αυτό, και η δική μου εκτίμηση λέει πως θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια.

Και φυσικά μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια σίγουρα θα έχουν φτιαχτεί οι υποδομές που χρειάζονται για να τα υποστηρίξουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 20 χρόνια δεν ξέρω, σε 30 μπορεί να έχουν γίνει. Πάντως κέρδος θα έχουνε σίγουρα αν γίνει ποτέ. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ.
Στις 1/7/2022 στις 5:53 ΜΜ, basilis_k6 είπε

παντως για αυτον που κάνει 2 ταξίδια το χρονο ενα ηλεκτρικο πόλης και μια ενοικίαση diesel suv 20 μέρες το χρονο ειναι επισης καλή περίπτωση. 

Ένα SUV κοστίζει γύρω στα 80-100 την ημέρα για ενοικίαση οπότε μιλάμε για περίπου 2000€ τον Πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα για να έχεις κέρδος με ενοικίαση και ηλεκτρικό φαντάζομαι

 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ένα SUV κοστίζει γύρω στα 80-100 την ημέρα για ενοικίαση οπότε μιλάμε για περίπου 2000€ τον Πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα για να έχεις κέρδος με ενοικίαση και ηλεκτρικό φαντάζομαι

 

Όχι απαραίτητα, σκέψου μόνο πόσα θα γλιτώνει όλη την υπόλοιπη χρονιά που θα κινείται στην πόλη με ηλεκτρικό πόλης αντί για κάποιο suv.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι απαραίτητα, σκέψου μόνο πόσα θα γλιτώνει όλη την υπόλοιπη χρονιά που θα κινείται στην πόλη με ηλεκτρικό πόλης αντί για κάποιο suv.

Ναι δεν διαφωνώ απλά το παραπάνω θα συμφέρει σε συγκεκριμένες Π.χ. πάνω από 15.000 χλμ με βενζίνη και αμάξι της τάξης των 30.000€ ( που με την επιδότηση κάπου εκεί θα πέσεις σε νέο ηλεκτρικό)

Για κάποιον που έχει αμάξι της τάξης των 20.000€ και κάνει μέχρι 15.000χλμ μάλλον δεν θα κάνει απόσβεση την διαφορά μαζί με ενοικίαση και ηλεκτρικό ( σε φυσιολογικό διάστημα πάντα)

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι δεν διαφωνώ απλά το παραπάνω θα συμφέρει σε συγκεκριμένες Π.χ. πάνω από 15.000 χλμ με βενζίνη και αμάξι της τάξης των 30.000€ ( που με την επιδότηση κάπου εκεί θα πέσεις σε νέο ηλεκτρικό)

Για κάποιον που έχει αμάξι της τάξης των 20.000€ και κάνει μέχρι 15.000χλμ μάλλον δεν θα κάνει απόσβεση την διαφορά μαζί με ενοικίαση και ηλεκτρικό ( σε φυσιολογικό διάστημα πάντα)

Ο φίλος παραπάνω είπε συγκεκριμένα για ηλεκτρικό πόλης, τέτοιο βρίσκεις και με ~20k (fiat 500 ας πούμε), με τις 30k που αναφέρεις εσύ (μάλλον από 27k) βρίσκεις μικρομεσαίο ηλεκτρικό (πχ leaf).

Αν λοιπόν κάποιος επιλέξει να αγοράσει ηλεκτρικό πόλης με 20k αντί για suv της τάξης των 20k, πιστεύω πως θα καταφέρει να αποσβέσει την ενοικίαση suv και με το παραπάνω, ακόμα και αν κάνει κάτω από 10.000χλμ/έτος.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο φίλος παραπάνω είπε συγκεκριμένα για ηλεκτρικό πόλης, τέτοιο βρίσκεις και με ~20k (fiat 500 ας πούμε), με τις 30k που αναφέρεις εσύ (μάλλον από 27k) βρίσκεις μικρομεσαίο ηλεκτρικό (πχ leaf).

Αν λοιπόν κάποιος επιλέξει να αγοράσει ηλεκτρικό πόλης με 20k αντί για suv της τάξης των 20k, πιστεύω πως θα καταφέρει να αποσβέσει την ενοικίαση suv και με το παραπάνω, ακόμα και αν κάνει κάτω από 10.000χλμ/έτος.

Αυτό λέω ρε μαν

Για να το πάρουμε απλά

Fiat 500 1.0 15.000e

Fiat 500e 21.000e

Διαφορά 6000ε

Στην 5ετία αν ενοικιάζεις με 2.000ε τον χρόνο είναι 10.000ε

10.000ε + 6.000ε = 16.000ε  στην 5ετία με το ηλεκτρικό + ενοικίαση

Βαρίεμαι να κάνω τώρα την πράξη για να δούμε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις στην 5ετία για να βγεις κερδισμένος απο βενζίνες, service του θερμικού , διαφορά ρεύματος κτλ

Δεν παυει η διαφορά να είναι άλλο ένα θερμικό Fiat 500 στην 5ετία

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό λέω ρε μαν

Για να το πάρουμε απλά

Fiat 500 1.0 15.000e

Fiat 500e 21.000e

Διαφορά 6000ε

Στην 5ετία αν ενοικιάζεις με 2.000ε τον χρόνο είναι 10.000ε

10.000ε + 6.000ε = 16.000ε  στην 5ετία με το ηλεκτρικό + ενοικίαση

Βαρίεμαι να κάνω τώρα την πράξη για να δούμε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις στην 5ετία για να βγεις κερδισμένος απο βενζίνες, service του θερμικού , διαφορά ρεύματος κτλ

Δεν παυει η διαφορά να είναι άλλο ένα θερμικό Fiat 500 στην 5ετία

Από 33k ξεκινάει το 500e μείον την επιδότηση, πες 25k.

Βέβαια κάνεις ένα λάθος στη σύγκριση. Δεν θα συγκρίνεις το 500e με το αντίστοιχο θερμικό αλλά με ένα σαν αυτό που θα νοίκιαζες. Πες πχ ένα 2008 ή ένα T-Roc. Εκεί θεωρητικά συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό και να νοικιάζεις στα ταξίδια αλλά και πάλι δεν πας να δώσεις 25k για τη βασική έκδοση μισού αυτοκινήτου

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Αυτό λέω ρε μαν

Για να το πάρουμε απλά

Fiat 500 1.0 15.000e

Fiat 500e 21.000e

Διαφορά 6000ε

Στην 5ετία αν ενοικιάζεις με 2.000ε τον χρόνο είναι 10.000ε

10.000ε + 6.000ε = 16.000ε  στην 5ετία με το ηλεκτρικό + ενοικίαση

Βαρίεμαι να κάνω τώρα την πράξη για να δούμε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις στην 5ετία για να βγεις κερδισμένος απο βενζίνες, service του θερμικού , διαφορά ρεύματος κτλ

Δεν παυει η διαφορά να είναι άλλο ένα θερμικό Fiat 500 στην 5ετία

Όχι δεν λες το ίδιο, καμία σχέση με το σκεπτικό του φίλου παραπάνω, ο οποίος στην ουσία είπε ότι αντί να πάρεις ένα suv για να το χρησιμοποιείς 345 ημέρες στην πόλη και 20 σε ταξίδια/διακοπές σε συμφέρει καλύτερα να πάρεις ένα ηλεκτρικό πόλης για τις 345 ημέρες στην πόλη και να νοικιάζεις ένα suv τις υπόλοιπες 20.

Επίσης η δική σου σύγκριση είναι λειψή, το κόστος των 10.000€ για ενοικίαση suv θα το επιβαρυνθείς και στην περίπτωση του 500 1.0

4 λεπτά πριν, Burgos είπε

Από 33k ξεκινάει το 500e μείον την επιδότηση, πες 25k.

Πρέπει να το έχεις μπερδέψει με κάποιο άλλο, εγώ βλέπω πως η ανώτατη λιανική τιμή μετά φόρων ξεκινάει από 24.290€ για την έκδοση action, μείον την επιδότηση κοντά στα 20k.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πρέπει να το έχεις μπερδέψει με κάποιο άλλο, εγώ βλέπω πως η ανώτατη λιανική τιμή μετά φόρων ξεκινάει από 24.290€ για την έκδοση action, μείον την επιδότηση κοντά στα 20k.

για καποιον λογο δεν την εχει τιμοκαταλογο? η κατι κοιτάω λάθος

image.png.6d8273564c076607614ac9e6355ad0f8.png

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

για καποιον λογο δεν την εχει τιμοκαταλογο? η κατι κοιτάω λάθος

image.png.6d8273564c076607614ac9e6355ad0f8.png

Δεν ξέρω, δεν κοίταξα τον τιμοκατάλογο της fiat, την τιμή που λέω την είδα από τη λίστα με τα επιλέξιμα οχήματα του κινούμαι ηλεκτρικά.

ŁÀ¹»µ ¾¹¼± ·»µºÄÁ¹º± 012022.xlsx (kinoumeilektrika.gov.gr)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω, δεν κοίταξα τον τιμοκατάλογο της fiat, την τιμή που λέω την είδα από τη λίστα με τα επιλέξιμα οχήματα του κινούμαι ηλεκτρικά.

ŁÀ¹»µ ¾¹¼± ·»µºÄÁ¹º± 012022.xlsx (kinoumeilektrika.gov.gr)

Δυστηχώς από 1η μαίου πολλές εταιρείες είτε σταμάτησαν να φέρνουν συγκεκριμένα οχήματα ελλάδα είτε ανέβασαν τιμές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...