korakios Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 4 λεπτά πριν, Backpacker είπε Ο νόμος επειδή ψηφιστηκε νωρίτερα από το ψηφισμα της ΕΕ λέει μέχρι το 2030 υπό αίρεση να ταυτιστεί με την ημερομηνία που θα αποφασίσει η ΕΕ. Άρα και στην Ελλάδα για το 2035 ισχύει. κριμα , ήλπιζα στην αρχική πρόταση της Ελλάδας μαζί με άλλες 7-8 χώρες για το 2025 😁 (όντως έγινε αυτό) 1
Backpacker Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δεν είναι μόνο το κόστος αγοράς αυτοκινητου το πρόβλημα στην ηλεκτροκινηση. Αυτό είναι ίσως το μικρότεροα. Τα μεγαλύτερα είναι οτι δεν μπορούν να στηριξουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού των κρατών τέτοιο φορτίο. Εδώ τα καλοκαιρια στις χωρες με ζεστη (οπως η Ελλαδα) βγαινουν οδηγιες για συντηρητική χρηση κλιματιστικου...που ενα κλιματιστικο καιει το 10% απο εναν ταχυφορτιστη αυτοκινητου. Το αλλο τεραστιο προβλημα ειναι χωροταξικο...πως θα χωρεσουν τοσες χιλιαδες φορτιστες στις απιστευτα πυκνοκατοικημενες πρωτεύουσες και πως θα φορτίζουν ταυτοχρονα σε αυτες τοσα αμαξια οταν δεν υπαρχει ουτε καν επαρκες παρκινγκ στις πολεις ποσο μάλλον για φορτιση. 3
Basilhs23___ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Backpacker είπε Δεν είναι μόνο το κόστος αγοράς αυτοκινητου το πρόβλημα στην ηλεκτροκινηση. Αυτό είναι ίσως το μικρότεροα. Τα μεγαλύτερα είναι οτι δεν μπορούν να στηριξουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού των κρατών τέτοιο φορτίο. Εδώ τα καλοκαιρια στις χωρες με ζεστη (οπως η Ελλαδα) βγαινουν οδηγιες για συντηρητική χρηση κλιματιστικου...που ενα κλιματιστικο καιει το 10% απο εναν ταχυφορτιστη αυτοκινητου. Το αλλο τεραστιο προβλημα ειναι χωροταξικο...πως θα χωρεσουν τοσες χιλιαδες φορτιστες στις απιστευτα πυκνοκατοικημενες πρωτεύουσες και πως θα φορτίζουν ταυτοχρονα σε αυτες τοσα αμαξια οταν δεν υπαρχει ουτε καν επαρκες παρκινγκ στις πολεις ποσο μάλλον για φορτιση. Για αυτόν τον λόγο δεν νομίζω τα ηλεκτρικά να αντικαταστήσουν πλήρως τον στόλο αλλά μέχρι ένα ποσοστό. Έτσι από περιέργεια, τι έντασης ρεύμα αγγίζει μια τυπική μπαταρία κατά την φορτιση της; Η τάση λογικά είναι του δικτύου 230V. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2022 από Basilhs23___
gbras Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 42 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Για αυτόν τον λόγο δεν νομίζω τα ηλεκτρικά να αντικαταστήσουν πλήρως τον στόλο αλλά μέχρι ένα ποσοστό. Έτσι από περιέργεια, τι έντασης ρεύμα αγγίζει μια τυπική μπαταρία κατά την φορτιση της; Η τάση λογικά είναι του δικτύου 230V. Φαντάζεσαι την πραγματικότητα του 2050 με όρους που ισχύουν σήμερα . Σαν να λες το 80 δεν μπορώ να φανταστώ να έχει ο καθένας υπολογιστή τηλέφωνο και κάμερα στην τσέπη του . Η ένταση εξαρτάται που το φορτίζεις το λιγότερο είναι 8Α πάντως . Από μια απλή σουκο θα πάρεις μέχρι 16Α . Από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορες επιλογές σε πρίζες σε συνδυασμό με φορτιστές μόνοφασικους τριφασικος κλπ.
mindreader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Χαζες ερωτησεις: - ποση ωρα θελει η φορτιση ενος αυτοκινητου, σε ενα φορτιστη σε καποιο παρκιγκ; και ποση αυτονομια περιπου δινει; - ποσο κοστιζει αυτη η φορτιση σε 'δημοσιο' φορτιστη και πως πληρωνεις;
NT1G Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε Για αυτόν τον λόγο δεν νομίζω τα ηλεκτρικά να αντικαταστήσουν πλήρως τον στόλο αλλά μέχρι ένα ποσοστό. Έτσι από περιέργεια, τι έντασης ρεύμα αγγίζει μια τυπική μπαταρία κατά την φορτιση της; Η τάση λογικά είναι του δικτύου 230V. 400-800 V
gbras Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2022 33 λεπτά πριν, mindreader είπε Χαζες ερωτησεις: - ποση ωρα θελει η φορτιση ενος αυτοκινητου, σε ενα φορτιστη σε καποιο παρκιγκ; και ποση αυτονομια περιπου δινει; - ποσο κοστιζει αυτη η φορτιση σε 'δημοσιο' φορτιστη και πως πληρωνεις; Είναι πολύ γενική η ερώτηση σου. Εξαρτάται το μοντέλο του αυτοκίνητου και τι φορτιστή θα χρησιμοποιείς. Αν ψάξεις πίσω στο θέμα θα βρεις διάφορες πληροφορίες όπως και στο γκρουπ ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα στο Facebook 1
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, gbras είπε Φαντάζεσαι την πραγματικότητα του 2050 με όρους που ισχύουν σήμερα . Σαν να λες το 80 δεν μπορώ να φανταστώ να έχει ο καθένας υπολογιστή τηλέφωνο και κάμερα στην τσέπη του . Η ένταση εξαρτάται που το φορτίζεις το λιγότερο είναι 8Α πάντως . Από μια απλή σουκο θα πάρεις μέχρι 16Α . Από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορες επιλογές σε πρίζες σε συνδυασμό με φορτιστές μόνοφασικους τριφασικος κλπ. Αν ισχύει αυτό που είπε ο φίλος πιο πριν ότι ένα κλιματιστικο είναι στο 10% μιας μπαταρίας αυτοκινήτου, αμφιβαλλω σε τρομερό βαθμό αν θα μπορέσει το δίκτυο να τροφοδοτήσει τέτοιο φορτίο έστω και στο 20% των ΙΧ. Για το υπάρχον δίκτυο ούτε λόγος, λύσεις με ξήλωμα όλων των γραμμών και πέρασμα ενισχυμενων για την εξυπηρέτηση των φορτίων σε όλη την Ελλάδα, φαντάζει όνειρο θερινής νυκτός ακόμα και για το 2040, για το 50 δεν παίρνω όρκο. Χρειάζεται άλλαγμα σε οτιδήποτε καλώδιο και αγωγό υπεργειο η υπόγειο καθώς και στα συστήματα. Άλλες λύσεις είναι με την κατασκευή σταθμών μαζικής φόρτισης ΙΧ με ξεχωριστό δίκτυο φόρτισης για το οποίο θα υπάρξει πρόβλεψη από που θα τροφοδοτείται, που και εκεί πάλι ανακυπτουν προβλήματα, δεν παίζει δηλαδή κανένας τέτοιος σταθμός να καλύψει το σύνολο αλλά ένα ποσοστό. Το πρόβλημα της χωροθέτησης για εγκατάσταση τέτοιων φορτιστών έξω από κτίρια ιδιωτών, δεν λύνεται ούτε το 2100 εκτός άμα γκρεμιστεί η μισή Αθήνα. Αν είχαμε ματιά με τα οποία θα μπορούσαμε να δούμε κάτω από το πεζοδρόμιο τι βρίσκεται, θα βλέπαμε έναν λαβύρινθο αγωγών, σωληνώσεων, καλωδίων και φρεατίων από ότι μπορείς να φανταστεις, δεν υπάρχουν περιθώρια για να προστεθεί και σύστημα φορτιστών έξω από κάθε κτίριο. 1 ώρα πριν, NT1G είπε 400-800 V Οποτε απαιτείται μετασχηματιστης ανύψωσης της χαμηλής τάσης του δικτύου. 1 ώρα πριν, mindreader είπε Χαζες ερωτησεις: - ποση ωρα θελει η φορτιση ενος αυτοκινητου, σε ενα φορτιστη σε καποιο παρκιγκ; και ποση αυτονομια περιπου δινει; - ποσο κοστιζει αυτη η φορτιση σε 'δημοσιο' φορτιστη και πως πληρωνεις; Κάθε αμάξι έχει την δική του αυτονομία στην μπαταρία. Φόρτιση υπάρχει δύο ειδών από ότι ακούω, κανονική φόρτιση και ταχεία φόρτιση. Αν επιλέξεις ταχεία φόρτιση τότε αυξάνεται η γήρανση της μπαταρίας δηλαδή πτώση της απόδοσης. Η κανονική φόρτιση διαρκει κάποιες ώρες. Κόστος ενέργειας δεν ξέρω εκτός αν μπορεί να απαντήσει κάποιος που έχει δικό του αμάξι και φορτίζει. 2 1
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, mindreader είπε Χαζες ερωτησεις: - ποση ωρα θελει η φορτιση ενος αυτοκινητου, σε ενα φορτιστη σε καποιο παρκιγκ; και ποση αυτονομια περιπου δινει; - ποσο κοστιζει αυτη η φορτιση σε 'δημοσιο' φορτιστη και πως πληρωνεις; Οι ερωτήσεις σου δεν είναι χαζές, απλά είναι εντελώς αόριστες, και φυσικά οι απαντήσεις που θα σου δώσω θα είναι και αυτές το ίδιο αόριστες. -Το πόση ώρα θέλει εξαρτάται και από την ισχύ του ενσωματωμένου φορτιστή που διαθέτει το ίδιο το αυτοκίνητο, και από την ισχύ του σταθμού φόρτισης ή του ταχυφορτιστή που διαθέτει το πάρκινγκ, και από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σου, κτλ, και μπορεί να έχει διάρκεια από μισή ώρα έως 36 ώρες. Η πραγματική αυτονομία στο περίπου μπορεί να είναι και κάτω από 100 χλμ, μπορεί να είναι και πάνω από 600. -Συνήθως κοστίζει από 0,45 έως 0,60€ ανά κιλοβατώρα, και συνήθως πληρώνεις με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. 1
Backpacker Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 46 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Αν ισχύει αυτό που είπε ο φίλος πιο πριν ότι ένα κλιματιστικο είναι στο 10% μιας μπαταρίας αυτοκινήτου, αμφιβαλλω σε τρομερό βαθμό αν θα μπορέσει το δίκτυο να τροφοδοτήσει τέτοιο φορτίο έστω και στο 20% των ΙΧ. Για το υπάρχον δίκτυο ούτε λόγος, λύσεις με ξήλωμα όλων των γραμμών και πέρασμα ενισχυμενων για την εξυπηρέτηση των φορτίων σε όλη την Ελλάδα, φαντάζει όνειρο θερινής νυκτός ακόμα και για το 2040, για το 50 δεν παίρνω όρκο. Χρειάζεται άλλαγμα σε οτιδήποτε καλώδιο και αγωγό υπεργειο η υπόγειο καθώς και στα συστήματα. Άλλες λύσεις είναι με την κατασκευή σταθμών μαζικής φόρτισης ΙΧ με ξεχωριστό δίκτυο φόρτισης για το οποίο θα υπάρξει πρόβλεψη από που θα τροφοδοτείται, που και εκεί πάλι ανακυπτουν προβλήματα, δεν παίζει δηλαδή κανένας τέτοιος σταθμός να καλύψει το σύνολο αλλά ένα ποσοστό. Το πρόβλημα της χωροθέτησης για εγκατάσταση τέτοιων φορτιστών έξω από κτίρια ιδιωτών, δεν λύνεται ούτε το 2100 εκτός άμα γκρεμιστεί η μισή Αθήνα. Αν είχαμε ματιά με τα οποία θα μπορούσαμε να δούμε κάτω από το πεζοδρόμιο τι βρίσκεται, θα βλέπαμε έναν λαβύρινθο αγωγών, σωληνώσεων, καλωδίων και φρεατίων από ότι μπορείς να φανταστεις, δεν υπάρχουν περιθώρια για να προστεθεί και σύστημα φορτιστών έξω από κάθε κτίριο. Μα ναι ένα μέσο κλιματιστικό είναι 1 με 1,2kw ενώ ένας οικιακός σταθμός φόρτισης παίζει στα 22kw. Αν βάλουμε τους δημοσιους που είναι ακριβότεροι και ταχύτεροι φτάνουν μέχρι και 50kw χαλαρά!!! Στο μέλλον που θα θέλουν και ταχύτερες φορτίσεις θα ανεβουν και οι καταναλώσεις προφανώς ακόμα περισσότερο! Όλες οι ευρωπαικές πρωτεύουσες (Ρωμη-Λονδινο-Μαδριτη-Παρισι-Κωνσταντινουπολη κτλπ) ειναι χαώδεις μητροπόλεις απίστευτα πυκνοκατοικημένες με ανύπαρκτους χώρους για εγκαταστάσεις φόρτισης και αμέτρητα δίκτυα ήδη απο κάτω τους. Στην Ασία και την Λατινικη αμερικη τα πράγματα είναι χειρότερα...πηγαινε φτιαξε σταθμους φορτισης και ταχυφορτιστες σε πόλεις δεκάδων μυρίων ανθρώπων με μύρια αυτοκίνητα όπως το Σαο Παολο ή το Ριο ή το Μεξικο Σιτι ή την Σαγκαη και το Τόκυο ή στο Κάιρο των 20 μυριων κατοίκων που είναι ο ένας πάνω στον άλλον. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν και απορώ πως τα συζητάνε σαν κάτι εφικτό και δεν τους παίρνουν με τις ντομάτες. 1
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Backpacker είπε Μα ναι ένα μέσο κλιματιστικό είναι 1 με 1,2kw ενώ ένας οικιακός σταθμός φόρτισης παίζει στα 22kw. Αν βάλουμε τους δημοσιους που είναι ακριβότεροι και ταχύτεροι φτάνουν μέχρι και 50kw χαλαρά!!! Στο μέλλον που θα θέλουν και ταχύτερες φορτίσεις θα ανεβουν και οι καταναλώσεις προφανώς ακόμα περισσότερο! Όλες οι ευρωπαικές πρωτεύουσες (Ρωμη-Λονδινο-Μαδριτη-Παρισι-Κωνσταντινουπολη κτλπ) ειναι χαώδεις μητροπόλεις απίστευτα πυκνοκατοικημένες με ανύπαρκτους χώρους για εγκαταστάσεις φόρτισης και αμέτρητα δίκτυα ήδη απο κάτω τους. Στην Ασία και την Λατινικη αμερικη τα πράγματα είναι χειρότερα...πηγαινε φτιαξε σταθμους φορτισης και ταχυφορτιστες σε πόλεις δεκάδων μυρίων ανθρώπων με μύρια αυτοκίνητα όπως το Σαο Παολο ή το Ριο ή το Μεξικο Σιτι ή την Σαγκαη και το Τόκυο ή στο Κάιρο των 20 μυριων κατοίκων που είναι ο ένας πάνω στον άλλον. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν και απορώ πως τα συζητάνε σαν κάτι εφικτό και δεν τους παίρνουν με τις ντομάτες. Είναι εξαιρετικά δύσκολα τα πράγματα...... Ένα 20-30% ίσως μπορεί να γίνει με ηλεκτρικά. Μόνο με σταθμούς φόρτισης πολλών ΙΧ μαζί σαν τα γκαράζ και μελλοντική μείωση του χρόνου φόρτισης με αύξηση χρόνου αυτονομίας των μπαταριών μπορούμε να ευελπιστούμε μερικώς σε κάτι μελλοντικά.
Maurikycli Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Ή που θα είναι για λίγους η ηλεκτροκίνηση και γενικά η αυτοκίνηση
Stam123 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 7 ώρες πριν, Backpacker είπε Τα μεγαλύτερα είναι οτι δεν μπορούν να στηριξουν τα δίκτυα ηλεκτρισμού των κρατών τέτοιο φορτίο. Ακριβώς το ίδιο έλεγαν πριν 22+ χρόνια για τα κλιματιστικά στην Ελλάδα... αναρωτιόντουσαν όλοι πως γίνεται να μπει κλιματιστικό σε κάθε σπίτι, ξενοδοχεία, κτλ τη στιγμή που η ΔΕΗ έκανε διακοπές κάθε λίγο και λιγάκι... 7 ώρες πριν, Backpacker είπε Το αλλο τεραστιο προβλημα ειναι χωροταξικο...πως θα χωρεσουν τοσες χιλιαδες φορτιστες στις απιστευτα πυκνοκατοικημενες πρωτεύουσες και πως θα φορτίζουν ταυτοχρονα σε αυτες τοσα αμαξια οταν δεν υπαρχει ουτε καν επαρκες παρκινγκ στις πολεις ποσο μάλλον για φορτιση. Είναι πολύ απλό, πως είναι τα παρκόμετρα? έτσι θα υπάρχουν κολωνάκια φόρτισης σε κάθε θέση στάθμευσης. 3 ώρες πριν, Backpacker είπε Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν και απορώ πως τα συζητάνε σαν κάτι εφικτό και δεν τους παίρνουν με τις ντομάτες. Προφανώς και είναι εφικτό αλλά όχι εύκολο. 1
papoys1 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Και εγω κάθομαι και αναρωτιέμαι μετά Μήπως αυτός ο πόλεμος Ρωσίας Ουκρανίας που όπως δείχνει μπορεί να κρατήσει και χρόνια είναι ενα παγόσμιο παιχνίδι να οδηγήσουν τα καύσιμα εκεί που είναι σήμερα ενδεχομένως και πιο ψηλά και να πείσουν τον κόσμο οτι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η μοναδική λύση να έχει τη δυνατότητα να το κινεί στο μέλλον;;; Ειλικρινά αν δεν εκαιγα LPG που ακόμη κινείται κάτω από ευρώ το λίτρο νομίζω πως θα άρχιζα να κάνω σκέψεις για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου Εσείς που καίτε βενζίνη στα 2,40 το λίτρο τι σκέφτεστε;;; Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2022 από papoys1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα