Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, sndev είπε

εξήγησα ότι εγώ μιλάω για μέσο ορο 130 150 , στο σύνολο της διαδρομής απο το σημειο Α στο σημειο Β (400κμ), το οποίο επιμένω να το βρισκω ακραίο.

Δεν ξέρω που το εξήγησες, αλλά στο κομμάτι που σου απάντησα με quote σίγουρα δεν είχες γράψει κάτι για μέσο όρο. Άλλη έννοια έχει το "πας με τόσο" που έγραψες κατά λέξη (και αυτό ακριβώς σχολίασα), και άλλη το "μέση ωριαία ταχύτητα" που ΔΕΝ έγραψες.

Επίσης η αναφορά στην μέση ωριαία δεν έχει και πολύ νόημα, και αυτό επειδή δεν είναι πάντα ανάλογη με την ταχύτητα που πηγαίνεις. Μπορεί να πηγαίνω με 200 όπου είναι εφικτό αλλά λόγω κίνησης η μέση να πέσει κάτω από 100, μπορεί όμως να πηγαίνω με 120 και η μέση να είναι 110. Στην πρώτη περίπτωση σαφώς και η κατανάλωση θα είναι πολύ υψηλότερη, παρόλο που η μέση ωριαία ταχύτητα είναι μικρότερη.

1 ώρα πριν, sndev είπε

στο θέμα τον ηλεκτρικών ναι είναι ανούσιο ξεκάθαρα το 130 για τους λογους που ανεφερες

Και για όποιον δεν ξέρει η κατανάλωση κυριολεκτικά εκτοξεύεται όσο ανεβαίνει η ταχύτητα,το model 3 για παράδειγμα στα 150 καταναλώνει σχεδόν τα διπλάσια από ότι στα 120!!!

spacer.png

1 ώρα πριν, sndev είπε

αλλα ρε εσείς θα ξαναπω το ιδιο, σε τι ποσοστό πληθυσμού κ σε τι συχνότητα του συγκεκριμένου ποσοστού γίνονται αυτές οι διαδρομές ώστε να πιανόμαστε απο αυτό? έχετε αρχισει να με κάνετε να νιώθω άσχημα που κάνω τέτοιες αποστάσεις μόνο σε διακοπές 

Sorry δεν γνωρίζω τα στατιστικά που ζητάς, γνωρίζω όμως πως στην Ελλάδα κάθε αυτοκίνητο κάνει κατά μέσο όρο 15.000 χλμ εκ των οποίων το 15% (τα 2.250) εκτός πόλης, συνεπώς καλά κάνουμε και πιανόμαστε από αυτό.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω που το εξήγησες, αλλά στο κομμάτι που σου απάντησα με quote σίγουρα δεν είχες γράψει κάτι για μέσο όρο. Άλλη έννοια έχει το "πας με τόσο" που έγραψες κατά λέξη (και αυτό ακριβώς σχολίασα), και άλλη το "μέση ωριαία ταχύτητα" που ΔΕΝ έγραψες.

 

ναι απάντησα παρακάτω στον ιδιο άνθρωπο που συζητούσαμε κ οχι στο συγκεκριμένο πο έκανες quote , ξερεις δεν ειναι ευκολο να εξηγείς πολλά πράγματα σε σεντόνια σε φόρουμ. συγνώμη που δεν εγραψα για τη μεση ωριαια ταχυτητα σε απαντηση του 150 γενικα σε ολη τη διαδρομή που αναφερόταν

 

17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης η αναφορά στην μέση ωριαία δεν έχει και πολύ νόημα, και αυτό επειδή δεν είναι πάντα ανάλογη με την ταχύτητα που πηγαίνεις. Μπορεί να πηγαίνω με 200 όπου είναι εφικτό αλλά λόγω κίνησης η μέση να πέσει κάτω από 100, μπορεί όμως να πηγαίνω με 120 και η μέση να είναι 110. Στην πρώτη περίπτωση σαφώς και η κατανάλωση θα είναι πολύ υψηλότερη, παρόλο που η μέση ωριαία ταχύτητα είναι μικρότερη.

σα λογικη ολόσωστη αλλά απέχει σε αυτό που αφήνουν να σχηματιστεί σαν άποψη παω με 150 κ αδειάζει αμέσως η μπαταρια. πρακτικά δε πας με 150 πας με μια μέση οριαια πχ 120 που για καποιες στιγμες πατας εως 150 ,η οποία καταναλωση  ναι μπορεί να ειναι πιο αυξημένη απ οτο να πήγαινες σταθερά με 110 αλλα δεν ειναι τραγικά περισσότερη απο το να εχεις μεσο ορο 120 επειδή σε καποια σημεία πάτησες 150. δε νομίζω να διαφωνούμε καπου να ξέρεις

 

22 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry δεν γνωρίζω τα στατιστικά που ζητάς, γνωρίζω όμως πως στην Ελλάδα κάθε αυτοκίνητο κάνει κατά μέσο όρο 15.000 χλμ εκ των οποίων το 15% (τα 2.250) εκτός πόλης, συνεπώς καλά κάνουμε και πιανόμαστε από αυτό.

δεν ζητάω να ξέρεις εσυ η κάποιος οποτε δεν ειναι θεμα σορρυ , εδω δε ξερω εγω που χα κανει ερευνα μηνων πριν παρω και ηλεκτρικο. παράλυτα τα ποσοστα που παρουσιάζεις είναι ενδιαφέροντα εχεις κάποια αναφορά λινκ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gbras είπε

Το πιο συμφέρον αυτη την στιγμή είναι το Hyundai Kona  . To 39 σου κανει για τα χιλιόμετρα που θες αν και το χειμώνα 300 είναι οριακά .αλλά αν μπορείς να φορτιζεις ενδιάμεσα για 15 λεπτά θα είναι οκ. Καλυτερα το 64. Πιο ωραίο και λίγο πιο ακριβο curpa 58. Δεν ξέρω όμως για δόσεις τι γίνεται . Επίσης δεν ξέρω με τι το συγκρίνεις για την απόσβεση που υπολογίζεις αλλά αν κατάλαβα καλά κάνεις γύρω στα 3000 το μήνα . Συνήθως η απόσβεση με τόση χρήση ειναι στα 3-4 χρόνια .

Μήπως να υπολογίζεις συγκεκριμένα σενάρια για να μην πετάς τυχαία νούμερα και καταστάσεις που είναι μόνο στη φαντασία σου ; Εγώ για παράδειγμα πήγα Ζάκυνθο από Αθήνα . Θες να μάθεις πόσες φορές σταμάτησα για φόρτιση ;

Ναι τυπε, για πες μας 

Επεξ/σία από menthol1979
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, sndev είπε

σα λογικη ολόσωστη αλλά απέχει σε αυτό που αφήνουν να σχηματιστεί σαν άποψη παω με 150 κ αδειάζει αμέσως η μπαταρια. πρακτικά δε πας με 150 πας με μια μέση οριαια πχ 120 που για καποιες στιγμες πατας εως 150 ,η οποία καταναλωση  ναι μπορεί να ειναι πιο αυξημένη απ οτο να πήγαινες σταθερά με 110 αλλα δεν ειναι τραγικά περισσότερη απο το να εχεις μεσο ορο 120 επειδή σε καποια σημεία πάτησες 150. δε νομίζω να διαφωνούμε καπου να ξέρεις

Διαφωνούμε επί της ουσίας :)

Είναι γεγονός ότι η μπαταρία του model 3 αδειάζει πολύ γρήγορα κινούμενος με 150χαω, δεν είναι άποψη, άσχετα το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να διατηρήσεις αυτή την ταχύτητα.

Πρακτικά στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών Θεσσαλονίκης - εφόσον στο επιτρέπει η κίνηση - μια χαρά μπορείς να διατηρήσεις ταχύτητα 150km/h σε σχεδόν όλη τη διαδρομή, σε ελάχιστα σημεία αναγκάζεσαι να κόψεις, και στα διόδια φυσικά.

Επίσης αν πηγαίνεις με 120 και απλά σε κάποια σημεία πάτησες 150 τότε δε λες πήγαινα με 150, λες πήγαινα με 120.

51 λεπτά πριν, sndev είπε

δεν ζητάω να ξέρεις εσυ η κάποιος οποτε δεν ειναι θεμα σορρυ , εδω δε ξερω εγω που χα κανει ερευνα μηνων πριν παρω και ηλεκτρικο. παράλυτα τα ποσοστα που παρουσιάζεις είναι ενδιαφέροντα εχεις κάποια αναφορά λινκ?

Τα στατιστικά που παρουσίασα τα είχα διαβάσει σε κάποιο άρθρο σε περιοδικό αυτοκινήτου, ήταν άποψη του αρθρογράφου όμως, δεν υπήρχε παραπομπή σε κάποια έρευνα. Με μια μικρή αναζήτηση που μόλις έκανα βρήκα πολλές αναφορές για τις 15.000/έτος, καμία όμως για το ποσοστό αυτών εκτός πόλης.

Αν σε ενδιαφέρει πάντως τέτοια στατιστικά βγάζει κάθε χρόνο η ένωση Ευρωπαίων κατασκευαστών (ACEA), αλλά για όλη την Ευρώπη.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Ναι τυπε, για πες μας 

0 φορές.

  • Like 1
Δημοσ.

παντως για αυτον που κάνει 2 ταξίδια το χρονο ενα ηλεκτρικο πόλης και μια ενοικίαση diesel suv 20 μέρες το χρονο ειναι επισης καλή περίπτωση. 

  • Like 1
Δημοσ.

Παράθυρο» από ΕΕ για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035 (protothema.gr) 

 

Όταν αρχιζουν από τώρα να μιλάνε στις Βρυξέλες για "παράθυρα" και τα ναι μεν αλλά για την φημολογούμενη κατάργηση των ΜΕΚ στην ΕΕ το 2035 καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει το  2030 που θα είναι ορατό και στους τυφλούς ότι αυτή η μετάβαση είναι πρακτικά ανέφικτη για πολλούς λόγους. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Παράθυρο» από ΕΕ για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035 (protothema.gr) 

 

Όταν αρχιζουν από τώρα να μιλάνε στις Βρυξέλες για "παράθυρα" και τα ναι μεν αλλά για την φημολογούμενη κατάργηση των ΜΕΚ στην ΕΕ το 2035 καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει το  2030 που θα είναι ορατό και στους τυφλούς ότι αυτή η μετάβαση είναι πρακτικά ανέφικτη για πολλούς λόγους. 

Επισήμως πλέον η ΕΕ ομολογεί αυτό που λένε τα χείλη πολλών ειδικών τελευταία, ότι είναι ανέφικτο να σταματήσουν οι πωλήσεις θερμικών το 2035. Οπότε πλέον δίνουν ένα κίνητρο να υπάρξει μια μετατόπιση σε άλλα καύσιμα, αν ποτέ μπορεί να γίνει αυτό εκτεταμένα.

Το ότι αφήνεται ανοικτό το παράθυρο, θα δώσει σίγουρα κίνητρο σε αρκετούς κατασκευαστές να αυξήσουν τα κονδύλια έρευνας σε λύσεις συνθετικών καυσίμων.

Αυτή είναι μια σημαντική μετατόπιση σε σχέση με το ως τώρα τροπάριο «ηλεκτροκίνηση και ξερό ψωμί».

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Επισήμως πλέον η ΕΕ ομολογεί αυτό που λένε τα χείλη πολλών ειδικών τελευταία, ότι είναι ανέφικτο να σταματήσουν οι πωλήσεις θερμικών το 2035. Οπότε πλέον δίνουν ένα κίνητρο να υπάρξει μια μετατόπιση σε άλλα καύσιμα, αν ποτέ μπορεί να γίνει αυτό εκτεταμένα.

Το ότι αφήνεται ανοικτό το παράθυρο, θα δώσει σίγουρα κίνητρο σε αρκετούς κατασκευαστές να αυξήσουν τα κονδύλια έρευνας σε λύσεις συνθετικών καυσίμων.

Αυτή είναι μια σημαντική μετατόπιση σε σχέση με το ως τώρα τροπάριο «ηλεκτροκίνηση και ξερό ψωμί».

Μα και αυτό με την ηλεκτροκινηση μονο στην ΕΕ υπάρχει που είναι μια αγορά επιπέδου Βραζιλίας μαζί με Μεξικό πχ.

Στις ΗΠΑ και την Ασία που είναι πολύ μεγαλύτες αγορές δεν υπάρχει αυτός ο δογματισμός. Ειδικά στις ΗΠΑ ψήφισε το Ανωατατο συμβούλιο Δικαστών χτες οτι δεν επιτρέπει στον Πρόεδρο να πάρει ποσα μέτρα για μείωση ρύπων. 

Είναι τεράστια φούσκα επικών διαστάσεων η όλη φάση με την ηλεκτροκίνηση. 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, menthol1979 είπε

Αυτοκίνητο, φορτίο, a/c, ταχύτητα ?

Hyundai Kona electric 64kwh , 2 άτομα + αποσκευές , 110km/h με κλιματισμό .

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Παράθυρο» από ΕΕ για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035 (protothema.gr) 

 

Όταν αρχιζουν από τώρα να μιλάνε στις Βρυξέλες για "παράθυρα" και τα ναι μεν αλλά για την φημολογούμενη κατάργηση των ΜΕΚ στην ΕΕ το 2035 καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει το  2030 που θα είναι ορατό και στους τυφλούς ότι αυτή η μετάβαση είναι πρακτικά ανέφικτη για πολλούς λόγους. 

το έχω ξαναναφέρει , εδώ στη μπανανία πρωτοπορούμε και άσχετα με την Ε.Ε. ψηφίστηκε για το 2030 , 5 χρόνια νωρίτερα γιατί μπορούμε 😁

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, korakios είπε

το έχω ξαναναφέρει , εδώ στη μπανανία πρωτοπορούμε και άσχετα με την Ε.Ε. ψηφίστηκε για το 2030 , 5 χρόνια νωρίτερα γιατί μπορούμε 😁

Ο νόμος επειδή ψηφιστηκε νωρίτερα από το ψηφισμα της ΕΕ λέει μέχρι το 2030 υπό αίρεση να ταυτιστεί με την ημερομηνία που θα αποφασίσει η ΕΕ.

Άρα και στην Ελλάδα για το 2035 ισχύει. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Backpacker είπε

Είναι τεράστια φούσκα επικών διαστάσεων

Αυτοκίνητα γενικώς στην αρχή λίγοι είχαν , στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 70 . Δεν ήταν πάντα δεδομένο ότι οι περισσότεροι θα έχουν και από ένα τουλάχιστον . Όλες οι τεχνολογίες στην αρχή είναι ακριβές και για λίγους και σιγά σιγά γίνονται διαθέσιμες και για τα χαμηλότερα στρώματα .Η ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος . Απλά η όλη κατασταση θα καθυστερήσει την μετάβαση . Μακροπρόθεσμα δεν αλλάζει τίποτα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...