Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν ποιο ακριβώς ICE είναι αναλόγων επιδόσεων με το tesla model 3 lr και καίει μόλις 10l/100km σε κίνηση 95% εντός πόλεως?

Ποιο άλλο αυτοκίνητο κάνει 55-60κ και έχει την ποιότητα υλικών/κύλισης με το τεσλα ομως? Ένα θεωρητικό όχημα είπα. Κανένα ice δεν έχει την ροπή του tesla απτο 0

Και πάντα πρέπει να το βλέπεις με γέμισμα και όχι με κατανάλωση γιατί έχει χασούρα το να γεμίζεις την μπαταρία όπως κανένα ice δεν έχει 100% απόδοση 

Επεξ/σία από Sakiz105
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

Ποιο άλλο αυτοκίνητο κάνει 55-60κ και έχει την ποιότητα υλικών/κύλισης με το τεσλα ομως? Ένα θεωρητικό όχημα είπα. Κανένα ice δεν έχει την ροπή του tesla απτο 0

Δηλαδή για να καταλάβω, η χρήση της λέξης "θεωρητικό" (που δεν τη χρησιμοποίησες, αλλά λέμε) σου δίνει το δικαίωμα να βάζεις αυθαίρετα όποιο νούμερο σε βολεύει?

Ένα ice ανάλογων επιδόσεων θα κάψει πολύ περισσότερα από 20 λίτρα στις ίδιες συνθήκες που το τέσλα έκαψε 21KWh, εντελώς χονδρικά σε χρήμα θα κοστίσει τουλάχιστον 8 φορές περισσότερα, και όχι μόνο 3 όπως έγραψες εσύ.

1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

Και πάντα πρέπει να το βλέπεις με γέμισμα και όχι με κατανάλωση γιατί έχει χασούρα το να γεμίζεις την μπαταρία όπως κανένα ice δεν έχει 100% απόδοση 

Αν σου πω πως έβγαλα νόημα από το παραπάνω, θα είναι ψέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Αν σου πω πως έβγαλα νόημα από το παραπάνω, θα είναι ψέμα.

Για να γεμίσεις μια μπαταρία με 100kwh δεν θες 100khw ενέργειας, θες 110 ή 120 (συνήθως 13 με 20%)ανάλογα την ένταση και συνθήκες. Το υπόλοιπο χάνεται σαν θερμότητα.

Τώρα τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω, καθώς θα μπλέξω αφού δεν κατάλαβες το παραπάνω που είναι απλούστατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μη κολατε στο τεσλα και το κάθε τεσλα 

πάνω κάτω στα ηλεκτρικά όλα το ίδιο ισχύει

απώλειες έχω δει απο 1 εως 8% με τη πλειονότητα να κυμαίνεται στο 3-4%   

επίσης έχετε υπόψιν σας οτι η κατανάλωση σε εθνική είναι αντιστρόφως ανάλογο απο το θερμικό.

δλδ το θερμικό σε ανοιχτό δρομο καιει πολυ λιγότερο απο τη πόλη και το ηλεκτρικο όσο το πατας καίει περισσότερο. 

φυσικα τα κόστη στη καθημερινότητα ειναι η μερα με τη νυχτα ομως η αποκτηση του ειναι πιο δυσκολη οικονομικά. 

η ηλεκτροκίνηση για την ελλαδα εχει μονο ενα θέμα.

σταθμοι φόρτισης. οταν λυθεί αυτό θα αυτορυθμιστούν κ τα κοστη να φορτίζεις εξω  γτ θα εχουν ανταγωνισμό. σκεπτείτε οτι ήδη εγώ στη bp φορτίζω με 0.35 γτ μες την Αθήνα μαζευτήκανε αρκετοί. με το καιρο θα πεσουν κ οι τιμες κοστους των οχηματων σκευτητε το 2000 τι αγοραζατε σε μικρη κατηγορία κ τωρα τα ίδια αναλογικά ειναι στη μισή τιμή που λεει ο λογος με εξτρα εξοπλισμο που τοτε ηταν απιαστο. θελει το χρονο του ξεκαθαρα 

α .. και γνώμη μου βεβαια αλλα αυτη η κουβέντα για αποσβεση οχήματος ποθυ κανετε χρηματοοικονομική ανάλυση απο ποτε το οχημα θεωρειτε περιουσιακό στοιχείο που κάνει απόσβεση σε Χ χρονια και δε μπαινεις μέσα? το παίρνεις για να μετακίνησε να κανεις τις δουλείες σου η να αναβάθμισης την ποιότητα ζωής σου , εκτος αν είσαι ταρίφας 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Καλησπέρα σε ολους. Μια γρηγορη ερωτηση, το κοστος για 100Km ( σε πολη)  για την φορτιση ενος ηλ.οχηματος ποσο είναι....?

θα δεις αρχικά στα χαρακτηριστικά το wltp κατανάλωσης του ηλεκτρικού και ίσως βάλεις ένα 10-20% παραπάνω σαν 2ο νούμερο να παίξεις εκ του ασφαλούς

μετά εξαρτάται αρχικά τι πρόγραμμα έχεις στο σπίτι ,πόσο η ετήσια κατανάλωσή σου χωρίς το ηλεκτρικό και πόσα χλμ ετησίως θα κάνεις και μετά βγαίνει τιμή κιλοβατώρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Καλησπέρα σε ολους. Μια γρηγορη ερωτηση, το κοστος για 100Km ( σε πολη)  για την φορτιση ενος ηλ.οχηματος ποσο είναι....?

θα μετακίνησε με daewoo matiz η με ferrari γκαζια και 50αρικο ? καταλαβαίνεις οτι εχει να κανει με το όχημα κ τις συνηθιες οδηγησης ετσι? 

εγραψα πριν εγω θελω 21 kw/100 km ΜΕ a/c κ διάφορες αλλες ταρζανιές , χωρις αυτά ειναι 16,5kw/100

o φιλος με το kona εγραψε 10kw/100 km 

Κανε τις πραξεις ανάλογα με το τιμολόγιο ρευματος που εχεις 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Για να γεμίσεις μια μπαταρία με 100kwh δεν θες 100khw ενέργειας, θες 110 ή 120 (συνήθως 13 με 20%)ανάλογα την ένταση και συνθήκες. Το υπόλοιπο χάνεται σαν θερμότητα.

Τα νούμερα που γράφεις δεν είναι απλά υπερβολικά, είναι εξωφρενικά, οι συνολικές απώλειες (και όχι μόνο της φόρτισης) είναι κάτω από 5%.

27 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Τώρα τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω, καθώς θα μπλέξω αφού δεν κατάλαβες το παραπάνω που είναι απλούστατο.

Υπεκφεύγεις, όπως ακριβώς το περίμενα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΠΙΣΗΣ σε όλες αυτές τις πληροφορίες να υπολογίσετε οτι για να φορτίζετε  σπίτι σε σοβαρή εγκατάσταση θέλετε ακόμα ένα 1500αρι χοντρικά μαζι με φορτιστή. φυσικα φορτιζεις κ σε σουκο αλλά καλο ειναι να εχεις διατομη  καλωδίων 5χ10 για ασφάλεια + ρελε  

όσον αφορά της απώλειες επειδή κάποιοι θέλουν νούμερα στο τελευταίο 6μηνο έχω "χρεωθεί" 737 kw κ έχω πάρει 702 kw αρα μιλάμε κάτω 5% απώλειες  

 

image.png.0adde10fe0f1abcc9f62f7e71739d17c.png 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, sndev είπε

Κανε τις πραξεις ανάλογα με το τιμολόγιο ρευματος που εχεις 

πρέπει πρώτα να λάβει υπόψιν και τι καίει ήδη στο σπίτι και πόσα χλμ θα κάνει με το ηλεκτρικό (πόσα θα κάψει) ,για να υπολογιστεί και τυχών κλίμακα στις ρυθμιζόμενες ΥΚΩ ...σίγουρα μικρό ποσό θα είναι , αλλά για μεγαλύτερη ακρίβεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα με ενα προχειρο υπολογισμο για 100Κm (σε πολη) :

Βενζινη (με 2,4€/lt - 8lt/100Km κατανάλωση ) : 19.2€

Πετρελαιο (με 2€/lt  - 5lt/100Km κατανάλωση ) : 10€

Ηλεκτρικο (με 0,1€/Κwh - 10kw/100 km )  : 1€ (+ επιπλεον οι ρυθμ. χρεωσεις.. )

 

Επεξ/σία από haralabosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Αρα με ενα προχειρο υπολογισμο για 100Κm (σε πολη) :

Βενζινη (με 2,4€/lt - 8lt/100Km κατανάλωση ) : 19.2€

Πετρελαιο (με 2€/lt  - 5lt/100Km κατανάλωση ) : 10€

Ηλεκτρικο (με 0,1€/Κwh - 10kw/100 km )  : 1€ (+ επιπλεον χρεωσεις )

 

Το 0.1 ευρώ ανά KWh στο ηλεκτρικό μάλλον θα πρέπει να αναθεωρηθει προς τα επάνω, δεν αλλάζει βέβαια το ότι είναι φθηνότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haralabosg είπε

Αρα με ενα προχειρο υπολογισμο για 100Κm (σε πολη) :

Βενζινη (με 2,4€/lt - 8lt/100Km κατανάλωση ) : 19.2€

Πετρελαιο (με 2€/lt  - 5lt/100Km κατανάλωση ) : 10€

Ηλεκτρικο (με 0.1Κwh - 10kw/100 km )  : 1€ (+ επιπλεον χρεωσεις )

 

δε θα σου πω για τα θερμικα (πχ το δικο μου θερμικο 2010 1600cc εκαιγε με a.c 9,5 εντος πολης) αλλα για το ηλεκτρικο οχι 

θα κανεις 0.35 ε να σε μέσα για όλους χρηματικά( ναι τραβηγμενο και άσχετα που θα παταχθεί κάποιος να πει εγώ έχω νυχτερινό με 12 λεπτά).

θα βαλεις 15 kw καταναλωση παλι ν εισαι μεσα για ολους κ να βγαλεις μπουσουλα 

οποτε 0,35 χ 15 = 5,25 και σιγουρα ταχεις ολα μεσα θεωρητικά στο ακραιο σενάριο 

πρακτικα ειναι καπου 0.20 χ 13 = 2,6 ε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Ηλεκτρικο (με 0,1€/Κwh - 10kw/100 km )  : 1€ (+ επιπλεον οι ρυθμ. χρεωσεις.. )

ούτε καν , ακόμα και όσοι κλείσανε παλιότερα σε φθηνό σταθερό , αν φορτίζεις αποκλειστικά με νυχτερινό και αν είσαι ένα άτομο στο σπίτι με χαμηλή κατανάλωση και δεν ξεπερνάς κλίμακες ΥΚΩ η τιμή είναι στα

0,1655402 με ΦΠΑ

σήμερα είναι αρκετά παραπάνω

σίγουρα σαν κόστος είναι μικρό σε σχέση με βενζίνη/πετρέλαιο , αλλά είπαμε , ηλεκτρικό δεν παίρνει κάποιος προς το παρών για οικονομία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eιχα προλαβει και ειχα κανει το myHomeOnLine (ΔΕΗ) που είχε σταθερη χρεωση (0,096€ ημερ)  χωρις κλιμακια ( ο korakios τα γνωριζει καλυτερα απο ολους) . Θα διαφωνησω ομως οσο αφορα την οικονομια τουλαχιστον τωρα . Απο οτι φαινεται με ηλεκτρικο είσαι 8 φορες κατω συγκριτικα με βενζινη και 4 απο το  πετρελαιο. Μελλοντικα (8-10 χρονια) που θεωρητικα (παντα) θα γυρισουμε ολοι σταδιακα σε ηλεκτρικα, το κρατος καπως θα θελει να  αντισταθμισει την χασουρα που θα εχει απο το φορο των καυσίμων. Μας βλεπω με ΕΝΦΙΑ στα αμαξια..

Επεξ/σία από haralabosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...