Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 5/3/2022 στις 8:04 ΜΜ, Thanar είπε

Είναι ανάλογα την περίπτωση. Αν είσαι αρκετά έμπειρος, το καταλαβαίνεις το πείραγμα χρησιμοποιώντας το LEAFspy απο τα πρώτα 50-60χλμ, για να έχεις όμως την πραγματική κατάσταση SoH της μπαταρίας, πρέπει να κάνεις πολλά περισσότερα.

Αυτό που δείχνει το βίντεο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που συζητάμε...

Είδα ένα βιντεάκι από το LEAFspy, δεν το ήξερα. Ωραίο εργαλείο, αποκαλύπτει ωραία στοιχεία που δεν είναι εξαρχής εμφανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 5/3/2022 στις 8:04 ΜΜ, Thanar είπε

Αυτό που δείχνει το βίντεο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που συζητάμε...

Το θέμα του βίντεο σαφώς και είναι άλλο, όμως το πόσο πήρε στο BMS να φέρει την ένδειξη στην πραγματική αυτονομία είναι απόλυτα σχετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2022 στις 12:48 ΠΜ, Joshua21 είπε

Το θέμα του βίντεο σαφώς και είναι άλλο, όμως το πόσο πήρε στο BMS να φέρει την ένδειξη στην πραγματική αυτονομία είναι απόλυτα σχετικό.

Η αυτονομία στα LEAF αλλάζει σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με το πώς οδηγάς. Επηρεάζει πολύ περισσότερο η ταχύτητα, παρά η κατάσταση μπαταρίας. Οδηγώ το συγκεκριμένο όχημα 3 χρόνια τώρα, εκτιμώ πως η άποψή μου ενδέχεται να έχει ελαφρώς μεγαλύτερη βαρύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Thanar είπε

Η αυτονομία στα LEAF αλλάζει σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με το πώς οδηγάς. Επηρεάζει πολύ περισσότερο η ταχύτητα, παρά η κατάσταση μπαταρίας. Οδηγώ το συγκεκριμένο όχημα 3 χρόνια τώρα, εκτιμώ πως η άποψή μου ενδέχεται να έχει ελαφρώς μεγαλύτερη βαρύτητα.

Η αυτονομία σαφώς και αλλάζει σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με το πως οδηγάς, και λογικό είναι και πασίγνωστο, εδώ όμως συζητάμε για το πόσο παίρνει στο BMS να το καταλάβει και να αλλάξει την ένδειξη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ξεκίνησαν οι παρατάσεις στις διορίες που είχαν εξαγγείλει στο παρελθόν για παύση πωλήσεων αυτοκινήτων με ΜΕΚ.

Από το 2030 πάει στο 2035. 

Παρατάσεις και για τα καυστήρες πετρελαίου θέρμανσης κτλπ.

Πάνε για αργότερα οι προθεσμίες απόσυρσης καυστήρων πετρελαίου και οχημάτων εσωτερικής καύσης (news247.gr)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Backpacker είπε

Ξεκίνησαν οι παρατάσεις στις διορίες που είχαν εξαγγείλει στο παρελθόν για παύση πωλήσεων αυτοκινήτων με ΜΕΚ.

Από το 2030 πάει στο 2035. 

Παρατάσεις και για τα καυστήρες πετρελαίου θέρμανσης κτλπ.

Πάνε για αργότερα οι προθεσμίες απόσυρσης καυστήρων πετρελαίου και οχημάτων εσωτερικής καύσης (news247.gr)

αφού οι άνθρωποι ζούνε στο δικό τους κόσμο. είναι εκτός πραγματικότητας. Αποφασίζουν πράγματα μη ρεαλιστικά. Πως είναι δυνατόν να πάρουν σωστές αποφάσεις άνθρωποι που είναι αποκομμένοι και ζουν στο δικό τους κόσμο;

έχουμε φάει την προπαγάνδα με την κλιματική αλλαγή και την πράσινη ανάπτυξη και με το ζόρι δηλαδή να έρθουν τα πάνω κάτω σε λίγα χρόνια

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Bitbit είπε

αφού οι άνθρωποι ζούνε στο δικό τους κόσμο. είναι εκτός πραγματικότητας. Αποφασίζουν πράγματα μη ρεαλιστικά. Πως είναι δυνατόν να πάρουν σωστές αποφάσεις άνθρωποι που είναι αποκομμένοι και ζουν στο δικό τους κόσμο;

έχουμε φάει την προπαγάνδα με την κλιματική αλλαγή και την πράσινη ανάπτυξη και με το ζόρι δηλαδή να έρθουν τα πάνω κάτω σε λίγα χρόνια

L O L

Ναι, 11.000 επιστήμονες υπέγραψαν και 97% της επιστημονικής κοινότητας βρήκαν ψέμα για να μην αφήσει ο Μάκης από το Αιγάλεω το σάπιο μεταχειρισμένο ντίζελ και η Νίτζα από τα Κιούρκα το βενζινοκίνητο 2003 yaris...

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, LongTom είπε

L O L

Ναι, 11.000 επιστήμονες υπέγραψαν και 97% της επιστημονικής κοινότητας βρήκαν ψέμα για να μην αφήσει ο Μάκης από το Αιγάλεω το σάπιο μεταχειρισμένο ντίζελ και η Νίτζα από τα Κιούρκα το βενζινοκίνητο 2003 yaris...

 

 Αυτό που λέμε είναι ότι γίνονται βεβιασμένες κινήσεις χωρίς κανέναν προγραμματισμό. 
Περνάνε σχέδια και νόμοι που αγνοούν την πραγματικότητα και την λογική. 

Η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να γίνει η mainstream τεχνολογία αυτοκίνησης. Είναι για συγκεκριμένα πράγματα.
Για καθαρά αστική χρήση και αυτή όχι μαζικά.
Δεν υπάρχουν ούτε τα δίκτυα σε αμέτρητες χώρες (μεταξυ των οποιων και η δικη μας) που μπορούν να υποστηρίξουν τέτοιο βάρος ούτε θα μπορέσουν ποτέ πολεοδομικά οι πυκνοκατοικημένες πρωτεύουσες να αποκτήσουν φορτιστές σε τεράστια κεντρικά κομμάτια τους στα οποία δεν υπάρχουν καν θέσεις πάρκινγκ!!

Αν όλο αυτό το σπρώξιμο έπεφτε στην υδρογονοκίνηση πχ θα ήταν πιο ρεαλιστικό πλάνο. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Backpacker είπε

 Αυτό που λέμε είναι ότι γίνονται βεβιασμένες κινήσεις χωρίς κανέναν προγραμματισμό. 
Περνάνε σχέδια και νόμοι που αγνοούν την πραγματικότητα και την λογική. 

Η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να γίνει η mainstream τεχνολογία αυτοκίνησης. Είναι για συγκεκριμένα πράγματα.
Για καθαρά αστική χρήση και αυτή όχι μαζικά.
Δεν υπάρχουν ούτε τα δίκτυα σε αμέτρητες χώρες (μεταξυ των οποιων και η δικη μας) που μπορούν να υποστηρίξουν τέτοιο βάρος ούτε θα μπορέσουν ποτέ πολεοδομικά οι πυκνοκατοικημένες πρωτεύουσες να αποκτήσουν φορτιστές σε τεράστια κεντρικά κομμάτια τους στα οποία δεν υπάρχουν καν θέσεις πάρκινγκ!!

Αν όλο αυτό το σπρώξιμο έπεφτε στην υδρογονοκίνηση πχ θα ήταν πιο ρεαλιστικό πλάνο. 
 

Μόνο που ανέφερες την υδρογονοκίνηση ως την "ρεαλιστική" εναλλακτική, έχασες.
Μιλάμε στην κυριολεξία για την τεχνολογία που έχεις ηλεκτροκίνητο όχημα με έξτρα βήματα και πολύ, πολύ χειρότερα προβλήματα διανομής, αποθήκευσης και πάνω-κάτω μισή απόδοση.

Τώρα πως έγινε mainstream επιτυχημένα το ξέρουν άλλου, όπως Νορβηγία ή Κίνα που βλέπω λειτουργεί. 
Επίσης οι ΟΕΜ βαρέων οχημάτων δρόμου και κατασκευών επενδύουν μεγάλα ποσά για το θέμα ηλεκτροκίνηση. 

Τα προβλήματα στην Ελλάδα είναι δομικά και δεν φταίει η ηλεκτροκίνηση για ηλίθιες πολιτικές αποφάσεις, συμφέροντα και έλλειψη σοβαρής προσπάθειας για υποδομές.

Όσον αφορά το πρώτο πράγμα, είναι ξεκάθαρο τι ειπώθηκε. 
Δεν είναι ούτε φαντασίες, ούτε διαβολικές συνωμοσίες που "έβγαλαν το παραμύθι" για την κλιματική αλλαγή.
Για τις πολιτικές αποφάσεις για το τι συμβαίνει, οι πολιτικοί φταίνε, όχι η πραγματικότητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της φόρτισης στη χώρα. Απόσπασμα από το 59ο επεισόδιο της ζωντανής εκπομπής της ομάδας «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα».

19 ώρες πριν, Backpacker είπε

Αν όλο αυτό το σπρώξιμο έπεφτε στην υδρογονοκίνηση πχ θα ήταν πιο ρεαλιστικό πλάνο. 

Υδρογονοκίνηση; Χαχαχα…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η έξοδος της Μεγάλης Βδομάδας αποτέλεσε και την... "Εβδομάδα των Παθών" για κάποιους φίλους με Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα που προσπάθησαν να κινηθούν στους Ελλαδικούς Αυτοκινητόδρομους...

Τι προβλήματα παρατηρήθηκαν και πώς μπορούν αυτά να επιλυθούν;

 

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηλεκτρικό θέλατε. Δε πειράζει. Καθίστε τώρα να περιμένετε κανα 2ωρο να φορτίσετε. Αν βρείτε φορτιστή να δουλεύει.... Πίστευε κανείς ότι δε θα γινόταν κάτι τέτοιο;

Είναι πολύ νωρίς ακόμα για ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Δεν απορρίπτω την τεχνολογία, απλά λέω ότι είναι νωρίς και για λίγους. 

Και επειδή κάποιος θα πεταχτεί να πει ότι δεν φταίει η ηλεκτροκίνηση, δε με νοιάζει ποιος φταίει. Το αποτέλεσμα κοιτάω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Bitbit είπε

ηλεκτρικό θέλατε. Δε πειράζει. Καθίστε τώρα να περιμένετε κανα 2ωρο να φορτίσετε. Αν βρείτε φορτιστή να δουλεύει.... Πίστευε κανείς ότι δε θα γινόταν κάτι τέτοιο;

Είναι πολύ νωρίς ακόμα για ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Δεν απορρίπτω την τεχνολογία, απλά λέω ότι είναι νωρίς και για λίγους. 

Και επειδή κάποιος θα πεταχτεί να πει ότι δεν φταίει η ηλεκτροκίνηση, δε με νοιάζει ποιος φταίει. Το αποτέλεσμα κοιτάω.

το θέμα είναι να μη γίνεται αυτό που γίνεται εις βάρος μας (με τα λεφτά μας)

ήδη την τρώμε με άχρηστες επιδοτήσεις ηλεκτρικών (αυτοκινήτων)  και δίνει ο κόσμος λεφτά για να πάρει ο άλλος να κάνει το χαβαλέ του , να μη δίνουμε και για σταθμούς φόρτισης φάντασμα

στο βίντεο πάντως τίποτα δεν ειπώθηκε για ουσιαστική επίλυση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

στο βίντεο πάντως τίποτα δεν ειπώθηκε για ουσιαστική επίλυση

σαν τι να ειπωθεί; δεν υπάρχει λύση. Λύση θα δοθεί με τον χρόνο. Όταν οι μπαταρίες θα κρατάνε περισσότερο, όταν θα φορτίζονται ταχύτερα και όταν θα αυξηθούν οι σταθμοί φόρτισης.

Όποιος δε το καταλαβαίνει αυτό και πηγαίνει να πάρει ηλεκτρικό επειδή του πιπιλίζουν το μυαλό για πράσινη ανάπτυξη και πράσινα άλογα, αυτά θα αντιμετωπίζει.

Για μέσα στην πόλη καλό είναι, αν είναι να κάνεις ταξίδι όμως και μάλιστα σε τέτοια περίοδο ε πας γυρεύοντας.

άλλη λύση είναι να το αφήσεις σε μια άκρη και να νοικιάσεις ένα νορμαλ αμάξι να μετακινηθείς σαν κύριος

Και του χρόνου τα ίδια θα γίνουν. Και τον 15αύγουστο, εδώ θα είμαστε να δούμε τι θα γίνει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Bitbit είπε

σαν τι να ειπωθεί; δεν υπάρχει λύση. Λύση θα δοθεί με τον χρόνο. Όταν οι μπαταρίες θα κρατάνε περισσότερο, όταν θα φορτίζονται ταχύτερα και όταν θα αυξηθούν οι σταθμοί φόρτισης.

σα λύση θα μπορούσανε σαν ομάδα να δούνε τι προβλέπει ο νόμος , τι κονδύλια έχουν δοθεί κτλ κτλ

όσο πιο στενά παρακολουθούνε και πιέζουν τόσο και καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...