Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

πιστεύω όσοι δεν ζουν σε πολυκατοικία, πρέπει να μελετήσουν τη σταδιακή μετάβαση στο συνδυασμό net-metering/φωτοβολταϊκά/θέρμανση με αντλία θερμότητας/ηλεκτροκίνηση.

δε σημαίνει οτι όσοι ζούνε σε μονοκατοικία έχουν τέτοιο μεγάλο κεφάλαιο

6 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Δεν ήμουν στο σκεπτικό να κάνω κίνηση άμεσα,

απο περιέργεια , τόσο καιρό σε θέματα με cng/lpg/ηλεκτροκίνηση/υβριδικά με βενζίνη είσαι ακόμα  ?!

9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Οπότε επί της ηλεκτροκίνησης, διερευνώ αν υπάρχουν μεταχειρισμένα ηλεκτρικά από εξωτερικό που να αξίζουν και με ποιόν τρόπο μπορεί κανείς να κάνει τους βασικούς ελέγχους.

αυτό θα ενδιαφέρει πολλούς μιας και εκτός παράγοντα γυρισμένων χιλιομέτρων μήπως έχουμε και πλασματική μέτρηση υγείας μπαταρίας ή σκάρτες ανακατασκευασμένες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, korakios είπε

δε σημαίνει οτι όσοι ζούνε σε μονοκατοικία έχουν τέτοιο μεγάλο κεφάλαιο

απο περιέργεια , τόσο καιρό σε θέματα με cng/lpg/ηλεκτροκίνηση/υβριδικά με βενζίνη είσαι ακόμα  ?!

αυτό θα ενδιαφέρει πολλούς μιας και εκτός παράγοντα γυρισμένων χιλιομέτρων μήπως έχουμε και πλασματική μέτρηση υγείας μπαταρίας ή σκάρτες ανακατασκευασμένες

Ναι σίγουρα δεν έχουν όλοι, αλλά σίγουρα με επιδοτήσεις, είναι προσιτό σε περισσότερους, σε όρους απόσβεσης, αν το δούμε οικονομοτεχνικά σε βάθος χρόνου χρήσης.

Στο δεύτερο, δεν έχει υπάρξει ακόμα λύση που να με καλύπτει σε C-SUV με μεγάλη άνεση χώρου αποσκευών και χώρων καμπίνας (που είναι οι οικογενειακές μου ανάγκες), οπότε, ναι με βενζίνη.

Το θέμα του ελέγχου της μπαταρίας, θα είναι σταδιακά το κρίσιμο στα ερωτήματα μεταχειρισμένων. Γιατί απλά οι «παύλες» που κοιτούν τώρα πολλοί, δεν είναι ικανός δείκτης αξιοπιστίας. Πιστεύω με τον καιρό θα υπάρξουν αναλυτικά εργαλεία ελέγχου της γενικότερης υγείας της μπαταρίας. Π.χ. με έλεγχο πλήρους αποφόρτισης κα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

αλλά σίγουρα με επιδοτήσεις, είναι προσιτό σε περισσότερους,

όχι η αντλία ή το αμάξι

8 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Π.χ. με έλεγχο πλήρους αποφόρτισης κα

και πάλι μπορεί να είναι ανακατασκευασμένη και να δείχνει τέλεια , αλλά σε ένα χρόνο να πέσει ραγδαία

Spoiler

 

9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Στο δεύτερο, δεν έχει υπάρξει ακόμα λύση που να με καλύπτει σε C-SUV με μεγάλη άνεση χώρου αποσκευών και χώρων καμπίνας (που είναι οι οικογενειακές μου ανάγκες), οπότε, ναι με βενζίνη.

υπάρχει το υγραέριο και πλέον τεχνική κατάρτιση χρόνια τώρα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

όχι η αντλία ή το αμάξι

και πάλι μπορεί να είναι ανακατασκευασμένη και να δείχνει τέλεια , αλλά σε ένα χρόνο να πέσει ραγδαία

Η αντλία αν εκτιμηθεί ως λύση-μονόδρομος σε περιοχές που δεν έχουν φυσικό αέριο (και μάλλον και δεν θα φτάσει ευρέως στα επόμενα 10-20 χρόνια) και η εναλλακτική τους είναι το πετρέλαιο (που πάει για απαγόρευση), τότε μπαίνει σε μια συνολική εξίσωση απόσβεσης οικογενειακών εξόδων. Πάντα στην ίδια εξίσωση με δεδομένο το net-metering.

Το αυτοκίνητο, μπορεί στην παρούσα φάση να μπει ως σοβαρή λύση για απόσβεση, στην ίδια παραπάνω εξίσωση με net-metering και διαστασιολόγηση σχετικής περίσσειας ενέργειας από το υπόλοιπο νοικοκυριό, αν βρεθεί μια καλή τιμή αξιόπιστου μεταχειρισμένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

και η εναλλακτική τους είναι το πετρέλαιο (που πάει για απαγόρευση)

Που το είδες αυτό ρε φίλε? Ξέρεις ποσες δεκαετιες τώρα υπάρχει αυτή η φήμη κ για ποσες θα υπάρχει ακόμα..? Εδώ δίνουν επίδομα πετρελαίου κ πάει για απαγόρευση? Αν υπολογίσεις την εκτόξευση του ρευματος σε συνδυασμό με τα χρήματα που παίρνεις πισω απ'το επίδομα πετρελαιου κλείνει πολυ η ψαλίδα που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια ανάμεσα σε πετρελαιο θέρμανσης κ αντλία θερμότητας. 

 

Επεξ/σία από Christ0s13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν ήμουν στο σκεπτικό να κάνω κίνηση άμεσα, αλλά με αυτά που βλέπω, πιστεύω όσοι δεν ζουν σε πολυκατοικία, πρέπει να μελετήσουν τη σταδιακή μετάβαση στο συνδυασμό net-metering/φωτοβολταϊκά/θέρμανση με αντλία θερμότητας/ηλεκτροκίνηση.

Οποιος μενει σε μονοκατοικία και δεν εχει βαλει φωτοβολταϊκά εδω και χρόνια(αποσβεση γινοταν στα ~4 χρόνια και δεν χρειαζόταν μεγαλο κεφάλαιο λογω οτι επαιζαν σχετικά δάνεια) απλα χανει 500-600€ κάθε μηνα εδω και αρκετά χρόνια. 

Αν βαλει κάποιος τωρα φωτοβολταϊκά, το κέρδος είναι αισθητα χαμηλοτερο και ο χρόνος απόσβεσης μεγαλυτερος λογω net-metering αντί της δυνατότητας που υπηρχε να πουλας το ρεύμα στην ΔΕΗ. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/2/2022 στις 5:01 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έχει κανένας εμπειρίες με Nissan Leaf μεταχειρισμένο;

Υπάρχουν πολύ καλά LEAF μεταχειρισμένα στην Ευρώπη. Αυτά που βλέπεις στο car εδώ είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία με αρκετά φθαρμένες μπαταρίες. Εγώ έχω Nissan Leaf του 2013 από το 2019.

Στις 27/2/2022 στις 5:26 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γιατί απλά οι «παύλες» που κοιτούν τώρα πολλοί, δεν είναι ικανός δείκτης αξιοπιστίας. Πιστεύω με τον καιρό θα υπάρξουν αναλυτικά εργαλεία ελέγχου της γενικότερης υγείας της μπαταρίας. Π.χ. με έλεγχο πλήρους αποφόρτισης κα.

Οι "παύλες" είναι μια χαρά τρόπος για μια πρώτη εικόνα. Ο δεύτερος έλεγχος πρέπει να γίνεται με το LEAFspy από κοντά, ενώ για να είσαι 100% σίγουρος θέλει βόλτα τουλάχιστον 400-500χλμ., καθώς υπάρχουν "έξυπνοι" που "μηδενίζουν" το BMS και αυτό θέλει αρκετά χιλιόμετρα για να αναγνωρίσει την πραγματική κατάσταση. Η πλήρης αποφόρτιση δεν χρειάζεται, το BMS μια χαρά ξέρει τι του γίνεται μετά από λίγο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Thanar είπε

Υπάρχουν πολύ καλά LEAF μεταχειρισμένα στην Ευρώπη. Αυτά που βλέπεις στο car εδώ είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία με αρκετά φθαρμένες μπαταρίες. Εγώ έχω Nissan Leaf του 2013 από το 2019.

Οι "παύλες" είναι μια χαρά τρόπος για μια πρώτη εικόνα. Ο δεύτερος έλεγχος πρέπει να γίνεται με το LEAFspy από κοντά, ενώ για να είσαι 100% σίγουρος θέλει βόλτα τουλάχιστον 400-500χλμ., καθώς υπάρχουν "έξυπνοι" που "μηδενίζουν" το BMS και αυτό θέλει αρκετά χιλιόμετρα για να αναγνωρίσει την πραγματική κατάσταση. Η πλήρης αποφόρτιση δεν χρειάζεται, το BMS μια χαρά ξέρει τι του γίνεται μετά από λίγο.

Το θέμα είναι ποιος θα σου δώσει το αμάξι για 500 χιλιόμετρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Το θέμα είναι ποιος θα σου δώσει το αμάξι για 500 χιλιόμετρα!

Ναι, αυτό είναι ένα θέμα... Ίσως θα μπορούσε ο αγοραστής να διαπραγματευτεί μια εγγύηση κατάστασης μπαταρίας εβδομάδας, προκειμένου να είναι σίγουρος για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα. Εάν ο έμπορος δεν έχει κάτι να κρύψει, δε νομίζω να μην το δεχτεί...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/2/2022 στις 2:11 ΠΜ, haHa είπε

Οποιος μενει σε μονοκατοικία και δεν εχει βαλει φωτοβολταϊκά εδω και χρόνια(αποσβεση γινοταν στα ~4 χρόνια και δεν χρειαζόταν μεγαλο κεφάλαιο λογω οτι επαιζαν σχετικά δάνεια) απλα χανει 500-600€ κάθε μηνα εδω και αρκετά χρόνια. 

Αν βαλει κάποιος τωρα φωτοβολταϊκά, το κέρδος είναι αισθητα χαμηλοτερο και ο χρόνος απόσβεσης μεγαλυτερος λογω net-metering αντί της δυνατότητας που υπηρχε να πουλας το ρεύμα στην ΔΕΗ. 

Δυστυχώς αυτή η δυνατότητα ξεκίνησε σαν κάτι πολύ καλό/αποδοτικό για την τσέπη του ενδιαφερόμενου αλλά με τις συνεχείς αναπροσαρμογές (προς τα κάτω) της τιμής αγοράς από τη ΔΕΗ, ακόμα και για ήδη υπογεγραμμένα συμβόλαια μίκρυνε το (διαφημισθέν) όφελος και επιμήκυνε το χρόνο απόσβεσης της επένδυσης.

Οκ, τα "μαθηματικά" εκείνων των συμφωνιών ήταν λίγο κουλά (να αγοράζει από εσένα η ΔΕΗ σε τετραπλάσια τιμή από αυτή που πουλούσε) και προφανώς δεν ήταν βιώσιμα αλλά και πάλι το να καταλήγεις ότι η υπογραφή και το συμβόλαιο που είχες ήταν πρακτικά ένα κ....χαρτο που δεν σε εξασφάλιζε όπως νόμιζες, ε είναι "κάπως".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Thanar είπε

Υπάρχουν πολύ καλά LEAF μεταχειρισμένα στην Ευρώπη. Αυτά που βλέπεις στο car εδώ είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία με αρκετά φθαρμένες μπαταρίες. Εγώ έχω Nissan Leaf του 2013 από το 2019.

Οι "παύλες" είναι μια χαρά τρόπος για μια πρώτη εικόνα. Ο δεύτερος έλεγχος πρέπει να γίνεται με το LEAFspy από κοντά, ενώ για να είσαι 100% σίγουρος θέλει βόλτα τουλάχιστον 400-500χλμ., καθώς υπάρχουν "έξυπνοι" που "μηδενίζουν" το BMS και αυτό θέλει αρκετά χιλιόμετρα για να αναγνωρίσει την πραγματική κατάσταση. Η πλήρης αποφόρτιση δεν χρειάζεται, το BMS μια χαρά ξέρει τι του γίνεται μετά από λίγο.

Μήπως μπερδεύτηκες και αντί να γράψεις 40-50 έγραψες 400-500? Το leaf πρώτης γενιάς ζήτημα να βγάλει 150χλμ με μια φόρτιση, και αυτό μόνο αν η μπαταρία του είναι σαν καινούργια και με πολύ οικονομική οδήγηση, οπότε τι νόημα έχει να κάνεις τουλάχιστον 400-500?

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haris_216 είπε

Δυστυχώς αυτή η δυνατότητα ξεκίνησε σαν κάτι πολύ καλό/αποδοτικό για την τσέπη του ενδιαφερόμενου αλλά με τις συνεχείς αναπροσαρμογές (προς τα κάτω) της τιμής αγοράς από τη ΔΕΗ, ακόμα και για ήδη υπογεγραμμένα συμβόλαια μίκρυνε το (διαφημισθέν) όφελος και επιμήκυνε το χρόνο απόσβεσης της επένδυσης.

Οκ, τα "μαθηματικά" εκείνων των συμφωνιών ήταν λίγο κουλά (να αγοράζει από εσένα η ΔΕΗ σε τετραπλάσια τιμή από αυτή που πουλούσε) και προφανώς δεν ήταν βιώσιμα αλλά και πάλι το να καταλήγεις ότι η υπογραφή και το συμβόλαιο που είχες ήταν πρακτικά ένα κ....χαρτο που δεν σε εξασφάλιζε όπως νόμιζες, ε είναι "κάπως".

Και με τις αναπροσαρμογες, παραμενει κατι που αποφερει ~500€/μηνα.

Η απόσβεση εχει γινει εδω και καιρο. 

 

Οποιος ειχε μονοκατοικία, έπρεπε να ειχε βαλει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μήπως μπερδεύτηκες και αντί να γράψεις 40-50 έγραψες 400-500? Το leaf πρώτης γενιάς ζήτημα να βγάλει 150χλμ με μια φόρτιση, και αυτό μόνο αν η μπαταρία του είναι σαν καινούργια και με πολύ οικονομική οδήγηση, οπότε τι νόημα έχει να κάνεις τουλάχιστον 400-500?

Όχι, δεν μπερδεύτηκα... Εάν ο πωλητής έχει πειράξει τις ενδείξεις του BMS σε ένα LEAF με σκοπό αυτό να δείχνει SoH μπαταρίας κοντά στο 100%, τότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις 3-4 κύκλους της μπαταρίας προκειμένου να επανέλθει η ένδειξη στην πραγματική κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Thanar είπε

Όχι, δεν μπερδεύτηκα... Εάν ο πωλητής έχει πειράξει τις ενδείξεις του BMS σε ένα LEAF με σκοπό αυτό να δείχνει SoH μπαταρίας κοντά στο 100%, τότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις 3-4 κύκλους της μπαταρίας προκειμένου να επανέλθει η ένδειξη στην πραγματική κατάσταση.

Βασικά κανέναν κύκλο δεν χρειάζεσαι για να δεις αν η πραγματική εμβέλεια έχει σημαντική διαφορά από αυτή που σου λέει το BMS (αν δλδ οι μπαταρίες είναι αρκετά φθαρμένες), μια εκφόρτιση χρειάζεσαι μόνο.

Σύμφωνα με το παρακάτω video πάντως χρειάστηκαν μόλις 47 μίλια (75 χλμ) για να δείξει το BMS την πραγματική εμβέλεια, καμία σχέση με τα "τουλάχιστον 400-500χλμ" που έγραψες.

 

Επεξ/σία από Joshua21
Είχα ξεχάσει το link
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι ανάλογα την περίπτωση. Αν είσαι αρκετά έμπειρος, το καταλαβαίνεις το πείραγμα χρησιμοποιώντας το LEAFspy απο τα πρώτα 50-60χλμ, για να έχεις όμως την πραγματική κατάσταση SoH της μπαταρίας, πρέπει να κάνεις πολλά περισσότερα.

Αυτό που δείχνει το βίντεο, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που συζητάμε...

Επεξ/σία από Thanar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...