Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι. Μιας και πλέον το έχω πάρει ζεστά το θέμα (χαχ, περιμένω να έρθουν να μου το περάσουν το Tesla Wall Connector την επόμενη εβδομάδα) ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος έχει εμπειρία με ηλεκτρικές μηχανές. Συγκεκριμένα έβλεπα τις Zero (S ή SR).

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Η αγορά των restomod ξυπνάει για τα καλά. 
Ενα υποσύνολο της δραδτηριότητας προς την ηλεκτροκίνηση το οποίο έχει ενδιαφέρον. 
 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/2/2025 στις 5:58 ΜΜ, jmirko15 είπε

Καλησπέρα και πάλι. Μιας και πλέον το έχω πάρει ζεστά το θέμα (χαχ, περιμένω να έρθουν να μου το περάσουν το Tesla Wall Connector την επόμενη εβδομάδα) ήθελα να ρωτήσω άμα κάποιος έχει εμπειρία με ηλεκτρικές μηχανές. Συγκεκριμένα έβλεπα τις Zero (S ή SR).

Ευχαριστώ!

Δυστυχώς οι μεγάλες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να έχουν νόημα. Είναι τεράστιες οι δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν στο φυσικά μικρό μέγεθος και βάρος μιας μοτοσυκλέτας.

Για ηλεκτρική, τα μόνα που έχουν πραγματικό νόημα είναι τα EV scooter, moped κτλ. Όπου πραγματικά κάνεις οικονομία και γλυτώνεις και τους άλλους από την φασαρία της εξάτμισης.

Αν το θες για fun/money burning/illegal riding τότε σχεδόν όλες οι μεσαίες και μεγάλες ηλεκτρικές είναι μεγάλο fun. Αλλά με μικρή διάρκεια.

Επεξ/σία από skritikos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη μεγαλύτερη ξενέρα την έφαγα όταν πάτησα το γκάζι και παρόλο το 0-100 σε 7,3" τα έβγαλα στη μούγκα. 

Fun riding και ηλεκτρικό για εμένα δεν πάνε μαζί.

Δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρική μηχανή αλλά έχω εμπειρία με τα ίδια άλογα με στοκ εξάτμιση και με φούλ παράνομη. Η διαφορά στην αίσθηση είναι χαοτική. Περισσότερη απο τα άλογα.

 

Να αφήσω τη ducati να πάρω ηλεκτρικό για διασκέδαση μου ακούγεται ανέκδοτο.

 

ΥΓ. Μιλάω για αίσθηση όχι για το ποιό είναι πιο γρήγορο. Δεν κάνω κόντρες.

 

ΥΓ2. Ειδικά όταν στους Ελληνικούς δρόμους είναι εύκολο και με 100χλμ/ώρα αν ανοίξεις το γκάζι να γλιστρήσει ο τροχός. Δεν βλέπω το νόημα για σπορ ηλεκτρική μηχανή.

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
Στις 1/3/2025 στις 4:23 ΜΜ, Jiakometi είπε

Η αγορά των restomod ξυπνάει για τα καλά. 
Ενα υποσύνολο της δραδτηριότητας προς την ηλεκτροκίνηση το οποίο έχει ενδιαφέρον. 
 

 

πολύ μικρό το % του υποσυνόλου (δυστυχώς)

Το θετικό με την προσγείωση στην πραγματικότητα,  είναι οτι ίσως επιτρέψουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν μετατροπές και να συμφέρει (αρκετά) έναντι αγοράς νέου ηλεκτρικού . Εκτός αν ανοίξουν παντού κινέζικες εταιρίες και πάρουν και απο εκεί την πίτα ....

Δημοσ.
Στις 2/3/2025 στις 11:24 ΜΜ, korakios είπε

πολύ μικρό το % του υποσυνόλου (δυστυχώς)

Το θετικό με την προσγείωση στην πραγματικότητα,  είναι οτι ίσως επιτρέψουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν μετατροπές και να συμφέρει (αρκετά) έναντι αγοράς νέου ηλεκτρικού . Εκτός αν ανοίξουν παντού κινέζικες εταιρίες και πάρουν και απο εκεί την πίτα ....

Πόσο οικονομικά θα γίνει μία τέτοια μετατροπή που πρέπει κυριολεκτικά να λύσεις και να κατεβάσεις όλο το αμάξι από μέσα;

Έπειτα θα πρέπει να φτιάξεις νέες ενισχυμένες βάσεις για όλα το κομμάτι των βαρέων αντικειμένων μπαταρίες και μηχανές, θα πρέπει να σύστημα διεύθυνσης σου τουλάχιστον απ' το σημείο του κινητήρα μέχρι τους τροχούς να ενισχυθεί καθώς οι πιέσεις που δέχεται απ' τον Ηλεκτροκινητήρα σε σχέση με τον ICE που είχε πριν είναι πολύ περισσότερες λόγο της αυξημένης ροπής

Μακάρι να μπορέσουμε στο μέλλον να πάμε το παλιό μας αυτοκίνητο σε ένα συνεργείο και να το μετατρέψουμε όπως κάνουμε τώρα με το υγραέριο αλλά δεν πιστεύω ότι σαν εργασία και κόστος ανταλλακτικών θα στοιχίσει κάτω από 15000€ και 20 μέρες εργασίας. Γι αυτό και βλέπουμε στο παραπάνω video η μετατροπή αυτή να γίνεται σε συλλεκτικά αυτοκίνητα.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dbrillis είπε

Θέλεις ηλεκτρικό αλλά δεν αγοράζεις γιατί φοβάσαι ότι τα 11/22kw που θα τραβάει πού και πού θα ρίξουν το ρεύμα στη γειτονιά σου? 🤣

 

15 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πόσο οικονομικά θα γίνει μία τέτοια μετατροπή που πρέπει κυριολεκτικά να λύσεις και να κατεβάσεις όλο το αμάξι από μέσα;

Έπειτα θα πρέπει να φτιάξεις νέες ενισχυμένες βάσεις για όλα το κομμάτι των βαρέων αντικειμένων μπαταρίες και μηχανές, θα πρέπει να σύστημα διεύθυνσης σου τουλάχιστον απ' το σημείο του κινητήρα μέχρι τους τροχούς να ενισχυθεί καθώς οι πιέσεις που δέχεται απ' τον Ηλεκτροκινητήρα σε σχέση με τον ICE που είχε πριν είναι πολύ περισσότερες λόγο της αυξημένης ροπής

Μακάρι να μπορέσουμε στο μέλλον να πάμε το παλιό μας αυτοκίνητο σε ένα συνεργείο και να το μετατρέψουμε όπως κάνουμε τώρα με το υγραέριο αλλά δεν πιστεύω ότι σαν εργασία και κόστος ανταλλακτικών θα στοιχίσει κάτω από 15000€ και 20 μέρες εργασίας. Γι αυτό και βλέπουμε στο παραπάνω video η μετατροπή αυτή να γίνεται σε συλλεκτικά αυτοκίνητα.

Καθαρά και μόνο απο hobby. Δεν το καταλαβαίνω/βρίσκω λογική όπως και σε πολλά άλλα, αλλά γούστα είναι αυτά. Εγώ δεν θέλω ούτε πρόγραμμα να βάλω σε τουρμπάτο ice (!!) πόσο μάλλον να κάνω τόσες μετατροπές! 

Τα έχω ξαναγράψει, ~500 κιλά μπαταρίες+μοτέρ aftermarket το αμάξι θα γίνει μπάχαλο. Ακόμα και το σασί θα θέλει ενισχύσεις χώρια τα φρένα, αναρτήσεις κλπ. 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Θέλεις ηλεκτρικό αλλά δεν αγοράζεις γιατί φοβάσαι ότι τα 11/22kw που θα τραβάει πού και πού θα ρίξουν το ρεύμα στη γειτονιά σου; 🤣

Οχι βρε, θεωρητικο ειναι το προβλημα.
 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/3/2025 στις 4:23 ΜΜ, Jiakometi είπε

Η αγορά των restomod ξυπνάει για τα καλά. 
Ενα υποσύνολο της δραδτηριότητας προς την ηλεκτροκίνηση το οποίο έχει ενδιαφέρον. 
 

 

Αυτά πλέον δεν είναι κλασικά αλλά καπάκια επάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και φυσικά η αξία τους ανάμεσα σε συλλέκτες και αγοραστικά είναι ΜΗΔΕΝ

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, SaFiS είπε

Από γκρουπ στο FB. ID Buzz Cargo (επαγγελματικό), απίστευτα km σε μόλις 2 χρόνια...

IMG_1158.JPG.df08fc90612d0b2f0f1c0ed17019b58b.JPG

 

2 τετράδες λάστιχα σε 270.000km; Τακάκια στο 80%; Με βάρος άδειο ~2400 kg

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, majunior είπε

 

2 τετράδες λάστιχα σε 270.000km; Τακάκια στο 80%; Με βάρος άδειο ~2400 kg

 

Δηλαδη κατα μεσο ορο καθε τετραδα τη κρατησε 90k χλμ. Ακραιο μου φαινεται.

Για τα τακακια μου φαινεται λογικο απο τη στιγμη που φρεναρει με τον κινητηρα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, Ntinaras said:

Δηλαδη κατα μεσο ορο καθε τετραδα τη κρατησε 90k χλμ. Ακραιο μου φαινεται.

Για τα τακακια μου φαινεται λογικο απο τη στιγμη που φρεναρει με τον κινητηρα.

Αν τα έχει κάνει σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα, χωρίς πλευρικά φορτία και έντονα ή και σχεδόν καθόλου φρεναρίσματα, τότε δε το θεωρώ και τόσο ακραίο.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Αν τα έχει κάνει σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα, χωρίς πλευρικά φορτία και έντονα ή και σχεδόν καθόλου φρεναρίσματα, τότε δε το θεωρώ και τόσο ακραίο.

Γιατί νομίζεις ότι δεν τρώγεται λάστιχο στις εθνικές οδούς;;; Εκεί να δεις φθορά λόγω ταχύτητας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...