filip123go Δημοσ. Κυριακή στις 08:23 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:23 μμ 1 hour ago, zourman1981 said: Ερώτηση έστω ότι είναι καλοκαίρι και η Αθήνα δουλεύει φουλ air-condition και έστω ότι οι μισοί Αθηναίοι έχουμε ηλεκτρικά και πάμε να τα φορτίσουμε το βράδυ που είναι νεκρή ώρα για εσένα τι αποτέλεσμα λες να έχει ? Μια χαρά μπορεί να τα σηκώσει το δίκτυο. Εδώ πριν 20-30 χρόνια σήκωνε ολόκληρες βιομηχανίες που δούλευαν ταυτόχρονα κάθε καλοκαίρι, για κομπόστες χωρίς προβλήματα (μην κοιτάς που τώρα έχουν κλείσει όλα ή έχουν φύγει Βουλγαρία. Ναι, πριν 30 χρόνια είχαμε, έστω και μια στοιχειώδη βιομηχανία.) 2
doctorkostis Δημοσ. Κυριακή στις 08:25 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:25 μμ 2 minutes ago, zourman1981 said: Μα είπαμε χωρις στάση για φορτισμα η αν κάνω στάση να την κάνω όπου εξυπηρετεί εμένα όχι όπου έχει φορτιστή η Χ εταιρία Δηλαδή να μην αλλάξουμε συνήθειες αυτό είναι το ζητούμενο 10 λεπτά στάση για κατούρημα είναι, σιγά την αλλαγή συνηθειών. 3
Liverpool89 Δημοσ. Κυριακή στις 08:26 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:26 μμ Για μενα και προσωπικη αποψη, αν εχεις ηλεκτρικο αυτοκίνητο, καλο θα ταν να εχεις και ενα με θερμικό κινητηρα σαν δεύτερο. Μην κοιτατε μονο την Αθήνα Θεσσαλονίκη. Κυριως Αθηνα. Εχουμε πολλα χωρια, που αν γινει κατι την νυχτα ή αν χρειαστεί να φυγεις αμεσα για κατι βιαστικο, το ηλεκτρικο θα σε κρεμασει, αν πρέπει να το φορτισεις. Ποσα νοσοκομεία εχουν χωρο φορτισης ηλ. Αυτοκινήτων; Στα σούπερ μάρκετ εχω δει μαξ 2 σταθμους. Σε βενζιναδικα μαξ 1, στον νομο που μενω. Δυσκολο εγχειρημα χωρις καποια εναλλακτικη, για μενα. Συν δεν υπαρχει ακομα εξειδίκευση στον τομεα αυτης της τεχνολογιας.
zourman1981 Δημοσ. Κυριακή στις 08:35 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:35 μμ (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, doctorkostis είπε 10 λεπτά στάση για κατούρημα είναι, σιγά την αλλαγή συνηθειών. Και έστω την ώρα που έτυχε να περνάω εγώ είμαι ποιασμενοι και οι 3 φορτιστές η ακόμη χειρότερα έχει παρκάρει κανας ηλεκτρικός χωρίς να φορτίζει γιατί νόμιζε ότι ήταν θέση στάθμευσης και φυσικά δεν τον ελέγχει και κάνεις Και έχω το/τα μωρά μέσα στο αμάξι να κλαίνε για το πότε θα φτάσουμε ? Πολύ συνηθισμένο σενάριο αν αναχωρεις απογευματινές ώρες με σκοπό 8 9 το βράδυ να είσαι σπίτι Απ' ότι καταλαβαινετε δεν έχω πρόβλημα με την ηλεκτροκίνηση αλλά με την ελληνική πραγματικότητα η οποία όταν συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση θα έχει εκρηκτικό και όχι εκπληκτικό αποτελεσμα Επεξ/σία Κυριακή στις 08:44 μμ από zourman1981 1
doctorkostis Δημοσ. Κυριακή στις 08:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:46 μμ 4 minutes ago, zourman1981 said: Και έστω την ώρα που έτυχε να περνάω εγώ είμαι ποιασμενοι και οι 3 φορτιστές Και έχω το/τα μωρά μέσα στο αμάξι να κλαίνε για το πότε θα φτάσουμε ? Πολύ συνηθισμένο σενάριο αν αναχωρεις απογευματινές ώρες με σκοπό 8 9 το βράδυ να είσαι σπίτι Πες ρε φίλε ότι δε θες ηλεκτρικό, δεν υπάρχει θέμα. Αν είναι να χρειάζεται να καλύψουμε όλα τα πιθανά σενάρια που ενδεχομένως να σε καθυστερήσουν 20 λεπτά 1 φορά το εξάμηνο, μην το κουράζουμε. Ναι, η αυτονομία του ηλεκτρικού είναι μειονέκτημα σε σχέση με ένα θερμικό, ειδικά ντίζελ. Κανείς δεν είπε το αντίθετο. Αν η αυτονομία των 400+ χλμ στην Εθνική ενός model 3 LR είναι deal breaker για σένα, μην πάρεις ηλεκτρικό. Πλήρωνε βενζίνη 15€/100χλμ. Δική σου είναι η τσέπη, δική σου η απόφαση. 7 5
Liverpool89 Δημοσ. Κυριακή στις 08:48 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:48 μμ 11 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Και έστω την ώρα που έτυχε να περνάω εγώ είμαι ποιασμενοι και οι 3 φορτιστές η ακόμη χειρότερα έχει παρκάρει κανας ηλεκτρικός χωρίς να φορτίζει γιατί νόμιζε ότι ήταν θέση στάθμευσης και φυσικά δεν τον ελέγχει και κάνεις Και έχω το/τα μωρά μέσα στο αμάξι να κλαίνε για το πότε θα φτάσουμε ? Πολύ συνηθισμένο σενάριο αν αναχωρεις απογευματινές ώρες με σκοπό 8 9 το βράδυ να είσαι σπίτι Απ' ότι καταλαβαινετε δεν έχω πρόβλημα με την ηλεκτροκίνηση αλλά με την ελληνική πραγματικότητα η οποία όταν συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση θα έχει εκρηκτικό και όχι εκπληκτικό αποτελεσμα Ποσο δικιο. Εψαχνα τις θεσεις που εχου την σημανση με το βρεφικο καροτσι. Ρωταω τον υπαλληλο που τριγυριζε στο πάρκινγκ και η απαντηση του ηταν, τωρα με το χαμο που γινεται θα τις εχουν πιασει κι αυτες.
zourman1981 Δημοσ. Κυριακή στις 08:49 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:49 μμ (επεξεργασμένο) Ίσα ίσα που ψάχνω για ηλεκτρικό επειδή έχω και γκαραζ και επειδή με παίρνει να έχω 2 η 3 αυτοκίνητα (δεν είναι οικονομικό δλδ το πρόβλημα) Απλά το θέλω για μέσα στην πόλη μόνο εκτός πόλης μου βγάζει ένα αίσθημα ανασφάλειας ειδικά όταν έχω μέσα γυναικοπαιδα Επεξ/σία Κυριακή στις 08:52 μμ από zourman1981
malakudi Δημοσ. Κυριακή στις 08:51 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:51 μμ 9 ώρες πριν, mader είπε Μήπως τελικά η σημερινή τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης συνεχώς αποτυγχάνει αλλα πολλοί λίγοι το καταλαβαίνουν; Πρωτα να πω αυτο: Ο κόσμος εχει μπερδευτεί απο ολες αυτες τις πληροφορίες μεσω social media, internet κτλ κτλ και επειδή σε πρόσφατη συζήτηση με συνάδελφους κοντέψαμε να πλακωθούμε, θελω να διευκρινίσω οτι: Θα ακουστούν πολλές γνώμες απο διάφορους, τις σέβομαι όλες αλλα δεν θα λαβω υπόψιν μου μη τεκμηριωμένες απόψεις! >>Θα εστιάσω στο πιο σημαντικό προβλημα που ειναι η χρήση συσσωρευτών Η δικια μου γνώμη ειναι οτι η υπάρχουσα τεχνολογία συσσωρευτών είναι ασύμφορη, μερικώς δύσχρηστη, απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό, ειναι επικίνδυνη και έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον Το ξερω οτι ακούγομαι σαν πωρωμένος hater των EV, φυσικά υπάρχουν και θετικά της ηλεκτροκίνησης αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ λίγα... 1. Ασύμφορη γιατι: το κοστος φόρτισης / απόδοσης ειναι μικρο, οσο πιο γρήγορα φορτίζεις τοσο πιο ακριβά πληρώνεις. και ποιος στις μερες μας δεν θελει να φορτίσει γρήγορα; τελος το κοστος αντικαταστασης μπαταριας (φορος ανακύκλωσης + αυξημένα μεταφορικά λογο βαρους και επικινδυνότητας φορτιου + εργασια) = 8000 εως 20000 € 2. Μερικως δύσχρηστη: Μπάσε - βγαλε φορτιστές ολη την ωρα, για να κανεις μακρινό ταξιδι πρεπει να καταστρώσεις ολοκληρο σχεδιο με ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης και παλι εαν εισαι τυχερος και βρεις ελευθερο φορτιστή!! 3. Απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό: δλδ με απλα λογια σε οσους εχουν ιδιωτικό παρκιν, (1ας στους 100 Έλληνες; ) ωστε να μπορούν να φορτίζουν το EV τους. 4. Επικίνδυνο: λόγο τις ανάφλεξης των μπαταριών, εχουν γινει παρα πολλα ατυχήματα, εχουν εφαρμοστεί κανονισμοί που ταυτόχρονα δυσκολεύουν τους οδηγούς EV. Για παράδειγμα δεν μπορεις να μπεις σε πλοίο εαν η φόρτιση της μπαταρίας δεν ειναι κατω του 35-40% 5. Έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον: αυτο δε νομιζω οτι θελει ειδική διευκρίνηση... τα υλικά των μπαταριών ειναι αρκετά τοξικα και φαντάσου η Ελλαδα για παράδειγμα να πρεπει να διαχειριστεί αρκετες χιλιαδες τονους μπαταριών... εδω ουτε τα απλα "καθαρά" ανακυκλώσιμα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε (χαρτι, μεταλο, πλαστικο κτλ) Τελος να αναφέρω οτι ειμαι σχετικός με το αντικείμενο και εργάζομαι επαγγελματικά στον χωρο για αρκετά χρόνια. αυτα τα καλα... γνώμες; 1α. Λάθος. Τα πολλά km τα κάνεις στη πόλη. Ακόμα και χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι, μπορείς να φορτίζεις φθηνά, από 0,32 και κατά περίπτωση και παρακάτω. Στα ταξίδια θα έχεις παραπάνω χρέωση, ναι. Αλλά ο μέσος όρος του έτους θα είναι χαμηλός. 1β. Λάθος. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις μπαταρία, υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν ότι ένα BEV κρατάει κατά μέσο όρο περισσότερο από ένα θερμικό. Ειδικά τα αυτοκίνητα με LFP μπαταρίες έχουν ζωή ως και εκατομμύριο km 2. Ισχύει εν μέρει. Όμως ήδη έχουμε μπαταρίες LFP που φορτίζουν 10-80% σε 9 λεπτά (Zeekr 7X 75KWh LFP - Golden Battery) και όσο βελτιώνεται η υποδομή θα βελτιώνεται και η δυσχρηστία. 3. Λάθος, 50% έχουν ιδιωτική θέση parking. Ελλάδα δεν είναι μόνο το Παγκράτι και η Νέα Σμύρνη (Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) 4. Η απαγόρευση υπάρχει μόνο στην Ελλάδα και στερείται επιστημονικής βάσης. Σε άλλες χώρες φορτίζουν μέσα στα πλοία. Φωτιά δε παίρνουν τα ηλεκτρικά. Στην Ελλάδα όσες φωτιές σε ηλεκτρικά έχουν αναφερθεί ήταν είτε τρομοκρατική ενέργεια είτε δολιοφθορά. Συνολικά το ποσοστό φωτιών σε σχέση με τον αριθμό τους είναι πολύ μικρότερο από φωτιές σε θερμικά. 5. Κανένα τοξικό στοιχείο δεν έχει μια LFP μπαταρία και ανακυκλώνεται σε μεγάλο βαθμό. Πολλές μελέτες συμπεριλαμβάουν το κατασκευαστικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα των BEV και ισοφαρίζουν τη μόλυνση σε μόλις 20000 km αν το μείγμα είναι παρόμοιο με τη χώρα μας - δηλαδή 50% ΑΠΕ και 50% φυσικό αέριο. 7
james01gr Δημοσ. Κυριακή στις 10:07 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:07 μμ 2 ώρες πριν, zourman1981 είπε Οκ αλλά ο μέσος χρήστης μπορεί να θέλει να βγαίνει εκτός Αττικής κάθε ΣΚ ανεξάρτητα αν βρέχει χιονίζει κλπ Έστω ότι πηγαίνει στο χωριό Και άντε αυτό λύνεται εύκολα με ένα 2ο αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα Το πρόβλημα το σοβαρό είναι για τους περισσότερους που δεν έχουν πρόσβαση σε οικιακό ρευμα @Vasilisxd θα ήθελα να μου πεις την εμπειρία σου με οικιακή φόρτιση Ιούλιο Αύγουστο μήνα που όλοι ανάβουν air condition σπίτια τους λαμβάνοντας υπόψη την κλιματική αλλαγή και τις ακραίες θερμοκρασίες που έχουμε αρχίσει να έχουμε στην τροπική Ελλάδα Το καλοκαίρι που πήζει η Αθηνών Κορίνθου και χρειάζεσαι κάνα τετράωρο να κάνεις Κόρινθο Αθήνα,πηγαίνετε με ηλεκτρικό να δω κατι. Νέα Αράχωβα θα γίνει. 1
zourman1981 Δημοσ. Κυριακή στις 10:09 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:09 μμ ευκαιρια για σταση στο ΣΕΑ για φορτιση απλα ευχησου να μην εισαι ο μονος που το σκεφτηκε αν εισαι κοντα σε ΣΕΑ 1
james01gr Δημοσ. Κυριακή στις 10:13 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:13 μμ 1 ώρα πριν, zourman1981 είπε Κανείς δεν απαξιώνει τιποτα Ίσα ίσα που φαίνεται ότι για τον Αθηναίο μια ηλεκτρική επιλογή είναι μονοδρομος Κατά μέσο όρο κάνει 50 χλμ την ημέρα με τις αυτονομίες που υπάρχουν θα χρειάζεται φορτισμα 2 φορές τον μηνα Ποιο είναι το ποσοστό των Αθηναίων που ζουν σε Περιστέρι,Αιγαλεω, κέντρο,Ζωγράφου, Πατήσια, Κυψέλη, Ν.Σμυρνη, Αγ. Δημήτριο,Ν. Ιωνία, Ν.Φιλαδελφια, Φάληρο, Πειραιά κτλ; Σε αυτές τις περιοχές δεν υπάρχουν πιλοτες, κανουν 20-30 λεπτά να βρουν θέση για παρκαρισμα.μιλαμε για το 50% του πληθυσμού της Αθήνας. Τουλάχιστον. 1
zourman1981 Δημοσ. Κυριακή στις 10:21 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:21 μμ τι ακριβώς ισχυρίζεσαι δηλαδή ?δεν καταλαβαίνω είπαμε να πάρουν οι μισοί ηλεκτρικό δεν είπαμε οτι οι μισοί έχουν και γκαράζ η πυλωτή αλλά για αυτούς που έχουμε είναι είναι καταπληκτική επιλογή το ηλεκτρικό εγώ μένω σε μια απο τις περιοχές που είπες , στο οικοδομικό μου τετράγωνο και άλλα 4 τετράγωνα γύρω γύρω οι πιο πολλοί κάτοικοι δεν έχουν γκαράζ και οι πολυκατοικίες που έχουν, δεν φτάνουν για όλα τα αυτοκίνητα της πολυκατοικίας 1
4saken Δημοσ. Κυριακή στις 10:23 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:23 μμ 3 hours ago, zourman1981 said: Οκ αλλά ο μέσος χρήστης μπορεί να θέλει να βγαίνει εκτός Αττικής κάθε ΣΚ ανεξάρτητα αν βρέχει χιονίζει κλπ 1 στους 100 Ελληνες εχουν ιδιωτικο παρκινγκ Ειλικρινα δεν ξερω ποια απο τις 2 προτασεις ειναι πιο ανακριβης 3
mader Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 μμ 2 ώρες πριν, doctorkostis είπε 10 λεπτά στάση για κατούρημα είναι, σιγά την αλλαγή συνηθειών. Εαν βρεις ελεύθερο φορτιστή. Αλλιώς ισως το κατούρημα γίνει και βαρύ χε***μο! Σορρυ κιόλας!! 39 λεπτά πριν, 4saken είπε Ειλικρινα δεν ξερω ποια απο τις 2 προτασεις ειναι πιο ανακριβης Μάλλον δεν έχει επισκεφτεί αρκετά μέρη στην Ελλάδα. Μπορω να σου λέω μέχρι αύριο πόλεις που τα ιδιωτικά παρκιν αντιστοιχούν στο ποσοστό που προανέφερα 2
doctorkostis Δημοσ. Κυριακή στις 11:09 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:09 μμ Just now, mader said: Εαν βρεις ελεύθερο φορτιστή. Αλλιώς ισως το κατούρημα γίνει και βαρύ χε***μο! Σορρυ κιόλας!! Ναι, μπορεί να συμβεί να χρειαστεί να περιμένεις 10-15 λεπτά αν δεν έχεις αρκετή μπαταρία για να φτάσεις στον επόμενο φορτιστή. Καταστροφή! Ή επειδή υπάρχει τρόπος να δεις real time (συνήθως μέσα από το μενού του αυτοκινήτου) αν ένας φορτιστής είμαι συνέχεια πιασμένος μπορείς να σταματήσεις και πιο πριν (πχ στα Μέγαρα) αν το έχεις άγχος και να βάλεις 10-15% μπαταρία. Στο σενάριο που συζητάμε βέβαια (Αθήνα-Πρέβεζα) φτάνεις στον προορισμό σου και χωρίς στάση για φόρτιση με ένα long range αυτοκίνητο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα