Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

ο καθένας τα βάζει κάτω και κάνει ότι νομίζει καλύτερο . Προφανώς για μένα μηδέν οικονομία έκανες ,για οικονομία θα έβαζες lpg στο fiesta (αν δεν ήταν πετρέλαιο)  ...

Εννοείται καλά χλμ με υγεία , θύμισέ μου ποιο πήρες ?

BYD Dolphin.

Καλά ήθελα και δεύτερο αμάξι. Μήπως σε μπέρδεψα λίγο με το παράδειγμα μου. Θέλω να πω ότι αν αγόραζα ένα άλλο υποθετικό fiesta στην τιμή που προτάθηκε κάποιος να αγοράσει το δικό μου.

  • Like 2
  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

πως βγαινει αυτο το νουμερο????

Άμα κάνεις 3 service τον χρόνο άρα και αρκετά χιλιόμετρα μια χαρά βγαίνει! Σκέψου ότι το BYD το πήρα την δευτέρα και κοντέρ είναι λίγο κάτω απ' το 1000 αυτή την στιγμή.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 2
Δημοσ.

Μήπως τελικά η σημερινή τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης συνεχώς αποτυγχάνει αλλα πολλοί λίγοι το καταλαβαίνουν;

 

Πρωτα να πω αυτο: Ο κόσμος εχει μπερδευτεί απο ολες αυτες τις πληροφορίες μεσω social media, internet κτλ κτλ και επειδή σε πρόσφατη συζήτηση με συνάδελφους κοντέψαμε να πλακωθούμε, θελω να διευκρινίσω οτι:

Θα ακουστούν πολλές γνώμες απο διάφορους, τις σέβομαι όλες αλλα δεν θα λαβω υπόψιν μου μη τεκμηριωμένες απόψεις!

>>Θα εστιάσω στο πιο σημαντικό προβλημα που ειναι η χρήση συσσωρευτών
Η δικια μου γνώμη ειναι οτι η υπάρχουσα τεχνολογία συσσωρευτών είναι ασύμφορη, μερικώς δύσχρηστη, απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό, ειναι επικίνδυνη και έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον
Το ξερω οτι ακούγομαι σαν πωρωμένος hater των EV, φυσικά υπάρχουν και θετικά της ηλεκτροκίνησης αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ λίγα...

 

* Ασύμφορη γιατι: το κοστος φόρτισης / απόδοσης ειναι μικρο, οσο πιο γρήγορα φορτίζεις τοσο πιο ακριβά πληρώνεις. και ποιος στις μερες μας δεν θελει να φορτίσει γρήγορα;
τελος το κοστος αντικαταστασης μπαταριας  (φορος ανακύκλωσης + αυξημένα μεταφορικά λογο βαρους και επικινδυνότητας φορτιου + εργασια)  = 8000 εως 20000 €

* Μερικως δύσχρηστη: Μπάσε - βγαλε φορτιστές ολη την ωρα, για να κανεις μακρινό ταξιδι πρεπει να καταστρώσεις ολοκληρο σχεδιο με ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης και παλι εαν  εισαι τυχερος και βρεις ελευθερο φορτιστή!!

* Απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό: δλδ με απλα λογια σε οσους εχουν ιδιωτικό παρκιν,  (1ας στους 100 Έλληνες; ) ωστε να μπορούν να φορτίζουν το EV τους.

* Επικίνδυνο: λόγο τις ανάφλεξης των μπαταριών, εχουν γινει παρα πολλα ατυχήματα, εχουν εφαρμοστεί κανονισμοί που ταυτόχρονα δυσκολεύουν τους οδηγούς EV. Για παράδειγμα δεν μπορεις να μπεις σε πλοίο εαν η φόρτιση της μπαταρίας δεν ειναι κατω του 35-40%

Έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον: αυτο δε νομιζω οτι θελει ειδική διευκρίνηση... τα υλικά των μπαταριών ειναι αρκετά τοξικα και φαντάσου η Ελλαδα για παράδειγμα να πρεπει να διαχειριστεί αρκετες χιλιαδες τονους μπαταριών... εδω ουτε τα απλα "καθαρά" ανακυκλώσιμα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε (χαρτι, μεταλο, πλαστικο κτλ) 

 

Τελος να αναφέρω οτι ειμαι σχετικός με το αντικείμενο και εργάζομαι επαγγελματικά στον χωρο για αρκετά χρόνια.

 

αυτα τα καλα... γνώμες;

  • Like 8
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Haha 4
Δημοσ.

Ηλεκτρικά είναι μια χαρά για όποιον έχει σπίτι με δικό του parking με δικό του ταχυφωρτηστη. Να παίρνει κάθε πρωί γεμάτο αμάξι η πριν από κάθε ταξίδι, προφανος οποίο άτομο έχει όλα αυτά δεν τον νοιάζει κωστος φωρτησης στους superchargers στην εθνική όταν τσξιδιυει. Όλα αυτά τα οχήματα έχουν κοντά στα 8 χρόνια εγγύηση σαν συνέπεια όσοι τα αγοράζουν δεν πρόκειται να μπλεκλξουν με αλλαγές μπαταρίας κλπ καθος μπαταρίες ακόμη και με κακή χρήση ξεπερνάνε κατά πολύ τα 10 χρόνια (μόνο αν γίνει τρακάρισμα είναι θέμα)

 

Δεν είναι δύσχρηστη η ηλεκτρο κίνηση, είμαστε αρκετά φτωχοί σαν πλειοψηφία για αυτήν απλά 😊

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν και ας πούμε hater αυτής της τεχνολογίας ομολογώ ότι για έναν Αθηναίο με γκαράζ φαντάζει ιδανική λύση 

Αρκεί να υπάρχει 2ο όχημα για μετακινήσεις εκτός νόμου..

Οκ είναι λίγοι αυτοί στην Αθήνα

Τώρα για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας να σου υπενθυμίσω ότι καιρό τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες όταν παράγουν και σου πουλάνε ένα όχημα (ακόμη και βενζίνης) έχουν στο μυαλό τους ότι στα 10 χρόνια θα το έχεις στείλει για σκραπ (αυτό βέβαια δεν αφορά τις τριτοκοσμικες χώρες όπως η  Ελλάδα)

Αλλά σκέψου ο ευκατάστατος Αθηναίος από εκεί που θα έπαιρνε μια boxter για να μας δείξει πόσο μακρύ πουλί (δεν) έχει ένα Tesla μοιάζει ιδανική εναλλακτική

  • Haha 4
Δημοσ.

Επί του παρόντος το αμιγώς ηλεκτρικό ειναι μόνο για χρήση εντός νομού και μόνο αν εχεις δικό σου πάρκινγκ.

Για ταξίδι το ξεχνάμε. Αν επιμείνουμε εθελοτυφλώντας τοτε χάνεται, μεταξύ άλλων, η ελευθερία και ο αυθορμητισμός της αυτοκίνησης.

Αντί για την απόλαυση ενός ταξιδιού θα ασχολούμαστε με την οργάνωση ενός ηλεκτρικού καθώς θα γινόμαστε σκλάβοι του.

Και η προστασία του περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο απλώς ειναι μύθος.

  • Like 13
Δημοσ.
7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Άμα κάνεις 3 service τον χρόνο άρα και αρκετά χιλιόμετρα μια χαρά βγαίνει! Σκέψου ότι το BYD το πήρα την δευτέρα και κοντέρ είναι λίγο κάτω απ' το 1000 αυτή την στιγμή.

Φωτογραφια δεν ανεβασες ομως :P 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, mader said:

Μήπως τελικά η σημερινή τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης συνεχώς αποτυγχάνει αλλα πολλοί λίγοι το καταλαβαίνουν;

 

Πρωτα να πω αυτο: Ο κόσμος εχει μπερδευτεί απο ολες αυτες τις πληροφορίες μεσω social media, internet κτλ κτλ και επειδή σε πρόσφατη συζήτηση με συνάδελφους κοντέψαμε να πλακωθούμε, θελω να διευκρινίσω οτι:

Θα ακουστούν πολλές γνώμες απο διάφορους, τις σέβομαι όλες αλλα δεν θα λαβω υπόψιν μου μη τεκμηριωμένες απόψεις!

>>Θα εστιάσω στο πιο σημαντικό προβλημα που ειναι η χρήση συσσωρευτών
Η δικια μου γνώμη ειναι οτι η υπάρχουσα τεχνολογία συσσωρευτών είναι ασύμφορη, μερικώς δύσχρηστη, απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό, ειναι επικίνδυνη και έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον
Το ξερω οτι ακούγομαι σαν πωρωμένος hater των EV, φυσικά υπάρχουν και θετικά της ηλεκτροκίνησης αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ λίγα...

 

* Ασύμφορη γιατι: το κοστος φόρτισης / απόδοσης ειναι μικρο, οσο πιο γρήγορα φορτίζεις τοσο πιο ακριβά πληρώνεις. και ποιος στις μερες μας δεν θελει να φορτίσει γρήγορα;
τελος το κοστος αντικαταστασης μπαταριας  (φορος ανακύκλωσης + αυξημένα μεταφορικά λογο βαρους και επικινδυνότητας φορτιου + εργασια)  = 8000 εως 20000 €

* Μερικως δύσχρηστη: Μπάσε - βγαλε φορτιστές ολη την ωρα, για να κανεις μακρινό ταξιδι πρεπει να καταστρώσεις ολοκληρο σχεδιο με ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης και παλι εαν  εισαι τυχερος και βρεις ελευθερο φορτιστή!!

* Απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό: δλδ με απλα λογια σε οσους εχουν ιδιωτικό παρκιν,  (1ας στους 100 Έλληνες; ) ωστε να μπορούν να φορτίζουν το EV τους.

* Επικίνδυνο: λόγο τις ανάφλεξης των μπαταριών, εχουν γινει παρα πολλα ατυχήματα, εχουν εφαρμοστεί κανονισμοί που ταυτόχρονα δυσκολεύουν τους οδηγούς EV. Για παράδειγμα δεν μπορεις να μπεις σε πλοίο εαν η φόρτιση της μπαταρίας δεν ειναι κατω του 35-40%

Έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον: αυτο δε νομιζω οτι θελει ειδική διευκρίνηση... τα υλικά των μπαταριών ειναι αρκετά τοξικα και φαντάσου η Ελλαδα για παράδειγμα να πρεπει να διαχειριστεί αρκετες χιλιαδες τονους μπαταριών... εδω ουτε τα απλα "καθαρά" ανακυκλώσιμα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε (χαρτι, μεταλο, πλαστικο κτλ) 

 

Τελος να αναφέρω οτι ειμαι σχετικός με το αντικείμενο και εργάζομαι επαγγελματικά στον χωρο για αρκετά χρόνια.

 

αυτα τα καλα... γνώμες;

Λες οτι εισαι σχετικος με το αντικειμενο, αλλα το κειμενο σου βριθει ανακριβειας.

1. Τα ηλεκτρικα φορτιζουν σε νεκρο χρονο, δηλαδη οταν κοιμομαστε, οταν ειμαστε στη δουλεια για οσους εχουν τη δυνατοτητα, οταν ψωνιζουμε στο μαρκετ.  Η αργη φορτιση στο σπιτι ειναι η φθηνοτερη (ειδικα οταν υπαρχουν φωτοβολταικα το κόστος πέφτει κοντά στο μηδέν) και στην πλειονοτητα των περιπτωσεων αρκει για τις συνηθεις διαδρομες. Γρηγορα θελουμε να φορτισουμε μονο στο ταξιδι και αυτο γινεται οταν κανουμε σταση για 15-30 λεπτα. Για μια φορα στο τοσο δε χαθηκε ο κοσμος να πληρωσεις πιο ακριβα την κιλοβατωρα, το συνολικο κοστος κινησης παραμενει χαμηλα. Οσον αφορα το κοστος αντικαταστασης μπαταριας, οι συγχρονες μπαταριες, ειδικα αυτες με φωσφορικο λιθιο, φαινεται οτι ξεπερνουν τη διαρκεια ζωης του οχηματος. Σε περιπτωση αστοχιας υλικου υπαρχει η εγγυηση.

2. Το να κουμπωσεις φορτιστη και να ξεκινησεις φορτιση ειναι 2 λεπτα δουλεια. Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν δυνατοτητα πλεον να σου δειχνουν λαιβ αν ο φορτιστης που σκοπευεις να επισκεφθεις ειναι ελευθερος η οχι. Τα περισσοτερα χιλιομετρα στη ζωη ενος αυτοκινητου γινονται κοντα στο χωρο κατοικιας, δεν ειναι λογικο το κριτηριο αγορας να ειναι το μεγαλο ταξιδι που καποιοι κανουν 1 φορα το χρονο.

3. Ιδιωτικο παρκινγκ εχουν πολλοι περισσοτεροι απο 1 στους 100, ειδικα επαρχια. Και Αθηνα ομως δεν ειναι δυσκολο να υπαρχει μια παροχη στην πιλοτη, εκτος αν καποιος μενει κυψελη ή αμπελοκηπους

4. Η πιθανοτητα αναφλεξης του θερμικου ειναι μεγαλυτερη. Ειδικα οι LFP μπαταριες δεν αναφλεγονται. Αυτο με τα πλοια ειναι ελληνικη πρωτοτυπια, δεν εχει λογικη και προφανως θα αλλαξει στο μελλον.

5. Οι καινουριες LFP μπαταριες δεν περιεχουν σπανια μεταλλα και πλεον ανακυκλωνονται σε ποσοστο που ξεπερνα το 95%. Ακομα και αν αυτη η ανακυκλωση δε γινεται Ελλαδα, δε σημαινει οτι οι μπαταριες θα θαφτουν στις χωματερες οταν ληξει ο κυκλος ζωης τους που ας σημειωθει μπορει να ειναι σε πολλα χρονια απο τωρα.

 

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 10
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Τα φωτοβολταϊκά για να αποδίδουν καλύτερα και να φορτίζουν πιο φθηνά δεν χρειάζονται και φως ημέρας ? 

Η αλήθεια είναι ότι πλέον για να πας με το ρεύμα της εποχής πρέπει να το φυσάς..

Φωτοβολταϊκά σε δικό σου σπίτι , ταχυφορτιστες , έξτρα μπαταρίες στο σπίτι για να αποθηκεύσεις την ενέργεια που παρήγαγε και πάει λεγοντας

Ευτυχώς είμαστε καλά εκπαιδευμένοι σα χώρα και θα έχουμε λάβει όλοι τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και φυσικά θα γίνεται η σωστή συντήρηση στις μπαταρίες των φωτοβολταϊκών για να μην πάρει και καμιά φωτιά όλο το οικοδομικό τετράγωνο 

Αν κρίνω και Τέμπη μάτι κλπ θα μας ελέγχει και το κράτος τακτικά γιατί νοιάζεται πολύ για την ασφάλεια των πολιτών και δεν αφήνει τίποτα στην τυχη

Ερώτηση έστω ότι είναι καλοκαίρι και η Αθήνα δουλεύει φουλ air-condition και έστω ότι οι μισοί Αθηναίοι έχουμε ηλεκτρικά και πάμε να τα φορτίσουμε το βράδυ που είναι νεκρή ώρα για εσένα τι αποτέλεσμα λες να έχει ?

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
4 minutes ago, zourman1981 said:

Ερώτηση έστω ότι είναι καλοκαίρι και η Αθήνα δουλεύει φουλ air-condition και έστω ότι οι μισοί Αθηναίοι έχουμε ηλεκτρικά και πάμε να τα φορτίσουμε το βράδυ που είναι νεκρή ώρα για εσένα τι αποτέλεσμα λες να έχει ?

Άκυρη ερώτηση. Υποθέτεις ότι το 50% των οχημάτων στην Αθήνα γίνονται εν μια νυκτί ηλεκτρικά με το υπάρχον δίκτυο και μπαίνουν να φορτίσουν όλα μαζί ταυτόχρονα. Λες και είμαστε 5ήμερη και τραβάμε όλοι μαζί τα καζανάκια του ξενοδοχείου.

50% του στόλου ηλεκτρικά στην Αττική δε θα γίνει ούτε σε 15 χρόνια με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Ως τότε το δίκτυο θα έχει αναβαθμιστεί σταδιακά, ήδη αναβαθμίζεται κατά ένα μικρό ποσοστό ανά έτος.

  • Like 5
Δημοσ.

Σαν την τηλεματικη ένα πράγμα στα τρένα ε ? Κάπως έτσι θα έχει αναβαθμίσει και το δίκτυο ? 

 

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι θα φάνε με χρυσά κουτάλια τα λεφτά της αναβάθμισης του δικτύου και θα σου πουλάνε τρελιτσα μετά και θα σου κάνουν και υποδηξεις κουνοντας σου το δάχτυλο ποτέ να μην φορτίζεις για να αντέχει το δίκτυο , επειδή η ευθύνη είναι συλλογική και κυρίως του πολίτη...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Σαν την τηλεματικη ένα πράγμα στα τρένα ε ? Κάπως έτσι θα έχει αναβαθμίσει και το δίκτυο ? 

 

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι θα φάνε με χρυσά κουτάλια τα λεφτά της αναβάθμισης του δικτύου και θα σου πουλάνε τρελιτσα μετά και θα σου κάνουν και υποδηξεις κουνοντας σου το δάχτυλο ποτέ να μην φορτίζεις για να αντέχει το δίκτυο , επειδή η ευθύνη είναι συλλογική και κυρίως του πολίτη...

H αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτροφόρτισης δεν είναι κρατική υπόθεση και δεν νομίζω να φτιάξει το κράτος δικούς του σταθμούς ανεφοδιασμού.
Οι ιδιώτες, δηλαδή οι μεγάλες εταιρίες που κατέχουν τα βενζινάδικα, είναι αυτοί που θα το αναλάβουν με το αντίστοιχο κέρδος πάντα.

Το ότι κάποιοι θα φάνε με χρυσά κουτάλια είναι το μόνο σίγουρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Μιλάμε για τον δεδδηε που θα σου αναβαθμίσει το οικιακό σου δίκτυο 

Ποια ιδιωτική εταιρία  θα το κάνει αυτό

Να αναβαθμίσει το δίκτυο για να μπορούμε έστω οι μισοί να φορτίζουμε σπίτι μας?

Αν είναι να πάω βενζινάδικο προτιμώ να πάω με βενζινοκινητήρα που θέλει και 2 λεπτά μόνο για να φουλαρει

  • Like 2
Δημοσ.

Όλα τα θέματα του TS έχουν απαντηθεί εκτενώς και πολλές φορές στο νήμα της προοπτικής της ηλεκτροκίνησης. Καλύτερα να ενωθούν τα νήματα για να μη χαθούμε.

  • Like 6
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...