Jiakometi Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 18 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος. Link ?
QuantumWanderer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Link ? https://climate.ec.europa.eu/news-your-voice/news/first-commission-report-real-world-co2-emissions-cars-and-vans-using-data-board-fuel-consumption-2024-03-18_en "For new plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) first registered in 2021, the real-world CO2 emissions were on average 3.5 times (4 l/100km or 100 g CO2/km) higher than the type-approval values, which confirms that these vehicles are currently not realising their potential, largely because they are not being charged and driven fully electrically as frequently as assumed. The Commission has already introduced changes to the calculation of the utility factor – the expected share of distance driven electrically – which is used to determine the CO2 emissions during the official test procedure. These changes will apply as of 2025 and may need to be further adjusted based on real-world data." Update/edit: Έχει ενδιαφέρον η παραπομπή που υπάρχει στο εξής κείμενο. https://climate.ec.europa.eu/document/download/5b8549e4-9218-4b55-9429-ae609aca84bc_en?filename=swd.pdf Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από QuantumWanderer
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 41 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Στη θεωρία, ναι, κάποιος μπορεί να το δουλέψει για κάποια χιλιόμετρα στην πόλη, χωρίς εξάρσεις, χωρίς να ανάψει ο θερμικός. Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος. Το οποίο, αν το σκεφτούμε, είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό. Ποιός θα είχε τέτοια ισχύ με θερμικό έτοιμο να ανάψει και να τα δώσει όλα, και θα πάταγε απαλά το γκαζάκι να «μη σπάσει τα αυγά» 😂 , για να το δουλέψει μόνο με τον ηλεκτρικό; Η μόνη σίγουρη οικολογική λύση και να μην εκπέμπει, είναι να μην έχεις θερμικό και να μη μπορείς να πατήσεις το γκάζι για να τον εμπλέξεις. Το οποίο αυτομάτως σημαίνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτο συμβαινει γιατι το μεγαλυτερο ποσοστο οσων εχουν phev, ειναι εταιρικα leasing. Οποτε ο αλλος ειτε δεν εχει υποδομη να φορτισει, ειτε δεν εχει χρονο, ειτε δεν τον νοιαζει γιατι του πληρωνουν και την βενζινη. Τα phev καλως ειχαν ευνοικη μεταχειριση, καθως λειτουργησαν σαν δοκιμαστικο σταδιο αναμεσα στα συμβατικα και τα bev. Τωρα που εχουμε περασει στο σταδιο τα bev να γινονται mainstream αφου δοκιμαστηκαν "Αρκετα", καλως αλλαζει η μετρηση Wltp. 4
manolis940 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Στη θεωρία, ναι, κάποιος μπορεί να το δουλέψει για κάποια χιλιόμετρα στην πόλη, χωρίς εξάρσεις, χωρίς να ανάψει ο θερμικός. Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος. Το οποίο, αν το σκεφτούμε, είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό. Ποιός θα είχε τέτοια ισχύ με θερμικό έτοιμο να ανάψει και να τα δώσει όλα, και θα πάταγε απαλά το γκαζάκι να «μη σπάσει τα αυγά» 😂 , για να το δουλέψει μόνο με τον ηλεκτρικό; Η μόνη σίγουρη οικολογική λύση και να μην εκπέμπει, είναι να μην έχεις θερμικό και να μη μπορείς να πατήσεις το γκάζι για να τον εμπλέξεις. Το οποίο αυτομάτως σημαίνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικό. Είναι χαζό όμως γι αυτό να αλλάξεις το WLTP. Ένας υποψήφιος αγοραστής που έχει όντως σκοπό να το χρησιμοποιήσει με σωστό τρόπο θα έχει λάθος εντύπωση για το αυτοκίνητο. Εξ΄ άλλου την κατανάλωση στα αυτοκίνητα πάντα την μετράμε με οδήγηση που κανένας ποτέ δεν κάνει στον δρόμο αλλά είναι ταυτόχρονα η καλύτερη δυνατή που μπορεί να κάνει το αμάξι. Αν τώρα μας ενδιαφέρει το περιβάλλον θα μπορούσε να υπάρχει για παράδειγμα μία ενδεικτική λυχνία διακριτική για να μας δείχνει αν λειτουργεί με τον θερμικό ή τον ηέκτροκινητήρα έτσι ώστε αν οδηγάς σε περιοχή όπου ο θερμικός σου κινητήρας δεν ενδείκνυται να μπορεί να βεβαιωθεί η παράβαση. Αυτό θα ήταν πιο πράσινο μέτρο απ' το να πειράξεις το WLPT.
Vagosman Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Phev έχουν οι ταρίφες στο Λονδίνο, εννοείται δεν φορτίζουν. Phev δίνουν για εταιρικά να μικρύνει το ενεργειακό αποτύπωμα της εταιρείας, αν δεν υπάρχει υποδομή στην εργασία, εννοείται δεν φορτίζουν. Και πολλά άλλα παράδειγματα. 1
manolis940 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 32 λεπτά πριν, Vagosman είπε αν δεν υπάρχει υποδομή στην εργασία, εννοείται δεν φορτίζουν. Άλλη μία παράμετρος που θα μπορούσε να μπει στην αγορά ηλεκτρικού μίας εταιρείας και τα οφέλη από την αγορά του να απαιτούν την παραπάνω προϋπόθεση.
Ntinaras Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 34 λεπτά πριν, manolis940 είπε Άλλη μία παράμετρος που θα μπορούσε να μπει στην αγορά ηλεκτρικού μίας εταιρείας και τα οφέλη από την αγορά του να απαιτούν την παραπάνω προϋπόθεση. Ευελπιστω να μπει κατι τετοιο. Αλλιως η νεα φορολογηση με τα phev θα τα κανει ασυμφορα. 2
redbullboy Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 9 λεπτά φόρτιση από 10% στο 80%. Μπαταρία Lfp. Ο κατασκευαστής τάζει 400χλμ με 9 λεπτά φόρτιση! 2
korakios Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, redbullboy είπε 9 λεπτά φόρτιση από 10% στο 80%. Μπαταρία Lfp. Ο κατασκευαστής τάζει 400χλμ με 9 λεπτά φόρτιση! Θετικό , μέχρι να το δω βέβαια τον DC φορτιστή στο πρατήριο της γειτονιάς μου ,θα περάσουν χρόνια . Προβλέπω σε εξωπραγματική τιμή λόγω ανάπτυξης . LFP ποια μοντέλα έχουν ?
Papakaliati Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/elektroauto/e-auto-autobahn-reichweite-winter/ Διαδρομή Μόναχο - Βερολίνο 582 χιλιόμετρα, με 130 km/h, με θερμοκρασία 0 βαθμοί. Mercedes-Benz benz EQS νικητής, έκανε την διαδρομή χωρίς στάση, με ακόμη 18 χιλιόμετρα υπόλοιπομενα. Πέρα από την μεγάλη μπαταρία, αξίζει να σημειωθεί ότι αποδείχτηκε και το πιο αποδοτικό, έχοντας την χαμηλότερη κατανάλωση. Αν ήτανε και λίγο πιο όμορφο... Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από Papakaliati 3
Ntinaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 12 ώρες πριν, korakios είπε Θετικό , μέχρι να το δω βέβαια τον DC φορτιστή στο πρατήριο της γειτονιάς μου ,θα περάσουν χρόνια . Προβλέπω σε εξωπραγματική τιμή λόγω ανάπτυξης . LFP ποια μοντέλα έχουν ? Τα BYD και τα SR τεσλα απ οσο ξερω. 1
ghostaki Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Papakaliati said: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/elektroauto/e-auto-autobahn-reichweite-winter/ Διαδρομή Μόναχο - Βερολίνο 582 χιλιόμετρα, με 130 km/h, με θερμοκρασία 0 βαθμοί. Πολύ ενδιαφέρουσα δοκιμή. Μου κάνουν εντύπωση οι καταναλώσεις 25-30kwh/100km πολλών μοντέλων. Αν αφήσεις κι ένα 20% μπαταρίας στην άκρη για ασφάλεια, η χειμερινή αυτονομία σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου μου φαίνεται λίγη, ιδιαίτερα για τα μοντέλα με μικρές σχετικά μπαταρίες. Μακροπρόθεσμα χρειαζόμαστε αξιόπιστο και εκτεταμένο δίκτυο γρήγορων φορτιστών στους αυτοκινητόδρομους και τις εθνικές οδούς για να γίνει το EV βολικό για όλους και να αποτελέσει η ηλεκτροκίνηση το default. ΥΓ. Επίσης λύσεις φτηνής φόρτισης στις πόλεις/χωριά για όσους δεν έχουν πρόσβαση σε δικό τους φορτιστή. ΥΓ2. Εντυπωσιακή η EQS στην βελτιστοποίησή της! Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από ghostaki
majunior Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Papakaliati είπε https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/elektroauto/e-auto-autobahn-reichweite-winter/ Reality check βασικά και απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα, γιατί πουλάνε τα PHEV. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από majunior
teodor_ch Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Έτσι και αλλιώς με τις τιμές των ταχυφορτιστών έχουμε πεί ότι δεν συμφέρουν τα ηλεκτρικά για ταξίδια. Απο την άλλη προσωπικά δεν πιστεύω τα νούμερα γιατί αφενός βαριέμαι να ψάξω (αν υπάρχει δημόσια) η μεθοδολογία του τεστ αφετέρου η Γερμανία προμοτάρει τα δικά της εδώ και χρόνια. Οι διαφορές στα αποτελέσματα είναι τεράστιες με μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό του τεστ. Και μιλάμε για προσομοίωση!
basilis_k6 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Έτσι και αλλιώς με τις τιμές των ταχυφορτιστών έχουμε πεί ότι δεν συμφέρουν τα ηλεκτρικά για ταξίδια. Απο την άλλη προσωπικά δεν πιστεύω τα νούμερα γιατί αφενός βαριέμαι να ψάξω (αν υπάρχει δημόσια) η μεθοδολογία του τεστ αφετέρου η Γερμανία προμοτάρει τα δικά της εδώ και χρόνια. Οι διαφορές στα αποτελέσματα είναι τεράστιες με μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό του τεστ. Και μιλάμε για προσομοίωση! εμενα με ενοχλει που ακομα δεν υπαρχει κατι καλυτερο απο το wltp και ο καθενας δηλωνει κατι κουφες αυτονομιες σχεδον διπλασιες απο την πραγματικη. μοντελα 40κ ευρω δηλωνουν 400κμ και σε ταξιδι (αν δεν γινεις σκλαβος της οικονομίας) δεν φτανουν ουτε στην πατρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα