doctorkostis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 44 minutes ago, Burgos said: Δεν σταμάτησαν ποτέ τα diesel PHEV. C class, E class, GLC και GLE κανονικά βγαίνουν ακόμα και σε βενζίνη και σε diesel PHEV. Φθηνή επιλογή προφανώς δεν είναι αλλά υπάρχουν. Έχεις δίκιο, my bad.
papoys1 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, manolis940 είπε Σαν υποψήφιος διδάκτωρ ήρθες να ρωτήσεις στο Insomnia για τις μπαταρίες; Είμαστε στο 2025 πες στο ChatGPT να στην γράψει την διπλωματική 😋 13 ώρες πριν, Ribopaido είπε Sarcasm bro... Check it out.. Y.Γ ... Είδες καπου ερώτηση ? Μαλλον ειρωνεια για τη κατάσταση Απορίες εξέφρασε ρε παιδιά ο άνθρωπος στις οποίες εβαλε και μερικά ερωτηματικά (πολλά εβαλες)😁 και του την πέσατε Απορίες - ερωτηματικά έχουμε και άλλοι φυσικά δεν πιστεύω όσα μας ταίζουν , γιατί αυτοί μας έμαθαν ότι συνήθως μας ταίζουν , με ότι συμφέρει όχι αυτούς αλλά τα αφεντικά τους οι οποίοι τους τροφοδοτούν να μας ταίζουν με τροφή που θα αποφέρει σε αυτούς κέρδη. Λέτε οι κάθε λογής Μασκ (τον γουστάρω γιατί είναι πανέξυπνος) να νοιάζονται για τη σωτηρία του πλανήτη , (ο τύπος έχει γεμίσει και θα συνεχίσει να γεμίζει με σκουπίδια την ατμόσφαιρα- δορυφόρους των οποίων τις συνέπειες θα δούμε μετά από χρόνια). Προσωπικά το θρεντ το βλέπω κάτι σαν αρένα φιλάθλων Ολυμπιακού - Παναθηναϊκου - ΑΕΚ αντε να βάλω και ΠΑΟΚ να μην μας την πέσουν οι Βόρειοι ότι το καναμε ΠΟΚ και τους βγάλαμε απέξω και ερχομαι κάθε τόσο και το διαβάζω περισσότερο να περνάει η ώρα και όχι ότι θα μου προσφέρει καποια γνωση παραπάνω. Αρνούμαι αυτή τη στιγμή να γίνω μέρος του πειράματος παραμένω φαν του θερμικού μου και θα αφήσω εσάς να βγάλετε το φίδι από την τρυπα🤣 Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από papoys1 3
skritikos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Στις 24/1/2025 στις 9:06 ΜΜ, manolis940 είπε Ναι. Κάτι που μας φοβίζουν και εμάς τα μέσα και αν και για σεισμό μέτρα έχω δει να παίρνονται σε μοντέρνες κατασκευές στην Ιαπωνία στο τσουνάμι τι κάνεις; Παίρνουν αντίστοιχα μέτρα για προστασία, στην Fukushima υπήρξαν αρκετές αβλεψίες και υπολογισμοί για χαμηλότερα tsunami. Και εκεί την πάτησαν. Μάθανε και έχουν προχωρήσει από τότε με τεράστιο βέβαια impact στην γύρω περιοχή λόγω των όσων έγιναν.
Red_Bear Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου . Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεπερνούν τα παραδοσιακά σε διάρκεια ζωής και αξιοπιστία . Είναι τα ηλεκτρικά πιο ασφαλή από τα θερμικά αυτοκίνητα; . Tα χτυπήματα έρχονται απανωτά.... 2
manolis940 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, skritikos είπε Παίρνουν αντίστοιχα μέτρα για προστασία, στην Fukushima υπήρξαν αρκετές αβλεψίες και υπολογισμοί για χαμηλότερα tsunami. Και εκεί την πάτησαν. Μάθανε και έχουν προχωρήσει από τότε με τεράστιο βέβαια impact στην γύρω περιοχή λόγω των όσων έγιναν. Η αλήθεια είναι όπως το πιθηκάκι στο κεφάλι μου παίζει συνεχώς το "πάμε και όπου βγει" όπως είπε και πριν κάποιος γι αυτό και με τρομάζει η ιδέα των πυρηνικών εργοστασίων στην Ελλάδα και ειδικά εδώ που είμαστε και σεισμογενή χώρα. Η αλήθεια είναι πάντως ότι απ' όσο διαβάζω η εξέλιξη στην πυρηνική ενέργεια έχει κάνει τρομερά βήματα από εποχές Τσέρνομπιλ. Μακάρι στο μέλλον να δούμε σοβαρότερες κυβερνήσεις και αυτές οι υποδομές να μην είναι όνειρο απατηλό.
Papakaliati Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου On 25/01/2025 at 23:02, doctorkostis said: Η Mercedes μέχρι πρόσφατα έβγαζε PHEV με diesel, τα c-class 300 de, GLC 300 de και GLE 350 de. Νομίζω το 2022 τα σταμάτησε, PHEV μόνο βενζίνη πλέον. Βέβαια δεν τα λες και φθηνή επιλογή, το GLE de ήταν περίπου στα 90Κ καινούριο. Παλιότερα έβγαζε και η Volvo το V60 D6 PHEV (το προηγούμενο μοντέλο ως το 2017) νομίζω βέβαια δεν είχε εισαχθεί Ελλάδα. Το έχω δει Σουηδία Το GLC 300 de (2022+ , νέο μοντέλο) και το GLE 350 de σε μικρότερο βαθμό είναι τα ιδανικά Plugins. Όντως diesel έχουν χαμηλή κατανάλωση, και έχοντας μεγάλη μπαταρία, οτιδήποτε πέρα από ταξίδι το κάνουνε μόνο με μπαταρία, με 100κμ πραγματική αυτονομία. Προφανώς δεν είναι τόσο αποδοτικά όσο τα καθαρά ηλεκτρικά, αλλά στην παρούσα φάση δεν έχω κουράγιο και τον χρόνο για προγραμματισμό ταξιδιού με καθαρά ηλεκτρικό. Φυσικά δεν είναι οικονομικές λυσεις, με υψηλή τιμή απόκτησης, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
ghostaki Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Και το νέο Golf eHybrid με σχεδόν 20kwh μπαταρία και 100-120 χλμ πραγματικής αυτονομίας είναι μια καλή περίπτωση. Το δουλεύεις σχεδόν σαν φουλ ηλεκτρικό στην πόλη, και έχεις τον κινητήρα καβάτζα για όποτε χρειαστεί.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, ghostaki είπε Και το νέο Golf eHybrid με σχεδόν 20kwh μπαταρία και 100-120 χλμ πραγματικής αυτονομίας είναι μια καλή περίπτωση. Το δουλεύεις σχεδόν σαν φουλ ηλεκτρικό στην πόλη, και έχεις τον κινητήρα καβάτζα για όποτε χρειαστεί. Με ιδια σπεκσ κυκλοφορει και το leon και το formentor.
gbras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 9 hours ago, ghostaki said: Και το νέο Golf eHybrid με σχεδόν 20kwh μπαταρία και 100-120 χλμ πραγματικής αυτονομίας είναι μια καλή περίπτωση. Το δουλεύεις σχεδόν σαν φουλ ηλεκτρικό στην πόλη, και έχεις τον κινητήρα καβάτζα για όποτε χρειαστεί. Τα μονα plugin που αξιζουν καπως ειναι αυτα που την κινηση την δινει μονο ο ηλεκτροκινητηρας.
Burgos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 6 ώρες πριν, gbras είπε Τα μονα plugin που αξιζουν καπως ειναι αυτα που την κινηση την δινει μονο ο ηλεκτροκινητηρας. Έτσι λειτουργούν όλα τα plug in 1
QuantumWanderer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Τα PHEV έπρεπε ήδη να έχουν αποσυρθεί από την αγορά. Γελάμε όταν ακούμε στην ίδια πρόταση PHEV, στόχοι εκπομπών και κλιματική αλλαγή. Ακόμα κι αν αφήσουμε την παραπάνω προσέγγιση στην άκρη, και πάμε απλά να αναλύσουμε την επιλογή του καταναλωτή σε όρους ατομικού συμφέροντος αγοράς, μιλάμε ότι ένας που αγοράζει PHEV, αγοράζει ένα βαρύ σύστημα που σε επίπεδο πιθανότητας βλάβης, αθροίζει «όμορφα κι ωραία» τις στατιστικές πιθανότητες βλάβης ενός ηλεκτρικού και ενός θερμικού, πολλαπλασιασμένες. Πραγματικά, αν εξαιρέσουμε την περίπτωση να το έχει κάποιο στέλεχος leasing από την εταιρεία του, ποιός σοβαρός καταναλωτής θα το έκανε αυτό στον εαυτό του; Ήδη, διαβάζουμε, συζητώνται σενάρια να αλλάξει το WLTP τεστ ειδικά για τα PHEV, ώστε να ανταποκρίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα, που πολλοί οδηγοί δεν τα φορτίζουν και στην ουσία έχουν προφίλ κίνησης ενός βαρύτερου θερμικού για την ίδια δουλειά. Να τις χαιρετάμε σιγά σιγά αυτές τις ενδιάμεσες ψόφιες λύσεις, που δεν δίνουν λύση σε κανένα πρόβλημα. 2
Dante80 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 28 minutes ago, QuantumWanderer said: Να τις χαιρετάμε σιγά σιγά αυτές τις ενδιάμεσες ψόφιες λύσεις, που δεν δίνουν λύση σε κανένα πρόβλημα. PHEV με κινητήρες που δουλεύουν εκτός άξονα μόνο για φόρτιση μπαταρίας είναι εξαιρετικές λύσεις σε κάποια συγκεκριμένα σενάρια χρήσης/κατοχής. Τώρα αν ο άλλος αγοράζει αμάξι της κατηγορίας και το χρησιμοποιεί ως θερμικό, κακό του κεφαλιού του, η βλακεία είναι ανίκητη.
QuantumWanderer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Dante80 είπε PHEV με κινητήρες που δουλεύουν εκτός άξονα μόνο για φόρτιση μπαταρίας είναι εξαιρετικές λύσεις σε κάποια συγκεκριμένα σενάρια χρήσης/κατοχής. Αυτή είναι πολύ μικρή ποσοστιαία κατηγορία, που αποτελεί εξαίρεση. Μιλώντας γενικά για PHEV, η ευρεία γκάμα των περιπτώσεων είναι λύσεις που επιβαρύνουν παρά λύνουν προβλήματα της αυτοκίνησης. 5 λεπτά πριν, Dante80 είπε Τώρα αν ο άλλος αγοράζει αμάξι της κατηγορίας και το χρησιμοποιεί ως θερμικό, κακό του κεφαλιού του, η βλακεία είναι ανίκητη. Πρόβλημα συμπεριφοράς κατόχων, αλλά συμβαίνει σε τόσο υψηλό ποσοστό, που αποδεικνύει ότι σωστά η ΕΕ κινείται στην κατεύθυνση αλλαγής του τεστ WLTP σε αυτή την κατηγορία, αφού στο υπάρχον τεστ κάνουν εκτενή κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, κάτι που δεν συμβαίνει για την ισχυρή πλειοψηφία των κατόχων. Άρα, το θεωρητικό σενάριο δοκιμής δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα. Άρα, να μάς αδειάζουν τη γωνιά μια ώρα αρχύτερα. Καλύτερα πλήρως υβριδικό ή ήπια υβριδικό, παρά PHEV. Μετά από αυτά, απευθείας αμιγώς ηλεκτρικό. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από QuantumWanderer 3
manolis940 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Τα PHEV έπρεπε ήδη να έχουν αποσυρθεί από την αγορά. Γελάμε όταν ακούμε στην ίδια πρόταση PHEV, στόχοι εκπομπών και κλιματική αλλαγή. Ακόμα κι αν αφήσουμε την παραπάνω προσέγγιση στην άκρη, και πάμε απλά να αναλύσουμε την επιλογή του καταναλωτή σε όρους ατομικού συμφέροντος αγοράς, μιλάμε ότι ένας που αγοράζει PHEV, αγοράζει ένα βαρύ σύστημα που σε επίπεδο πιθανότητας βλάβης, αθροίζει «όμορφα κι ωραία» τις στατιστικές πιθανότητες βλάβης ενός ηλεκτρικού και ενός θερμικού, πολλαπλασιασμένες. Πραγματικά, αν εξαιρέσουμε την περίπτωση να το έχει κάποιο στέλεχος leasing από την εταιρεία του, ποιός σοβαρός καταναλωτής θα το έκανε αυτό στον εαυτό του; Ήδη, διαβάζουμε, συζητώνται σενάρια να αλλάξει το WLTP τεστ ειδικά για τα PHEV, ώστε να ανταποκρίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα, που πολλοί οδηγοί δεν τα φορτίζουν και στην ουσία έχουν προφίλ κίνησης ενός βαρύτερου θερμικού για την ίδια δουλειά. Να τις χαιρετάμε σιγά σιγά αυτές τις ενδιάμεσες ψόφιες λύσεις, που δεν δίνουν λύση σε κανένα πρόβλημα. Μια χαρά το PHEV είναι πράσινο καθώς στην πόλη δεν εκπέμπεις καυσαέριο το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Τώρα θα συμφωνήσω ότι είναι μία μέση και ακριβή λύση. Όταν ένα ηλεκτρικό έχει την ίδια τιμή και όταν πλέον θα βρεις φορτιστές που σε λιγότερο από 30 λεπτά θα σε πάνε απ' τα 0 στα 100, δεν μπορώ να βρω την χρησιμότητα του PHEV. Να πας σε κάποιο Wrangler και να κάνεις διαδρομές μόνο σε βουνά; Και πάλι φορτιστή βρίσκεις και στα πιο απίθανα μέρη. Αποτέλεσμα θα είναι να έχεις ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μεγάλο κόστος συντήρησης, υψηλό κόστος/χιλιόμετρο σε σχέση με ένα ηλεκτρικό και όλα αυτά για να μην κάτσεις 30 λεπτά να φορτίσεις σε ένα μεγάλο ταξίδι; Για να μπεις στον δακτύλιο με βενζίνη; 1
QuantumWanderer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, manolis940 είπε Μια χαρά το PHEV είναι πράσινο καθώς στην πόλη δεν εκπέμπεις καυσαέριο το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Στη θεωρία, ναι, κάποιος μπορεί να το δουλέψει για κάποια χιλιόμετρα στην πόλη, χωρίς εξάρσεις, χωρίς να ανάψει ο θερμικός. Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος. Το οποίο, αν το σκεφτούμε, είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό. Ποιός θα είχε τέτοια ισχύ με θερμικό έτοιμο να ανάψει και να τα δώσει όλα, και θα πάταγε απαλά το γκαζάκι να «μη σπάσει τα αυγά» 😂 , για να το δουλέψει μόνο με τον ηλεκτρικό; Η μόνη σίγουρη οικολογική λύση και να μην εκπέμπει, είναι να μην έχεις θερμικό και να μη μπορείς να πατήσεις το γκάζι για να τον εμπλέξεις. Το οποίο αυτομάτως σημαίνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα