andreas-d Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. 1
basilis_k6 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 12 λεπτά πριν, andreas-d είπε Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. 2 1
Ntinaras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 19 λεπτά πριν, andreas-d είπε Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. Ασε, οι παλιανθρωποι μας επεβαλλαν να βαλουμε καταλυτες. Το ξεχνας αυτο? Προδοσια πριν 35 χρονια. 2 2 1 2
haHa Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. Δεν γινεται αυτο για να πλασαριστουν οπως λες τα μεγαλα ηλεκτρικα. Ασε που οι περισσοτερες εταιριες που εχουν θερμικα, δεν βγαζουν καν παρομοια ηλεκτρικα , οποτε δεν εχουν τιποτα να πλασαρουν. Τα αυτοκινητα ακριβυνανε οπως ακριβυνε και το σουβλακι και τα ενοικια κλπ. Δεν κατηγορουμε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως για την αυξηση τιμης στο σουβλακι ή στα ενοικια. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από haHa 2
basilis_k6 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν γινεται αυτο για να πλασαριστουν οπως λες τα μεγαλα ηλεκτρικα. Ασε που οι περισσοτερες εταιριες που εχουν θερμικα, δεν βγαζουν καν παρομοια ηλεκτρικα , οποτε δεν εχουν τιποτα να πλασαρουν. Τα αυτοκινητα ακριβυνανε οπως ακριβυνε και το σουβλακι και τα ενοικια κλπ. Δεν κατηγορουμε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως για την αυξηση τιμης στο σουβλακι ή στα ενοικια. εισαι λαθος εδω. αρχικα οι κατασκευαστες πρεπει να πουλανε ηλεκτρικα αλλιως εχουν προστιμο στην ευρωπη. ενα τυχαιο λινκ https://www.rfi.fr/en/international/20250102-eu-car-industry-must-speed-up-electric-sales-or-face-billions-in-fines δευτερον ειναι αναγκασμένοι να βγάζουν ψευτουβριδικα aka mild hybrids γιατι οι κινητηρες δεν περνανε πλεον τις πολυ αυστηρες προδιαγραφες. μαλιστα υπαρχουν αποψεις που λενε οτι δεν υπαρχει καμια θετικη επιδραση απο το μετρο αυτο παρα μονο το ΠΟΛΥ αυξημενο κοστος των αυτοκινητων. ναι ειναι ακριβα τα αυτοκινητα και για αλλους λογους -οπως αυξηθηκαν κιαλλα πριοντα- αλλα θα μπορουσαν να ειναι αρκετα πιο φθηνα χωρις τους εξωφρενικους κανονες της εε. αν μαλιστα δεν επερναν πισω το euro7 θα ηταν κατα μεσο ορο 20% πιο ακριβα. αυτο βεβαια ειναι ενα νουμερο που ακουγετε απο εδω και απο εκει στο ιντερνετ απο δημοσιογραφους και δεν ξερω αν οντως ισχυει. λεγετε επισης οτι τα θερμικα, χωρις καθολου μπαταριες, ειναι πιο ακριβα απο την πραγματικη τους αξια γιατι πολλα υβριδικα πουλιουνται με πολυ χαμηλο κερδος και καπως πρεπει οι φιρμες να αντισταθμισουν τα χαμενα λεφτα. ευτυχως παντως τα αμαξια εχουν αρχισει να πεφτουν και ειναι πολύ πιθανο να δουμε ξανα τιμες 2019 η κοντα σε αυτες σε μερικα χρονια. σε ενα Podcast απο us λεγανε οτι περιμενουν την επομενη διετια κατακορυφη πτωση τιμων στα μη ηλεκτρικα.
haHa Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δευτερον ειναι αναγκασμένοι να βγάζουν ψευτουβριδικα aka mild hybrids γιατι οι κινητηρες δεν περνανε πλεον τις πολυ αυστηρες προδιαγραφες. μαλιστα υπαρχουν αποψεις που λενε οτι δεν υπαρχει καμια θετικη επιδραση απο το μετρο αυτο παρα μονο το ΠΟΛΥ αυξημενο κοστος των αυτοκινητων. Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα ακριβυναν και λογω αυστηρων προδιαγραφων, αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τα ηλεκτρικα. Οπως σωστα γραφεις, αυτο εχει να κανει με mild hybrids και οχι με τα ηλεκτρικα που εγραψες πριν: 36 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. ------------------- 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε εισαι λαθος εδω. αρχικα οι κατασκευαστες πρεπει να πουλανε ηλεκτρικα αλλιως εχουν προστιμο στην ευρωπη. ενα τυχαιο λινκ https://www.rfi.fr/en/international/20250102-eu-car-industry-must-speed-up-electric-sales-or-face-billions-in-fines Το λινκ αφορα το μελλον(2025), οχι τις τιμες των θερμικων τα τελευταια χρονια που εχουν ηδη αυξηθει. Και ναι, και στο παρελθον επαιζαν προστιμα αν ο στολος μιας αυτοκινητοβιομηχανιας ειχε υψηλους ρυπους, αλλα δεν ειναι αυτος ο βασικος λογος της αυξησης των τιμων ολων των αυτοκινητων. Σημειωτεον, οτι ακομα και εταιριες που δραστηριοποιουνται κυριως στην Αμερικη(αρα δεν ειχαν να κανουν με Euro7, κανονισμους ρυπων κλπ) εχουν αυξημενες τιμες στα αυτοκινητα. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από haHa 2 1
manolis940 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 15 ώρες πριν, cumulus είπε Η Ολλανδία έχει φόρους κυκλοφορίας που πληρώνονται ανά τρίμηνο ανάλογα με το βάρος του αυτοκινήτου ,καύσιμο και co2..Εγω πληρώνω για την bmw 70 ευρώ τέλη ,ενώ στην Ολλανδία τόσα είναι το μήνα .Η βενζίνη είναι στα ίδια επειδή με τη δική μας ,ίσως υψηλότερη αξία και έχει φόρους .Για του λόγου το αληθές δες εδώ www.cargopedia.net /europe-fuel-prices. Για τις τιμές στα μέσα μεταφοράς άστο καλύτερα . Είπα : Αναφορά σε κείμενο .....με συνδυασμό και των τριών ή μερικών των παραπάνω να έχουν καλύτερους δρόμους..... Επίσης το ίδια τιμή στα καύσιμα με μία χώρα που έχει βασικό 800€ και με μία που έχει βασικό 2000€ και στην πρώτη δε ο μέσος μισθός είναι πολύ κοντά στον κατώτατο δεν μπορείς να πεις ότι έχουν ακριβότερα καύσιμα από εμάς, ούτε καν τα ίδια με εμάς. Είναι λιγότερα είτε σε συνάρτηση μέσου είτε σε κατώτατου μισθού. 13 ώρες πριν, andreas-d είπε Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. Γενικά έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι πως η μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση γίνεται με λάθος τρόπο, κακώς όμως συγκρίνεται με την δημόσια υγεία. Υπήρχαν φωνές από παλαιώτερα (δεν θα τις αναφέρω για να μην ξεκινήσουμε τα κομματικά) που έλεγαν ότι ένα μικρό μέρος του προϋπολογισμού της ΕΕ θα έπρεπε να επενδύεται σε πράσινη τεχνολογία. Αυτοκίνητα, Ανανεώσιμες πηγές κτλ. Να υπάρξουν σχέδια κρατικά για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών και ανεμογενητριών σε σημεία που δεν καταστρέφουν καλιεργίσημα εδάφη δασικές εκτάσεις κ.ο.κ. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει τώρα να πωλούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για μεγάλη μερίδα ανθρώπων ακόμη και στην Ελλάδα έχουν έστω και μία θέση στάθμευσης (48% πηγή 1, πιο πίσω έχουμε δημοσιεύσει και τα αναλυτικά αποτελέσματα αν δεν τα έχεις δει πες μου να τα ψάξω και να τα βρω ξανά) το οποίο λύνει ένα απ' τα βασικά προβλήματα του να έχεις ηλέκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμη δεν νομίζω ότι σε πιέζει κάποιος να πάρεις. Τα πλάνα κατάργησης θερμικών είναι σε 20 έτη από σήμερα περρίπου. Τέλος το οι άλλοι μολύνουν περισσότερο είναι παιδική δικαιολογία. Εξάλου οι επιπτώσεις από ρύπους μπορεί να είναι παγκόσμιες αλλά είναι και τοπικές. Δεν θέλουμε καθαρότερες πόλεις εμείς εδώ στην Ευρώπη; Θα καθαρίσουν αν αύριο σταματήσουν τα αέρια θερμοκηπίου στην Κίνα;
haHa Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Τέλος το οι άλλοι μολύνουν περισσότερο είναι παιδική δικαιολογία. Εξάλου οι επιπτώσεις από ρύπους μπορεί να είναι παγκόσμιες αλλά είναι και τοπικές. Δεν θέλουμε καθαρότερες πόλεις εμείς εδώ στην Ευρώπη; Θα καθαρίσουν αν αύριο σταματήσουν τα αέρια θερμοκηπίου στην Κίνα; Πολυ σωστο. Ειναι απειρες οι μελετες που δειχνουν ποσο επηρεαζουν την υγεια των κατοικων οι ρυποι των αυτοκινητων. Στην πραξη, το κρατος ξοδευει αρκετα χρηματα παραπανω για περιθαλψη λογω των ρυπων των αυτοκινητων. Ειναι ουσιαστικα μια εμμεση επιδοτηση προς τα ρυπογονα αυτοκινητα και τα κρατη εχουν δει ποσο μειωνεται το κοστος της περιθαλψης οταν μειωνονται οι ρυποι. ------------- Eνδεικτικα, οι εξτρα ρυποι που ειχαν τα diesel της VW, ειναι υπευθυνοι για 1200 προωρους θανατους στην Ευρωπη: https://news.mit.edu/2017/volkswagen-emissions-premature-deaths-europe-0303 Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από haHa 1
doctorkostis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Φέριμποτ Σουηδία-Δανία, ανάμεσα Helsingborg-Helsingör. Κάνει περίπου 20 λεπτά (δεν υπάρχει γέφυρα στο σημείο) και υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου εν πλω. Πληρώνεις κανονικά με κάρτα, ο φορτιστής είναι 150Κw. Υπάρχει μια διαφορά σε σχέση με Ελλάδα που για κάποιο λόγο υπάρχουν περιορισμοί στα ηλεκτρικά οχήματα στα καράβια. 4
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Για να δούμε, μετά την αποχώρηση μεγάλων αμερικανικών τραπεζών από την συμφωνία για το κλίμα, θα μπορεί η ΕΕ να συνεχίσει να έχει τους τρέχοντες στόχους για τις εκπομπές; Ακόμα και πριν αυτή την αποχώρηση, αρκετοί υποστήριζαν ότι οι στόχοι είναι ανέφικτοι με τα χρονικά όρια που έχουν τεθεί. https://www.theguardian.com/commentisfree/2025/jan/15/woke-capital-net-zero-banking-alliance Όλη αυτή η κατάσταση, μένει να δούμε, πόσο θα επιβραδύνει και την διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην ΕΕ.
alejsalonica Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Αλήθεια τώρα πιστεύει ακόμα κόσμος ότι όλο αυτό γίνεται για το κλίμα;
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω πόσο μέρος του κόσμου το πιστεύει αυτό, αλλά οι προϋπολογισμοί που μοιράζονται από την ΕΕ προς τα κράτη-μέλη για να υποστηρίζονται όλα αυτά τα σχέδια μετάβασης και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και με τις αντλίες θερμότητας, και πολλά άλλα τέτοια τύπου «εξοικονομώ» είναι πραγματικό χρήμα που έχει δεσμευτεί στους λογαριασμούς των Βρυξελλών για στόχους που έχουν τεθεί από τις επιτροπές για την κλιματική αλλαγή. Αν κάποιοι μεγάλοι παίκτες αποχωρήσουν από τις παγκόσμιες συμφωνίες που έχουν γίνει, θα μείνουν οι μικροί να υποστηρίζουν αυτά τα πράγματα στον ίδιο βαθμό; Αν μείνουν, με τί πόρους και με ποιό αποτέλεσμα, αν οι υπόλοιποι στον κόσμο μολύνουν κανονικότατα εκτός στόχων; Πολύ πιθανό να δούμε, μειώσεις προϋπολογισμών για τέτοιες μεταβάσεις, όπως και σημαντική χαλάρωση και στόχων εκπομπών, αλλά και χρονικών στόχων, οι οποίοι όσο δεν θα πιάνονται, θα επαναπροσδιορίζονται εκ νέου. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από QuantumWanderer
gbras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 3 minutes ago, alejsalonica said: Αλήθεια τώρα πιστεύει ακόμα κόσμος ότι όλο αυτό γίνεται για το κλίμα; Για το κλιμα, την υγεια σου ... Ειναι και η εξελιξη εκτος των αλλων..
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Δεν ξέρω πόσο μέρος του κόσμου το πιστεύει αυτό, αλλά οι προϋπολογισμοί που μοιράζονται από την ΕΕ προς τα κράτη-μέλη για να υποστηρίζονται όλα αυτά τα σχέδια μετάβασης και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και με τις αντλίες θερμότητας, και πολλά άλλα τέτοια τύπου «εξοικονομώ» είναι πραγματικό χρήμα που έχει δεσμευτεί στους λογαριασμούς των Βρυξελλών για στόχους που έχουν τεθεί από τις επιτροπές για την κλιματική αλλαγή. Αν κάποιοι μεγάλοι παίκτες αποχωρήσουν από τις παγκόσμιες συμφωνίες που έχουν γίνει, θα μείνουν οι μικροί να υποστηρίζουν αυτά τα πράγματα στον ίδιο βαθμό; Αν μείνουν, με τί πόρους και με ποιό αποτέλεσμα, αν οι υπόλοιποι στον κόσμο μολύνουν κανονικότατα εκτός στόχων; Πολύ πιθανό να δούμε, μειώσεις προϋπολογισμών για τέτοιες μεταβάσεις, όπως και σημαντική χαλάρωση και στόχων εκπομπών, αλλά και χρονικών στόχων, οι οποίοι όσο δεν θα πιάνονται, θα επαναπροσδιορίζονται εκ νέου. Αυτά που λέω, αναφέρομαι πάντα στην ΕΕ ως μικρό παίκτη. Αν πάμε την ανάλυση στη χώρα μας, τα έχουμε ξαναπεί, αν για κάποιες άλλες βορειότερες χώρες στην ΕΕ οι στόχοι είναι μερικώς ανέφικτοι, εδώ σε εμάς είναι πλήρως ανέφικτοι και υπάρχει και σοβαρό ερώτημα αν θα μπορούσαν να πιαστούν ακόμα και 10-15 χρόνια μετά.
alejsalonica Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Έχετε δει τι ακριβώς παράγει η Κίνα και η Αμερική σε ρύπους; Η Ε.Ε. κάνει μια τρύπα στο νερό και ξοδεύει ένα σκασμό λεφτά Λαμβάνει αστεία μέτρα όπως π.χ. απαγόρευση συσκευών θέρμανσης εξωτερικών χώρων (μανιτάρια κλπ) γιατί εκπέμπουν ρύπους (!) και αφήνει τα πλοία των εφοπλιστών να καίνε ακόμα ότι έκαιγαν και πριν 40 χρόνια. Το μόνο που έχει κάνει είναι να ενταχθούν σε σύστημα εμπορίας ρύπων - δηλαδή πλήρωνε κάτι και δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου. Να μιλήσουμε για τα αεροπλάνα;;;; Να μιλήσουμε για βιομηχανία; Πιάσανε τώρα το 2άρι στο Παγκράτι και το αμάξι που πάει ο άλλος στη δουλειά και εμείς που φάγαμε τα νιάτα μας στα Πολυτεχνεία κοιτάμε και αναρωτιόμαστε τι άλλη μλκ θα προτείνουν... Συγνώμη αλλά αν δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε απλά δεδομένα και ειδήσεις μην σχολιάζετε, καθίστε σε μια γωνιά και διαβάστε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα