Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Ένα tesla του 2022 με ένα του 2024 πόση διαφορά έχουν δηλαδή?

 

το ίδιο και για το ioniq 5 του 2022 με του 2025

H Tesla εξαιρείται από αυτό.

Έγραψα, ξαναλέω, παραπάνω τα τελευταία χρόνια είναι δεδομένη η τεχνολογία που ήρθε. Δηλαδή αν παρατηρήσουμε το σήμερα με το προχτές, δεν έχει τεράστιες διαφορές.

Είμαστε όμως σε μια κρίσιμη φάση, όπου θα γίνει σημαντικό άλμα τεχνολογιών, που δεν έχουμε ακόμα επίσημη ημερομηνία go-to-market. Σε αυτές τις φάσεις, δεν υπάρχει γραμμικότητα. Δυστυχώς σε τέτοιες φάσεις, οι early adopters οδηγούνται στο να απαξιωθεί γρηγορότερα από ό,τι συνήθως, αυτό που αγόρασαν (ισχύει και σε άλλους κλάδους εκτός αυτοκίνησης).

Την επόμενη 2ετία έρχεται καταιγισμός νέων ηλεκτρικών μοντέλων σημαντικά βελτιωμένων σε πολλά πράγματα.

Τα σημερινά θα φαίνονται ξεπερασμένα σχεδόν στο σύνολό τους.

Σε 5ετία, δε, θα είναι παλιά τεχνολογία τα σημερινά ηλεκτρικά.

Ήδη άρχισε να συμβαίνει η επέλαση των ποιοτικών Κινέζων, αυτό που είχε διατυπώσει παλιότερα ο Elon Musk ότι φοβάται.

Μια εκτίμηση είναι - θα δούμε πόσο θα επιβεβαιωθεί - ότι και η Tesla θα έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις το 2025. 

Όσο για τους Ευρωπαίους, κάτι πάει να γίνει το 2025 με έλευση μοντέλων σαν το Skoda Elroq, αλλά οι Κινέζοι ήδη ετοιμάζουν τα επόμενα και βγαίνουν από το «φούρνο» λίαν συντόμως.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Μάλλον παρασύρεσαι σκεφτόμενος μόνο την Tesla.

Θέλουμε 2-3 χρόνια ακόμα για να ξεδιπλωθεί το πόσο έχει πέσει η μεταπωλητική τους. Το παραπάνω είναι μια εκτίμηση που υπάρχει και θα φανεί πλήρως μόλις πάνε να τα πουλήσουν και δεν εννοούμε αυτοκίνητα 8-15 μηνών.

Έγραψα παραπάνω ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι θα πέσει όλη η τωρινή γκάμα, γιατί έρχονται σημαντικές βελτιώσεις στα μοντέλα της επόμενης 2ετίας. Δηλαδή αυτό που θα δούμε, δεν έχει να κάνει με αντανάκλαση καθρέφτη της προηγούμενης εξίσωσης πτώσης μεταπωλητικής, αλλά πρόκειται για gap στην εξίσωση, όπως σχεδόν συμβαίνει με κάθε αλλαγή «γενιάς».

Για παράδειγμα: τα μοντέλα της BYD σε 2 χρόνια από σήμερα, δεν θα έχουν καμία σχέση με τα σημερινά. Να δούμε πόσο θα πιάνουν τα σημερινά.

Ισα ισα, που αν κοπει οριστικα η επιδοτηση, τοτε θα ξεκινησει να κινειται η αγορα του μεταχειρισμενου.

Καθως κανεις δε θα πουλησει το αυτοκινητο του 9χιλιαρικα λιγοτερο επειδη τοσο εχει καινουριο με επιδοτηση.

Και κανεις δε θα αγορασει μεταχειρισμενο ακριβοτερα απ οσο θα το επαιρνε καινουριο με την επιδοτηση.

  • Like 4
Δημοσ.

Αν σταματήσουν οι επιδοτήσεις θα πέσουν σημαντικά οι τιμές σε αρκετές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα.

Όχι γιατί είμαι μάντης, αλλά γιατί αν δεν ρίξουν τιμές θα πάνε για κλείσιμο.

Τα περισσότερα της επιδότησης τις αντιπροσωπείες βοήθησαν και βοηθούν.

Μην πάμε πάλι την ανάλυση στις πάνω χώρες που σταμάτησαν τις επιδοτήσεις, όπου η αγοραστική δύναμη είναι σε άλλο επίπεδο.

Πάμε και με λίγο πιο συγκεκριμένα παραδείγματα.
Σταματάνε οι επιδοτήσεις.
Παράδειγμα BYD Greece. Αν δεν ρίξει τις τιμές τουλάχιστον με ποσό μείωσης στο 80% της πρώην επιδότησης σε σχέση με τις τωρινές ονομαστικές, υπάρχει περίπτωση να κρατήσει πωλήσεις;

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αν σταματήσουν οι επιδοτήσεις θα πέσουν σημαντικά οι τιμές σε αρκετές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα.

Όχι γιατί είμαι μάντης, αλλά γιατί αν δεν ρίξουν τιμές θα πάνε για κλείσιμο.

Τα περισσότερα της επιδότησης τις αντιπροσωπείες βοήθησαν και βοηθούν.

Μην πάμε πάλι την ανάλυση στις πάνω χώρες που σταμάτησαν τις επιδοτήσεις, όπου η αγοραστική δύναμη είναι σε άλλο επίπεδο.

Πάμε και με λίγο πιο συγκεκριμένα παραδείγματα.
Σταματάνε οι επιδοτήσεις.
Παράδειγμα BYD Greece. Αν δεν ρίξει τις τιμές τουλάχιστον με ποσό μείωσης στο 80% της πρώην επιδότησης σε σχέση με τις τωρινές ονομαστικές, υπάρχει περίπτωση να κρατήσει πωλήσεις;

Αν κρατήσει την τιμή του dolphin στις 25.000 και φέρει και το seagull στις 17.000 θα κρατήσει πωλήσεις.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Seagull θα ήταν πραγματικά λουκούμι περίπτωση για πολύ κόσμο στα αστικά κέντρα της Ευρώπης. 

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.

μολις σταματησει η επιδοτηση θα σταματησουν να πεφτουν οι τιμες στα μτχ ev αλλα στα ηλεκτρικα δεν μετραει καθε χρονος σαν τα θερμικα. χανουν αρκετα στην αρχη (οπως τα θερμικα) λιγο εως καθολου μεχρι την 5-6 ετια αλλα μετα γκρεμίζονται ενω τα θερμικα οχι. 

10ετιας ηλεκτρικο ας πουμε ενα ev6 με αρχικη 50 θα κανει 25 και ισως λεω πολλα. ενω μια bmw 3 θα κανει 30+. 

προφανως οτι επιδοτηση πηρε καποιος θα την χασει και στην μεταπωληση. παιζει να βρω εγω ενα ev6 και να του δωσω στην 3ετια που θα το πουλησει οτιδήποτε κοντα στην αρχικη τιμη? θα υπολογισω αρχικη ΜΕ επιδοτηση ειτε την πηρε ειτε οχι. 

αν γινει και καμια καλη αλλαγη στις τεχνολογίες ουσιαστικα τα παντρευεσαι η χανεις πολλα λεφτα στην πωληση. 

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343430412-kia-ev6

Kia EV6 2022 GT-LINE 77.4 kwh P5 ASSIST+ WP heat ep

37.900 €

καινουργιο ειχε 49 με επιδοτηση και εχει χασει σε 2μιση χρονια και ελαχιστα χλμ 12κ ευρω. στην 5 ετια θα εχει χασει χαλαρα 20κ. 

Spoiler

2022: Οι πρώτοι πελάτες του νέου EV6 επωφελούνται από έκπτωση 2.000 επί της τιμής. Οι τιμές του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης αυτής αλλά και της επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που έχει σταματήσει να «τρέχει» από 1/1/2022 και αναμένεται να επανέλθει(;) στο προσκήνιο, διαμορφώνονται ως εξής:

Standard Range Platinum RWD 170 PS – .40.427€
Standard Range Titanum RWD 170 PS – 42.009€
Long Range Platinum RWD 229 PS – 43.990€
Long Range Titanium RWD 229 PS – 45.790€
Long Range GT-Line RWD 229 PS – 48.990€
Long Range Titanium AWD 325 PS – 48.990€
Long Range GT-Line AWD 325 PS – 52.190€

 

Δημοσ.

8 χρόνια είναι η εγγύηση σε μοτέρ/μπαταρία

και αν η μπαταρία έχει κρατήσει 90% υγεία όπως βλέπω (βάση χλμ κάνω την υπόθεση, στα 3 χρόνια και 300.000χλμ) πώς να έχει χάσει αξία?

Τεχνολογικά άλματα και να γίνουν θα πρέπει να αποδείξουν την αξιοπιστία τους.

Τα τελευταία 5 χρόνια πάντως δεν έχουν γίνει. Αν έχει κάποιος τεσλα 5ετίας τί θα κερδίσει με ένα καινούργιο?

Όπως και να έχει η εξοικονόμηση με το ηλεκτρικό που στην 7ετία θα έχει μαζέψει ~150.000 θα είναι αρκετή ώστε ο ιδιοκτήτης να μήν τον καίει να το δώσει ακριβά για να πάρει το καινούργιο.

150,000χλμ θα θέλουν σε ρεύμα €5600

ενώ για βενζίνη θα ήθελε €17500

Να μήν αναφέρω τις δυνατότητες επισκευής/αλλαγής της μπαταρίας που ανανεώνει τελείως το αυτοκίνητο.

56 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

 

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343430412-kia-ev6

Kia EV6 2022 GT-LINE 77.4 kwh P5 ASSIST+ WP heat ep

37.900 €

καινουργιο ειχε 49 με επιδοτηση και εχει χασει σε 2μιση χρονια και ελαχιστα χλμ 12κ ευρω. στην 5 ετια θα εχει χασει χαλαρα 20κ. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

2022: Οι πρώτοι πελάτες του νέου EV6 επωφελούνται από έκπτωση 2.000 επί της τιμής. Οι τιμές του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης αυτής αλλά και της επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που έχει σταματήσει να «τρέχει» από 1/1/2022 και αναμένεται να επανέλθει(;) στο προσκήνιο, διαμορφώνονται ως εξής:

Standard Range Platinum RWD 170 PS – .40.427€
Standard Range Titanum RWD 170 PS – 42.009€
Long Range Platinum RWD 229 PS – 43.990€
Long Range Titanium RWD 229 PS – 45.790€
Long Range GT-Line RWD 229 PS – 48.990€
Long Range Titanium AWD 325 PS – 48.990€
Long Range GT-Line AWD 325 PS – 52.190€

 

τυχαίο παράδειγμα

καινούργιο 2022 €33.000

μεταχειρισμένο 2025 €24,000

Car.gr - Volkswagen Tiguan '22 LIFE DSG

 

όσο πιο ακριβό τόσο περισσότερα χάνει

αν έχεις όρεξη βρές μοντέλο του 2022 που να κόστιζε καινούργιο 50-60.000 να δούμε πόσο κοστίζει μεταχειρισμένο τώρα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρεε, ρεεεεεε ! Έχω το ηλεκτρικό συνεργείο ! Δεν άνοιγε με την καμία η τάπα φόρτισης. Διαβάζω, όχι και πολύ σπάνιο για VAG, ασχέτως ηλεκτρικού/θερμικού.

Κυκλοφόρησα 2 μέρες με το αμάξι του πατέρα, μετά από 2,5 χρόνια έπιασα αμάξι με ταχύτητες, μέσα στον Πειραιά ήμουν σαν να ανακάτευα φασολάδα.

Έκανα 2 φορές το Χαλκίδα - Πειραιά με αρκετές διαδρομές μέσα στην Αθήνα. 60ευρω ! ΣΟΚ έδωσα 60 ευρώ σε βενζίνη. Μου κακοφάνηκε όσο δεν πάει.

Ηλεκτρικό και πάλι Ηλεκτρικό. 60 ευρώ θα τα έτρωγα Ταβέρνα, θα έπαιρνα στον μικρό ένα γαμάτο τηλεκατευθυνόμενο, αλλά όχι και να τα δώσω σε βενζίνες. Μιλάμε έφριξα.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Μάλλον παρασύρεσαι σκεφτόμενος μόνο την Tesla.

Θέλουμε 2-3 χρόνια ακόμα για να ξεδιπλωθεί το πόσο έχει πέσει η μεταπωλητική τους. Το παραπάνω είναι μια εκτίμηση που υπάρχει και θα φανεί πλήρως μόλις πάνε να τα πουλήσουν και δεν εννοούμε αυτοκίνητα 8-15 μηνών.

Έγραψα παραπάνω ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι θα πέσει όλη η τωρινή γκάμα, γιατί έρχονται σημαντικές βελτιώσεις στα μοντέλα της επόμενης 2ετίας. Δηλαδή αυτό που θα δούμε, δεν έχει να κάνει με αντανάκλαση καθρέφτη της προηγούμενης εξίσωσης πτώσης μεταπωλητικής, αλλά πρόκειται για gap στην εξίσωση, όπως σχεδόν συμβαίνει με κάθε αλλαγή «γενιάς».

Για παράδειγμα: τα μοντέλα της BYD σε 2 χρόνια από σήμερα, δεν θα έχουν καμία σχέση με τα σημερινά. Να δούμε πόσο θα πιάνουν τα σημερινά.

Δεν ξέρω με τι μπερδεύομαι ή αν μπερδεύεσαι εσύ. Δείξε μας μερικά παραδείγματα αυτοκινήτων που η μεταπωλητική αξία έχει πέσει και μίλησε μας γι αυτές τις αλλαγές που θα αλλάξουν την αγορά των ηλεκτρικών για να μην μιλάμε στον αέρα.

9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μολις σταματησει η επιδοτηση θα σταματησουν να πεφτουν οι τιμες στα μτχ ev αλλα στα ηλεκτρικα δεν μετραει καθε χρονος σαν τα θερμικα. χανουν αρκετα στην αρχη (οπως τα θερμικα) λιγο εως καθολου μεχρι την 5-6 ετια αλλα μετα γκρεμίζονται ενω τα θερμικα οχι. 

10ετιας ηλεκτρικο ας πουμε ενα ev6 με αρχικη 50 θα κανει 25 και ισως λεω πολλα. ενω μια bmw 3 θα κανει 30+. 

προφανως οτι επιδοτηση πηρε καποιος θα την χασει και στην μεταπωληση. παιζει να βρω εγω ενα ev6 και να του δωσω στην 3ετια που θα το πουλησει οτιδήποτε κοντα στην αρχικη τιμη? θα υπολογισω αρχικη ΜΕ επιδοτηση ειτε την πηρε ειτε οχι. 

αν γινει και καμια καλη αλλαγη στις τεχνολογίες ουσιαστικα τα παντρευεσαι η χανεις πολλα λεφτα στην πωληση. 

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343430412-kia-ev6

Kia EV6 2022 GT-LINE 77.4 kwh P5 ASSIST+ WP heat ep

37.900 €

καινουργιο ειχε 49 με επιδοτηση και εχει χασει σε 2μιση χρονια και ελαχιστα χλμ 12κ ευρω. στην 5 ετια θα εχει χασει χαλαρα 20κ. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

2022: Οι πρώτοι πελάτες του νέου EV6 επωφελούνται από έκπτωση 2.000 επί της τιμής. Οι τιμές του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης αυτής αλλά και της επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που έχει σταματήσει να «τρέχει» από 1/1/2022 και αναμένεται να επανέλθει(;) στο προσκήνιο, διαμορφώνονται ως εξής:

Standard Range Platinum RWD 170 PS – .40.427€
Standard Range Titanum RWD 170 PS – 42.009€
Long Range Platinum RWD 229 PS – 43.990€
Long Range Titanium RWD 229 PS – 45.790€
Long Range GT-Line RWD 229 PS – 48.990€
Long Range Titanium AWD 325 PS – 48.990€
Long Range GT-Line AWD 325 PS – 52.190€

 

Απ' την στιγμή που ένα αυτοκίνητο έχει πατήσει στον δρόμο η μεταπολιτική του αξία ήδη έχει πέσει αρκετά χιλιάρικα κάτω. Αν μου έδινες το οποιοδήποτε αμάξι αύριο που κάνει 49Κ€ και μου έλεγες ότι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα πάρε το με 45Κ προφανώς και θα σου έλεγα καλές πωλήσεις γιατί η διαφορά είναι πάρα πολύ μικρή απ' το να πάρω ένα καινούργιο και να ρισκάρω για μεταχειρισμένο.

Δεδομένου ότι υπάρχει η επιδότηση και στην ψυχολογία κάποιου υποψήφιου αγοραστή το 49Κ γίνεται 40Κ ούτε το παραπάνω θα πουληθεί. Θα φύγει μόνο αν το ΚΗ3 μείνει για πολύ καιρό ακόμα χωρίς κεφάλαια.

Είναι όμως κάτι που ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα. Ξεκινάνε με ένα απότομο άλμα και η τιμή έπειτα πέφτει με αργούς ρυθμούς. Στην Ελλάδα βέβαια όσο σφίγγουν τα πράγματα και ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράσει καινούργιο όχημα, αυτοκίνητα όπως ένα hilux του 2000' θα βρίσκει αγοραστή στα 12000€

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43414559-toyota-hilux

Αν κάπως φτιάξουν τα πράγματα όλα μα όλα τα μεταχειρισμένα θα χάνουν την μισή τους αξία απ' την στιγμή που μπαίνει το κλειδί στην μίζα και το παραπάνω αυτοκίνητο θα το βρίσκεις στα 500€ ... και πολλά του είναι!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

απ' το να πάρω ένα καινούργιο και να ρισκάρω για μεταχειρισμένο.

Στα ηλεκτρικά το ρίσκο είναι πολύ μικρότερο.

Τί μπορεί να κάνει λάθος κάποιος? Ούτε στρώσιμο θέλουν ούτε τίποτα.

Άσε που θα έχει φούλ εγγύηση.

Δηλαδή καινούργιο vs μεταχειρισμένο 6μηνών ηλεκτρικό είναι σχεδόν το ίδιο.

Ούτε εμένα θα μου άρεσε για 4-5.000 να μήν έχω το καινούργιο αλλά είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν ξέρω με τι μπερδεύομαι ή αν μπερδεύεσαι εσύ. Δείξε μας μερικά παραδείγματα αυτοκινήτων που η μεταπωλητική αξία έχει πέσει και μίλησε μας γι αυτές τις αλλαγές που θα αλλάξουν την αγορά των ηλεκτρικών για να μην μιλάμε στον αέρα.

Καθώς έχει αναφερθεί το car.gr, αν κάναμε στατιστική ανάλυση πραγματικών μεταπωλητικών αξιών από τις αγγελίες εκεί, θα πέφταμε πολύ έξω.

Εκεί μέσα υπάρχουν τιμές επιθυμητές από τους πωλητές, που είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές που τελικά κλείνονται για ΟΣΑ οχήματα κλείνονται.

Αν προσέξει κανείς, θα δει αγγελίες να τραβάνε 1-2 χρόνια και να είναι εκεί ακόμα απούλητα (για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων). Οι περισσότεροι εκεί βγάζουν αγγελίες, χωρίς να βιάζονται και σκέφτονται ότι αν πιάσουν κανέναν τον πιάσανε.

Επίσης, ξαναγράφω για πολλοστή φορά, ότι η πτώση μεταπωλητικής στα ηλεκτρικά της επόμενης 2ετίας-3ετίας, δεν έχει ξεδιπλωθεί ακόμα, γιατί έρχονται σημαντικά βελτιωμένα μοντέλα. Το έχω γράψει τόσες φορές, και ξαναρωτάμε για δώσε μας παραδείγματα από το παρελθόν. Ποιό παρελθόν; Αφού τώρα 2 χρόνια κυρίως πωλούνται ηλεκτρικά στην Ελλάδα και δεν έχει ξεδιπλωθεί ακόμα. Μια εκτίμηση έκανα που θα ξεδιπλωθεί - αν επιβεβαιωθώ εγώ και άλλοι που είναι σε αυτή την άποψη - στα επόμενα 2-3 χρόνια. Εδώ θα είμαστε να δούμε ποιός θα διαψευστεί. Αυτή τη στιγμή, δεν έχει ξεδιπλωθεί πλήρως το θέμα.

Επίσης, ξαναλέω, πρέπει να βγάλουμε τη σκέψη μας από την Tesla, αλλάζει το σκηνικό των ηλεκτρικών στα επόμενα χρόνια. Δεν λέω ότι δεν θα συνεχίσει να είναι δυνατός παίκτης, αλλά δεν θα έχει την πρωτοκαθεδρία που είχε, οπότε θα αλλάξουν τα μεταπωλητικά θέματα και αυτής.

Τέλος, πάμε σε μια ασκησούλα.

Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά στη χώρα είναι αυτά.

https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&condition=used&fuel_type=3&pg=1

Για μπείτε και σκανάρετε τα κύρια μοντέλα που πουλάνε (όχι κάτι κουβάδες), και απαντήστε μόνοι σας το ερώτημα αν θα αγοράζατε στις αναγραφόμενες τιμές. Εδώ έχουν τιμές οι περισσότεροι σε μεγαλύτερες τιμές από αυτές που αγόρασαν. 😂

Να μάς δημοσιεύσει εδώ κάποιος που λέει ότι είναι αξιόπιστη στατιστική πηγή οι αγγελίες στο car.gr ποιό μοντέλο θα αγόραζε στην τιμή που αναγράφεται, άρα και «κρατάνε τα ηλεκτρικά μεταπωλητική».

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Βάλε ένα βενζινοκινητο των 50-60000 του 2022 να δούμε πόσο έχει χάσει. 

Αυτός είναι αποπροσανατολισμός συζήτησης, απουσίας άλλων επιχειρημάτων.

Ευχαρίστως άνοιξε ένα άλλο θέμα, να συζητήσουμε κι εκεί για το τί συμβαίνει και με τα θερμικά. Θα έρθω άμεσα να τοποθετηθώ.

Εδώ έθεσα συγκεκριμένο ερώτημα για το car.gr μιας και έγινε αναφορά σε αυτή την πλατφόρμα για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά.

Αυτόν τον οχετό συγκρίσεων λουστείτε τον. Δεν με αφορά, έχω θερμικά και ετοιμάζομαι να πάρω και ηλεκτρικό. Τους κομπλεξισμούς σας εκτός φόρουμ, κρατήστε τον στο σπίτι σας.

Δημοσ.

Αν κοπούν οι επιδοτήσεις οι τιμές των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών θα ανέβουν. Τώρα για να μπορέσουν να τα πωλήσουν κάποιοι ρίχνουν τις τιμές.

Δημοσ.
On 04/01/2025 at 23:29, basilis_k6 said:

καπου εκει ειναι αλλα δεν υπολογιζει οτι ξεκινας απο το σπιτι εχοντας ηδη φορτισει με χαμηλοτερη τιμη υποθετω. ενα κοντινο ταξιδι θα βγει πιο οικονομικα ενω ενα μακρινο αρκετα πιο ακριβα επειδη και στις 2 περιπτωσεις μονο η εναρξη μπορει να γινει με το οικιακο/φθηνο ρευμα. υπαρχουν και πιο φθηνοι φορτιστες με membership αν δεν κανω λαθος. 

δηλαδη 6.5 λιτρα diesel τα 100 χλμ......στο εταιρικο με ταχυτητα 120 / 130 χλμ ειμαι στα 5.2..... μαλιστα δεν το λες και οικονομια το ηλεκτρικο!

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...