Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, haHa είπε

 

Πολυ ενδιαφερον το παρακατω, αλλα φυσικα μερικοι θα επιμενουν να σπερνουν FUD και να λενε "στα πρωτα s ηταν ωρολογιακη βομβα η μπαταρια. ποσα εχουν ακομα την μαμα σε μονο δεκα χρονια χρησης?" χωρις κανενα στοιχειο και φυσικα παραβλεποντας το παρακατω:  

 

Τα μονα ηλεκτρικα που ξερω και ηταν πραγματικα για πεταμα, ηταν η πρωτη γενια των nissan leaf, που οι μπαταριες δεν ειχαν κυκλωμα ψυξης, και ο,τι κυκλοφορει ακομα εχει range 40km με το ζορι.

Γι αυτο τα πουλανε 3χιλιαρικα.

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Το έκανε η MG. Έδωσε εφ'ορου ζωής εγγύηση στην μπαταρία.  

**

Η MG προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας εγγύηση εφ' όρου ζωής για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών της οχημάτων, κάτι που θεωρείται σημαντικό ορόσημο στην προσπάθεια να ξεπεραστούν οι ανησυχίες των καταναλωτών για τη διάρκεια ζωής και τα κόστη αντικατάστασης των μπαταριών. Αυτή η εγγύηση καλύπτει όχι μόνο τις μπαταρίες υψηλής τάσης αλλά και άλλα κρίσιμα ηλεκτρικά μέρη, όπως τη μονάδα κίνησης και τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

Η νέα πολιτική ισχύει για μοντέλα όπως το MG4 Electric, ενώ περιλαμβάνει και απεριόριστα χιλιόμετρα, κάτι που την καθιστά ακόμα πιο ελκυστική. Το εντυπωσιακό είναι ότι η εγγύηση καλύπτει τόσο νέους όσο και ήδη υπάρχοντες κατόχους των συγκεκριμένων οχημάτων.

Αυτή η κίνηση είναι ένα ισχυρό βήμα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά οχήματα, και παρόλο που προς το παρόν ισχύει μόνο στην Ταϊλάνδη, αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές στο μέλλον.

γιατί δεν το αναφέρει η MG στο site αλλά ούτε στο φυλλάδιο ?

Spoiler


image.png.770624958d8c505b60fbe7a103bf700f.png

θα ήταν καλός "κράχτης" αν ισχύει όντως

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Talos82 είπε

...γι'αυτό.

ναι , τώρα το είδα , είχε συμπληρώσει το κείμενο μετά και δεν το διάβασα , άρα είμαστε στη φάση "θα" ....

Δημοσ.
4 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Συγνώμη που απαντάω εγώ αλλά καταρχάς εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου. 

Οσον αφορά την ζώνη, αν δεν μπορείς να μειώσεις την μετακίνηση λόγο του θέματος σου, μπορείς είτε να την κουμπώσεις και να καθίσεις από πάνω είτε να πάρεις κάτι που μπαίνει μέσα στην υποδοχή και που έχουν σχεδόν όλοι όσοι δεν φοράνε ζώνη στα μπροστά καθίσματα. 

Και πάλι περαστικά σου. 

Μην ασχολείσαι με τρολ

Στατιστικά μήνα,  1453 χλμ στο άλλο είναι δωρεάν φορτίσεις (Σείριος κυρίως) και το ιατρείο.. οπότε έχω βάλει μια flat τιμή 0.16€/kw 

 

Άμα άκουγα τους εδώ θα έπρεπε να έχω πάρει υγραέριο.

Screenshot_20241018_152242_Tesla.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, aionnou said:

υγραέριο

Πως και όχι plug in hybrid? Ένα μέσο στάδιο. 
 

προσωπικά τα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν  (που έγιναν ηλεκτρικά ή έχουν πλέον και ηλεκτρική έκδοση) δεν με εξιτάρουν τόσο. Μάλλον γιατί δεν έχω συνηθίσει κάτι τέτοιο ή δεν μου έχει δωθεί η δυνατότητα να κρατήσω κάποιο για παραπάνω από ένα τυπικό Test drive ή όχημα αλλαγής για λίγες ώρες. Το παράδειγμα μου (το αμάξι που οδήγησα ηλεκτρικό) ήταν το Mini που ήταν ένα αδιάφορο βαρετό πράγμα.
Σε σχέση με το απλό μοντέλο βενζίνης δεν κατάλαβα κάποια αισθητή διαφορά σε επίδοση αλλά σε σχέση με το S, μου έλειπε το Feedback που σου δίνει η εξάτμιση όταν επιταχύνει το αμάξι σε έναν ανοιχτό δρόμο / μια  προσπέραση / χώσιμο στην κίνηση.

Δεν λέω ότι είναι το μέλλον αλλά δεν ξέρω και αν η 100% ηλεκτροκίνηση θα είναι το επόμενο βήμα / εξέλιξη για την μετακίνηση μας. Μπορεί να περάσουμε μεταβατικά στάδια. Είμαι περίεργος να οδηγήσω και αμάξι υδρογόνου όπως το Murai.  
 

 

για την καθημερινή μου προσωπική μετακίνηση θα ήθελα να δοκιμάσω και το microlino, αλλά αυτή η τιμή που έχει αυτή την στιγμή μου φαίνεται τρομερά αυξημένη. 

Επεξ/σία από Giorgos241
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Δεν λέω ότι είναι το μέλλον αλλά δεν ξέρω και αν η 100% ηλεκτροκίνηση θα είναι το επόμενο βήμα / εξέλιξη για την μετακίνηση μας.

Εξέλιξη όχι , αλλά η απόφαση δυστυχώς παρθηκε επομένως προς τα εκεί θα πάει με οποιοδήποτε κόστος 

24 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Πως και όχι plug in hybrid? Ένα μέσο στάδιο. 

Μη τον χαλάς , κάνει οικονομία τώρα 😂 

  • Confused 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λέτε πάντως το εψαξα πολύ το phev δεν προσφέρεται για οικονομία καυσίμου παρα μόνο αν κινείσαι σπανιότατα εκτός.. και φυσικά η εγνοια για το μέλλον της μπαταρίας. Καλύτερα hev να εχω το κεφάλι ήσυχο..

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, korakios είπε

Μη τον χαλάς , κάνει οικονομία τώρα

Δεν πάει άλλο.. θα πάρω υγραέριο. Τόσο οικονομικό και τόσο ωραίο όταν κάνει μπαμ η μπουκάλα. 

  • Haha 3
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Δεν ξέρω τι λέτε πάντως το εψαξα πολύ το phev δεν προσφέρεται για οικονομία καυσίμου παρα μόνο αν κινείσαι σπανιότατα εκτός.. και φυσικά η εγνοια για το μέλλον της μπαταρίας. Καλύτερα hev να εχω το κεφάλι ήσυχο..

Μπαταρία έχει το PHEV, μπαταρία και το HEV. Μόνο στην πόλη είναι οικονομικό το PHEV, μόνο στην πόλη και το HEV. Η διαφορά είναι πως με το PHEV μπορείς να πηγαίνεις μέχρι 140 με ρεύμα ενώ με το HEV μέχρι 50 αν δεν κάνω λάθος.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Burgos είπε

Μπαταρία έχει το PHEV, μπαταρία και το HEV. Μόνο στην πόλη είναι οικονομικό το PHEV, μόνο στην πόλη και το HEV. Η διαφορά είναι πως με το PHEV μπορείς να πηγαίνεις μέχρι 140 με ρεύμα ενώ με το HEV μέχρι 50 αν δεν κάνω λάθος.

Αν εννοεις ταχυτητα εξαρταται. To yaris παει και 120km/h με ρευμα, αλλα για ελαχιστα χλμ

Γενικα εξαρταται απο το μοντελο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Burgos είπε

Μπαταρία έχει το PHEV, μπαταρία και το HEV. Μόνο στην πόλη είναι οικονομικό το PHEV, μόνο στην πόλη και το HEV. Η διαφορά είναι πως με το PHEV μπορείς να πηγαίνεις μέχρι 140 με ρεύμα ενώ με το HEV μέχρι 50 αν δεν κάνω λάθος.

Μπαταρια ναι αλλα τι κόστος και ρίσκο το phev και τί το hev..και τι κόστος κτήσης, προσωπικα ψήθηκα αρχικά αλλα επειδή ειναι και κινέζικο υπαναχωρησα, λεω να πληρώνω δάνειο και μετα να εχω και ασφάλιση ποιός ξέρει+ συντήρηση και θερμικού και μπαταρίας και ρίσκο αυξημένο κλπ..με το hev θα κοιμάμαι πιο ήσυχος ούτε συνέχεια φόρτιση κλπ..

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

προσωπικά τα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν  (που έγιναν ηλεκτρικά ή έχουν πλέον και ηλεκτρική έκδοση) δεν με εξιτάρουν τόσο. Μάλλον γιατί δεν έχω συνηθίσει κάτι τέτοιο ή δεν μου έχει δωθεί η δυνατότητα να κρατήσω κάποιο για παραπάνω από ένα τυπικό Test drive ή όχημα αλλαγής για λίγες ώρες. Το παράδειγμα μου (το αμάξι που οδήγησα ηλεκτρικό) ήταν το Mini που ήταν ένα αδιάφορο βαρετό πράγμα.

Παντως, συμφωνω οτι ενα απλο test drive δεν αρκει για να βγει συμπερασμα για οποιον σκεφτεται να αγορασει αυτοκινητο, ποσω μαλλον αν το ειδος αυτοκινητου που θελει(πχ ηλεκτρικο) δεν το εχει ξαναοδηγησει.

Εγω παντα πριν αγορασω αυτοκινητο, φροντιζα να το νοικιαζω(αν μπορουσα να βρω το ιδιο ή παρομοιο μοντελο για ενοικιαση) και να το εχω για για 2-3 μερες στην κατοχη μου. Επισης, οταν ταξιδευω και χρειαζεται να ενοικιασω, συνηθως νοικιαζω αυτοκινητα που με ενδιαφερουν μελλοντικα.

Τελος, για οποιον ενδιαφερεται να οδηγησει για 1-2 μερες ενα ηλεκτρικο, στην Αθηνα μπορει να νοικαισει BYD Atto με 60€, Citroen e-C4 με 69€ και Volvo C40 με 123€. Τα Tesla ξεφευγουν στα 214€.

Ολα αυτα τα παραλαμβανεις φορτισμενα και δεν χρειαζεται να τα επιστρεψεις φορτισμενα(τουλαχιστον στην Enterprise),
οποτε με 60€ για το BYD Atto εχεις και ~300χλμ δωρεαν κοστος μετακινησης, που σε ενα θερμικο(που μπορει καποιος να εχει στην κατοχη του) θα κοστιζαν ~38€ (1.7€ τιμη βενζινης * 3 * 7.5l/100km μεση καταναλωση ).
Αν λοιπον σκοπευεται να κανετε καμια εξορμηση τα ΣΚ, μπορειτε να νοικιασετε ενα ηλεκτρικο και το εξτρα κοστος σε σχεση με να πηγαινατε με το δικο σας αυτοκινητο να ειναι πολυ πιο μικρο.

 

* Διορθωση:
Αν νοικιασετε το BYD Atto κατευθειαν απο την Enterprise ειναι ακομα φθηνοτερο, ερχεται στα 35€/ημερα.
https://www.enterprise.com/en/reserve.html#car_select

 

Screenshot_20241018_194847_SamsungInternet.jpg.3b57d983150aa400880db2b9958f1066.jpg

Επεξ/σία από haHa
  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Red_Bear said:

Αν σε ένα ενδεχόμενο ατυχημα η ζώνη σε σφίξει ΤΟΣΟ πολύ ωστε να βλαψει το χειρουργημενο στέρνο (που σημαινει οτι το αυτοκινητιστικό συμβαν θα ηταν σοβαρό) στο ίδιο ατυχημα θα ειχες ήδη σκοτωθεί επειδη ακριβώς ΔΕΝ φορούσες τη ζώνη σου. Τι δεν καταλαβαινει ο γιατρος σου ? Καλυτερα να σου ειχε πει μην ταξιδευεις καθολου με αυτοκινητο για 4-5-6 μηνες

Kαλά τα λες

Αλλά προτίμησα να ακούσω τον γιατρό μου

Ξέρεις κι από ανοιγμένα στέρνα?

Επεξ/σία από dimitrins
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...