Προς το περιεχόμενο

εκπαιδευτήριο Τσιαμούλης


Lorri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας!

Θα ήθελα γνώμη για το εκπαιδευτήριο Τσιαμούλης. Σκέφτομαι να γράψω την κόρη μου στην Β΄ Γυμνασίου. Γίνεται σωστή δουλεία; Οι καθηγητές είναι πιστοποιημένοι; Έχει νόημα ή να συνεχίσει στο δημόσιο; Διίδακτρα γνωρίζει κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα ιδιωτικό = σπατάλη χρημάτων (αφού όλα τα παιδιά πανελλήνιες καταλήγουν να δίνουν) εκτός αν ανήκει στο 0.01% των παιδιών που είναι gifted (doubt).
Συν ότι το παιδί δεν μπορεί να αντιληφθεί το περιβάλλον που του πληρώνεις σε τόσο μικρή ηλικία.

Αστο φίλε μου. Αν θες τόσο πολύ να νοιαστείς για το μέλλον του παιδιού σου όσον αφορά την εκπαίδευση όταν πάει Β' Λυκείου στείλτο από τότε φροντιστήριο για να περάσει σε αξιόλογη σχολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εκτός και εαν εισε σε υποβαθμισμενες περιοχες οπου τα σχολεια ειναι σκ..α, δεν αξιζει!!!!

ναι έτσι είναι τα σχολεία της περιοχής είναι χάλια, αλλά απ΄ότι καταλαβαίνω και το συγκεκριμένο δεν είναι καλό. Σωστά; Θα προτείνατε κάποιο με λογικά δίδακτρα; Για τον Θεμιστοκλή γνωρίζει κάποιος;

43 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Στην Ελλάδα ιδιωτικό = σπατάλη χρημάτων (αφού όλα τα παιδιά πανελλήνιες καταλήγουν να δίνουν) εκτός αν ανήκει στο 0.01% των παιδιών που είναι gifted (doubt).
Συν ότι το παιδί δεν μπορεί να αντιληφθεί το περιβάλλον που του πληρώνεις σε τόσο μικρή ηλικία.

Αστο φίλε μου. Αν θες τόσο πολύ να νοιαστείς για το μέλλον του παιδιού σου όσον αφορά την εκπαίδευση όταν πάει Β' Λυκείου στείλτο από τότε φροντιστήριο για να περάσει σε αξιόλογη σχολή.

Σ΄ευχαριστώ για την γνώμη σου αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω να βρω κάποιο σχολείο που να είναι υπεύθυνο ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς υπερβολές ωστεη μάθηση να είναι διαβαθμισμένη και όχι συγκεντρωμένη μόνο στη Β και Γ λυκείου...μέχρι τότε άλλωστε το παιδί μπορεί να έχει χάσει το ενδιαφέρον του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Lorri είπε

ναι έτσι είναι τα σχολεία της περιοχής είναι χάλια, αλλά απ΄ότι καταλαβαίνω και το συγκεκριμένο δεν είναι καλό. Σωστά; Θα προτείνατε κάποιο με λογικά δίδακτρα; Για τον Θεμιστοκλή γνωρίζει κάποιος;

Σ΄ευχαριστώ για την γνώμη σου αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω να βρω κάποιο σχολείο που να είναι υπεύθυνο ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς υπερβολές ωστεη μάθηση να είναι διαβαθμισμένη και όχι συγκεντρωμένη μόνο στη Β και Γ λυκείου...μέχρι τότε άλλωστε το παιδί μπορεί να έχει χάσει το ενδιαφέρον του...

Επειδή ακριβώς και μόνος σου λες αυτό που είπα, απλά σκέψου ότι ποντάρεις πολλά χιλιάδες ευρώ που κατά 99% δεν έχεις εύκαιρα άνετα (οπότε κόβεις από αλλού) στο ΑΝ το παιδί σου θα ασχοληθεί με την μόρφωση και ΑΝ καταλάβει την αξία του ιδρύματος στο οποίο το χώνεις (εγώ προσωπικά Β' Γυμνασίου με το ζόρι ήξερα που είναι το στήθος σε ένα κορίτσι -αυτό ήταν το ταβάνι της αντιληπτικής μου ικανότητας).

Εγώ προσωπικά θα έλεγα όχι, αλλά δικά σου λεφτά δική σου μοίρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lorri είπε

ναι έτσι είναι τα σχολεία της περιοχής είναι χάλια, αλλά απ΄ότι καταλαβαίνω και το συγκεκριμένο δεν είναι καλό. Σωστά; Θα προτείνατε κάποιο με λογικά δίδακτρα; Για τον Θεμιστοκλή γνωρίζει κάποιος;

Σ΄ευχαριστώ για την γνώμη σου αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω να βρω κάποιο σχολείο που να είναι υπεύθυνο ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς υπερβολές ωστεη μάθηση να είναι διαβαθμισμένη και όχι συγκεντρωμένη μόνο στη Β και Γ λυκείου...μέχρι τότε άλλωστε το παιδί μπορεί να έχει χάσει το ενδιαφέρον του...

Απο δικια μου ερευνα το φθηνότερο "ΣΟΒΑΡΟ"  ιδιωτικο αρχζει απο €7000. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Lorri said:

... Θα ήθελα γνώμη για το εκπαιδευτήριο ...

Καλά κάνεις και ανησυχείς και ρωτάς.
Η επιτυχία στις πανελλήνιες χτίζεται σιγά-σιγά από το γυμνάσιο και όχι 8-10 μήνες πριν τις εξετάσεις.

Ενα ενδεικτικό ποιότητας για το xyz εκπαιδευτήριο θα μπορούσε να είναι το ποσοστό επιτυχόντων σε ΑΕΙ, πχ ΦΜΣ, πολυτεχνικές, ιατρικές, νομικές κλπ.
(Μετράει και το πόσοι έγιναν δεκτοί σε EU-US πανεπιστήμια αλλά ας μην το μπλέξουμε το θέμα)
Ζήτα από τον ιδιοκτήτη στατιστικά των τελευταίων 5 ετών και σύγκρινε με τα δημόσια, αν είναι εώς 10% καλύτερα μπορεί και να αξίζει, αν είναι 20-25% και πάνω τότε σκέψου το και προχώρα την έρευνα. (πχ διότι πιο πολλά παιδιά κάνουν ιδιαίτερα, υπόβαθρο οικογένειας και άλλα)

Ενα άλλο που κοιτάνε οι γονείς είναι τι άλλα παιδιά είναι εκεί, κάπως δύσκολο να το μάθεις από τον σχολάρχη λόγω ιδιωτικότητας κλπ.
Μια ιδέα μπορείς να πάρεις αν δεις πως ή και με ποιούς πάνε τα παιδιά το πρωϊ και πως και με ποιούς φεύγουν στο σχόλασμα.
Οι πληροφορίες είναι το κλειδί, πάρε γνώμες από άλλους γονείς.

Το σχολείο και το περιβάλλον του επηρεάζουν ή καθορίζουν τον χαρακτήρα του παιδιού, αλλά ας το κρατήσουμε στα ποσοτικά, δλδ επιτυχία σε ΑΕΙ.
Δύσκολη απόφαση πάντως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, eyw είπε

Καλά κάνεις και ανησυχείς και ρωτάς.
Η επιτυχία στις πανελλήνιες χτίζεται σιγά-σιγά από το γυμνάσιο και όχι 8-10 μήνες πριν τις εξετάσεις.

Ενα ενδεικτικό ποιότητας για το xyz εκπαιδευτήριο θα μπορούσε να είναι το ποσοστό επιτυχόντων σε ΑΕΙ, πχ ΦΜΣ, πολυτεχνικές, ιατρικές, νομικές κλπ.
(Μετράει και το πόσοι έγιναν δεκτοί σε EU-US πανεπιστήμια αλλά ας μην το μπλέξουμε το θέμα)
Ζήτα από τον ιδιοκτήτη στατιστικά των τελευταίων 5 ετών και σύγκρινε με τα δημόσια, αν είναι εώς 10% καλύτερα μπορεί και να αξίζει, αν είναι 20-25% και πάνω τότε σκέψου το και προχώρα την έρευνα. (πχ διότι πιο πολλά παιδιά κάνουν ιδιαίτερα, υπόβαθρο οικογένειας και άλλα)

Ενα άλλο που κοιτάνε οι γονείς είναι τι άλλα παιδιά είναι εκεί, κάπως δύσκολο να το μάθεις από τον σχολάρχη λόγω ιδιωτικότητας κλπ.
Μια ιδέα μπορείς να πάρεις αν δεις πως ή και με ποιούς πάνε τα παιδιά το πρωϊ και πως και με ποιούς φεύγουν στο σχόλασμα.
Οι πληροφορίες είναι το κλειδί, πάρε γνώμες από άλλους γονείς.

Το σχολείο και το περιβάλλον του επηρεάζουν ή καθορίζουν τον χαρακτήρα του παιδιού, αλλά ας το κρατήσουμε στα ποσοτικά, δλδ επιτυχία σε ΑΕΙ.
Δύσκολη απόφαση πάντως.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ακριβώς αυτές είναι οι σκέψεις μου και οι ανησυχίες μου...και πράγματι δυσκολεύομαι να πάρω την απόφαση.

Σ΄ ευχαριστώ για τον χρόνο σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eyw είπε

Καλά κάνεις και ανησυχείς και ρωτάς.
Η επιτυχία στις πανελλήνιες χτίζεται σιγά-σιγά από το γυμνάσιο και όχι 8-10 μήνες πριν τις εξετάσεις.

Ενα ενδεικτικό ποιότητας για το xyz εκπαιδευτήριο θα μπορούσε να είναι το ποσοστό επιτυχόντων σε ΑΕΙ, πχ ΦΜΣ, πολυτεχνικές, ιατρικές, νομικές κλπ.
(Μετράει και το πόσοι έγιναν δεκτοί σε EU-US πανεπιστήμια αλλά ας μην το μπλέξουμε το θέμα)
Ζήτα από τον ιδιοκτήτη στατιστικά των τελευταίων 5 ετών και σύγκρινε με τα δημόσια, αν είναι εώς 10% καλύτερα μπορεί και να αξίζει, αν είναι 20-25% και πάνω τότε σκέψου το και προχώρα την έρευνα. (πχ διότι πιο πολλά παιδιά κάνουν ιδιαίτερα, υπόβαθρο οικογένειας και άλλα)

Ενα άλλο που κοιτάνε οι γονείς είναι τι άλλα παιδιά είναι εκεί, κάπως δύσκολο να το μάθεις από τον σχολάρχη λόγω ιδιωτικότητας κλπ.
Μια ιδέα μπορείς να πάρεις αν δεις πως ή και με ποιούς πάνε τα παιδιά το πρωϊ και πως και με ποιούς φεύγουν στο σχόλασμα.
Οι πληροφορίες είναι το κλειδί, πάρε γνώμες από άλλους γονείς.

Το σχολείο και το περιβάλλον του επηρεάζουν ή καθορίζουν τον χαρακτήρα του παιδιού, αλλά ας το κρατήσουμε στα ποσοτικά, δλδ επιτυχία σε ΑΕΙ.
Δύσκολη απόφαση πάντως.

Αυτή σου η δήλωση δυστυχώς δείχνει σκοταδισμό στους βασικούς τρόπους λειτουργίας της δειγματοληπτικής έρευνας.

Προφανώς και τα ιδιωτικά θα έχουν υψηλότερα απόλυτα ποσοστά επιτυχίας στις Πανελλήνιες γιατί προφανώς και θα παίρνουν την αφρόκρεμα των μαθητών στους κόλπους τους. Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις τα ποσοστά επιτυχίας δημοσίων σχολείων που πάει (δυστυχώς ή ευτυχώς) η Σάρα και η Μάρα με τα ιδιωτικά που πάνε είτε αυτοί που έχουν πολλά €€€ είτε με υποτροφία οι τοπ των τοπ. Χαλάει η διακύμανση και η φερεγγυότητα του δείγματος.

Δεύτερη μου διαφωνία (δεν σε διορθώνω ούτε σε μαλώνω, απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι εκφράζω την αντίθεση μου) είναι ότι με αυτά που λες λαμβάνεις δεδομένο ότι ένα παιδί αν "δασκαλευτεί" καλά από Γυμνάσιο θα τα πάει καλά στις πανελλήνιες. Παιδαγωγικά (το λέω ως πρώην καθηγητής φροντιστηρίου) αυτό δεν στέκει για πληθώρα λόγων. Νούμερο ένα είναι ότι το γυμνάσιο είναι συνέχεια του δημοτικού και ότι οι βαθμοί και οι γνώσεις είναι σχετικά περιορισμένες (λογικό, αφού απευθύνεται σε 12χρονα) και δίνεται περισσότερο βάση στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Ακόμη και όταν έκανα σε αίθουσα μάθημα, ήταν πιο πολύ σαν "βοήθεια μελέτης" παρά σαν μάθημα. Συνεπώς δεν μπορεί να υπάρξει μεγάλη συσχέτιση του πώς το παιδί πάει στο γυμνάσιο με το πώς πάει στο λύκειο, επίσης λόγω περιβαλλοντικών παραγόντων (παρέες, οικογένεια -και αυτοί είναι μόνο λίγοι).

Τέλος, είσαι Ελλάδα. Είτε πας στο τοπ ιδιωτικό, είτε πας στο χειρότερο λύκειο θα κριθείς κατά τον ίδιο ανώνυμο τρόπο. Είναι ενδεχομένως το τελευταίο πραγματικά αξιοκρατικό πράγμα  που έχουμε. Επομένως για αυτόν ακριβώς τον λόγο να μην πάει το παιδί ιδιωτικό αφού δεν θα παίξει κανέναν απολύτως ρόλο στην ένταξη του σε όποιο ΑΕΙ και να είναι.

Και αυτό που βλέπω είναι ότι λογαριάζετε χωρίς τον ξενοδόχο: Πώς είναι ο TS τόσο σίγουρος ότι το παιδί του θα βρει πρόσφορο έδαφος μαθησιακά και κοινωνικά στο ιδιωτικό σχολείο; Τι σου εγγυάται ότι θα τα πάει καλύτερα ή χειρότερα από ό,τι πήγαινε στο δημόσιο; Αν δεν τα πάει καλά, θα του τσαμπουνάς ότι πληρώνεις την εκπαίδευση του με τα λεφτά που δεν έχεις;

Προσωπικά είμαι της άποψης ότι ποτέ δεν πρέπει να πληρώνεις για την εκπαίδευση σου (δεν θα το συζητήσω τώρα γιατί βγαίνει οφφτοπικ) αλλά και πάλι 13 χρονών είναι υπερβολικά νωρίς να πληρώνεις για την μόρφωση.

Αν δεχθώ τα στοιχεία του ΟΟΣΑ η Ελλάδα έχει περίπου 20.200€ κατά κεφαλήν ΑΕΠ. Ένα 7.000€ το χρόνο για ένα παιδί δίδακτρα ισοδυναμεί με το 1/3 περίπου ενός "μέσου" (άνω των 35 ετών εργαζομένου) μισθού. Δηλαδή με λες τώρα ότι έχεις 1/3 για πέταμα;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1000% δημοσιο σχολειο

θα μπορουσα να γραφω σελιδες σελιδων ...

αλλα αν σε καινε οι πανελληνιες ... στην σχολη μου και οποιον αλλον ηξερα χρονια απο πολλες και πολυ διαφορετικες σχολες στο πανεπιστημιο πατρων

τα παιδια που ηταν απο ιδιωτικα ηταν σχεδον 0%

αν ενα παιδι εχει εφεση στο διαβασμα και διαθεση να συνεχισει τις σπουδες του ειναι προιον απο δεκαδες αλλους παράγοντες, με κυριο το οικογενειακο περιβαλλον

και ελαχιστο ρολο αν ειναι ιδιωτικο η δημοσιο το σχολειο του

στην τελικη σε ενα παιδι που εχει διαθεση και τα φοντα ριξε καλυτερα τα χρηματα σε ιδιαίτερα 1-2 χρονια πριν τις πανελληνιες και εκει εχει νοημα να το ψαξεις και να εχεις καλες  συστασεις για καλους και ειδικευμενους καθηγητες, αφου δυστηχως ετσι ειναι η ελληνικη πραγματικοτητα ... 12 χρονια σχολειου με μονο σκοπο τις πανελληνιες και μετεπειτα δουλεια ... και οχι την πραγματικη μορφωση αλλα αυτο ειναι τελειως αλλη κουβεντα ....

αλλα επειδη ολα γυρνανε και γυρω απο τα λεφτα, ριξτα στα παιδια σου με το κανουν αθλητισμο, βιβλια , ταξιδια, ωδεια, θεατρα, συναυλιες και παει λεγοντας, θα εχεις κερδισει πολυτιμο και αναντικατάστατο χρονο μαζι τους και αυτα θα εχουν κερδισει μοναδικες εμπειριες και ερεθισματα.

Επεξ/σία από xrhstosiak
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ok, ας φιλοσοφήσουμε.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

Αυτή σου η δήλωση δυστυχώς δείχνει σκοταδισμό στους βασικούς τρόπους λειτουργίας της δειγματοληπτικής έρευνας.

Αυτή σου η δήλωση δυστυχώς δείχνει σύγχυση και άγνοια στις δυνατότητες ενός ατόμου σε σύγκριση με οργανισμό ή δημόσιο και αποκαλύπτει ότι θεωρείς ότι κάποιο άτομο-ιδιώτης μπορεί να κάνει δειγματοληπτική έρευνα και μάλιστα σε σχολεία.
εγώ δεν ειμαι εταιρεία δημοσκοπήσεων, να μαζέψει όση πληροφορία μπορεί.
Μέρος της πληροφορίας θα είναι και λάθος και μη αντιπροσωπευτική ή ακομα χειρότερα διαστρεβλωμενη και biased.
Να μαζέψει ό,τι μπορεί και να εκτιμήσει ό,τι μάζεψε, αν γίνεται.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Προφανώς και τα ιδιωτικά θα έχουν υψηλότερα απόλυτα ποσοστά επιτυχίας στις Πανελλήνιες γιατί προφανώς και θα παίρνουν την αφρόκρεμα των μαθητών ...

ας μην έιμαστε τόσο απόλυτοι, δεν είναι σίγουρο. Δεν μιλάω για 2-3 ιδιωτικά της Αθηνας που μπορεί να μαζεύουν αφρόκρεμες ή έχουν δικές τους εξετάσεις ή μεθόδους για να διαλέξουν τους μαθητές τους. edit: παλιά τα ιδιωτικά είχαν πολύ κακή φήμη.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Δεύτερη μου διαφωνία (δεν σε διορθώνω ούτε σε μαλώνω, απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι εκφράζω την αντίθεση μου) είναι ότι με αυτά που λες λαμβάνεις δεδομένο ότι ένα παιδί αν "δασκαλευτεί" καλά από Γυμνάσιο θα τα πάει καλά στις πανελλήνιες. ...

και εγω διαφωνώ.
Δεν μιλάω για παπαγαλίες και δασκάλεμα αλλά για υπόβαθρο γνώσεων που δεν θα ξεχαστεί ως τα μισά του καλοκαιριού.
Εγώ δεν έχω κάνει σε φροντιστήριο ή αίθουσα αλλά έχω παρατηρήσει ότι η επιτυχία χτίζεται, χρόνια πριν τις πανελλήνιες.
Γενικά μιλώντας, υπάρχουν και εξαιρέσεις.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Νούμερο ένα είναι ότι το γυμνάσιο είναι συνέχεια του δημοτικού και ότι οι βαθμοί και οι γνώσεις είναι σχετικά περιορισμένες (λογικό, αφού απευθύνεται σε 12χρονα) και δίνεται περισσότερο βάση στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Ακόμη και όταν έκανα σε αίθουσα μάθημα, ήταν πιο πολύ σαν "βοήθεια μελέτης" παρά σαν μάθημα. Συνεπώς δεν μπορεί να υπάρξει μεγάλη συσχέτιση του πώς το παιδί πάει στο γυμνάσιο με το πώς πάει στο λύκειο, επίσης λόγω περιβαλλοντικών παραγόντων (παρέες, οικογένεια -και αυτοί είναι μόνο λίγοι). ...

εσύ μπορεί να έχεις πιο φρέσκια εμπειρία από μένα, λαμβάνω υπ΄όψιν ό,τι λες αλλά μέχρι να το διασταυρώσω και με άλλους θα αμφιβάλλω για όλα όσα λες.
Ως τότε επιμένω ότι η επιτυχία δεν είναι υπόθεση 1 έτους μελέτης αλλά αρχίζει πολύ νωρίτερα, και ναι από την Β' γυμνασίου και ας είναι οι πανελλήνιες 4 χρόνια μακρυά.


Εννοείται ότι το τελικό αποτέλεσμα που είναι 4 χρόνια μετά επηρεάζεται από άπειρα πράγματα, πχ διάσταση γονέων, ασθένεια, ανεργία στον 1 ή και 2 γονείς κλπ.
Εννοείται ότι θα είναι ενδείξεις και όχι στανταρ για το στοίχημα.
Δεν είμαι οργανισμός ή υπουργείο ή εκπαιδευτήριο και δεν μπορώ να αποδείξω με αριθμούς τα παραπάνω.
Είναι γνώμη κάποιου ανώνυμου σε ανώνυμο φόρουμ στο ιντερνετ που πιθανόν να μην έχει βγάλει ούτε το δημοτικό. Το ίδιο μπορεί να ισχύει και για τον συνομιλητή του.
Μέχρι στιγμής ούτε εσύ έχεις παραθέσει κάτι.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Τέλος, είσαι Ελλάδα. Είτε πας στο τοπ ιδιωτικό, είτε πας στο χειρότερο λύκειο θα κριθείς κατά τον ίδιο ανώνυμο τρόπο. Είναι ενδεχομένως το τελευταίο πραγματικά αξιοκρατικό πράγμα  που έχουμε. Επομένως για αυτόν ακριβώς τον λόγο να μην πάει το παιδί ιδιωτικό αφού δεν θα παίξει κανέναν απολύτως ρόλο στην ένταξη του σε όποιο ΑΕΙ και να είναι. ...

κάτι ξεχνάς εδώ... βιάζεσαι πολύ.
Οι πανελλήνιες δεν είναι λόττο για να μην πειράζει η προετοιμασία.
Μόνον εν μέρει ειναι θέμα τύχης και ας υπενθυμίσω ότι εκεί δεν πας για να γράψεις 10 και να περάσεις την τάξη αλλά για μαζέψεις >16,000 μόρια για περάσεις εκεί που θες. Η προετοιμασία παίζει μέγα ρόλο.
Προσοχή: λέω ότι είναι σημαντική, δεν λέω που πρέπει να γίνεται, αν θα είναι σε δημόσιο ή ιδιωτικό ή φροντιστήρια.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Και αυτό που βλέπω είναι ότι λογαριάζετε χωρίς τον ξενοδόχο: Πώς είναι ο TS τόσο σίγουρος ότι το παιδί του θα βρει πρόσφορο έδαφος μαθησιακά και κοινωνικά στο ιδιωτικό σχολείο; Τι σου εγγυάται ότι θα τα πάει καλύτερα ή χειρότερα από ό,τι πήγαινε στο δημόσιο; Αν δεν τα πάει καλά, θα του τσαμπουνάς ότι πληρώνεις την εκπαίδευση του με τα λεφτά που δεν έχεις; ...

Σε ότι λες ισχύει και το αντίθετο αλλά ας το αφήσουμε.
Εσύ λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο, δεν είπε ότι πρέπει να πάει το παιδί του σε ιδιωτικό ή δημόσιο.
Εσύ του λες ξεκάθαρα να το πάει σε δημόσιο και λίγο παραπάνω λες για σαρες και μαρες.
Εγώ πρότεινα έναν τρόπο για να βρει αν το Τσιαμούλης βγάζει σε ΑΕΙ  αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο και ακόμα και όλοι από το xyz ή Τσιαμούλη να μπαίνουν σε σεμφε και École supérieure είναι και άλλα 500 πράματα που σαν γονιός θα λάβει υπ'οψιν.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Προσωπικά είμαι της άποψης ότι ποτέ δεν πρέπει να πληρώνεις για την εκπαίδευση σου (δεν θα το συζητήσω τώρα γιατί βγαίνει οφφτοπικ) αλλά και πάλι 13 χρονών είναι υπερβολικά νωρίς να πληρώνεις για την μόρφωση. ...

Και γω.
Και δωρεάν παιδεία και υγεία και δουλειά για όλους.
Και χωρίς ρουσφέτι παρακαλώ.

.

5 hours ago, JohnGTA said:

... Αν δεχθώ τα στοιχεία του ΟΟΣΑ η Ελλάδα έχει περίπου 20.200€ κατά κεφαλήν ΑΕΠ. Ένα 7.000€ το χρόνο για ένα παιδί δίδακτρα ισοδυναμεί με το 1/3 περίπου ενός "μέσου" (άνω των 35 ετών εργαζομένου) μισθού. Δηλαδή με λες τώρα ότι έχεις 1/3 για πέταμα;

ok, γνώμη σου, τα ιδιωτικά είναι για πέταμα.

.

.

Ασχετο: Και μιας που η συζήτηση καταλήγει στο δημόσιος τομέας - ιδιωτκός τομέας να τονίσω ότι το δημόσιο από μόνο του δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό, το ίδιο και το ιδιωτικό.

Επεξ/σία από eyw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Χαλάει η διακύμανση και η φερεγγυότητα του δείγματος

 

3 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Αν δεχθώ τα στοιχεία του ΟΟΣΑ η Ελλάδα έχει περίπου 20.200€ κατά κεφαλήν ΑΕΠ

Το ένα αντικρούει το άλλο, όταν δέχεσαι ότι όλες οι ελληνικές οικογένειες έχουν εισόδημα 40 χιλιάρικα (ή ο ένας από τους 2 που δουλεύει, 20 χιλιάρικα).

Δεν είμαι γνώστης, αλλά βλέπω αρκετά παιδιά να επιστρέφουν από τα ιδιωτικά σε δημόσια. Μιλάω για ηλικίες Γυμνασίου. Και δεν έχει να κάνει με το οικονομικό θέμα, οι οικογένειες έχουν χρήμα. Προφανώς βλέπουν ότι δεν έχουν το αποτέλεσμα που περίμεναν.

Επίσης πολλοί γονείς συνδυάζουν το ιδιωτικό με την αποφυγή φροντιστηρίων. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, δηλαδή ότι όποιο παιδί πάει ιδιωτικό, δε χρειάζεται φροντιστήριο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...