Riosma98 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Καλησπέρα σε όλους.Οδηγαω ενα Peuget 206 του 08 1400/75 με 154000 πλεον .Το αυτοκινητο ειναι μεταχειρισμενο και το εχω περιπου ενα χρονο.Προσφατα ακουγα νερα να περνανε απο σωληνα στην καμπυνα του οδηγου ομως δεν ειχα δωσει αρκετη σημασια.Περασα κτεο ολα καλα ολα ομορφα ρωταω εκει το παιδι μου ελεγε κατι για ρουλεμαν που εχουν υγρασια κτλπ,αφου δεν υπηρχε ουτε υψηλη θερμοκρασια ουτε λαδια ουτε τπτ.Εν τελη το αυτοκινητο αφου το πηγα στον μηχανικο και τον ειπα τι ακουγα, και αφου εκανε κατι μετρησεις καυσαεριου στο παραφλου,η μετρηση ειχε βγει κατακιτρινη μου ειπε πως εχει καμμενη φλαντζα.ο ενας μου ζητησε 500 Plus Και ο αλλος 300-350.Η πρωτη ερωτηση μου ειναι η εξης:τι παει λαθος και υπαρχει τετοια διαφορα στην τιμη ? (και οι 2 θα αλλαξουν τα παντα ιμαντες ξυδια μυδια) και η επομενη ερωτηση μου:γιατι ολοι οι γνωστοι μου να λενε πως δεν υπαρχει επιστροφη σε καμμενη φλατζα να το παρω να το πεταξω η στην καλυτερη να αλλαξω μοτερ.ειναι τοσο εξτριμ να καιγεται η φλαντζα ? υγ:το αμαξι παιρνει μπρος και κινειται κανονικα Ευχαραριστω
vasilllis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 ΜΙα χαρα επισκευαζεται η φλατζα,αρκει να πας στον σωστο.Δεν γνωριζω την διαφορα στην τιμη.Εχει να κανει με ανταλλακτικα και γνησια ή μη.Μου κανει εντυπωση πως δεν υπαρχει κανενα συμπτωμα και προβλημα.
Zan_gachette Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Με 300 δεν αλλάζει η φλάντζα, εκτός αν δεν πάει σε ρεκτιφιε για πλανισμα. Πρέπει να πάει οπωσδήποτε για πλανισμα το καπάκι. 2
bill_zaf Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 7 ώρες πριν, Zan_gachette είπε Με 300 δεν αλλάζει η φλάντζα, εκτός αν δεν πάει σε ρεκτιφιε για πλανισμα. Πρέπει να πάει οπωσδήποτε για πλανισμα το καπάκι. το πλανισμα ειναι 25 ευρω...
Joshua21 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, bill_zaf είπε το πλανισμα ειναι 25 ευρω... 20-25 χρεώνει το ρεκτιφιέ, τα συνεργεία όμως λένε στον πελάτη πως το ρεκτιφιέ χρεώνει πολύ παραπάνω... 2 1
imr Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Τα εξτρα λεφτα ειναι μαλλον σε εργατικα. Αν γινει σωστη δουλεια μια χαρα θα ειναι το μοτερ μετα
meletis_m Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Στις 8/10/2020 στις 10:22 ΜΜ, Riosma98 είπε Καλησπέρα σε όλους.Οδηγαω ενα Peuget 206 του 08 1400/75 με 154000 πλεον .Το αυτοκινητο ειναι μεταχειρισμενο και το εχω περιπου ενα χρονο.Προσφατα ακουγα νερα να περνανε απο σωληνα στην καμπυνα του οδηγου ομως δεν ειχα δωσει αρκετη σημασια.Περασα κτεο ολα καλα ολα ομορφα ρωταω εκει το παιδι μου ελεγε κατι για ρουλεμαν που εχουν υγρασια κτλπ,αφου δεν υπηρχε ουτε υψηλη θερμοκρασια ουτε λαδια ουτε τπτ.Εν τελη το αυτοκινητο αφου το πηγα στον μηχανικο και τον ειπα τι ακουγα, και αφου εκανε κατι μετρησεις καυσαεριου στο παραφλου,η μετρηση ειχε βγει κατακιτρινη μου ειπε πως εχει καμμενη φλαντζα.ο ενας μου ζητησε 500 Plus Και ο αλλος 300-350.Η πρωτη ερωτηση μου ειναι η εξης:τι παει λαθος και υπαρχει τετοια διαφορα στην τιμη ? (και οι 2 θα αλλαξουν τα παντα ιμαντες ξυδια μυδια) και η επομενη ερωτηση μου:γιατι ολοι οι γνωστοι μου να λενε πως δεν υπαρχει επιστροφη σε καμμενη φλατζα να το παρω να το πεταξω η στην καλυτερη να αλλαξω μοτερ.ειναι τοσο εξτριμ να καιγεται η φλαντζα ? υγ:το αμαξι παιρνει μπρος και κινειται κανονικα Ευχαραριστω Καλύτερα να βρείς συνεργείο που ασχολείται με peugeot. Εννοείται φτιάχνεις το δικό σου μοτέρ . Μη μπλέξεις με μεταχειρισμένο. Να ρωτήσεις αναλύτικα τι θα αλλάξει αυτός με 500€ και εάν βάλει επάνω γνήσια ανταλλακτικά. Συνήθως η τιμή κυμαίνεται 300-400€
stathisp Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 Στις 8/10/2020 στις 10:22 ΜΜ, Riosma98 είπε γιατι ολοι οι γνωστοι μου να λενε πως δεν υπαρχει επιστροφη σε καμμενη φλατζα να το παρω να το πεταξω η στην καλυτερη να αλλαξω μοτερ.ειναι τοσο εξτριμ να καιγεται η φλαντζα ? Καλησπέρα Έχω αλλάξει φλάντζα δύο φορές στο δικό μου (στα 80.000 χμ και στα 240.000 χμ περίπου - γνωστό πρόβλημα σε astra g του 1999) και ακόμα με εξυπηρετεί μια χαρά (320.000 χμ - υγραέριο). Κόστος την τελευταία φορά 450€ αλλά δεν θυμάμαι αν άλλαξα και ιμάντα χρονισμού. Πάντως μαζί με την αλλαγή της φλάντζας πάντα κάνεις και κάτι άλλο. Πάντως είναι κλασική ατάκα κάθε μηχανικού: «αφού κάνουμε αυτό είναι ευκαιρία να κάνουμε κι αυτό...» αν και δεν αισθάνομαι συνήθως ότι προσπαθούν να με εξαπατήσουν γιατί πηγαίνω σε συνεργείο που εμπιστεύομαι.
Nick22ink Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια καλησπερα κατι ακυρο βεβαια...εμένα μου εσπασε στον κορμό το ένα το χιτωνιο(κυλινδρος)..έσπασε...είπα να πάρω ποιο καλά γιατί είναι σφυριλατο το αμάξι βρήκα με 600 ευρώ τα καλύτερα σχεδόν Και άκουσα σμρ σε μια παρέα που ήμουν ότι κοστίζει 300 ευρώ σε κάθε κύλινδρο η τοποθέτηση..ξέρετε αν υσχιει κάτι τέτοιο..Δεν μπορώ να κλείσω μάτι 😭😂δλδ θέλω 1200 μόνο για την τοποθετηση? Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2020 από Nick22ink
imr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 5 ώρες πριν, Nick22ink είπε Ρε παιδια καλησπερα κατι ακυρο βεβαια...εμένα μου εσπασε στον κορμό το ένα το χιτωνιο(κυλινδρος)..έσπασε...είπα να πάρω ποιο καλά γιατί είναι σφυριλατο το αμάξι βρήκα με 600 ευρώ τα καλύτερα σχεδόν Και άκουσα σμρ σε μια παρέα που ήμουν ότι κοστίζει 300 ευρώ σε κάθε κύλινδρο η τοποθέτηση..ξέρετε αν υσχιει κάτι τέτοιο..Δεν μπορώ να κλείσω μάτι 😭😂δλδ θέλω 1200 μόνο για την τοποθετηση? Έδωσες 600 ευρώ και δεν ρώτησες πόσο πάνε τα εργατικα?
Nick22ink Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2020 5 ώρες πριν, imr είπε Έδωσες 600 ευρώ και δεν ρώτησες πόσο πάνε τα εργατικα? Δεν ρώτησα φυσικά και όχι...από 1000 μου τα άφησε 600...εγώ απλά ρωτάω αν είναι τόσο ακριβό στο ρεκτιφιέ?αν γνωρίζει κάποιος..Ευχαριστώ
lordvec Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 Δημοσ. 20 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Μάλλον πάω και εγώ για τη δεύτερη φλάτζα (1400 16v). Η πρώτη στα 40.000 και τώρα στα 165.000 αλλά ψιλιάζομαι ότι έχει θέμα εδώ και τουλάχιστον 20-30.000 χλμ. Γνωρίζω τα πέρι "νέου" κωδικού φλάτζας, αυτή μου είχαν βάλει στην πρώτη αλλαγή. Έχετε να προτείνετε καμιά άλλη μάρκα (στο ψαχτό κάπως μου έκατσαν οι Reinz, Corteco, Elring) πέρα από την original για καλύτερα ή να ξαναπάρω της Peugeot που προφανώς δεν είναι και τόσο καλή; Έχω βέβαια τις αμφοβολίες μου αν μου πλανάρισαν το καπάκι στην πρώτη αλλαγή, δεν ξέρω αν χρειαζόταν ή όχι, δεδομένου ότι η φλάτζα δεν είχε καεί, απλά είχε εμφανίσει τη "γνωστή" διαρροή.... Επεξ/σία 20 Απριλίου 2023 από lordvec
PLACEBO_89 Δημοσ. 22 Απριλίου 2023 Δημοσ. 22 Απριλίου 2023 Στις 20/4/2023 στις 11:01 ΠΜ, lordvec είπε Μάλλον πάω και εγώ για τη δεύτερη φλάτζα (1400 16v). Η πρώτη στα 40.000 και τώρα στα 165.000 αλλά ψιλιάζομαι ότι έχει θέμα εδώ και τουλάχιστον 20-30.000 χλμ. Γνωρίζω τα πέρι "νέου" κωδικού φλάτζας, αυτή μου είχαν βάλει στην πρώτη αλλαγή. Έχετε να προτείνετε καμιά άλλη μάρκα (στο ψαχτό κάπως μου έκατσαν οι Reinz, Corteco, Elring) πέρα από την original για καλύτερα ή να ξαναπάρω της Peugeot που προφανώς δεν είναι και τόσο καλή; Έχω βέβαια τις αμφοβολίες μου αν μου πλανάρισαν το καπάκι στην πρώτη αλλαγή, δεν ξέρω αν χρειαζόταν ή όχι, δεδομένου ότι η φλάτζα δεν είχε καεί, απλά είχε εμφανίσει τη "γνωστή" διαρροή.... Της Elring εχω ακουσει καλα λογια.. Γιατι σου εβγαλε παλι φλαντζα? Συνηθως εβγαζαν τα 106 1.6 120hp Να ξερεις το καλο αντιψυκτικο/αλλαγη οταν πρεπει.. ''Ηπια'' οδηγηση μεχρι να ολοκληρωσει θερμοκρασια.. οπως και να μην το κυνηγας υψηλες στροφες/παρατεταμενη χρηση.. ειναι παραγοντες στην παραταση ζωης της φλαντζας! 1
lordvec Δημοσ. 22 Απριλίου 2023 Δημοσ. 22 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Δεν το κυνηγάω εδώ και πολλάαααα χρόνια. Η πρώτη φλάντζα ήταν η αρχική εργοστασιακή χωρίς το μεταλλικό δαχτυλίδι. Θεωρώ πως όλα τα 1.4 16v έχουν τουλάχιστον μια αλλαγή. Ενώ το πρόβλημα ήταν γνωστό από το 2004, συνέχιζε η PSA να πουλάει μοτέρ με την ελαττωματική. Το δικό μου είναι του '06. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2023 από lordvec 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα