billman0007 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Έγινε η αγορά της AOC Q27G2U από την Msystems με αριθμό παραγγελίας #204778. Αφού την παρέλαβα, διαπίστωσα πως το προϊόν είναι προβληματικό, διότι υπήρχε ένα κόκκινο πίξελ το οποίο εμφανίζεται στα λευκά της οθόνης (stuck pixel). Επικοινώνησα με την Msystems και μου είπαν να επικοινωνήσω με την AOC γιατί θα μου την αντικαταστούσαν αφού είναι ελαττωματικό το προϊόν. Μίλησα με την AOC και μου είπαν πως για μόνο ένα πίξελ δεν θα μου το αντικαταστόυσαν και τους ζήτησα απλά να την επιδιορθώσουν και φυσικά μου το αρνήθηκαν.. Επίσης ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος τεχνικός και μου το ξανα αρνήθηκαν. Ξανά επικοινώνησα με την Msystems και μου είπαν πως αφού η AOC αρνήθηκε την αντικατάσταση/επιδιόρθωση της, αυτοί δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα ενώ το προϊόν το έχω μόλις 10 μέρες... Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;;;;;
newnick Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Αν την αγόρασες από ηλεκτρονικό κατάστημα τότε μπορείς μέσα σε 14 μέρες να την επιστρέψεις, χωρίς δικαιολογία, και να απαιτήσεις τα λεφτά σου πίσω https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm 1
Sakiz105 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 10 λεπτά πριν, billman0007 είπε Έγινε η αγορά της AOC Q27G2U από την Msystems με αριθμό παραγγελίας #204778. Αφού την παρέλαβα, διαπίστωσα πως το προϊόν είναι προβληματικό, διότι υπήρχε ένα κόκκινο πίξελ το οποίο εμφανίζεται στα λευκά της οθόνης (stuck pixel). Επικοινώνησα με την Msystems και μου είπαν να επικοινωνήσω με την AOC γιατί θα μου την αντικαταστούσαν αφού είναι ελαττωματικό το προϊόν. Μίλησα με την AOC και μου είπαν πως για μόνο ένα πίξελ δεν θα μου το αντικαταστόυσαν και τους ζήτησα απλά να την επιδιορθώσουν και φυσικά μου το αρνήθηκαν.. Επίσης ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος τεχνικός και μου το ξανα αρνήθηκαν. Ξανά επικοινώνησα με την Msystems και μου είπαν πως αφού η AOC αρνήθηκε την αντικατάσταση/επιδιόρθωση της, αυτοί δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα ενώ το προϊόν το έχω μόλις 10 μέρες... Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;;;;; δοκίμασε να το πατήσεις λίγο μαλακά με το δάχτυλο σαν μασάζ. Μερικές φορές ξεκολλάνε τα κόκκινα/πράσινα 3
billman0007 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 Δεν δούλεψε το να πιέσω το κόκκινο πίξελ... Αλλά κατάφερα να την επιστρέψω και περιμένω τα λεφτά μου πίσω. Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση ♥ 2
Inler Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ενημερωτικά η AOC και το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει zero dead pixel και αλλάζει μετά τα 3-5 pixel οπότε θεώρησε τον εαυτό σου σχετικά τυχερό. Όταν κοιτούσα πριν 10 μήνες να αγοράσω τη συγκεκριμένη οθόνη το είχα ψάξει.Οπότε καλό είναι να ψάχνετε πριν αγοράσετε γιατί αν γίνει η στραβή φέρουμε και εμείς μερίδιο ευθύνης σαν αγοραστές. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2020 από Inler 3
billman0007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2020 Ναι δεν το χα ψάξει γιατί που να φανταστώ.. Αλλά θεωρώ πως ειναι εντελώς γελοίο π.χ. Το να αγοράσω ένα μόνιτορ που κοστίζει 1000 ευρώ και να έχω θέμα για ένα ή και δύο πιξελ και να μην γίνεται η αντικατασταση της!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα