Nabuko Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Ωραία πράγματα Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από Nabuko
pigos23 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Μια χαρα ρυθμιση ειναι Κ το ειχα γραψει οτι θα γινει Οροι υπαρχουν κ προυποθεσεις Οι μονοι που θα δυσαρεστηθουν ειναι οι σχολες που δεν κανουν κ καμια σωστη εκπαιδευση ετσι κ αλλιως οι πιο πολλοι 2
phanispal Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Εν τω μεταξύ διαβάζω στο ΦΕΚ 4075/Β/22-9-2020 αυτό: Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 2 Συμπλήρωση Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α' 101) Στην παρ. 3 του Παραρτήματος Ι του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α' 101), στο σημείο 12 του στοιχείου α της σελίδας 2 του εντύπου της άδειας οδήγησης, προστίθεται νέος εθνικός κωδικός αριθμός «121», ως ακολούθως: «121. Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.» Τι άλλο πρέπει να γίνει για να ισχύει το άνωθεν; Στις 6/3/2021 στις 10:09 ΠΜ, djcat είπε 125 ειναι και αυτό το "παπί" Πάντως διάβαζα ένα άρθρο πριν, έλεγε ότι αυτά που θα μπορείς να οδηγήσεις με δίπλωμα αυτοκινήτου θα πρέπει εκτός από κυλινδρισμό έως 125cc να έχουν μέγιστη ισχύ έως 11kW, που κάτι τέτοιο θα απέκλειε το Aprilia.
QuantumWanderer Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Ασχέτως του τί συμβαίνει στην ΕΕ σε κάποιες χώρες, αυτό για μένα δεν αποτελεί τεκμηρίωση ασφάλειας για την οδήγηση στους δρόμους. Όντας οδηγός αυτοκινήτου, μηχανής, σκούτερ, παπιού στο παρελθόν, και ποδηλάτου, πιστεύω ότι το δίπλωμα στο μηχανάκι σε διδάσκει μερικά βασικά πράγματα, όπως τη σωστή θέση στο δρόμο, το να είσαι σε θέση να κινηθείς αργά με ισορροπία, κα. Προσωπικά ανατριχιάζω στην ιδέα ότι άνθρωποι με δίπλωμα αυτοκινήτου και καμία ουσιώδη εκπαίδευση και επιβεβαίωση ικανότητας, θα μπορούν να πάρουν 2τροχο και να βγουν «παγανιά» στους δρόμους. Να θυμίσουμε, ότι άσχετα από την ΕΕ, εδώ είμαστε οδηγική ζούγκλα και δεν είμαστε λαός που μπορούμε να τηρήσουμε κανόνες και προδιαγραφές, ακόμα και όταν έχουμε πιστοποιηθεί. Δεν μπορώ να φανταστώ τί θα γίνει, αν βγουν ανεκπαίδευτοι άνθρωποι με 2τροχο στο δρόμο.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Μην περνετε και όρκο ότι ξαφνικά ακόμα και να ψηφιστεί αυτό θα "αναβαθμίσουν" και τα παλιά διπλώματα
StamTheMan Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 5 ώρες πριν, phanispal είπε Πάντως διάβαζα ένα άρθρο πριν, έλεγε ότι αυτά που θα μπορείς να οδηγήσεις με δίπλωμα αυτοκινήτου θα πρέπει εκτός από κυλινδρισμό έως 125cc να έχουν μέγιστη ισχύ έως 11kW, που κάτι τέτοιο θα απέκλειε το Aprilia. Αυτο επαιζε και παλια,με το διπλωμα των ας πουμε 125. Εκει επιανε τις kW,και το αποτελεσμα ηταν αστειο. Μπορουσες να καβαλησεις μεχρι περιπου 32hp μηχανη,ασχετως κυβισμου. Κοινως,μπορουσες να καβαλησεις ενα ΧΤ600 με 32 αλογα,αλλα οχι ενα cb1-400 με 50 αλογα. 3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Προσωπικά ανατριχιάζω στην ιδέα ότι άνθρωποι με δίπλωμα αυτοκινήτου και καμία ουσιώδη εκπαίδευση και επιβεβαίωση ικανότητας, θα μπορούν να πάρουν 2τροχο και να βγουν «παγανιά» στους δρόμους. Να θυμίσουμε, ότι άσχετα από την ΕΕ, εδώ είμαστε οδηγική ζούγκλα και δεν είμαστε λαός που μπορούμε να τηρήσουμε κανόνες και προδιαγραφές, ακόμα και όταν έχουμε πιστοποιηθεί. Δεν μπορώ να φανταστώ τί θα γίνει, αν βγουν ανεκπαίδευτοι άνθρωποι με 2τροχο στο δρόμο. Αυτα λεω και εγω,αλλα σε καποιους φανταζει νορμαλ ολο αυτο. Αν το σκεφτεις βεβαια απο την αλλη,σκεψου το ποσοστο ανθρωπων που δεν επρεπε να ειναι πισω απο το τιμονι μιας μαζας σιδερου με βαρος 1 ( τουλαχιστον ) τονο,αλλα παρ'ολα αυτα με λιγο ( ή παρα πολυ ) λαδωμα ειναι μια χαρα εξω,και θεριζουν κοσμο και κοσμακη. 1
jgeorgiou Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Προσωπικά ανατριχιάζω στην ιδέα ότι άνθρωποι με δίπλωμα αυτοκινήτου και καμία ουσιώδη εκπαίδευση και επιβεβαίωση ικανότητας, θα μπορούν να πάρουν 2τροχο και να βγουν «παγανιά» στους δρόμους. Δηλαδή στους ανίκανους που δεν μπορούν να "στηθούν" στον δρόμο , δίνεις ένα μάγκνουμ 45αρι (αυτοκίνητο) αλλά δεν τους δίνεις ένα αεροβόλο.(μηχανάκι μέχρι 125). Ενώ οδηγούν αυτοκίνητο , το "στήσιμο" στον δρόμο θα το μάθουν από το λάδωμα για τα 125κε. Η εγώ είμαι πολύ παράξενος και μου φαίνονται υπερβολικοί και εκ του πονηρού οι φόβοι "κλασσικά περι ιδιαιτερότητας μας" ή πράγματι αυτά είναι εκ του πονηρού γιατί τα αναμασάνε συνήθως μιζαδόροι του υπουργείου μεταφορών & εκπαιδευτές που χάνουν πελάτες που τους στέλνει τηλεκατευθυνόμενους ο νόμος. ΥΓ Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι ένα τυπικό παράδειγμα ότι οι κυβερνήσεις(όλες) ενδιαφέρονται για μιζαδόρους και να κονομάνε κλίκες εις βάρος όλης της κοινωνίας. Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2021 από jgeorgiou 1
StamTheMan Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 5 ώρες πριν, jgeorgiou είπε Δηλαδή στους ανίκανους που δεν μπορούν να "στηθούν" στον δρόμο , δίνεις ένα μάγκνουμ 45αρι (αυτοκίνητο) αλλά δεν τους δίνεις ένα αεροβόλο.(μηχανάκι μέχρι 125). Ατυχης η μεταφορα σου,φιλικα παντα. Οδηγας μηχανακι/μηχανη; Δεν εχει καμια σχεση το ενα οχημα με το αλλο,καμια ομως.
jgeorgiou Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Ατυχης η μεταφορα σου,φιλικα παντα. Οδηγας μηχανακι/μηχανη; Δεν εχει καμια σχεση το ενα οχημα με το αλλο,καμια ομως. Προσωπικά "μικρός" οδηγούσα μηχανάκι και εδώ και πολλά χρόνια αποκλειστικά αυτοκίνητο. Αν ένας οδηγός αυτοκίνητού οδηγήσει μηχανάκι κατα την άποψη μου θα γίνει ΠΟΛΥ καλύτερος οδηγός. Προσωπικά αν ήταν στο χέρι μου θα υποχρέωνα τους οδηγούς αυτοκινήτων να αποκτήσουν αυτή την εμπειρία. Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2021 από jgeorgiou 3 1
phanispal Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Έχει γίνει λόγος για τουλάχιστον τρία υποχρεωτικά μαθήματα, ΑΝ προχωρήσει το πράγμα και ΑΝ εφαρμοστούν όσα ακούγονται. Φαντάζομαι κάποιος που δεν έχει ούτε ισορροπία και δεν έχει μάθει να ισορροπεί μετά το τρίτο μάθημα, δε θα του πουν πέρνα αγόρι μου, θα μάθεις μόνος σου με τον καιρό. Από εκεί και πέρα, τι άλλο θέλετε;
StamTheMan Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 15 λεπτά πριν, phanispal είπε Φαντάζομαι κάποιος που δεν έχει ούτε ισορροπία και δεν έχει μάθει να ισορροπεί μετά το τρίτο μάθημα, δε θα του πουν πέρνα αγόρι μου, θα μάθεις μόνος σου με τον καιρό. Πρωτη μερα στον πλανητη μαν; Φυσικα και θα περασουν τον καθε πικραμενο,ισως οχι στο επιπεδο που λες εσυ,αλλα βλεπεις με τα ματια σου τι οδηγαρες κυκλοφορουν εξω,που αδυνατον να καταλαβουν βασικα πραματα,και ομως τους εχουν δωσει διπλωμα. 16 λεπτά πριν, phanispal είπε Από εκεί και πέρα, τι άλλο θέλετε; Θελουμε λογικη,δε θελουμε κατι αλλο. Εγω επρεπε να κανω ποσα μαθηματα για να παρω το διπλωμα ,και ημουν και εμπειρος οδηγος,οι υπολοιποι με ποια λογικη θα πανε να οδηγησουν ενα εντελως διαφορετικο οχημα,και να παρουν διπλωμα με 3 μαθηματα; Ας βαζαν εστω την προυποθεση να εχει ο οδηγος διπλωμα για 50ρι ΕΣΤΩ,και να πουμε οτι το αναβαθμιζουμε. Το ιδιο γελοιο ειναι με το συστημα που "αναβαθμιζε" το διπλωμα σου μετα απο μερικα χρονια,απο 125 σε απεριοριστου,αν ειχες και τα 3 διπλωματα,μονο που αυτο που συζηταμε τωρα ειναι εντελως ηλιθιο.
phanispal Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Άρα μόνος σου το λες, η διαδικασία του να βγάλεις δίπλωμα με τον προβλεπόμενο τρόπο δε δουλεύει όπως θα έπρεπε. Αυτοαναιρείσαι όμως λέγοντας ουσιαστικά ότι αυτή τη διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουν όλοι, όπως εσύ που έπρεπε να κάνεις πόσα μαθήματα για να πάρεις το δίπλωμα, και ήσουν και έμπειρος. Κάτι που με κάνει να σκέφτομαι ότι οδηγούσες από πριν χωρίς δίπλωμα. Πάμε παρακάτω, το μηχανάκι (έστω) αφού πήρες το δίπλωμα το λαμπάδιαζες καθόλου ή οδηγούσες σαν κυρία; Αποφάσισε αν τελικά ξέρει να οδηγεί όποιος παίρνει δίπλωμα για μηχανάκι ή όχι. Λοιπόν, μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Το θέμα είναι τι μυαλό κουβαλάει ο καθένας. Αν ο άλλος είναι βλαμμένος, είτε με δίπλωμα είτε χωρίς, τις μαλακίες του θα τις κάνει. Απ' τα γραφόμενά σου τόσο καιρό, απ' το avatar σου και το μέρος που ζεις, πιστεύω ότι αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ, δεν είσαι χθεσινός. Από εκεί και πέρα, είπα και πριν ότι θεσπίζοντας ηλικιακό όριο (είτε 27 είτε 30 όπως ακουγόταν αρχικά), μειώνεις σε μεγάλο βαθμό τις περιπτώσεις που αναφέρεις. Εγώ ας πούμε το βλέπω σαν εργαλείο, δεν περιμένω πότε θα το πάρω να αρχίσω τις σούζες. Το σκεπτικό είναι η μείωση της κίνησης στους δρόμους χρησιμοποιώντας ελαφρά δίκυκλα (και όχι το Aprilia που αναφέρθηκε πιο πάνω) για χρήση σε αστικό ιστό. Επίσης η μείωση ρύπων, και λογικά και αύξηση εσόδων (ενδεχομένως από πωλήσεις δικύκλων;). Επίσης, διάβαζα ότι σε καμία από τις 14 ευρωπαϊκές χώρες που εφαρμόζεται ήδη το μέτρο, δεν το αναίρεσαν επειδή δεν παρατηρήθηκε αύξηση ατυχημάτων. Και μην ακούω επιτέλους ότι όλες αυτές οι 14 χώρες έχουν άλλη οδηγική παιδεία από τη δική μας. Δείτε τι γίνεται σε Ιταλία, Ισπανία κ.λπ.. Μια απ' τα γίδια είναι. Φτάνει πια αυτή η καραμέλα. Έλιωσε. 3 1
jimzak Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Στην πράξη θα δείξει... Το ότι κάποιος έχει δίπλωμα αυτοκινήτου, δεν σημαίνει αυτόματα ότι επειδή ψηφίστηκε νόμος, θα πάει να ανανεώσει, να κάνει μαθήματα και να αγοράσει μηχανάκι. Θα πάει αυτός που το είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του να πάρει ένα κάποια στιγμή.
phanispal Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Κι εγώ δεν πιστεύω ότι θα είναι πολλοί που θα μπουν σε αυτή τη διαδικασία. Πολύς κόσμος προτιμάει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του και δε θέλει να μπλέξει με δίκυκλα. Δε νομίζω ότι αυτό που τους κρατούσε πίσω τόσα χρόνια ήταν τα 400-500€ και η όλη διαδικασία του να πάρεις δίπλωμα για μηχανάκι, εξάλλου δεν υπήρχε και εναλλακτική όπως συζητιέται τώρα. Εγώ έτυχε και απέκτησα πριν 1-2 μήνες το μηχανάκι, και είχα ακούσει απ' το Σεπτέμβρη ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα. 1
xristoss1 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 ειναι προς ψηφιση το νομοσχεδιο ή ειναι οριστικο??μπορει καποιος να μου απαντησει?? οι μπατσινιλες εδω δεν εχουν ιδεα ακομα και περιμενουν καποιους που περιμενουν καποιους αλλους να τους πει τι θα ισχυει..οτι να ναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα