Προς το περιεχόμενο

Συμφέρει το leasing για ιδιώτη;


fragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε μου επειδή το έψαξα γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω και εγώ  καινούργιο αυτοκίνητο γύρω στις 40000 πληρώνεις 4-5 χιλιάρικα παραπάνω επειδή το ρώτησα και σε καλή εταιρεία leasing,αλλά τα γλιτώνεις από τούς τόκους τής χρηματοδότησης που πιστεύω ότι μπορεί να σου βγει και παραπάνω. Και θα έχεις τελη,ασφάλειες κλπ πληρωμένα. Τώρα αν δεν σε καλύψαμε με τόσες πληροφορίες  κάνε το παραδοσιακά για να μην έχεις τύψεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Για να μην ανοιγω νέο θέμα. Μια και είναι μορφή leasing. Έχει κανείς ασχοληθεί ή έχει αμάξι με instacar; συμφέρει; ποιό το ποσοστό προκαταβολής; Στο site τους τα παρουσιάζουν όλα τέλεια, δεν ξέρω, όποτε ακούω για τέλεια πράγματα μπαίνω σε αμφιβολίες για τα ψιλά γράμματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/4/2024 στις 1:24 ΜΜ, Manefs23 είπε

Για να μην ανοιγω νέο θέμα. Μια και είναι μορφή leasing. Έχει κανείς ασχοληθεί ή έχει αμάξι με instacar; συμφέρει; ποιό το ποσοστό προκαταβολής; Στο site τους τα παρουσιάζουν όλα τέλεια, δεν ξέρω, όποτε ακούω για τέλεια πράγματα μπαίνω σε αμφιβολίες για τα ψιλά γράμματα. 

Όχι, δεν συμφέρει. (τελεία). Βασικά κανέναν ιδιώτη δεν συμφέρει οποιαδήποτε μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης. Δεν συμφέρει πλέον ούτε τους περισσότερους επαγγελματίες. Μόνο αν έχει κάποιος πάρα πολλά λεφτά και θέλει για κάποιο διάστημα να δοκιμάζει/αλλάζει συνεχώς αυτοκίνητα για να δει ποιό του αρέσει καλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 22/04/2024 at 13:24, Manefs23 said:

Έχει κανείς ασχοληθεί ή έχει αμάξι με instacar; συμφέρει; ποιό το ποσοστό προκαταβολής;

Αν μπεις σε κάποιο αμάξι, θα δεις τα κόστη. Προκαταβολή με την έννοια που έχουν οι άλλες εταιρείες, δεν έχει. Αν παρόλα αυτά βάλεις προκαταβολή (προαιρετικά) απλά βγαίνει χαμηλότερο το μηνιαίο μίσθωμα. Αυτά ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/4/2024 στις 4:55 ΜΜ, tasanton είπε

Μπορείς να το διευκρινίσεις; Γιατί όχι; 

Γιατί τα μισθώματα έχουν ανέβει πάρα πολύ σε σχέση με πριν 3-4 χρόνια. Γιατί σε 4 χρόνια που θα λήξει η μίσθωση και θα έχεις πληρώσει σε μισθώματα μέχρι τότε ένα ποσό που θα προσεγγίζει ίσως και το 50-60% της τιμής που είχε το αυτοκίνητο αν το αγόραζες θα έχεις 2 επιλογές:

1) Να επιστρέψεις το αυτοκίνητο και άρα να πρέπει να έχεις λεφτά για να αγοράσεις άλλο ή πάλι από την αρχή να μπεις σε διαδικασία leasing

2) Να κάνεις εξαγορά. Το ποσό που θα σου ζητήσουν για την εξαγορά θα είναι το 60-70% (σε κάποιες περιπτώσεις και ακόμα παραπάνω) της τιμής που είχε καινούργιο πριν 4 χρόνια! Για ένα αυτοκίνητο που θα έχει 4 χρόνια και έως 70-80000 χλμ στην πλάτη του (έστω και από τα χέρια σου).

Ακόμα και για ελεύθερο επαγγελματία (με μικρό τζίρο) που δεν εκπίπτει ΚΑΙ τον ΦΠΑ του μισθώματος (που νομίμως δεν μπορεί να γίνει σε Ι.Χ. παρά μόνο για επαγγελματικό όχημα) σε συνδυασμό με τις πρόσφατες αλλαγές στη φορολόγηση και τα "τεκμαρτά κέρδη" (όπου δεν συμφέρει πλέον για όσους είχαν χαμηλά έσοδα να εμφανίζουν δαπάνες ή ζημία γιατί πάει χαμένη) μάλλον δεν τον συμφέρει πια. Για ιδιώτη που δεν εκπίπτει τίποτα ως δαπάνη δεν συζητάμε καν συνεπώς...

Αυτά για παραδοσιακό Leasing. Η Instacar έχει ακόμα δυσμενέστερους -από οικονομικής άποψης- όρους.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι σίγουρος για κάποια που γράφεις. Εγώ ως ΕΕ με σχετικά υψηλό τζίρο, έχω leasing εδώ και 2 χρόνια (όχι επαγγελματικό όχημα). Περνώ όλο το μίσθωμα ως έξοδο (εννοώ με το ΦΠΑ, δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ).

Με το λογιστή μου έχουμε υπολογίσει ότι στην 4ετία θα έχω "γλυτώσει" περίπου το 40% του συνολικού τιμήματος λόγω  της αντίστοιχης μείωσης του φόρου. Δηλαδή αφού τα δίνω που τα δίνω στην εφορία, τουλάχιστον να πιάνουν τόπο.

Όλο αυτό χωρίς εξαγορά (δεν μου παρέχεται αυτή η επιλογή ως ΕΕ). Αλλά αυτό είναι επιλογή μου, να αγοράζω πλέον την υπηρεσία και κάθε 4 χρόνια, όσο με συμφέρει, να κάνω νέα σύμβαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tasanton είπε

Δεν είμαι σίγουρος για κάποια που γράφεις. Εγώ ως ΕΕ με σχετικά υψηλό τζίρο, έχω leasing εδώ και 2 χρόνια (όχι επαγγελματικό όχημα). Περνώ όλο το μίσθωμα ως έξοδο (εννοώ με το ΦΠΑ, δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ).

Με το λογιστή μου έχουμε υπολογίσει ότι στην 4ετία θα έχω "γλυτώσει" περίπου το 40% του συνολικού τιμήματος λόγω  της αντίστοιχης μείωσης του φόρου. Δηλαδή αφού τα δίνω που τα δίνω στην εφορία, τουλάχιστον να πιάνουν τόπο.

Όλο αυτό χωρίς εξαγορά (δεν μου παρέχεται αυτή η επιλογή ως ΕΕ). Αλλά αυτό είναι επιλογή μου, να αγοράζω πλέον την υπηρεσία και κάθε 4 χρόνια, όσο με συμφέρει, να κάνω νέα σύμβαση.

Ρώτα στην λήξη πόσα θέλουν να εξαγοράσεις το αυτοκίνητο που έχεις (γιατί εξαγορά γίνεται απλά όχι επίσημα και όχι με τους ευνοϊκότερους όρους που ίσχυαν παλιά). θα δεις ότι πρακτικά θα πρέπει να το πληρώσεις συνολικά 1,5 έως 2 φορές την τιμή που είχε καινούργιο για να διατηρήσεις την περαιτέρω  χρήση του σε ένα αυτοκίνητο 4 ετών με 70-80000 χλμ. Αν γενικά έχεις χαμηλά καθαρά κέρδη -και η δαπάνη του leasing σε βοηθούσε σε αυτό- τώρα με τον τεκμαρτό αυτό μάλλον πάει περίπατο. Αν πάλι είχες και υψηλό τζίρο (μιλάμε για κοντά ή και πάνω από 6ψήφια ποσά) και υψηλά κέρδη τότε μάλλον δεν σου χρειάζεται ούτως ή άλλως να ασχολείσαι με leasing.

Πρότειναν σε φίλο μου σε VW T-Roc 1.5 ποσό για εξαγορά 24.000€! Αξία καινούργιου όταν ξεκίνησε το leasing κάπου 27.000€. Στα 4 χρόνια πλήρωσε σε μισθώματα κάπου 25.000€ (χωρίς το όποιο φορολογικό όφελος έστω το οποίο όμως δεν είναι και δεδομένο για όλους κάθε χρόνο ή πλέον με όσα άλλαξαν). Ειδικά για ιδιώτη νομίζω λοιπόν ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν συμφέρει. Μιλάμε για πολύ πρόσφατα έως σήμερα 2023-2024 πως έχουν τα πράγματα.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενδιαφέρει η εξαγορά έτσι κι αλλιώς. Αν μου γίνει καλή πρόταση θα το σκεφτώ, αλλά ξαναγράφω ότι με εδιαφέρει η υπηρεσία του leasing και ό,τι παρέχει και όχι να έχω δικό μου ΙΧ πλέον.

Δεν με πιάνουν τα τεκμαρτά, με σκίζει η εφορία έτσι κι αλλιώς, οπότε ό,τι μπορώ να κόψω...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tasanton είπε

Δεν με ενδιαφέρει η εξαγορά έτσι κι αλλιώς. Αν μου γίνει καλή πρόταση θα το σκεφτώ, αλλά ξαναγράφω ότι με εδιαφέρει η υπηρεσία του leasing και ό,τι παρέχει και όχι να έχω δικό μου ΙΧ πλέον.

Δεν με πιάνουν τα τεκμαρτά, με σκίζει η εφορία έτσι κι αλλιώς, οπότε ό,τι μπορώ να κόψω...

 

Η εξαγορά με καλούς όρους είναι λεφτά που επιστρέφουν στην τσέπη σου πρακτικά. Αυτό σου λέω. Εξαγοράζοντας το αυτοκίνητο μπορείς -δεν σε αναγκάζει κανείς να το κρατήσεις- να το πουλήσεις αμέσως και να σου επιστραφεί έμμεσα μεγάλο μέρος των μισθωμάτων που πλήρωσες κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Ε τώρα αν εσύ είσαι τόσο "large" που δεν σε απασχολεί αυτό απλά μάλλον δεν έχεις ανάγκη και το leasing! Αγόρασέ το εξαρχής το αυτοκίνητο και πούλα το όταν θέλεις και πάρε καινούργιο. Και κανονική αγορά γίνεται με τιμολόγιο για να το περάσεις στα έξοδα. Όχι βέβαια -τυπικά- στο σύνολο του ποσού αν το όχημα δεν μπορείς να αποδείξεις ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά για το επάγγελμά σου. Το ίδιο ακριβώς όμως συμβαίνει και με το leasing. Άσχετα με το τι τελικά κάνουμε.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, η μεταξύ μας υπο-συζήτηση έγινε γιατί πιο πάνω έγραψες, λίγο απόλυτα, ότι το leasing γενικώς δεν συμφέρει. Προσπάθησα να σου πω ότι - υπό προϋποθέσεις - μια χαρά λειτουργεί. Ποιες είναι αυτές: α) να σου μειώνει αρκετά το φόρο και β) να έχεις τη φιλοσοφία ότι δεν θες δικό σου ΙΧ και ότι κάνεις χρήσης της υπηρεσίας.

Στη δική μου περίπτωση φαίνεται να λειτουργεί έτσι. Το ΙΧ που είχα κάποτε μου το έκλεψαν και με τα λεφτά της ασφάλειας αναγκαστικά πήρα ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο. Κι επειδή τα έξοδα συντήρησης ανέβηκαν, αποφάσισα ότι δεν θέλω να "ξαναπαρκάρω" 25Κ στο δρόμο. Πούλησα το μεταχειρισμένο και μπήκα στη λογική του Leasing και μάλιστα χωρίς καν προκαταβολή. Όσο τα δεδομένα μου το επιτρέπουν, μια χαρά το βλέπω.

Για την εξαγορά εξακολουθώ να διαφωνώ. Αν π.χ. είναι να πληρώσω 10Κ για να το πουλήσω 11Κ, σιγά τα ωά για να μπω σε ολόκληρη διαδικασία μεταβίβασης, αγγελίας, κλπ κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tasanton είπε

Κοίτα, η μεταξύ μας υπο-συζήτηση έγινε γιατί πιο πάνω έγραψες, λίγο απόλυτα, ότι το leasing γενικώς δεν συμφέρει. Προσπάθησα να σου πω ότι - υπό προϋποθέσεις - μια χαρά λειτουργεί. Ποιες είναι αυτές: α) να σου μειώνει αρκετά το φόρο και β) να έχεις τη φιλοσοφία ότι δεν θες δικό σου ΙΧ και ότι κάνεις χρήσης της υπηρεσίας.

Στη δική μου περίπτωση φαίνεται να λειτουργεί έτσι. Το ΙΧ που είχα κάποτε μου το έκλεψαν και με τα λεφτά της ασφάλειας αναγκαστικά πήρα ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο. Κι επειδή τα έξοδα συντήρησης ανέβηκαν, αποφάσισα ότι δεν θέλω να "ξαναπαρκάρω" 25Κ στο δρόμο. Πούλησα το μεταχειρισμένο και μπήκα στη λογική του Leasing και μάλιστα χωρίς καν προκαταβολή. Όσο τα δεδομένα μου το επιτρέπουν, μια χαρά το βλέπω.

Για την εξαγορά εξακολουθώ να διαφωνώ. Αν π.χ. είναι να πληρώσω 10Κ για να το πουλήσω 11Κ, σιγά τα ωά για να μπω σε ολόκληρη διαδικασία μεταβίβασης, αγγελίας, κλπ κλπ.

Όλα όσα έγραψα στο θέμα αυτό που έχει τίτλο "Συμφέρει το leasing για ιδιώτη" τα έγραψα για να δείξω ότι -κατά τη γνώμη μου- δεν πολυσυμφέρει πια ούτε τον επαγγελματία από άποψης αριθμών με όσα φορολογικά οφέλη έχει αυτός σε σχέση με έναν ιδιώτη. Σε επίπεδο "λογιστικό" (και μόνο, δεν αναφέρθηκα στην όποια ευκολία ίσως και να παρέχει σε εσένα) θεωρώ ότι το τεκμηρίωσα αρκετά. Για έναν ιδιώτη όμως (για να είμαστε εντός θέματος) που δεν έχει κανένα φορολογικό αβαντάζ όπως έχουμε οι επαγγελματίες είτε σε leasing ή ακόμα και σε κανονική αγορά και συντήρηση με την "ημινόμιμη" έκπτωση των δαπανών που μπορούμε εμείς να κάνουμε, δεν νομίζω ότι τίθεται κανένα θέμα να τον συμφέρει. Στα 4 χρονια θα έχει πληρώσει σε δόσεις ο ιδιώτης ένα ποσό κοντά στην αξία του αυτοκινήτου (εντάξει με καλυμένα τα έξοδα συντήρησης/ασφαλισης τα οποία όμως δεν είναι και πάνω από 1000€ το χρόνο ίσως ούτε πάνω από 500€) αν το αγόραζε και θα βρεθεί και χωρίς αυτοκίνητο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, theopan said:

Όλα όσα έγραψα στο θέμα αυτό που έχει τίτλο "Συμφέρει το leasing για ιδιώτη" τα έγραψα για να δείξω ότι -κατά τη γνώμη μου- δεν πολυσυμφέρει πια ούτε τον επαγγελματία από άποψης αριθμών με όσα φορολογικά οφέλη έχει αυτός σε σχέση με έναν ιδιώτη. Σε επίπεδο "λογιστικό" (και μόνο, δεν αναφέρθηκα στην όποια ευκολία ίσως και να παρέχει σε εσένα) θεωρώ ότι το τεκμηρίωσα αρκετά. Για έναν ιδιώτη όμως (για να είμαστε εντός θέματος) που δεν έχει κανένα φορολογικό αβαντάζ όπως έχουμε οι επαγγελματίες είτε σε leasing ή ακόμα και σε κανονική αγορά και συντήρηση με την "ημινόμιμη" έκπτωση των δαπανών που μπορούμε εμείς να κάνουμε, δεν νομίζω ότι τίθεται κανένα θέμα να τον συμφέρει. Στα 4 χρονια θα έχει πληρώσει σε δόσεις ο ιδιώτης ένα ποσό κοντά στην αξία του αυτοκινήτου (εντάξει με καλυμένα τα έξοδα συντήρησης/ασφαλισης τα οποία όμως δεν είναι και πάνω από 1000€ το χρόνο ίσως ούτε πάνω από 500€) αν το αγόραζε και θα βρεθεί και χωρίς αυτοκίνητο...

Διαφωνώ. Έχω leasing ως ιδιώτης . Στα 4 χρόνια δίνω τα μισά από όσο κόστιζε το αυτοκίνητο και περίπου η τιμή εξαγοράς είναι στο 60%. Η τιμή εξαγοράς είναι σαφώς προσυμφωνημένη.

Γενικά όπως το υπολόγιζα , για αυτοκίνητο αρχικής τιμής €37.000 θα δώσω (αν προχωρήσω σε εξαγορά) περίπου 47-48χιλ.

Μέσα βάλε σέρβις, σήματα, ασφάλεια, λάστιχα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, panostza είπε

Διαφωνώ. Έχω leasing ως ιδιώτης . Στα 4 χρόνια δίνω τα μισά από όσο κόστιζε το αυτοκίνητο και περίπου η τιμή εξαγοράς είναι στο 60%. Η τιμή εξαγοράς είναι σαφώς προσυμφωνημένη.

Γενικά όπως το υπολόγιζα , για αυτοκίνητο αρχικής τιμής €37.000 θα δώσω (αν προχωρήσω σε εξαγορά) περίπου 47-48χιλ.

Μέσα βάλε σέρβις, σήματα, ασφάλεια, λάστιχα κτλ.

Αρα πως συμφερει? Δεν το επιασα...

δινεις 10k παραπανω. Σερβις 2 μικρα 2 μεγαλα πες 1000€, λαστιχα 500€, ασφαλεια 500€/ετος και σημα μπορει να εχεις μηδενικο ή κατω απο 100 τον χρονο αν ειναι νεο αμαξι  αρα εισαι στα 3k-3,5k εξοδα που γλιτωσες πληρωνοντας 10k παραπανω.  

Χανω κατι?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...