Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, makuis είπε

Για τί αμάξι μιλάμε αν επιτρέπεται και σε ποια χώρα τα τέλη αυτά;

Ιταλια, m4

η Ιταλια ειναι ισως η πιο ακριβη χωρα για αγορα ακριβου αυτοκινητου αλλα και στις υπολοιπες χωρες της ΕU τα πραγματα πανω κατω ιδια ειναι. Υπαρχουν πολυπλοκοι συντελεστες για την φορολογια αλλα και την ασφαλιση 

Αυτοκινητο το yaris αυτοκινητο και η c63. Ξεχαστε την αγορα....Πειτε οτι σας το κανουν δωρο.

Αλλα εξοδα εχει το yaris αλλα η c63. Λαστιχα,λαδια,τακακια η μερα με την νυχτα. Θα σας φυγουν τα νεφρα

 

Αν ειναι ο στοχος σου μικρο αυτοκινητο να κανεις την δουλεια σου...με κλειστα ματια αγορα. 

Αν ειναι ο στοχος σου S4 οπως ανεφερε καποιος leasing  παροτι θα σου βγει κατι παραπανω. Θελει τρελα να πας να πεταξεις 100k σε 4 ροδες με την μια

 

Αυτα για τις γρατζουνιες κτλ παιδια δεν ισχυουν. Δεν ειναι νοικιαρικο το αμαξι. Αν το πας βεβαια με σκισμενα καθισματα ε θα στο χρεωσουν δεν την γλυτωνεις

 

 

  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, joker9424 είπε

. Θελει τρελα να πας να πεταξεις 100k σε 4 ροδες με την μια

αν σου περισσεύουν και έχεις την γκ**λα για τέτοιου είδους αυτοκίνητο δεν τα πετάς.....

για εμένα τα πετάς όταν δίνεις 60κ για να το οδηγάς για 4 χρόνια....

αλλά όλα ειναι απο ποιά οπτική το βλέπει ο καθένας   

  • Like 1
Δημοσ.

Καποιος θελει απλα να οδηγαει ενα γρηγορο/καλο αμαξι...δεν τον νοιαζει τι και πως

Αλλος θελει να το "παντρευτει" και να το κρατησει 20χρονια γιατι το εχει καψουρα

 

Ειναι η οπτικη που εχει ο καθενας και οι εμπειριες. Ξοδεψα ενα καρο λεφτα για ενα παιδικο ονειρο που σε 4 χρονια ειχε 7600 χιλιομετρα. 

Με γεμισε χαμογελα αλλα μου αδειαζε και τις τσεπες απλα για να καθεται. Οπως το βλεπει κανεις

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, joker9424 είπε

Καποιος θελει απλα να οδηγαει ενα γρηγορο/καλο αμαξι...δεν τον νοιαζει τι και πως

Αλλος θελει να το "παντρευτει" και να το κρατησει 20χρονια γιατι το εχει καψουρα

Ειναι η οπτικη που εχει ο καθενας και οι εμπειριες. Ξοδεψα ενα καρο λεφτα για ενα παιδικο ονειρο που σε 4 χρονια ειχε 7600 χιλιομετρα. 

Με γεμισε χαμογελα αλλα μου αδειαζε και τις τσεπες απλα για να καθεται. Οπως το βλεπει κανεις

xaxaxxax 

μπράβο σου και καλά έκανες αφού μπορούσες....

αλλά 7600 μόνο ......κρίμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, haHa είπε

Μαλλον δεν καταλαβες τι λεμε. Εσυ εβγαλες διαφορα κοστους στα 4 χρονια 10.000€ υπερ του leasing, 17 με 27 που λες:

Φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει στην πραγματικοτητα, γιατι δεν αφαιρεσες το κερδος απο την μεταπωληση σε αυτον τον υπολογισμο.

Πιο κατω το αφαιρεις, αλλα το υπολογιζεις τελειως λαθος, λες οτι ενα αυτοκινητο max 48 μηνων με max 80.000χλμ θα εχει χασει την μιση αξια του(επειδη και καλα τοσο ειναι η φορολογητεα του αξια).
Δεν ισχυει κατι τετοιο.

H πραγματικοτητα για αυτοκινητα στο κοστος που ανεφερες (περι τις 22.000€ αρχικη τιμη) ειναι η εξης:

Η διαφορα κοστους στα 4 χρoνια για μια mercedes a-class ειναι περι τα 7.000€ υπερ της δανειοδοτησης σε σχεση με το leasing.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ενδεικτικο κοστος μεταπωλησης Mercedes GLA 200 μετά απο 5+ χρονια:
 

image.png.1b3c075cc0b1ac90b23141015a4bcf6f.png

μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις!

17900 το leasing αλλά δεν έχεις αμάξι, 27100 η αγορά και σου μένει το αμαξι.

Εαν βρεις να το πουλήσεις 11000 (που είναι η λάθος μαξ τιμή που υπολόγισα), τότε συμφέρει να το έχεις αγοράσει (27100 έδωσες-11000 πηρες = 16100 πραγματικό κόστος, λιγότερο από τα 17900 του leasing). Από αυτα τα νούμερα, η αγορά και πώληση στα 4 χρόνια  έχει ελάχιστο περιθώριο κέρδους 2000 (που είναι παραπάνω αν πουλήσεις σε μεγαλύτερη τιμη όπως λετε). Μίλησα 2 φορές για 10 χιλιάρικα χασούρα από το leasing, που το είδες το "υπερ του leasing";;;

Ο άλλος φίλος λεει η anytime κανει 345, τι έβαλες φίλε μου στον υπολογισμό? πάρε την anytime 455 το χρόνο για το συγκεκριμένο skoda kamiq με αδεια 05/2020, 50 αρης οδηγός, κυκλοφορία στην Αθήνα και πρόσεξε, αξία όσο δίνει η anytime 18000 - όχι 21000 που μάλλον είχαμε βάλει εμείς τότε....

πολύ κουραστικό άθλημα πια το ποστάρισμα στο insomnia, θα μου επιτρέψετε να σταματήσω εδώ, αν κάποιος έχει κάποια πραγματική ερώτηση για το ιδιωτικό leasing ας μου στείλει ΡΜ

ΥΓ να απαντήσω και σε 2-3 ερωτήσεις που τέθηκαν, το χωρίς προκαταβολή πάντα αυξάνει το μίσθωμα και είναι σχεδόν μία η άλλη. Επίσης το δικαίωμα εξαγοράς το δηλώνεις στην αρχή (τουλάχιστον στην πορτοκαλί εταιρία) και επίσης ανεβάζει το μίσθωμα. Εαν ζητήσεις να συνεχίσεις μετά την 4ετία δεν είναι εγγυημένα αποδεκτό, και εαν το δεχτούν είναι μόνο για 24 μήνες με ελάχιστα μικρότερο μίσθωμα (πραγματικό case με το προηγούμενο polo dsg που είχα στην πορτοκαλί) - φυσικά σε άλλες εταιρίες που έχουν πολλά μτχ μπορεί και να είνια διαφορετικά. Οι χρεώσεις ζημιών είναι πραγματικότατο πρόβλημα ακόμα και στα εταιρικά, δεν έχεις πραγματικό αντίλογο στην χρέωση που θέλουν να βάλουν.... άρα, είπαμε, αν είναι περίπου στην απαλλαγή καλύτερα να τα δώσεις σε μάστορα να τα φτιάξει

anytime.jpg

Επεξ/σία από pp6210
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, pp6210 είπε

μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις!

17900 το leasing αλλά δεν έχεις αμάξι, 27100 η αγορά και σου μένει το αμαξι.

Εαν βρεις να το πουλήσεις 11000 (που είναι η λάθος μαξ τιμή που υπολόγισα), τότε συμφέρει να το έχεις αγοράσει (27100 έδωσες-11000 πηρες = 16100 πραγματικό κόστος, λιγότερο από τα 17900 του leasing). Από αυτα τα νούμερα, η αγορά και πώληση στα 4 χρόνια  έχει ελάχιστο περιθώριο κέρδους 2000 (που είναι παραπάνω αν πουλήσεις σε μεγαλύτερη τιμη όπως λετε).

Σωστος, μπορει πραγματι να μην καταλαβα τι διαβαζα και να μπερδευτηκα.

Αλλα συμφωνω πως  η αγορα και πωληση στα 4 χρονια εχει τουλαχιστον κερδος 2.000€ οπως λες με την λαθος τιμη μεταχειρισμενου που αρχικα υπολογισες βασει φορολογητεας αξιας. Με πιο αντιπροσωπευτικη τιμη μεταπωλησης, το κερδος ειναι περι τα 7.000€ υπερ της δανειοδοτησης σε σχεση με το leasing για αμαξι των 22.000€ :

Στις 7/10/2020 στις 3:00 ΜΜ, haHa είπε
  1. Leasing: mercedes a-class 160 d +20.000χλμ το χρόνο+μεικτή με απαλλαγή 300 ευρω και αυτοκινητο αντικαταστασης+service+τελη κυκλοφορίας+λαστιχα στο 40000χλμ. Με προκαταβολή 4500, και 48Χ284 βγαίνει κόστος χρήσης 4ετίας 4500+13632 = 18.132
  1. Αγορά: αρχική 21970, με μεταλλικό και 5.9% (υποθετω ιδια δανειοδοτηση) βγαίνει 23606 ή 48Χ491. Οι παροχές του leasing είναι στο ελάχιστο 3450 : σερβις (100+100+150+150, υποθετω ιδιο κοστος service), μικτή ασφάλεια 575Χ4(ακριβη μου φαινεται, αλλα το δεχομαι), τέλη 90Χ4, λάστιχα 300, αρά κόστος κτήσης 4ετίας  3450+23606 = 27.056

Ποσο τωρα θα πουληθει ενα τετοιο αυτοκινητο μετά απο max 48 μηνων με max 80.000 χλμ; 
Οποτε 27.056 - 16100 = 10.900 το κοστος αν το αγοραζες μονος σου (με δανειοδοτηση) και το πουλαγες στα 4 χρονια εναντι 18.132 αν εκανες leasing.

 

Με λιγα λογια, το ιδιο αυτοκινητο θα σου κοστισει 65% παραπανω σε leasing συνολικα στα 4 χρονια(18.132€ εναντι 10.900€ για αγορα και πωληση).
Με αυτο το 65% παραπανω(7.000€) παραπανω που κοστιζει το leasing, μπορει καποιος να προτιμησει να τα ξοδεψει για να παει εξαρχης σε καλυτερο αυτοκινητο απο το να εχει ενα υποδεεστερο επειδη διαλεξε leasing που κοστιζει συνολικα περισσοτερο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
17 ώρες πριν, joker9424 είπε

Θα στο εξηγησω εγω, το leasing για ιδιωτη ειναι για "ιδιαιτερες" περιπτωσεις οπως ημουν εγω

το 2014 ηθελα να αλλαξω αμαξι ( σημειωση ζω σε χωρα της EU oχι Ελλαδα)

κοστος αγορα το αυτοκινητο 92 χιλιαδες euro με κατι εξτρα 98. Δεν με ενδιεφερε η χρηματοδοτηση κτλ μια απλη πραξη αγοροπωλησιας

1650 το μηνα με VAT μαζι χωρις προκαταβολη,ειχε κατι εξοδα για τα χαρτια ενα 300αρι αλλα οτι και να παθει την αλλη μερα εχεις αλλο δεν σε νοιαζει

Συμπερασμα τα γουστα πληρωνονται. αυτα τα πακετα συμφερουν μονο για μεγαλα αμαξια που το κοστος χρησης και αγορας ξεφευγει. στις μικρες κατηγοριες δεν αξιζει καθολου. αγορα και τελος. Η συγκεκριμενη αγορα ηταν ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη που εκανα

Και γιατί να μην πάρεις μ4 τριετίας, με 25000 χιλιόμετρα στα 45 χιλιάρικα; Το να πάρεις ακριβό καινούργιο αμάξι είναι χαζό, το να πάρεις 3ετιας αμαξάρα έχει απίστευτο νόημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, pp6210 είπε

μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις!

17900 το leasing αλλά δεν έχεις αμάξι, 27100 η αγορά και σου μένει το αμαξι.

Εαν βρεις να το πουλήσεις 11000 (που είναι η λάθος μαξ τιμή που υπολόγισα), τότε συμφέρει να το έχεις αγοράσει (27100 έδωσες-11000 πηρες = 16100 πραγματικό κόστος, λιγότερο από τα 17900 του leasing). Από αυτα τα νούμερα, η αγορά και πώληση στα 4 χρόνια  έχει ελάχιστο περιθώριο κέρδους 2000 (που είναι παραπάνω αν πουλήσεις σε μεγαλύτερη τιμη όπως λετε). Μίλησα 2 φορές για 10 χιλιάρικα χασούρα από το leasing, που το είδες το "υπερ του leasing";;;

Ο άλλος φίλος λεει η anytime κανει 345, τι έβαλες φίλε μου στον υπολογισμό? πάρε την anytime 455 το χρόνο για το συγκεκριμένο skoda kamiq με αδεια 05/2020, 50 αρης οδηγός, κυκλοφορία στην Αθήνα και πρόσεξε, αξία όσο δίνει η anytime 18000 - όχι 21000 που μάλλον είχαμε βάλει εμείς τότε....

πολύ κουραστικό άθλημα πια το ποστάρισμα στο insomnia, θα μου επιτρέψετε να σταματήσω εδώ, αν κάποιος έχει κάποια πραγματική ερώτηση για το ιδιωτικό leasing ας μου στείλει ΡΜ

ΥΓ να απαντήσω και σε 2-3 ερωτήσεις που τέθηκαν, το χωρίς προκαταβολή πάντα αυξάνει το μίσθωμα και είναι σχεδόν μία η άλλη. Επίσης το δικαίωμα εξαγοράς το δηλώνεις στην αρχή (τουλάχιστον στην πορτοκαλί εταιρία) και επίσης ανεβάζει το μίσθωμα. Εαν ζητήσεις να συνεχίσεις μετά την 4ετία δεν είναι εγγυημένα αποδεκτό, και εαν το δεχτούν είναι μόνο για 24 μήνες με ελάχιστα μικρότερο μίσθωμα (πραγματικό case με το προηγούμενο polo dsg που είχα στην πορτοκαλί) - φυσικά σε άλλες εταιρίες που έχουν πολλά μτχ μπορεί και να είνια διαφορετικά. Οι χρεώσεις ζημιών είναι πραγματικότατο πρόβλημα ακόμα και στα εταιρικά, δεν έχεις πραγματικό αντίλογο στην χρέωση που θέλουν να βάλουν.... άρα, είπαμε, αν είναι περίπου στην απαλλαγή καλύτερα να τα δώσεις σε μάστορα να τα φτιάξει

 

Μια απάντηση μόνο, επειδή απορησες για το κόστος της ασφάλειας...

Κι ομως... Με αξία 17.500, την ηλικία μου (42), την κατοικία μου (Πάτρα) και πρώτη άδεια 06/2020 βγαινει 345.

Με αξία 21.000 πάει στα 385,76 και όχι 450.

Άρα τελικά κάπου το βρήκα το 345...

Screenshot_20201008_231725_com.android.chrome.jpg

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Και γιατί να μην πάρεις μ4 τριετίας, με 25000 χιλιόμετρα στα 45 χιλιάρικα; Το να πάρεις ακριβό καινούργιο αμάξι είναι χαζό, το να πάρεις 3ετιας αμαξάρα έχει απίστευτο νόημα. 

το 14 που ειχα κανει την αγορα δεν υπηρχε μεταχειρισμενο 3ετιας. Το συγκεκριμενο μοντελο βγηκε το 14

και τρια χρονια υπομονη να εκανα δεν υπηρχει περιπτωση να το εβρισκες το αμαξι 45000. Στα 65-70 ηταν.

Σε αυτα τα αμαξια η εγγυηση που σε δινει η μαμα εταιρια ειναι μολις 2 ΧΡΟΝΙΑ....Δηλαδη κατι 5 ετιες που δινει η toyota και η kia για κατι yaris κατι ceed δεν θα τα δεις ποτε....τα 2 χρονια ειναι για το μηχανικο κομματι. το αμαξωμα εχει παραπανω.

Οποτε αν πας να το παρεις μεταχειρισμενο ξερεις απο την πρωτη στιγμη οτι εισαι ξεκρεμαστος. Σε αυτα τα αμαξια χτυπα ξυλο αν χρειαστει να βαλεις το χερι στην τσεπη το βαζεις ΤΟΣΟ βαθεια που πιανεις.....αστο. Η επισκευη δεν ειναι 500ασια ουτε 1000 euro. Δεν ειναι e36/e46 που βρισκεις παμφηνα ανταλλακτικα και μαστορια με εμπειρια

 

Anyway αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα μεγαλα αμαξια εχουν εξοδα/κοστος δυσθεωρητα που στους περισσοτερους ειναι κρυφα. Για αυτο και σπανια ατομα που ειχαν επαφη με τετοια αυτοκινητα προχωρουν σε αγορα...πανε σε leasing μακρα ενοικιαση κτλ

Μιλαω παντα για EU. Ελλαδα δεν ξερω τι παιζει

Δημοσ.
Στις 7/10/2020 στις 7:56 ΜΜ, fragma είπε

Σας ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες απαντήσεις, και ειδικά για την ιδέα οτι συμφέρει μόνο αν στο πληρώνει η εταιρία. Μίλησα με τον εργοδότη μου (ξινησε η μούρη του βέβαια, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί του είμαι απαραίτητος) και συμφωνήσαμε αντί για την αύξηση που μου χρωστάει εδω και καιρό, να μου παρέχει μια Α 180 d με leasing απο την Avis. Και πάλι σας ευχαριστώ. 

αλλη μια μερσεντες του φτωχου...

βρες κατι απο audi μερια...

Δημοσ.
12 ώρες πριν, OliverTwist1985 είπε

αλλη μια μερσεντες του φτωχου...

βρες κατι απο audi μερια...

Αν μπορέσω να εξασφαλίσω μεγαλύτερο μίσθωμα μεσω της εταρίας (που μάλλον θα μπορέσω γιατί έχουν μεγάλο κέρδος απο την φοροαπαλλαγή) θα πάω σε GLA. Δεν τρελαίνομαι με τα Audi. Είχα ενα Α3 που καθε λίγο ήταν στο συνεργείο (αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρικά κλπ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, fragma είπε

Αν μπορέσω να εξασφαλίσω μεγαλύτερο μίσθωμα μεσω της εταρίας (που μάλλον θα μπορέσω γιατί έχουν μεγάλο κέρδος απο την φοροαπαλλαγή) θα πάω σε GLA. Δεν τρελαίνομαι με τα Audi. Είχα ενα Α3 που καθε λίγο ήταν στο συνεργείο (αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρικά κλπ)

πιο ειναι το κέρδος απο την φοροαπαλλαγή???

 

Επεξ/σία από procostas1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, procostas1 είπε

πιο ειναι το κέρδος απο την φοροαπαλλαγή???

Παλιά δηλωνόταν ως λειτουργικό έξοδο και εξέπιπτε 100% απο τον φόρο. Τώρα εξαρτάται απο πολλά πράγματα οπως την κατηγορία της εταιρίας, αν υπάρχει πλαφόν δαπανών κλπ. Πρέπει να ρωτήσεις τον λογιστή. Ο δικός μας μου είπε οτι μέχρι 700 ευρώ μηνιαίο μισθωμα εκπίπτει εντελώς απο τον φόρο.

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, fragma είπε

Παλιά δηλωνόταν ως λειτουργικό έξοδο και εξέπιπτε 100% απο τον φόρο. Τώρα εξαρτάται απο πολλά πράγματα οπως την κατηγορία της εταιρίας, αν υπάρχει πλαφόν δαπανών κλπ. Πρέπει να ρωτήσεις τον λογιστή. Ο δικός μας μου είπε οτι μέχρι 700 ευρώ μηνιαίο μισθωμα εκπίπτει εντελώς απο τον φόρο.

700*24% δλδ???

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, procostas1 είπε

700*24% δλδ???

Με 48μηνη μίσθωση το υπολόγισε και 8.000 προκαταβολή. Μέχρι εκεί περίπου μου είπε οτι απαλλάσσεται ολόκληρο ως έξοδο. Αλλα στο ξαναλέω αυτό ισχύει μόνο για την περίπτωση μας. Πρέπει να ρωτήσεις τον λογιστή σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...