Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη leaseplan αν το παρεις για 5 χρονια δεν εχει προκαταβολη απ' οτι βλεπω. Οποτε π.χ το Volkswagen T-Cross SUV 1.0 TSI 115 PS LIFE βγαινει για 5 χρονια 21.200 ενω καινουριο εχει 18.850. Και η Mercedes Gla SUV 200 Style βγαινει σχεδον στα ιδια με αγορα, περιπου 35.000. Δεν ξερω αν αξιζει

Επεξ/σία από WireFire
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pp6210 είπε

βιαζεσαι λιγο να κατακρινεις τον αλλον, ειπα ξεκαθαρα οτι η χασουρα ή διαφορα κοστους ειναι στο 10χιλιαρο....  τοσο ειναι μεταξυ 17 και 27 που εβαλα τα δυο κοστη...

Μαλλον δεν καταλαβες τι λεμε. Εσυ εβγαλες διαφορα κοστους στα 4 χρονια 10.000€ υπερ του leasing, 17 με 27 που λες:

10 ώρες πριν, pp6210 είπε

Ανακεφαλαιώνοντας, πληρώνω 17892 για να οδηγώ ένα αμάξι για 4 χρόνια με full κάλυψη και κανένα άγχος ή πληρώνω 27156 για έχω ιδιόκτητο το ίδιο αμάξι, με ότι ρίσκο υπάρχει για σοβαρή ζημιά (=κοστος+χωρίς αμάξι) και ρίσκο τιμής μεταπώλησης.

Φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει στην πραγματικοτητα, γιατι δεν αφαιρεσες το κερδος απο την μεταπωληση σε αυτον τον υπολογισμο.

Πιο κατω το αφαιρεις, αλλα το υπολογιζεις τελειως λαθος, λες οτι ενα αυτοκινητο max 48 μηνων με max 80.000χλμ θα εχει χασει την μιση αξια του(επειδη και καλα τοσο ειναι η φορολογητεα του αξια).
Δεν ισχυει κατι τετοιο.

H πραγματικοτητα για αυτοκινητα στο κοστος που ανεφερες (περι τις 22.000€ αρχικη τιμη) ειναι η εξης:

9 ώρες πριν, haHa είπε
  1. Leasing: mercedes a-class 160 d +20.000χλμ το χρόνο+μεικτή με απαλλαγή 300 ευρω και αυτοκινητο αντικαταστασης+service+τελη κυκλοφορίας+λαστιχα στο 40000χλμ. Με προκαταβολή 4500, και 48Χ284 βγαίνει κόστος χρήσης 4ετίας 4500+13632 = 18.132
  1. Αγορά: αρχική 21970, με μεταλλικό και 5.9% (υποθετω ιδια δανειοδοτηση) βγαίνει 23606 ή 48Χ491. Οι παροχές του leasing είναι στο ελάχιστο 3450 : σερβις (100+100+150+150, υποθετω ιδιο κοστος service), μικτή ασφάλεια 575Χ4(ακριβη μου φαινεται, αλλα το δεχομαι), τέλη 90Χ4, λάστιχα 300, αρά κόστος κτήσης 4ετίας  3450+23606 = 27.056

Ποσο τωρα θα πουληθει ενα τετοιο αυτοκινητο μετά απο max 48 μηνων με max 80.000 χλμ; 
Οποτε 27.056 - 16100 = 10.900 το κοστος αν το αγοραζες μονος σου (με δανειοδοτηση) και το πουλαγες στα 4 χρονια εναντι 18.132 αν εκανες leasing.

 

Η διαφορα κοστους στα 4 χρoνια για μια mercedes a-class ειναι περι τα 7.000€ υπερ της δανειοδοτησης σε σχεση με το leasing.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

51 λεπτά πριν, WireFire είπε

Στη leaseplan αν το παρεις για 5 χρονια δεν εχει προκαταβολη απ' οτι βλεπω. Οποτε π.χ το Volkswagen T-Cross SUV 1.0 TSI 115 PS LIFE βγαινει για 5 χρονια 21.200 ενω καινουριο εχει 18.850. Και η Mercedes Gla SUV 200 Style βγαινει σχεδον στα ιδια με αγορα, περιπου 35.000. Δεν ξερω αν αξιζει

Ενδεικτικο κοστος μεταπωλησης Mercedes GLA 200 μετά απο 5+ χρονια:
 

image.png.1b3c075cc0b1ac90b23141015a4bcf6f.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, haHa είπε

Ενδεικτικο κοστος μεταπωλησης Mercedes GLA 200 μετά απο 5+ χρονια:

Δεν διαφωνούμε καπου. Το ιδιο λεμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, WireFire είπε

Δεν διαφωνούμε καπου. Το ιδιο λεμε

Το ξερω, δεν ειπα οτι διαφωνουμε, απλα παραθεσα το στοιχειο.

 

 

Με λιγα λογια μπορεις να παρεις:
α) με leasing mercedes gla 200 και να σου κοστισει για 5 χρονια ~35.000€

ή

β) να την αγορασεις με 35.000€ και να πρεπει να υπολογισεις κοστη συντηρησης, ασφαλειες κλπ και κοστος χρηματοδοτησης, αλλα στο τελος των 5 ετων να εχεις ενα αμαξι που πωλειται μεταχειρισμενο περι τις 24.000€.
Ειμαι σιγουρος οτι τα κοστη συντηρησης, χρηαμτοδοτησης κλπ δεν ειναι 24.000€...

-----------------------

3 ώρες πριν, jimarass26 είπε

Γιατί υπολογίζεις ότι στην 4ετία θα το δώσεις το αμάξι. Τί είσαι Ωνάσσης? 

Αν δεν εισαι Ωνασσης, γιατι τοτε παιρνεις leasing που το αλλαζεις στην 4ετια και δεν το κρατας;

Το παραδειγμα με αγορα με δανειοδοτηση και πωληση στην 4ετια ειναι για να ειναι ιδιο/δικαιο με το leasing 4ετιας. Αν υπολογιζουμε οτι τελικως στην περιπτωση αγορας το κρατας παραπανω, τοτε η διαφορα ειναι ακομα μεγαλυτερη υπερ της αγορας σε σχεση με leasing.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ.

στο ερωτημα που εκανα στην προηγουμενη σελιδα νουμερο εξι μπορει καποιος να μου απαντησει?

δεν ειναι μονο οτι το εχω σαν απορια αλλα δεν αντιλαμβανομαι και γιατι να το κανει αυτο ενας ιδιωτης οταν πραγματικα βγαινει χαμενος απο την ολη υποθεση.

γιατι ο μονος λογος που βγαινεις κερδισμενος υπο μια εννοια ειναι οτι δεν εχεις το αγχος της συντηρησης κτλ. το οποιο ομως το θεωρω μια απλη ιδεα στο μυαλο μας με την εννοια οτι ειναι διαχειρισιμο αυτο αν κανεις σωστες επιλογες οικονομικου κοστους και βγαινεις  πραγματικα ωφελημενος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μοναδική περίπτωση που μπορεί να συμφέρει να αγοράσεις το αυτοκίνητο μετα την λήξη της μίσθωσης, ειναι να ηταν εταιρικό και να μην πλήρωνες εσυ τα μισθώματα. 

 

15 λεπτά πριν, sonikk είπε

στο ερωτημα που εκανα στην προηγουμενη σελιδα νουμερο εξι μπορει καποιος να μου απαντησει?

δεν ειναι μονο οτι το εχω σαν απορια αλλα δεν αντιλαμβανομαι και γιατι να το κανει αυτο ενας ιδιωτης οταν πραγματικα βγαινει χαμενος απο την ολη υποθεση.

γιατι ο μονος λογος που βγαινεις κερδισμενος υπο μια εννοια ειναι οτι δεν εχεις το αγχος της συντηρησης κτλ. το οποιο ομως το θεωρω μια απλη ιδεα στο μυαλο μας με την εννοια οτι ειναι διαχειρισιμο αυτο αν κανεις σωστες επιλογες οικονομικου κοστους και βγαινεις  πραγματικα ωφελημενος.

 

Επεξ/σία από fragma
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sonikk είπε

στο ερωτημα που εκανα στην προηγουμενη σελιδα νουμερο εξι μπορει καποιος να μου απαντησει?

δεν ειναι μονο οτι το εχω σαν απορια αλλα δεν αντιλαμβανομαι και γιατι να το κανει αυτο ενας ιδιωτης οταν πραγματικα βγαινει χαμενος απο την ολη υποθεση.

γιατι ο μονος λογος που βγαινεις κερδισμενος υπο μια εννοια ειναι οτι δεν εχεις το αγχος της συντηρησης κτλ. το οποιο ομως το θεωρω μια απλη ιδεα στο μυαλο μας με την εννοια οτι ειναι διαχειρισιμο αυτο αν κανεις σωστες επιλογες οικονομικου κοστους και βγαινεις  πραγματικα ωφελημενος.

Θα στο εξηγησω εγω, το leasing για ιδιωτη ειναι για "ιδιαιτερες" περιπτωσεις οπως ημουν εγω

το 2014 ηθελα να αλλαξω αμαξι ( σημειωση ζω σε χωρα της EU oχι Ελλαδα)

κοστος αγορα το αυτοκινητο 92 χιλιαδες euro με κατι εξτρα 98. Δεν με ενδιεφερε η χρηματοδοτηση κτλ μια απλη πραξη αγοροπωλησιας

Ξεκιναμε τα εξοδα

Ασφαλεια μεικτη kasko 1750 euro

Τελη κυκλοφοριας 1350+ ειδικος φορος γιατι ειχε αρκετα kw 2400

Δεν πληρωνα φορο πολυτελειας ( αλλη χωρα φορολογιας ) αν πληρωνα θα ηταν περιπου 2200  

Αυτα για να μπει το αμαξι στο δρομο (πινακιδες κτλ μηδενικα εξοδα)

5500 euro το χρονο απλα για να περπαταει στο δρομο την τετραετια δηλαδη ηθελα περιπου 21 χιλιαρικα ( πεφτουν τα εξοδα λογω παλαιοτητας καθε χρονο)

Εξοδα συντηρησης

500 euro το σερβις ανα χρονο τακακια,υγρα,λαδια

Ανα 10000 χιλιομετρα θελεις νεο σετ ελαστικων γιατι το αμαξι ειχε πολλα αλογα και ζυγιζε 1,800 κιλα οποτε τα ετρωγε μπαμ μπαμ.... Οποιος κανει βολτα το αμαξι του με πολλα αλογα και λαστιχα 2 χρονων παει γυρευονται να φαει το κεφαλι του. Ενα σετ ελαστικων εβγαινει περιπου στο χιλιαρικο....αντε πες να βαλεις 3 σετ ελαστικων στα 4 χρονια θα χρειαστεις τουλαχιστον 3000 euro. Καποιος πριν ανεφερε το AUDI S4 1650 κιλα αμαξι με σπορτ μαλακα λαστιχα για να κανεις κουμαντο το 350 αλογα που εχει

Υποχρεωτικη αλλαγη μπαταριας ανα 24 μηνες 500 euro

Γενικα 2000 euro o μεσος ορος χρησης χωρις τις βενζινες.....4 ετια χωρις να βγαλει προβλημα το αμαξι (το δικο μου εβγαλε το πληρωσα απο την τσεπη μου) θελεις 8000 euro

Τα συνολικα εξοδα στην 4 ετια ολα μαζι ηταν 30000 ( χωρις ζημιες,οι ζημιες ειναι αλλη ιστορια)

Το αυτοκινητο πουληθηκε στα 4 χρονια πανω στα 55 χιλιαρικα και πηγα σε ιδιας κατηγοριας αμαξι leasing αυτη την φορα

1650 το μηνα με VAT μαζι χωρις προκαταβολη,ειχε κατι εξοδα για τα χαρτια ενα 300αρι αλλα οτι και να παθει την αλλη μερα εχεις αλλο δεν σε νοιαζει

 

Συμπερασμα τα γουστα πληρωνονται. αυτα τα πακετα συμφερουν μονο για μεγαλα αμαξια που το κοστος χρησης και αγορας ξεφευγει. στις μικρες κατηγοριες δεν αξιζει καθολου. αγορα και τελος. Η συγκεκριμενη αγορα ηταν ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη που εκανα

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

άρα αν είναι να αγοράσεις Alfa Romeo Gulia Quandrifoglio την παίρνεις με leasing ενώ ένα hyndai i20 το αγοράζεις...

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, theoilia είπε

άρα αν είναι να αγοράσεις Alfa Romeo Gulia Quandrifoglio την παίρνεις με leasing ενώ ένα hyndai i20 το αγοράζεις...

Το πιο σοφό είναι σε κάθε περίπτωση να τα βάλεις κάτω και να διαπιστώσεις τι σε συμφέρει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, theoilia είπε

άρα αν είναι να αγοράσεις Alfa Romeo Gulia Quandrifoglio την παίρνεις με leasing ενώ ένα hyndai i20 το αγοράζεις...

Tα ακριβα αυτοκινητα χανουν συνηθως μεγαλυτερη (ποσοστιαια) αξια στην μεταπωληση, οποτε το leasing αρχιζει και γινεται πιο ελκυστικο.
 

Μια mercedes a-class αρχικης αξιας 22.000€ θα πουληθει σχετικα ευκολα μετα απο 4 χρονια στα 70% της αξια της, περι τα 15.000€.
Μια mercedes s-class αρχικης αξιας 140.000€ ΔΕΝ θα πουληθει μετα απο 4 χρονια στα 70% της αξια της(περι τα 100.000€). Η αξια της σαν μεταχειρισμενη ειναι αισθητα χαμηλοτερη, πλησιαζει το 50% της αρχικης.

  • Like 3
Δημοσ.

Επίσης να αναφέρουμε εδώ ότι σε αγορά καινούριου υπάρχουν και εκπτώσεις. 

Όταν είχε βγει η προηγούμενη σειρά 1 και είχα πάει να τη δω, δεν είχε μήνα που είχε κυκλοφορήσει, μου έκαναν 3500€ έκπτωση σε αμάξι που έβγαινε γύρω στις 28000€ απλά με μια ερώτηση χωρίς πίεση, χωρίς να πάω σε δεύτερη αντιπροσωπεία. 

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, joker9424 είπε

Θα στο εξηγησω εγω, το leasing για ιδιωτη ειναι για "ιδιαιτερες" περιπτωσεις οπως ημουν εγω

το 2014 ηθελα να αλλαξω αμαξι ( σημειωση ζω σε χωρα της EU oχι Ελλαδα)

κοστος αγορα το αυτοκινητο 92 χιλιαδες euro με κατι εξτρα 98. Δεν με ενδιεφερε η χρηματοδοτηση κτλ μια απλη πραξη αγοροπωλησιας

Ξεκιναμε τα εξοδα

Ασφαλεια μεικτη kasko 1750 euro

Τελη κυκλοφοριας 1350+ ειδικος φορος γιατι ειχε αρκετα kw 2400

Δεν πληρωνα φορο πολυτελειας ( αλλη χωρα φορολογιας ) αν πληρωνα θα ηταν περιπου 2200  

Αυτα για να μπει το αμαξι στο δρομο (πινακιδες κτλ μηδενικα εξοδα)

5500 euro το χρονο απλα για να περπαταει στο δρομο την τετραετια δηλαδη ηθελα περιπου 21 χιλιαρικα ( πεφτουν τα εξοδα λογω παλαιοτητας καθε χρονο)

Εξοδα συντηρησης

500 euro το σερβις ανα χρονο τακακια,υγρα,λαδια

Ανα 10000 χιλιομετρα θελεις νεο σετ ελαστικων γιατι το αμαξι ειχε πολλα αλογα και ζυγιζε 1,800 κιλα οποτε τα ετρωγε μπαμ μπαμ.... Οποιος κανει βολτα το αμαξι του με πολλα αλογα και λαστιχα 2 χρονων παει γυρευονται να φαει το κεφαλι του. Ενα σετ ελαστικων εβγαινει περιπου στο χιλιαρικο....αντε πες να βαλεις 3 σετ ελαστικων στα 4 χρονια θα χρειαστεις τουλαχιστον 3000 euro. Καποιος πριν ανεφερε το AUDI S4 1650 κιλα αμαξι με σπορτ μαλακα λαστιχα για να κανεις κουμαντο το 350 αλογα που εχει

Υποχρεωτικη αλλαγη μπαταριας ανα 24 μηνες 500 euro

Γενικα 2000 euro o μεσος ορος χρησης χωρις τις βενζινες.....4 ετια χωρις να βγαλει προβλημα το αμαξι (το δικο μου εβγαλε το πληρωσα απο την τσεπη μου) θελεις 8000 euro

Τα συνολικα εξοδα στην 4 ετια ολα μαζι ηταν 30000 ( χωρις ζημιες,οι ζημιες ειναι αλλη ιστορια)

Το αυτοκινητο πουληθηκε στα 4 χρονια πανω στα 55 χιλιαρικα και πηγα σε ιδιας κατηγοριας αμαξι leasing αυτη την φορα

1650 το μηνα με VAT μαζι χωρις προκαταβολη,ειχε κατι εξοδα για τα χαρτια ενα 300αρι αλλα οτι και να παθει την αλλη μερα εχεις αλλο δεν σε νοιαζει

Συμπερασμα τα γουστα πληρωνονται. αυτα τα πακετα συμφερουν μονο για μεγαλα αμαξια που το κοστος χρησης και αγορας ξεφευγει. στις μικρες κατηγοριες δεν αξιζει καθολου. αγορα και τελος. Η συγκεκριμενη αγορα ηταν ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη που εκανα

Για τί αμάξι μιλάμε αν επιτρέπεται και σε ποια χώρα τα τέλη αυτά;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, nk9 είπε

Εάν, λοιπόν, δεν έχεις σκοπό να το δώσεις στην 4ετια, αλλά θέλεις να το κρατήσεις 8 χρόνια (πρακτικά να κάνεις δυο 4ετης μισθωσεις), έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Χρονομισθωση: 12.700+12.700=25.200

Αγορά: 17.500+2.600+2.600=22.700

Άρα, στην πρώτη περίπτωση, έχεις δαπανήσει 25.200 στα 8 χρόνια, ενώ στην δεύτερη 2.500 λιγότερα κι έχεις και ένα αυτοκίνητο για πούλημα (clio diesel 8ετιας με 160.000 χλμ. θα πιάσει 5.000). Κι όλα αυτά, με την προϋπόθεση να κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο, γιατί αν είναι λιγότερα είναι ακόμα χειρότερη η σύγκριση.

Ωνάσης δεν είμαι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι το να ζεις μόνιμα με ένα νοίκι 200€-250€ για αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να το παλέψει κάποιος που βγάζει 600€ τον μήνα. Άρα μάλλον η χρονομισθωση θέλει ένα τουλάχιστον άνετο πορτοφόλι.

Στη δέυτερη 4ετία δεν μπορείς να κάνει νέα μίσθωση ως μεταχειρισμένο? Παίρνεις υποχρεωτικά καινούριο;

 

18 ώρες πριν, nk9 είπε

Εάν, λοιπόν, δεν έχεις σκοπό να το δώσεις στην 4ετια, αλλά θέλεις να το κρατήσεις 8 χρόνια (πρακτικά να κάνεις δυο 4ετης μισθωσεις), έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Χρονομισθωση: 12.700+12.700=25.200

Αγορά: 17.500+2.600+2.600=22.700

Άρα, στην πρώτη περίπτωση, έχεις δαπανήσει 25.200 στα 8 χρόνια, ενώ στην δεύτερη 2.500 λιγότερα κι έχεις και ένα αυτοκίνητο για πούλημα (clio diesel 8ετιας με 160.000 χλμ. θα πιάσει 5.000). Κι όλα αυτά, με την προϋπόθεση να κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο, γιατί αν είναι λιγότερα είναι ακόμα χειρότερη η σύγκριση.

Ωνάσης δεν είμαι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι το να ζεις μόνιμα με ένα νοίκι 200€-250€ για αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να το παλέψει κάποιος που βγάζει 600€ τον μήνα. Άρα μάλλον η χρονομισθωση θέλει ένα τουλάχιστον άνετο πορτοφόλι.

Επίσης υπάρχουν και προτάσεις χωρίς προκαταβολή που είναι πολύ συμφέρουσες. αν συνυπολογίσεις τόκους δανείων.

18 ώρες πριν, nk9 είπε

Εάν, λοιπόν, δεν έχεις σκοπό να το δώσεις στην 4ετια, αλλά θέλεις να το κρατήσεις 8 χρόνια (πρακτικά να κάνεις δυο 4ετης μισθωσεις), έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Χρονομισθωση: 12.700+12.700=25.200

Αγορά: 17.500+2.600+2.600=22.700

Άρα, στην πρώτη περίπτωση, έχεις δαπανήσει 25.200 στα 8 χρόνια, ενώ στην δεύτερη 2.500 λιγότερα κι έχεις και ένα αυτοκίνητο για πούλημα (clio diesel 8ετιας με 160.000 χλμ. θα πιάσει 5.000). Κι όλα αυτά, με την προϋπόθεση να κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο, γιατί αν είναι λιγότερα είναι ακόμα χειρότερη η σύγκριση.

Ωνάσης δεν είμαι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι το να ζεις μόνιμα με ένα νοίκι 200€-250€ για αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να το παλέψει κάποιος που βγάζει 600€ τον μήνα. Άρα μάλλον η χρονομισθωση θέλει ένα τουλάχιστον άνετο πορτοφόλι.

Με 600 το μήνα δεν παίρνεις ούτε δικό σου αμάξι. Δεν βγαίνεις γενικά.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Στη δέυτερη 4ετία δεν μπορείς να κάνει νέα μίσθωση ως μεταχειρισμένο? Παίρνεις υποχρεωτικά καινούριο;

Επίσης υπάρχουν και προτάσεις χωρίς προκαταβολή που είναι πολύ συμφέρουσες. αν συνυπολογίσεις τόκους δανείων.

Στα μεταχειρισμένα η μίσθωση είναι max 24 μήνες. Άρα όχι... Δεν μπορείς να μισθώσεις μεταχειρισμένο για αλλά 4 χρόνια.

Επίσης, όσες χρονομισθωσεις δεν έχουν προκαταβολή, έχουν υψηλότερο μηνιαίο μίσθωμα κι έτσι βγαίνει μια η άλλη.

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το πιο σοφό είναι σε κάθε περίπτωση να τα βάλεις κάτω και να διαπιστώσεις τι σε συμφέρει.

Ακριβώς! Αν βρεις αμάξι με 4-5+ χρόνια εγγύησης μικρό, σε συμφέρει ίσως να το αγοράσεις. Αν δεν έχεις κεφάλαιο και βρεις μικρό χωρίς προκαταβολή και χωρίς μικτή ίσως σε συμφέρει το leasing. Κάθε περίπτωση είναι πολύ διαφορετική. 

6 λεπτά πριν, nk9 είπε

Στα μεταχειρισμένα η μίσθωση είναι max 24 μήνες. Άρα όχι... Δεν μπορείς να μισθώσεις μεταχειρισμένο για αλλά 4 χρόνια.

Επίσης, όσες χρονομισθωσεις δεν έχουν προκαταβολή, έχουν υψηλότερο μηνιαίο μίσθωμα κι έτσι βγαίνει μια η άλλη.

Δεν μπλέκεις όμως με δάνεια και προκαταβολές. Σε δεύτερο αμάξι στην οικογένεια έχει σημασία και αυτή η άσκηση. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...