Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραδειγμα για VW T-Roc

Τιμή αγοράς: 19.832€ + πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 20.000

https://www.volkswagen.gr/el/models-and-configurator/t-cross.html?modelId=C113KX%24GPH1PH1%24GPU2PU2%24GRBBRBB%24GYORYOR&modelYear=2021&modelVersion=0&exteriorId=F14+0Q0Q&interiorId=F56+++++UL


image.png.b52e100321be55aa782f51662892fd96.png


 

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 217€ +ΦΠΑ τον μηνα(αρα 269€/μηνα) δηλαδή 12.915€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.450 € + ΦΠΑ (δηλαδή 4278€ ). Άρα, συνολικά έχεις δώσει 17.193€ (12.915+4278) περίπου.

https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/1991/volkswagen-t-cross/
 


image.png.94f8b322084a57188ee8b80be2a09a68.png

 

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι μια αλλαγη ελαστικών που γινεται στο τελος του 2ου χρονου = 300€. Επίσης, δύο μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.300

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 20.000+2.300= 22.300 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 13.000(νορμαλ τιμη για t-roc 4ετιας με κάτω απο 80.000χλμ)

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 9.300 ενώ στην δεύτερη 17.193.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haHa είπε

Παραδειγμα για VW T-Roc

Τιμή αγοράς: 19.832€ + πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 20.000

https://www.volkswagen.gr/el/models-and-configurator/t-cross.html?modelId=C113KX%24GPH1PH1%24GPU2PU2%24GRBBRBB%24GYORYOR&modelYear=2021&modelVersion=0&exteriorId=F14+0Q0Q&interiorId=F56+++++UL


image.png.b52e100321be55aa782f51662892fd96.png


 

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 217€ +ΦΠΑ τον μηνα(αρα 269€/μηνα) δηλαδή 12.915€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.450 € + ΦΠΑ (δηλαδή 4278€ ). Άρα, συνολικά έχεις δώσει 17.193€ (12.915+4278) περίπου.

https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/1991/volkswagen-t-cross/
 


image.png.94f8b322084a57188ee8b80be2a09a68.png

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι μια αλλαγη ελαστικών που γινεται στο τελος του 2ου χρονου = 300€. Επίσης, δύο μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.300

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 20.000+2.300= 22.300 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 13.000(νορμαλ τιμη για t-roc 4ετιας με κάτω απο 80.000χλμ)

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 17.193 ενώ στην δεύτερη 9.300.

και αν εισαι επαγγελματίας 17193-φπα=13865€

και θα γλίτωνες φόρο 13865-24%=3327€

και θα σου έβγαινε η τετραετία 13865 - 3327=10538

οπότε βγαίνει σχεδόν το ίδιο....

εκτός αν κάνω κάπου λάθος

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, procostas1 είπε

και αν εισαι επαγγελματίας 17193-φπα=13865€

και θα γλίτωνες φόρο 13865-24%=3327€

και θα σου έβγαινε η τετραετία 13865 - 3327=10538

οπότε βγαίνει σχεδόν το ίδιο....

εκτός αν κάνω κάπου λάθος

Είναι 18941-ΦΠΑ

Δημοσ.

Το ΦΠΑ το πιστώνεσαι και στις 2 περιπτώσεις. Απλά αν το αγοράσεις σαν επαγγελματίας πληρώνεις υπεραξία αν το πουλήσεις πριν γίνει απόσβεση και τα επιβατικά δεν αποσβένονται με τον ίδιο συντελεστή όπως τα επαγγελματικά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Burgos είπε

Το ΦΠΑ το πιστώνεσαι και στις 2 περιπτώσεις. Απλά αν το αγοράσεις σαν επαγγελματίας πληρώνεις υπεραξία αν το πουλήσεις πριν γίνει απόσβεση και τα επιβατικά δεν αποσβένονται με τον ίδιο συντελεστή όπως τα επαγγελματικά.

το φπα το πιστώνεσαι σαν ιδιώτης????

το επαγγελματικό έχει απόσβεση 12% το χρόνο αν θυμάμαι καλά. ενα επιβατικό αγορασμένω απο την ίδια εταιρία έχει άλλο συντελεστή απόσβεσης???

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, procostas1 είπε

το φπα το πιστώνεσαι σαν ιδιώτης????

το επαγγελματικό έχει απόσβεση 12% το χρόνο αν θυμάμαι καλά. ενα επιβατικό αγορασμένω απο την ίδια εταιρία έχει άλλο συντελεστή απόσβεσης???

Το ΦΠΑ για επαγγελματίες το ανέφερα ότι το πιστώνεσαι είτε σαν αγορά είτε σαν μίσθωση.

Είχα την εντύπωση πως είναι 15% στα επαγγελματικά και 10% στα επιβατικά. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι που δεν έχει αναφερθει κανείς μέχρι στιγμής: Τουλάχιστον Γερμανία που γνωρίζω, στα ψηλά γράμματα του συμβολαίου του leasing, ειναι οτι η κατασταση που επιστρεφεις το αμαξι εχει να κανει με το ποσα λεφτα θα χρειαστει ενδεχομενος να πληρωσεις εξτρα. Πχ αμα το αμαξι εχει γρατσουνια, πληρωνεις επιπλεον τα πχ 300 ευρω της επιστευης. Η αυτο η απευθυνεσαι στην ασφαλεια, με αποτελεσμα ομως προφανως να ανεβουν τα ασφαλιστρα σου.

Λεαζινγ δεν σημαινει, σε οτι κατασταση και αν επιστραφει το αμαξι, δεν ειμαι υπολογος για τιποτα. Την χρήση του πληρώνεις. Άμα έχουν τα καθίσματα λεκέδες η δεν ξέρω τι, το πληρώνεις και αυτό. Προσοχη σε αυτο το κομματι.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 6
Δημοσ.

 

12 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Έχεις δίκιο, τόσο είναι οι τιμές 

Δεν είναι άσχημη σαν προσφορά, όμως στον υπολογισμό σου νομίζω ότι "κλέβεις" λίγο στην αξία του οχήματος στο πέρας της τετραετίας, βάσει πάντα των τιμών που βλέπω στην αγορά ΜΤΧ, άρα η διαφορά είναι λίγο μεγαλύτερη 

Συν τοις άλλοις, έχω ακούσει ότι όταν παραδίδεις το leasing όλο και κάνα κερατιατικο θα σου έρθει από εκεί που δε το περιμένεις 

 

8 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Κάτι που δεν έχει αναφερθει κανείς μέχρι στιγμής: Τουλάχιστον Γερμανία που γνωρίζω, στα ψηλά γράμματα του συμβολαίου του leasing, ειναι οτι η κατασταση που επιστρεφεις το αμαξι εχει να κανει με το ποσα λεφτα θα χρειαστει ενδεχομενος να πληρωσεις εξτρα. Πχ αμα το αμαξι εχει γρατσουνια, πληρωνεις επιπλεον τα πχ 300 ευρω της επιστευης. Η αυτο η απευθυνεσαι στην ασφαλεια, με αποτελεσμα ομως προφανως να ανεβουν τα ασφαλιστρα σου.

Λεαζινγ δεν σημαινει, σε οτι κατασταση και αν επιστραφει το αμαξι, δεν ειμαι υπολογος για τιποτα. Την χρήση του πληρώνεις. Άμα έχουν τα καθίσματα λεκέδες η δεν ξέρω τι, το πληρώνεις και αυτό. Προσοχη σε αυτο το κομματι.

Με αδικείς Χριστόφορε :D

Δημοσ.

απο τα παραπάνω απορώ γιατί οι εταιρίες πάνε στις λύσεις leasing, αφού δεν υπάρχει διαφορά???

εκτός και άν κάτι υπολογίζουμε λάθος.......

Δημοσ.

Το leasing εχει ευκολια διαχειρισης,ειδικα οταν ειναι πολλα τα αυτοκινητα

Χαλασε-τρακαρε; Η εταιρεια παραλαμβανει αμεσα αυτοκινητο αντικαταστασης

Επισης η εταιρεια δεν θελει να καθεται να ψαχνει να πουλησει Χ αυτοκινητα, απλα τα αλλαζει με leasing

Επισης βολευει σε ταμειακες ροες να μην πληρωνεις ενα αυτοκινητο ολοκληρο αλλα με το μηνα οπως ερχονται τα εσοδα

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Κάτι που δεν έχει αναφερθει κανείς μέχρι στιγμής: Τουλάχιστον Γερμανία που γνωρίζω, στα ψηλά γράμματα του συμβολαίου του leasing, ειναι οτι η κατασταση που επιστρεφεις το αμαξι εχει να κανει με το ποσα λεφτα θα χρειαστει ενδεχομενος να πληρωσεις εξτρα. Πχ αμα το αμαξι εχει γρατσουνια, πληρωνεις επιπλεον τα πχ 300 ευρω της επιστευης. Η αυτο η απευθυνεσαι στην ασφαλεια, με αποτελεσμα ομως προφανως να ανεβουν τα ασφαλιστρα σου.

Λεαζινγ δεν σημαινει, σε οτι κατασταση και αν επιστραφει το αμαξι, δεν ειμαι υπολογος για τιποτα. Την χρήση του πληρώνεις. Άμα έχουν τα καθίσματα λεκέδες η δεν ξέρω τι, το πληρώνεις και αυτό. Προσοχη σε αυτο το κομματι.

Το ίδιο ισχύει στην Ελλάδα. Και η πιο μικρή γρατζουνιά καταγράφεται.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 17.193 ενώ στην δεύτερη 9.300.

στην πρωτη περιπτωση αγορας και πωλησης ως μεταχειρισμενου 9,300

ενω

στην δευτερη με Leasing 17,913

(τα εχεις γραψει αναποδα)

 

οπότε μόνο αν εισαι επαγγελματίας και το βάλεις εξοδο και έχεις μεγάλους τζίρους εν προκειμένω ανω των 18,000
(με τις προυπόθεσεις που υπάρχουν πχ δεν δικαιούνται όλοι επαγγελματίες επιβατηγό στα έξοδα ή δικαιούνται μόνο αγροτικό)
συμφέρει το leasing

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά μην πελαγοδρομείτε...

Το leasing βολεύει τις εταιρείες, διότι δεν δεσμεύουν κεφάλαια για οχήματα. Επίσης, σκεφτείτε να έχει η εταιρεία ένα στόλο π.χ. 100 αυτοκινήτων και να πρέπει να διαχειριστεί τις βλάβες και τις καθυστερήσεις των επισκευών.

Λογιστής δεν είμαι, αλλά τον ΦΠΑ κάποιος τον πληρώνει. Δεν υπάρχει προϊόν δίχως επιβολή ΦΠΑ σε κάποιο στάδιο της διακίνησής του.

Παλιά οι εταιρείες είχαν μεγαλύτερο όφελος. Τώρα όχι. Τα μισθώματα απλά εμπίπτουν στα έξοδα (δεν ξέρω εάν ισχύει για όλο ή μέρος του ποσού).

Επίσης, εδώ και μερικά χρόνια ένα μέρος της αξίας των οχημάτων θεωρείται εισόδημα του εργαζομένου και φορολογείται.

Είναι τυχαίο ότι πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες ή ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων προβαίνουν σε εξαγορά των οχημάτων στο τέλος της μίσθωσης αντί να μισθώνουν μόνιμα;

https://issuu.com/leaseplan_hellas/docs/leaseplan_forologia_autokinitou_14-

 

Νέα εικόνα.jpg

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι μια αλλαγη ελαστικών που γινεται στο τελος του 2ου χρονου = 300€. Επίσης, δύο μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.300

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 20.000+2.300= 22.300 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 13.000(νορμαλ τιμη για t-roc 4ετιας με κάτω απο 80.000χλμ)

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 9.300 ενώ στην δεύτερη 17.193.

Έχεις υπολογίσει το κόστος χρηματοδότησης για το T-Roc, για 4 χρόνια;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...