Προς το περιεχόμενο

Συμφέρει το leasing για ιδιώτη;


fragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Απλα δεν εχουμε μπει σε λεπτομερειες τι και πως (μπορει να το εχει δηλωσει σε μαγαζι φιλου πχ).

Έτσι όπως το είχες γράψει πριν όμως ήταν σαν να ήσουν σίγουρος πως το είχε πάρει με με leasing ως ιδιώτης...

Πάντως εφόσον η μόνη πληροφορία που γνωρίζεις είναι το μηνιαίο μίσθωμα (το οποίο δεν ξέρεις καν τι συμπεριλαμβάνει), τότε δεν είσαι σε θέση να κάνεις κανέναν υπολογισμό/σύγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

1500ε τον μηνα ειναι 18 χιλιαρικα τον χρονο, βγαλε τα 4 που αναφερα (που μαλλον ειναι παραπανω απο 4 αφου μιλαμε για καινουργια αυτοκινητα) μενουν πρακτικα 14 χιλιαρικα.

Στα 2 χρονια ειναι 28 χιλιαρικα, στα 3 χρονια ειναι 42 χιλιαρικα.

Για 3 χρονια οδηγαει αυτοκινητο που καινουργιο κοστιζει 85 χιλιαρικα (βαλε και 4 χιλιαρικα τον χρονο οποτε παμε στα 97 χιλιαρικα).

Δεν ξερω, για καποιον που θελει νεο αμαξι καθε 2-3 χρονια ισως να συμφερει.

Ναι έχει δώσει 42 χιλιάρικα σε 3 χρόνια για αμάξι των 85 χιλιάδων το οποίο δεν του ανήκει και μετά απο αυτα τα 3 χρόνια το επιστρέφει πίσω. Δεν βλέπω κατα πόσο μπορεί να συμφέρει αυτό το πράγμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Stathis85 είπε

Ναι έχει δώσει 42 χιλιάρικα σε 3 χρόνια για αμάξι των 85 χιλιάδων το οποίο δεν του ανήκει και μετά απο αυτα τα 3 χρόνια το επιστρέφει πίσω. Δεν βλέπω κατα πόσο μπορεί να συμφέρει αυτό το πράγμα

Και θα ειχε δωσει και αλλα 4 χιλιαρικα τον χρονο στα γυρω γυρω.

Δεν ξερω, εγω θα το σκεφτομουν παντως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Και θα ειχε δωσει και αλλα 4 χιλιαρικα τον χρονο στα γυρω γυρω.

Δεν ξερω, εγω θα το σκεφτομουν παντως.

Κατ'αρχήν τα έχεις βγάλει λάθος

1500 το μήνα στο χρόνο ειναι 18.000, στα 2 χρόνια 36.000 και όχι 28.000 όπως είπες και στα 3 χρόνια 54.000 και όχι 42.000.

Δευτερον, τα 4 χιλιάρικα κάθε χρόνο σαν έξοδα συντήρησης πως προκύπτουν? Αν το έπαιρνες καινουριο τα σερβις είναι στην εγγύηση για 3 χρόνια στην audi. Ελαστικά αλλάζεις κάθε 5 χρόνια κ οχι κάθε χρόνο. To S4 έχει οχι το Mercedes-AMG F1 W11. Για 20άρες ζάντες μια μέση τιμή καλών ελαστικών ειναι 700 με 800ε. Μια μικτή ασφάλεια ειναι το πολύ 300ε το εξάμηνο. Οπότε για ενα καινουριο αυτοκίνητο που θα έπαιρνε με το leasing τα έξοδα συντήρησης ειναι μόνο της ασφάλειας

Για ενα αμάξι που κάνει 85.000 (87 χιλ μαξ μαζί με κόστος συντήρησης αυτά τα 3 χρόνια) στην αντιπροσωπεία το να δώσεις 54.000 σε 3 χρόνια και μετα να το επιστρέψεις πίσω και να μη σου μείνει τίποτα εμένα μου φαίνεται τελείως ασύμφορο σαν ιδιώτης. Αλλά όπως είπα υπάρχουν πολλά θύματα στην Ελλάδα.

  • Like 16
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Salvation81 said:

1500ε τον μηνα ειναι 18 χιλιαρικα τον χρονο, βγαλε τα 4 που αναφερα (που μαλλον ειναι παραπανω απο 4 αφου μιλαμε για καινουργια αυτοκινητα) μενουν πρακτικα 14 χιλιαρικα.

Στα 2 χρονια ειναι 28 χιλιαρικα, στα 3 χρονια ειναι 42 χιλιαρικα.

Για 3 χρονια οδηγαει αυτοκινητο που καινουργιο κοστιζει 85 χιλιαρικα (βαλε και 4 χιλιαρικα τον χρονο οποτε παμε στα 97 χιλιαρικα).

Δεν ξερω, για καποιον που θελει νεο αμαξι καθε 2-3 χρονια ισως να συμφερει.

Όπως είπα πάντως παραπάνω 1530€ δίνει η Avis το φθηνότερο RS3. 

Το Α7 για παράδειγμα που έχει όσο το S4 πάει στα 1630€ με 15000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Αν το βάλεις για 2 χρόνια η τιμή πάει 2374€ το μήνα και για 36 μήνες πάει 1863€.

Λάστιχα δεν αλλάζεις οπότε θες, πάει είτε με τα χιλιόμετρα είτε με τα χρόνια. Αν κάνει τόσα χιλιόμετρα που τα αλλάζει κάθε χρόνο τότε δεν πληρώνει τη βασική τιμή αλλά παραπάνω. 

Η ασφάλεια όντως είναι κάμποση εφόσον μιλάμε για καινούριο λογικά πάει πάνω από 1.5 χιλιάρικο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@Stathis85

Ούτε εσύ  τα έχεις υπολογίσει πολύ καλά... Κάποιους ίσως να τους συμφέρει και χωρις να είναι θύματα όπως λες... Λάστιχα ίσως να αλλάζεις εσυ στα 5 χρόνια, στα leasing αλλάζεις στα 2 χρόνια ή 40000 χλμ. Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας υπολόγισες ; Ασφάλεια μεικτή με κάλυψη για κλοπή για 85000 με 300 το εξάμηνο ,πολυ αισιόδοξο μου φαίνεται το νούμερο αλλά το δέχομαι. Το ευκαιριακό κόστος των 85000 που εκταμιεύεις το υπολογίζεις ;

Ο αλλος που το νοικιάζει δίνει σε  3 χρόνια  κ = 54000 όπως είπες

Αυτός που το αγοράζει δίνει σε 3 χρόνια    Κ = 85000 + ευκαιριακό κόστος + 3 x (τέλη + φόρο πολυτελειας + ασφάλεια) +  1 ελαστικά + συντήρηση πέραν αυτά που λέει δωρεάν η Αουντι (π.χ.  φρένα)

Αν στη τριετία η τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένο είναι μεγαλύτερη  από  τη διαφορά Δ = Κ - κ  τότε συμφέρει να το αγοράσεις , αν είναι μικρότερη συμφέρει το leasing

Πρόσεξε όμως .... αυτός με το leasing του πίνει το αίμα χωρίς φόβο ενώ αυτός που το έχει αγοράσει το σκέφτεται γιατί θέλει να το πουλήσει παραπάνω από το Δ=Κ - κ

Εξαρτάται λοιπον από πολύ περισσότερους παράγοντες αν συμφέρει ή όχι ..... οπότε δε μπορεις να λες ευκολα κάποιον θύμα ....ειδικά όταν βγάζει 2500 και πάνω το μήνα , που σημαίνει ότι ίσως έχει και λίγο μυαλό παραπάνω από το average.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Stathis85 είπε

Κατ'αρχήν τα έχεις βγάλει λάθος

1500 το μήνα στο χρόνο ειναι 18.000, στα 2 χρόνια 36.000 και όχι 28.000 όπως είπες και στα 3 χρόνια 54.000 και όχι 42.000.

Δευτερον, τα 4 χιλιάρικα κάθε χρόνο σαν έξοδα συντήρησης πως προκύπτουν? Αν το έπαιρνες καινουριο τα σερβις είναι στην εγγύηση για 3 χρόνια στην audi. Ελαστικά αλλάζεις κάθε 5 χρόνια κ οχι κάθε χρόνο. To S4 έχει οχι το Mercedes-AMG F1 W11. Για 20άρες ζάντες μια μέση τιμή καλών ελαστικών ειναι 700 με 800ε. Μια μικτή ασφάλεια ειναι το πολύ 300ε το εξάμηνο. Οπότε για ενα καινουριο αυτοκίνητο που θα έπαιρνε με το leasing τα έξοδα συντήρησης ειναι μόνο της ασφάλειας

Για ενα αμάξι που κάνει 85.000 (87 χιλ μαξ μαζί με κόστος συντήρησης αυτά τα 3 χρόνια) στην αντιπροσωπεία το να δώσεις 54.000 σε 3 χρόνια και μετα να το επιστρέψεις πίσω και να μη σου μείνει τίποτα εμένα μου φαίνεται τελείως ασύμφορο σαν ιδιώτης. Αλλά όπως είπα υπάρχουν πολλά θύματα στην Ελλάδα.

18αρα ζαντα εχω εγω και δινω 750ε για λαστιχα. Επισης αυτος τα αλλαζει 1 φορα το χρονο αφου του το επιτρεπει η εταιρεια.
Μικτη εγω το αμαξι μου το εχω ασφαλισμενο για 13 χιλιαρικα και πληρωνω 800ε τον χρονο. Φανταζομαι για 85 χιλιαρικα αμαξι αυτο ανεβαινει αρκετα ως πολυ.

Επισης αυτα τα αμαξια χανουν παρα πολυ ευκολα την αξια τους, το παιρνεις 85 χιλιαρικα και σε 5 χρονια το πουλας 30 και αν (στην Ελλαδα εστω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το leasing σε ακριβά αυτοκίνητα θεωρητικά συμφέρει λόγω υψηλού κόστους αγοράς και συντήρησης, φόρων και χαμηλής μεταπώλησης. Ένα αυτοκίνητο των 100 χιλιάδων δεν πουλιέται εύκολα 60 μετά από 4 χρόνια. Γενικά είτε αγορά είτε leasing είναι πάνω κάτω το ίδιο φορολογικά για μια εταιρεία. Η διαφορά για μένα είναι η υπεραξία που πληρώνεις αν πουλήσεις το ιδιόκτητο αυτοκίνητο. Ψυχολογικά αξίζει το leasing γιατί έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όταν παρκάρεις και δε σε νοιάζει αν έρθει κάποιος τραχανάς να παρκάρει δίπλα σου και σε χτυπήσει.

Αλλά...συμφέρει ξεκάθαρα μόνο σε επαγγελματικά ΑΦΜ που περνάνε το μίσθωμα στα έξοδα. Σε ιδιώτη που δεν κερδίζει τίποτα φορολογικά ΙΣΩΣ να έχει λογική αν θέλει να έχει αυτοκίνητο που δεν θα δικαιολόγουσε σαν αγορά λόγω τεκμηρίου. Τώρα να πας να κάνεις leasing σε i20 πχ σαν ιδιώτης είναι πεταμένα λεφτά. Θα το πληρώσεις κανονικότατα, μπορεί και περισσότερο από την αξία αγοράς και δεν θα έχεις αυτοκίνητο να πουλήσεις σε 4 χρόνια.

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nik0laus είπε

@Stathis85

Ούτε εσύ  τα έχεις υπολογίσει πολύ καλά... Κάποιους ίσως να τους συμφέρει και χωρις να είναι θύματα όπως λες... Λάστιχα ίσως να αλλάζεις εσυ στα 5 χρόνια, στα leasing αλλάζεις στα 2 χρόνια ή 40000 χλμ. Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας υπολόγισες ; Ασφάλεια μεικτή με κάλυψη για κλοπή για 85000 με 300 το εξάμηνο ,πολυ αισιόδοξο μου φαίνεται το νούμερο αλλά το δέχομαι. Το ευκαιριακό κόστος των 85000 που εκταμιεύεις το υπολογίζεις ;

Ο αλλος που το νοικιάζει δίνει σε  3 χρόνια  κ = 54000 όπως είπες

Αυτός που το αγοράζει δίνει σε 3 χρόνια    Κ = 85000 + ευκαιριακό κόστος + 3 x (τέλη + φόρο πολυτελειας + ασφάλεια) +  1 ελαστικά + συντήρηση πέραν αυτά που λέει δωρεάν η Αουντι (π.χ.  φρένα)

Αν στη τριετία η τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένο είναι μεγαλύτερη  από  τη διαφορά Δ = Κ - κ  τότε συμφέρει να το αγοράσεις , αν είναι μικρότερη συμφέρει το leasing

Πρόσεξε όμως .... αυτός με το leasing του πίνει το αίμα χωρίς φόβο ενώ αυτός που το έχει αγοράσει το σκέφτεται γιατί θέλει να το πουλήσει παραπάνω από το Δ=Κ - κ

Εξαρτάται λοιπον από πολύ περισσότερους παράγοντες αν συμφέρει ή όχι ..... οπότε δε μπορεις να λες ευκολα κάποιον θύμα ....ειδικά όταν βγάζει 2500 και πάνω το μήνα , που σημαίνει ότι ίσως έχει και λίγο μυαλό παραπάνω από το average.

O φόρος πολυτελείας για ενα S4 είναι περίπου 2000 το χρόνο κ τα τέλη γύρω στα 500. Όντως αυτά δεν τα υπολόγισα γιατι ο φόρος πολυτελείας στα αυτοκίνητα καταργείται φέτος. 

Τα ελαστικά σου τα αλλάζει η εταιρεία leasing σε 2 χρόνια γιατι αυτή ειναι η πολιτική της. Αν το αγόραζες απο αντιπροσωπεία προφανώς τα ελαστικά θα τα άλλαζες κοντά στα 50.000 χιλ ή στα 5 χρόνια όπως προβλέπουν οι κατασκευαστές ελαστικών. Ο μέσος οδηγός δεν νομίζω οτι κάνει πάνω απο 50000 σε 3 χρόνια στην Ελλάδα.

Οποτε στην τριετία για ενα καινουριο αμάξι των 85000 θα έχεις δώσει 95 χιλ μαζί με όλα τα έξοδα ενώ στο leasing θα έχεις δώσει 54.000. Πιστεύεις οτι σε 3 χρόνια με μια φυσιολογική χρήση ενα S4 θα το δώσει κάτω απο 40.000? Εγώ οχι! Και ουτε οι εταιρείες leasing αλλιώς δεν θα έβγαζαν κέρδος.

Πέρα απο αυτό η ένσταση ήταν κατα πόσο ενας ΙΔΙΩΤΗΣ που βγάζει μόνο 2500 το μήνα μπορεί να δίνει 1500 το μήνα σε αμάξι. Εκτός αν αυτός δεν πληρώνει φόρους όπως όλοι μας (28% δλδ 8400 το χρόνο) ή αν μπορεί να ζήσει με τα 3600 (δλδ 300ε/μηνα) που περισσεύουν (leasing αμαξιού + φόρος εισοδήματος) το χρόνο. Αν ισχύει αυτό μάλλον δεν έχει πιο πολύ μυαλό απο το average όπως λες γιατι εγω που βγάζω περισσότερα όταν ψαχνόμουν για leasing σαν ιδιώτης είδα οτι δεν με συμφέρει με τίποτα. 

Αλλά όπως είπα έχω γνωρίσει κ θύματα που κάνουν το σκ**ό τους παξιμάδι για να δείξουν οτι έχουν ακριβό αυτοκίνητο πχ. Όπως την βρίσκει ο καθένας...

 

ΥΓ.  Για ενα αμάξι των 85.000 η τιμή leasing τον μήνα για 4 χρόνια ειναι 1500 χωρίς ΦΠΑ. Δλδ με το ΦΠΑ πάει πανω απο 1800.

Επεξ/σία από Stathis85
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη καθε 2-3 μηνες ανοιγει και ενα τετοιο θεμα και αυτοί που πραγματι εχουν leasing  ειναι ελαχιστοι σε σχεση με αυτους που δεν εχουν και επιμενουν να συγκρινουν ανομοια πραγματα και να συμπεραινουν οτι δεν συμφερει.

το leasing ειναι παροχη πακετου χρησης αυτοκινητου, δεν ειναι κτηση αυτοκινητου, αρα δεν ειναι άμεσα συγκρισιμα, εξαρταται απο τις αναγκες σου. για να μην επαναλαμβανομαστε, διαβαστε εδω συγκεκριμενο παραδειγμα leasing 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέο clio dci 85 hp expression plus.

Τιμή αγοράς: 17.120€+πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 17.500

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 191€ τον μηνα δηλαδή 9.168€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.515€. Άρα, συνολικά έχεις δώσει 12.700€ περίπου.

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι δύο αλλαγές ελαστικών = 600€. Επίσης, δύο.μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.600

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 17.500+2.600= 20.000 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 10.000

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 12.700 ενώ στην δεύτερη 10.000.

Με απόλυτα νούμερα δεν συμφέρει. Και φυσικά δεν αφορά ούτε για αστείο ανθρώπους που θέλουν να πάρουν ένα  αυτοκίνητο και να βγάλουν μια δεκαετία με αυτό.

ΥΓ: Παιδιά συγγνώμη, αλλά βγάζω 2.500 και δίνω 1.500 για αμάξι δεν παίζει... Εκτός κι αν βγάζω 2.500 κι έχω κι άλλο έξτρα εισόδημα...

 

Επεξ/σία από nk9
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, nk9 said:

Νέο clio dci 85 hp expression plus.

Τιμή αγοράς: 17.120€+πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 17.500

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 191€ τον μηνα δηλαδή 9.168€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.515€. Άρα, συνολικά έχεις δώσει 12.700€ περίπου.

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι δύο αλλαγές ελαστικών = 600€. Επίσης, δύο.μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.600

Άρα, αν το αγοραζες θα έδινες 17.500+2.600= 20.000 συνολικά στην 4ετια και θα το πουλαγες 10.000

Οπότε, στην πρώτη περίπτωση δαπανησες 12.700 ενώ στην δεύτερη 10.000.

Με απόλυτα νούμερα δεν συμφέρει. Και φυσικά δεν αφορά ούτε για αστείο ανθρώπους που θέλουν να πάρουν ένα  αυτοκίνητο και να βγάλουν μια δεκαετία με αυτό.

ΥΓ: Παιδιά συγγνώμη, αλλά βγάζω 2.500 και δίνω 1.500 για αμάξι δεν παίζει... Εκτός κι αν βγάζω 2.500 κι έχω κι άλλο έξτρα εισόδημα...

μαύρο εισόδημα το οποίο δε μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά αυτοκινήτου (και άρα να μπεί και στη δήλωση). Τουλάχιστον αυτό ακούγεται. Ισχύει όμως;

Θα ήθελα μια απάντηση αν ξέρεις κάποιος

Επεξ/σία από thodoris1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, nk9 είπε

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 191€ τον μηνα δηλαδή 9.168€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.515€. Άρα, συνολικά έχεις δώσει 12.700€ περίπου.

Οι τιμές που λες είναι με ΦΠΑ;

Αμάξι που έχει τιμή 17500 χιλιάρικα το βρίσκεις με leasing 155 ευρώ προ ΦΠΑ;

Link ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Οι τιμές που λες είναι με ΦΠΑ;

Αμάξι που έχει τιμή 17500 χιλιάρικα το βρίσκεις με leasing 155 ευρώ προ ΦΠΑ;

Link ?

Οι τιμές εννοείται πως είναι με ΦΠΑ.

Και γράφω και για προκαταβολή 

Μπες στο site της Leaseplan και θα δεις πως φαίνονται όλα ξεκάθαρα.

https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/1988/renault-clio/

30 λεπτά πριν, thodoris1985 είπε

μαύρο εισόδημα το οποίο δε μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά αυτοκινήτου (και άρα να μπεί και στη δήλωση). Τουλάχιστον αυτό ακούγεται. Ισχύει όμως;

Θα ήθελα μια απάντηση αν ξέρεις κάποιος

Η δαπάνη που καταβάλεις ετησίως για το μίσθωμα δηλώνεται κανονικά στην εφορία. Το ίδιο ισχύει και για το ποσό που καταβάλεις ετησίως για τυχόν χρηματοδότηση μεσω δανείου.

Γενικά, όταν υπάρχουν "μαύρα", πάντα παίζει δάνειο και όχι άμεση καταβολή του ποσού. 

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...