Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Αρα πως συμφερει? Δεν το επιασα...

δινεις 10k παραπανω. Σερβις 2 μικρα 2 μεγαλα πες 1000€, λαστιχα 500€, ασφαλεια 500€/ετος και σημα μπορει να εχεις μηδενικο ή κατω απο 100 τον χρονο αν ειναι νεο αμαξι  αρα εισαι στα 3k-3,5k εξοδα που γλιτωσες πληρωνοντας 10k παραπανω.  

Χανω κατι?

Το κόστος κεφαλαίου (και δάνειο να έπαιρνα τόκο θα πλήρωνα) και το "μη άγχος" ότι το ακριβό (για εμένα) αυτοκίνητο δεν μου ανήκει. Προφανώς θα πληρώσω παραπάνω (btw τα έξοδα είναι λίγο παραπάνω αλλά οκ).

Απλώς ήθελα να πω ότι δεν θα έχω πληρώσει μια φορά το αυτοκίνητο στα 4 χρόνια και άλλη μια όταν (αν) το πάρω σαν κυριότητα.

  • Like 2
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Χανω κατι?

Ναι, τους τόκους στην περίπτωση αγοράς με δάνειο, 37k ήταν η τιμή μετρητοίς.

Δημοσ.

Βασικά πρέπει να δούμε αγορά αυτοκινήτου με παρόμοια χρηματοδότηση,διοτι αλλιώς υπολογίζεται το μετρητό.

Επίσης αν κάποιος επαγγελματίας θέλει να εξηγήσει λίγο αναλυτικά:

Αγοράζω αυτοκίνητο 5000€ και δίνω και 3000€ σε δοσεις,τον πρώτο χρόνο και 5000€ δόσεις τον δεύτερο. Υποθέτω ότι αυτά τα 8000 θα υπολογιστούν σαν έξοδα σε μια επιχείρηση και δεν θα φορολογηθούν(ανάλογα και το ΦΠΑ βέβαια).

Αν ήταν αγορά αυτοκινήτου αντίστοιχα το ίδιο θα συνέβαινε?

Τον φίλο που δίνει το 50% από ότι αναφέρει την 4ετια,ας παραθέσει προκαταβολή και δόση που δίνει.

εδώ πάντως https://www.hertz.gr/el/leasing/prosfores-leasing-autokiniton/hyundai-tucson-16d-136ps-48v-2wd-7dct-premium/?_gl=1*4xh9tw*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwoa2xBhACEiwA1sb1BCOwufEE-4OqUORuy-_GQELEeXdAO09iXdVrMDE6SONU7EOI0xgwrxoCcPgQAvD_BwE

ένα αντίστοιχο αμάξι 38000€ βγαίνει γύρω στα 28000 να δώσεις την 4ετια (20000+7800 προκ).ΔΕν ξέρω αν έχει αλλά έξοδα.

Αν το αγοράσεις με δάνειο με 7800 προκαταβολή https://www.gocar.gr/calculators/doseis.html

δίνεις 35000 στο τέλος του δανείου στην 4ετια(αντίστοιχα και 730€ τον μήνα) .Όποτε 35000+7800=43000 € και ένα αμάξι δικό σου. 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, panostza είπε

Απλώς ήθελα να πω ότι δεν θα έχω πληρώσει μια φορά το αυτοκίνητο στα 4 χρόνια και άλλη μια όταν (αν) το πάρω σαν κυριότητα.

Δεν το συζηταμε αυτο, προφανως και δεν ισχυει.

Αρα κυριως για τους τοκους (που μπορει και στο τελος να αποπληρωσεις με μορφη δανισμου αρα θα εχεις τοκους απλως πολυ λιγοτερους) και την ψυχολογια οτι το αμαξι μου ανηκει και δεν περιμενω να το αποπληρωσω και μεχρι τοτε ειναι της τραπεζας.

Κατανοητο

Δημοσ.
Στις 25/4/2024 στις 1:11 ΜΜ, tasanton είπε

Δεν είμαι σίγουρος για κάποια που γράφεις. Εγώ ως ΕΕ με σχετικά υψηλό τζίρο, έχω leasing εδώ και 2 χρόνια (όχι επαγγελματικό όχημα). Περνώ όλο το μίσθωμα ως έξοδο (εννοώ με το ΦΠΑ, δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ).

Με το λογιστή μου έχουμε υπολογίσει ότι στην 4ετία θα έχω "γλυτώσει" περίπου το 40% του συνολικού τιμήματος λόγω  της αντίστοιχης μείωσης του φόρου. Δηλαδή αφού τα δίνω που τα δίνω στην εφορία, τουλάχιστον να πιάνουν τόπο.

Όλο αυτό χωρίς εξαγορά (δεν μου παρέχεται αυτή η επιλογή ως ΕΕ). Αλλά αυτό είναι επιλογή μου, να αγοράζω πλέον την υπηρεσία και κάθε 4 χρόνια, όσο με συμφέρει, να κάνω νέα σύμβαση.

Δεν ξέρω πως προκύπτει αυτός ο υπολογισμός...

Λογιστικά κανείς γλυτώνει απο τα έξοδα το ίδιο ποσοστο που ειναι ο φορολογικός συντελεστής του. Μια ΕΕ με 22% φόρο, αν περάσει στα έξοδα του ένα έξοδο πχ 30.000 θα γλυτώσει από λιγότερη φορολόγηση (22% = 6.600 ευρώ). 

Κάνω κάπου λάθος?

Δημοσ.

Το ειπα σχηματικά, όχι αυστηρά λογιστικά. Ως ΕΕ εννοω τον ελεύθερο επαγγελματία που είναι με τη γνωστή κλίμακα φόρου φυσικών προσώπων.

Πες ότι πληρώνω φόρο Χ για εισοδημα, μέρος του οποίου είναι στην ανώτατη κλίμακα. Αν περνώ τη δαπάνη του leasing π.χ. 5000€ το χρόνο, προκύπτει φόρος λιγότερος κατά 2000€. Αρα είναι σα να πλήρωνω 3000€ για το leasing ετησίως, 40% χαμηλότερα για το ιδιο αυτοκίνητο. Υπό αυτή την έννοια…

  • Like 1
Δημοσ.

απο καπου πρεπει να προκυπτει η κερδοφορια των εταιρειων ληζινγκ

Και πρεπει να ειναι αρκετα καλη. Μπραβο στον ιδιωτη καταναλωτη που με την χασουρα του στηριζει την εντοπια επιχειρηματικοτητα

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 hour ago, tutuyo said:

απο καπου πρεπει να προκυπτει η κερδοφορια των εταιρειων ληζινγκ

Και πρεπει να ειναι αρκετα καλη. Μπραβο στον ιδιωτη καταναλωτη που με την χασουρα του στηριζει την εντοπια επιχειρηματικοτητα

Από κάπου πρέπει να προκύπτει η κερδοφορία των κουρείων , μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Από κάπου πρέπει να προκύπτει η κερδοφορεία των μανάβικων, μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Από κάπου πρέπει να προκύπτε η κερδοφορία των καταστημάτων ρούχων / παπουτσιών (και των eshop) , μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Τι ακριβώς προσπαθείς να πεις με αυτό το επιχείρημα; Ότι μια επιχείρηση (όποιου είδους) δεν θα σου πουλήσει κάτι κάτω του κόστους;

 

Στον @vasilllisαν ρωτούσες εμένα. €4300 προκαταβολή περίπου και €399,28 μηνιαία δόση (όλα μέσα και ΦΠΑ). Τουτέστιν €23χιλ στην 4ετία. Μετά το πέρας της 4ετίας επιλογή για επέκταση 2 ετών ή αγορά με προκαθορισμένη τιμή . Δεν έχω πρόχειρη την σύμβαση αλλά θυμάμαι περί τα €23-24χιλ. Στο σύνολο δλδ €47-48χιλ όπως είπα για αυτοκίνητο €37χιλ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, panostza said:

Από κάπου πρέπει να προκύπτει η κερδοφορία των κουρείων , μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Από κάπου πρέπει να προκύπτει η κερδοφορεία των μανάβικων, μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Από κάπου πρέπει να προκύπτε η κερδοφορία των καταστημάτων ρούχων / παπουτσιών (και των eshop) , μπράβο στον ιδιώτη καταναλωτή που με τη χασούρα του στηρίζει την εντόπια επιχειρηματικότητα.

Τι ακριβώς προσπαθείς να πεις με αυτό το επιχείρημα; Ότι μια επιχείρηση (όποιου είδους) δεν θα σου πουλήσει κάτι κάτω του κόστους;

 

Στον @vasilllisαν ρωτούσες εμένα. €4300 προκαταβολή περίπου και €399,28 μηνιαία δόση (όλα μέσα και ΦΠΑ). Τουτέστιν €23χιλ στην 4ετία. Μετά το πέρας της 4ετίας επιλογή για επέκταση 2 ετών ή αγορά με προκαθορισμένη τιμή . Δεν έχω πρόχειρη την σύμβαση αλλά θυμάμαι περί τα €23-24χιλ. Στο σύνολο δλδ €47-48χιλ όπως είπα για αυτοκίνητο €37χιλ.

Στην μια περίπτωση έχει το αυτοκίνητο ως αγαθό, στην άλλη σαν υπηρεσία.

Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι η εταιρεία ληζινγκ θα βγάλει το κέρδος της από την δική σου την χασουρα. Άμα είσαι εντάξει με αυτό προχωρα

Όχι δεν συμφέρει το ληζινγκ έναντι της απόκτησης αυτοκινήτου

Δημοσ.
20 minutes ago, tutuyo said:

Στην μια περίπτωση έχει το αυτοκίνητο ως αγαθό, στην άλλη σαν υπηρεσία.

Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι η εταιρεία ληζινγκ θα βγάλει το κέρδος της από την δική σου την χασουρα. Άμα είσαι εντάξει με αυτό προχωρα

Όχι δεν συμφέρει το ληζινγκ έναντι της απόκτησης αυτοκινήτου

Προφανώς δεν γνωρίζεις ακριβώς τι είναι το leasing. Εγώ δεν είπα αν συμφέρει ή όχι.

Επίσης το "απόκτηση" αυτοκινήτου δεν έχει νόημα στην κουβέντα. Απόκτηση πως και με ποιους όρους; Μετρητοίς; Με δάνειο;

Επίσης όπως είπα κι εγώ κι άλλοι το leasing σου δίνει (τουλάχιστον τις περισσότερες φορές) τη δυνατότητα αγοράς σε προσυμφωνημένη τιμή, οπότε και αυτό απόκτηση είναι. Και πέρα από κόστος κεφαλαίου (το δάνειο), πέρα από σέρβις, ασφάλειες, λάστιχα κτλ για κάποιους μετράει και το ότι ένα ακριβό (για τα δικά μου μέτρα) πράγμα, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ για ένα διάστημα και αν πάθει κάτι δεν οφείλω εγώ να το αποπληρώσω.

Case in point. Είχα αυτοκίνητο δικό μου με δάνειο. Στη διάρκεια της αποπληρωμής του και εκτός εγγύησης είχε σοβαρή βλάβη στη μηχανή (πιθανολογώ με υπαιτιότητα συνεργείου, αλλά τρέχα βρες άκρη) και είχα 2 επιλογές, είτε να συνεχίσω να πληρώνω για αυτοκίνητο που δεν έχω, είτε να κάνω ολική αλλαγή μηχανής (με μεταχειρισμένη ή καινούργια). Αυτό το περιστατικό ήταν και αυτό που με οδήγησε να ψαχτώ με leasing. Αν όλα πάνε τέλεια, ξέρω ότι πληρώνω κάτι παραπάνω από το να το έπαιρνα με δάνειο (όχι όσο νομίζεις). Αν κάτι πάει στραβά, ξέρω ότι δεν είναι δικό μου να το επισκευάσω όταν δεν το καλύπτει η ασφάλεια.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω, το πιο βασικό είναι η αλλαγή angle of view: δεν έχεις κάτι δικό σου αλλά χρησιμοποιείς μια υπηρεσία.

Με ό,τι συνεπάγεται, υπέρ και κατά. Το τί συμφέρει και τί όχι, αναλόγως με αυτά που τυχαίνουν κιόλας, το ξέρει καλύτερα αυτός που αποφασίζει.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/4/2024 στις 5:08 ΜΜ, panostza είπε

Διαφωνώ. Έχω leasing ως ιδιώτης . Στα 4 χρόνια δίνω τα μισά από όσο κόστιζε το αυτοκίνητο και περίπου η τιμή εξαγοράς είναι στο 60%. Η τιμή εξαγοράς είναι σαφώς προσυμφωνημένη.

Γενικά όπως το υπολόγιζα , για αυτοκίνητο αρχικής τιμής €37.000 θα δώσω (αν προχωρήσω σε εξαγορά) περίπου 47-48χιλ.

Μέσα βάλε σέρβις, σήματα, ασφάλεια, λάστιχα κτλ.

Κι αυτό δηλαδή το θεωρείς συμφέρον για εσένα "deal"; Δεν είναι. Και οι υπολογισμοί σου είναι λανθασμένοι. Δεν υπάρχει προσυμφωνημένη τιμή εξαγοράς εδώ και κάποια χρόνια. Δεν σου δίνουν καν δικαίωμα εξαγοράς επισήμως. Στη λήξη της μίσθωσης απλά σου λένε "θέλουμε τόσα αν θες να το πάρεις" που το "τόσα" είναι η μέση τρέχουσα τιμή πώλησης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της συγκεκριμένες χρονολογίας και κατάσταση από το car gr (μπορεί και παραπάνω). Δεν είναι δηλαδή στην αναπόσβεστη αξία που ίσχυε κάποτε παλιά.

Service (της κακιάς ώρας που κάνουν κάποιες εταιρίες με "συμβεβλημένους" μάστορες τουλάχιστον) είναι το πολύ 300-350€ το χρόνο (αν τα έκανες εσύ στο εξουσιοδοτημένο). Λάστιχα θα σου αλλάξει δωρεάν 1 φορά στα 40.000 χλμ δηλαδή στα 2 χρόνια περίπου (τη 2η αλλαγή στα 80k χλμ. εφόσον θα έχει βγει από το συμβόλαιο ακόμα κι αν εξαγοράσεις την πληρώνεις εσύ). "Σήματα" δεν υπάρχουν πια στα περισσότερα και όπου υπάρχουν είναι της τάξης των 80-150€ το χρόνο το πολύ. Μια μικτή ασφάλιση με την απαλλαγή που σου έχουν δεν είναι πάνω από 500-600€ το χρόνο.

Επίσης όλοι σας οι επαγγελματίες που λέτε ότι περνάτε ολόκληρο το μίσθωμα ως έξοδο έχετε υπόψη σας ότι είναι "ρισκαδόρικο" αυτό. Πρέπει να μπορείτε να αποδείξετε ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κατά 100% για τις ανάγκες της επιχείρησής σας πράγμα το οποίο -προφανώς- δεν συμβαίνει ή δεν μπορείτε να το αποδείξετε. Οπότε κανονικά πρέπει να γίνει φορολογική αναμόρφωση και μάλιστα με "αόριστο" (πλέον γιατί το συγκεκριμένο 70-30% που ίσχυε παλιά καταργήθηκε από όσο ξέρω) πλην όμως υψηλό ποσοστό...

Επεξ/σία από theopan
  • Like 2
Δημοσ.
3 hours ago, theopan said:

Κι αυτό δηλαδή το θεωρείς συμφέρον για εσένα "deal"; Δεν είναι. Και οι υπολογισμοί σου είναι λανθασμένοι. Δεν υπάρχει προσυμφωνημένη τιμή εξαγοράς εδώ και κάποια χρόνια. Δεν σου δίνουν καν δικαίωμα εξαγοράς επισήμως. Στη λήξη της μίσθωσης απλά σου λένε "θέλουμε τόσα αν θες να το πάρεις" που το "τόσα" είναι η μέση τρέχουσα τιμή πώλησης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της συγκεκριμένες χρονολογίας και κατάσταση από το car gr (μπορεί και παραπάνω). Δεν είναι δηλαδή στην αναπόσβεστη αξία που ίσχυε κάποτε παλιά.

Service (της κακιάς ώρας που κάνουν κάποιες εταιρίες με "συμβεβλημένους" μάστορες τουλάχιστον) είναι το πολύ 300-350€ το χρόνο (αν τα έκανες εσύ στο εξουσιοδοτημένο). Λάστιχα θα σου αλλάξει δωρεάν 1 φορά στα 40.000 χλμ δηλαδή στα 2 χρόνια περίπου (τη 2η αλλαγή στα 80k χλμ. εφόσον θα έχει βγει από το συμβόλαιο ακόμα κι αν εξαγοράσεις την πληρώνεις εσύ). "Σήματα" δεν υπάρχουν πια στα περισσότερα και όπου υπάρχουν είναι της τάξης των 80-150€ το χρόνο το πολύ. Μια μικτή ασφάλιση με την απαλλαγή που σου έχουν δεν είναι πάνω από 500-600€ το χρόνο.

Επίσης όλοι σας οι επαγγελματίες που λέτε ότι περνάτε ολόκληρο το μίσθωμα ως έξοδο έχετε υπόψη σας ότι είναι "ρισκαδόρικο" αυτό. Πρέπει να μπορείτε να αποδείξετε ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κατά 100% για τις ανάγκες της επιχείρησής σας πράγμα το οποίο -προφανώς- δεν συμβαίνει ή δεν μπορείτε να το αποδείξετε. Οπότε κανονικά πρέπει να γίνει φορολογική αναμόρφωση και μάλιστα με "αόριστο" (πλέον γιατί το συγκεκριμένο 70-30% που ίσχυε παλιά καταργήθηκε από όσο ξέρω) πλην όμως υψηλό ποσοστό...

Η σιγουριά θα σε φάει. Τιμή εξαγοράς ακριβής περιλαμβάνεται στη σύμβαση. Όχι ότι θυμηθεί να ζητήσει η εταιρεία. Σέρβις κάνω στην επίσημη αντιπροσωπεία, ότι προβλέπει η μαμά εταιρεία (καλό ή κακό δεν ξέρω).

Η μεικτή ασφάλεια όπως είναι, πήγα να την κάνω εγώ στην ίδια την ασφαλιστική και κόστιζε €870 (δεν ξέρω αν η leasing επειδή έχει πολλά αυτοκίνητα παίρνει άλλες τιμές)

Συμβόλαιο που έγινε Σεπ - 2023 και όχι παλιά. Η σιγουριά θα σε φάει όπως είπα.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panostza είπε

Η σιγουριά θα σε φάει. Τιμή εξαγοράς ακριβής περιλαμβάνεται στη σύμβαση. Όχι ότι θυμηθεί να ζητήσει η εταιρεία. Σέρβις κάνω στην επίσημη αντιπροσωπεία, ότι προβλέπει η μαμά εταιρεία (καλό ή κακό δεν ξέρω).

Η μεικτή ασφάλεια όπως είναι, πήγα να την κάνω εγώ στην ίδια την ασφαλιστική και κόστιζε €870 (δεν ξέρω αν η leasing επειδή έχει πολλά αυτοκίνητα παίρνει άλλες τιμές)

Συμβόλαιο που έγινε Σεπ - 2023 και όχι παλιά. Η σιγουριά θα σε φάει όπως είπα.

Παρέθεσα ακόμα και συγκεκριμένα νούμερα σε πραγματικό παράδειγμα κολλητού μου για leasing του 2019 παραπάνω. Παρέλειψα να πω ότι για επέκταση της μίσθωσης για 1 ακόμα χρόνο του ζήτησαν +150€ στο μίσθωμα! Από Leaseplan αυτά. Αν βρήκες εσύ την εταιρία που συμφέρει συγχαρητήρια. Και κάντε ό,τι θέλετε ο καθένας τέλος πάντων. Αλλά μην λέμε και ότι συμφέρει και ιδιώτη τώρα και παίρνουμε στο λαιμό μας αδαείς.

Επεξ/σία από theopan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...