Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρειάζομαι καινούργιο αυτοκίνητο, και πρέπει να επιλέξω μεταξύ αγοράς με τραπεζική χρηματοδότηση και leasing. Γνωρίζω οτι το leasing συμφέρει σίγουρα οταν υπάρχει εταιρία γιατί τα μισθώματα εκπίπτουν απο τον φόρο ως λειτουργικά κόστη, αλλά σε περίπτωση ιδιωτικής χρήσης που δεν υπάρχει η δυνατότητα φοροαπαλλαγης, δεν μπορώ να υπολογίσω αν οι ενσωματωμένες στα μισθώματα παροχές όπως η ασφάλιση, τα σέρβις, τα τέλη και τα λάστιχα, έχουν κάποιο πραγματικό όφελος δεδομένου οτι πρόκειται για κάτι που δεν σου ανήκει και πρέπει να επιστραφεί. Επίσης δεν εχω καταλάβει τι ισχύει σε περίπτωση που αποφασίσεις να αγοράσεις το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείς με leasing. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη.

Επεξ/σία από fragma
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δε συμφέρει με τίποτα, βαλτα κάτω και θα το δεις 

Θα πληρώσεις έναν σκασμό λεφτά για να μην έχεις τίποτα μετά από 4 5 χρόνια 

  • Like 8
Δημοσ.

Μίλα με κάποιον γνωστό σου επιχειρηματία, κάνε ένα συμφωνητικό να το πάρει στην εταιρεία και να το δώσει σε εσένα. Αν τον συμφέρει θα κερδίσεις κι εσύ κάτι

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, fragma είπε

Χρειάζομαι καινούργιο αυτοκίνητο, και πρέπει να επιλέξω μεταξύ αγοράς με τραπεζική χρηματοδότηση και leasing. Γνωρίζω οτι το leasing συμφέρει σίγουρα οταν υπάρχει εταιρία γιατί τα μισθώματα εκπίπτουν απο τον φόρο ως λειτουργικά κόστη, αλλά σε περίπτωση ιδιωτικής χρήσης που δεν υπάρχει η δυνατότητα φοροαπαλλαγης, δεν μπορώ να υπολογίσω αν οι ενσωματωμένες στα μισθώματα παροχές όπως η ασφάλιση, τα σέρβις, τα τέλη και τα λάστιχα, έχουν κάποιο πραγματικό όφελος δεδομένου οτι πρόκειται για κάτι που δεν σου ανήκει και πρέπει να επιστραφεί. Επίσης δεν εχω καταλάβει τι ισχύει σε περίπτωση που αποφασίσεις να αγοράσεις το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείς με leasing. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη.

Όταν λήγει η μίσθωση κάνει η εταιρεία μία προσφορά για να αγοράσεις το αμάξι. Αυτό συμφέρει όταν το αμάξι είναι εταιρικό και συγκυριακά για τον χ-ψ λόγο θες αυτοκίνητο δικό σου (πχ για δεύτερο ή για το παιδί σου), οπότε και το αγοράζεις. Αλλά σε περίπτωση που πληρώνεις εσύ το μίσθωμα αυτό δεν συμφέρει για κανένα λόγο. Όπως έγραψε και ο @AristidisZ παραπάνω, βάλε κάτω στο χαρτί τα νούμερα και θα δεις πως δεν βγαίνουν με τίποτα. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εγω θα αρχιζα με το ποσα βγαζεις τον μηνα, ολα τα αλλα ερχονται μετα.

Τι σχέση έχει αυτό με το αν συμφέρει σε σύγκριση με την αγορά μέσω τραπεζικού δανείου; 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, fragma είπε

Τι σχέση έχει αυτό με το αν συμφέρει σε σύγκριση με την αγορά μέσω τραπεζικού δανείου; 

Εχω φιλο που ειναι ιδιωτης αλλα βγαζει πανω απο διομιση χιλιαρικα τον μηνα και εχει αυτοκινητο με leasing που καθε 2-3 χρονια το αλλαζει, παιρνει τελευταιο μοντελο και παλι απο την αρχη. Εκεινον δεν τον νοιαζει να εχει δικο του αυτοκινητο και επισης λογο μεγαλου μισθου μπορει να εχει κατι καλο με leasing (S4 πχ τωρα και πριν κατι χρονια - το 2ο που εχει σε αυτη την σειρα).

Τωρα αν δεν βγαζεις πολλα και μπορεις με leasing να παρεις κατι μικρο ε ειναι καπως και κατεμε δεν αξιζει, γιαυτο και ρωτησα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lightsout είπε

Όταν λήγει η μίσθωση κάνει η εταιρεία μία προσφορά για να αγοράσεις το αμάξι. Αυτό συμφέρει όταν το αμάξι είναι εταιρικό και συγκυριακά για τον χ-ψ λόγο θες αυτοκίνητο δικό σου (πχ για δεύτερο ή για το παιδί σου), οπότε και το αγοράζεις. Αλλά σε περίπτωση που πληρώνεις εσύ το μίσθωμα αυτό δεν συμφέρει για κανένα λόγο. Όπως έγραψε και ο @AristidisZ παραπάνω, βάλε κάτω στο χαρτί τα νούμερα και θα δεις πως δεν βγαίνουν με τίποτα. 

Έχω κάνει εναν πρόχειρο υπολογισμό και συμφωνώ οτι μάλλον δεν συμφέρει. Εκτός ίσως απο την περίπτωση που σου αρέσει να αλλάζεις συχνά αυτοκίνητο και να οδηγείς πάντα καινούργιο. Η αγορά σε αυτή την περίπτωση σε δυσκολεύει αρκετά, γιατί δεν είναι σίγουρο οτι θα μπορέσεις να το πουλήσεις και μάλιστα σε καλή τιμή ώστε να γίνει απόσβεση. 

  • Like 2
Δημοσ.
17 minutes ago, Salvation81 said:

Εχω φιλο που ειναι ιδιωτης αλλα βγαζει πανω απο διομιση χιλιαρικα τον μηνα και εχει αυτοκινητο με leasing που καθε 2-3 χρονια το αλλαζει, παιρνει τελευταιο μοντελο και παλι απο την αρχη. Εκεινον δεν τον νοιαζει να εχει δικο του αυτοκινητο και επισης λογο μεγαλου μισθου μπορει να εχει κατι καλο με leasing (S4 πχ τωρα και πριν κατι χρονια - το 2ο που εχει σε αυτη την σειρα).

Τωρα αν δεν βγαζεις πολλα και μπορεις με leasing να παρεις κατι μικρο ε ειναι καπως και κατεμε δεν αξιζει, γιαυτο και ρωτησα.

 

Δεν βρήκα για S4 αλλά για το φθηνότερο RS3 η Avis θέλει 1530€ το μήνα.

Στα 4 χρόνια κατοχής βγαίνει κάτι λίγα παραπάνω από την τιμή αγοράς και έχεις γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας, τα λάστιχα και τα σέρβις. Δεν ξέρω με το φόρο πολυτελείας τι παίζει.

Με 2.5 και 3 χιλιάρικα πάντως δεν θα έλεγα πως βγαίνει S4 τόσο άνετα ώστε να μη σε νοιάζει που σε 4 χρόνια θα έχεις δώσει την αξία του και δεν θα σου μείνει τίποτα.

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν βρήκα για S4 αλλά για το φθηνότερο RS3 η Avis θέλει 1530€ το μήνα.

Στα 4 χρόνια κατοχής βγαίνει κάτι λίγα παραπάνω από την τιμή αγοράς και έχεις γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας, τα λάστιχα και τα σέρβις. Δεν ξέρω με το φόρο πολυτελείας τι παίζει.

Με 2.5 και 3 χιλιάρικα πάντως δεν θα έλεγα πως βγαίνει S4 τόσο άνετα ώστε να μη σε νοιάζει που σε 4 χρόνια θα έχεις δώσει την αξία του και δεν θα σου μείνει τίποτα.

Δεν ξερω λεπτομερειες, δεν ειμαστε και κολλητοι, ξερω απλα τι κανει και ποσα παιρνει πανω κατω, ουτε εταιρεια leasing ουτε κοστος. Παντως εκεινος λεει οτι συμφερει, δεν πληρωνει σερβις, ασφαλεια, σημα και λαστιχα.

Δημοσ.

Το κοιταξα και εγω το καλοκαιρι ενω εψαχνα για αυτοκινητο. 

Συγκεκριμενα κοιταξα για μεταχ leasing που υπηρχαν καποια σε πααρα πολυ καλες τιμες (της ταξης 120 τον μηνα)

Εκανα την αναλυση και παραδειγμα για το ιδιο αυτοκινητο (μεταχ 500λ) θα εχανα 1-2 χιλιαδες σε σχεση με αγορα και πωληση παλι ενος μεταχ. (αν βαλουμε ομως μια μεγαλη απροβλεπτη βλαβη ξαφνικα γινετε συμφερον)

 

Οποτε θελω να καταληξω οτι καθαρα οικονομικα δεν συμφερει, αλλα πολλες φορες μπορει να ειναι η πιο βολικη επιλογη.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εχω φιλο που ειναι ιδιωτης αλλα βγαζει πανω απο διομιση χιλιαρικα τον μηνα και εχει αυτοκινητο με leasing που καθε 2-3 χρονια το αλλαζει, παιρνει τελευταιο μοντελο και παλι απο την αρχη. Εκεινον δεν τον νοιαζει να εχει δικο του αυτοκινητο και επισης λογο μεγαλου μισθου μπορει να εχει κατι καλο με leasing (S4 πχ τωρα και πριν κατι χρονια - το 2ο που εχει σε αυτη την σειρα).

Τωρα αν δεν βγαζεις πολλα και μπορεις με leasing να παρεις κατι μικρο ε ειναι καπως και κατεμε δεν αξιζει, γιαυτο και ρωτησα.

 

18 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω θα αρχιζα με το ποσα βγαζεις τον μηνα, ολα τα αλλα ερχονται μετα.

Μάλλον σε δουλεύει ή εσύ δεν κατάλαβες καλά. Μόνο αν ειναι εταιρικό συμφέρει γιατι μετράει στα έξοδα της εταιρείας. Eνα S4 σε AVIS πχ θα στοιχίζει 1500 το μήνα. Σου φαίνεται λογικό κάποιος που βγάζει μόλις 2.500 να δίνει τα 1.500 στο leasing αμαξιού?

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stathis85 είπε

Μάλλον σε δουλεύει ή εσύ δεν κατάλαβες καλά. Μόνο αν ειναι εταιρικό συμφέρει γιατι μετράει στα έξοδα της εταιρείας. Eνα S4 σε AVIS πχ θα στοιχίζει 1500 το μήνα. Σου φαίνεται λογικό κάποιος που βγάζει μόλις 2.500 να δίνει τα 1.500 στο leasing αμαξιού?

Να με δουλευει ενω τον βλεπω να εχει αλλαξει 2 S4 μεσα σε 3 χρονια λιγο δυσκολο.

Απλα δεν εχουμε μπει σε λεπτομερειες τι και πως (μπορει να το εχει δηλωσει σε μαγαζι φιλου πχ).

Επισης οπως ειπα βγαζει παραπανω απο διομιση χιλιαρικα οποτε ισως και να τον συμφερει ακομα και 1500ε τον μηνα να ειναι (μονο λαστιχα αν βαλεις που αυτος τα αλλαζει καθε χρονο - γυρω στο χιλιαρικο - μικτη ασφαλεια που αν την εβαζε ο ιδιος θα ηθελε παλι γυρω στο χιλιαρικο, σερβις που αν και δεν ξερω κοστος φανταζομαι για Audi S4 θα ειναι αρκετα και σημα και φορο πολυτελειας που για 3λιτρο φανταζομαι θα ειναι πανω απο χιλιαρικο ε μιλαμε για κανα 4 χιλιαρικα τον χρονο που γλυτωνει, δεν τα λες και λιγα).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Να με δουλευει ενω τον βλεπω να εχει αλλαξει 2 S4 μεσα σε 3 χρονια λιγο δυσκολο.

Απλα δεν εχουμε μπει σε λεπτομερειες τι και πως (μπορει να το εχει δηλωσει σε μαγαζι φιλου πχ).

Επισης οπως ειπα βγαζει παραπανω απο διομιση χιλιαρικα οποτε ισως και να τον συμφερει ακομα και 1500ε τον μηνα να ειναι (μονο λαστιχα αν βαλεις που αυτος τα αλλαζει καθε χρονο - γυρω στο χιλιαρικο - μικτη ασφαλεια που αν την εβαζε ο ιδιος θα ηθελε παλι γυρω στο χιλιαρικο, σερβις που αν και δεν ξερω κοστος φανταζομαι για Audi S4 θα ειναι αρκετα και σημα και φορο πολυτελειας που για 3λιτρο φανταζομαι θα ειναι πανω απο χιλιαρικο ε μιλαμε για κανα 4 χιλιαρικα τον χρονο που γλυτωνει, δεν τα λες και λιγα).

Ρε μεγάλε δεν μιλάμε για το πόσο στοιχίζουν τα έξοδα συντήρησης του αυτοκινήτου (3,2 λίτρα ειναι το δικό μ κ έχω κάποια ιδέα) αλλά κατα πόσο είναι λογικό κάποιος που βγάζει μόλις 2.500 να δίνει 1.500 μόνο για το αμάξι. Γιατί σαν ιδιώτης θα τα επιβαρυνθεί ο ίδιος αυτα τα 1500 το μήνα. Δεν του εκπίπτουν απο πουθενά. 

Και εγω βγάζω παραπάνω το μήνα αλλα αν έλεγα σε κάποιον οτι δίνω 1500 σε leasing σαν ιδιώτης (που το έχω ψάξει πρόσφατα γιατι είμαι στην αγορά για καινούριο αυτοκίνητο) θα με έπαιρνε με τις πέτρες κ θα είχε κ δίκιο. Απο την άλλη υπάρχουν πολλά θύματα στην Ελλάδα οπότε μπορεί κ να ισχύει αυτό που λές

 

  • Like 9
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stathis85 είπε

Ρε μεγάλε δεν μιλάμε για το πόσο στοιχίζουν τα έξοδα συντήρησης του αυτοκινήτου (3,2 λίτρα ειναι το δικό μ κ έχω κάποια ιδέα) αλλά κατα πόσο είναι λογικό κάποιος που βγάζει μόλις 2.500 να δίνει 1.500 μόνο για το αμάξι. Γιατί σαν ιδιώτης θα τα επιβαρυνθεί ο ίδιος αυτα τα 1500 το μήνα. Δεν του εκπίπτουν απο πουθενά. 

Και εγω βγάζω παραπάνω το μήνα αλλα αν έλεγα σε κάποιον οτι δίνω 1500 σε leasing σαν ιδιώτης (που το έχω ψάξει πρόσφατα γιατι είμαι στην αγορά για καινούριο αυτοκίνητο) θα με έπαιρνε με τις πέτρες κ θα είχε κ δίκιο. Απο την άλλη υπάρχουν πολλά θύματα στην Ελλάδα οπότε μπορεί κ να ισχύει αυτό που λές

1500ε τον μηνα ειναι 18 χιλιαρικα τον χρονο, βγαλε τα 4 που αναφερα (που μαλλον ειναι παραπανω απο 4 αφου μιλαμε για καινουργια αυτοκινητα) μενουν πρακτικα 14 χιλιαρικα.

Στα 2 χρονια ειναι 28 χιλιαρικα, στα 3 χρονια ειναι 42 χιλιαρικα.

Για 3 χρονια οδηγαει αυτοκινητο που καινουργιο κοστιζει 85 χιλιαρικα (βαλε και 4 χιλιαρικα τον χρονο οποτε παμε στα 97 χιλιαρικα).

Δεν ξερω, για καποιον που θελει νεο αμαξι καθε 2-3 χρονια ισως να συμφερει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...