Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, conkal είπε

και τι σχεση εχει αυτο το αμαξι που λες με το σπορ μεταχειρισμενο βενζινης που λεει ο φιλος ? 

Αέριο λέει όχι βενζίνη. Και από την στιγμή που λέει για αέριο υπέθεσα ότι στόχος του είναι η χαμηλή κατανάλωση

9 ώρες πριν, pablobuennas είπε

Η αλήθεια είναι ότι diesel και προσωπικο αυτοκίνητο δεν ταιριάζουν και πολυ κατα την γνώμη μου! Είμαι της άποψης ότι αν θελεις diesel καλυτερα παρτο leasing! Μια βλάβη σε ουρία, μπεκ ή dpf θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις! 

Εγώ πάντως και όσοι ξέρω με πετρέλαιο δεν έχω δει να έπαθαν κάτι και να έτρεχαν

  • Like 1
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cthulhucarbide είπε

Αέριο λέει όχι βενζίνη. Και από την στιγμή που λέει για αέριο υπέθεσα ότι στόχος του είναι η χαμηλή κατανάλωση

Εγώ πάντως και όσοι ξέρω με πετρέλαιο δεν έχω δει να έπαθαν κάτι και να έτρεχαν

και εγω το diesel θα επαιρνα αλλα ο φιλος για να ζηταει το 180ΗΡ μαλλον ζηταει κατι αλλο απο το αυτοκινητο + αεριο για χαμηλο κοστος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, tutuyo είπε

Η μετατροπη σε γκαζι δεν παυει να ειναι μια μετατροπη.

Εξαλλου το μοτερ δεν μελετηθηκε και κατασκευαστηκε για γκαζι, οποτε οπως καταλαβαινεις παντα υπαρχει το ρισκο σε ζημια οπουδηποτε. Το οτι ειναι αντιπροσωπειας δεν του δινει καποιο εξτρα πονταλακι αξιοπιστιας. Απλα ειναι ενα αμαξι απο ανταλλαγη.

Εισαι σιγουρος οτι το γκαζι το εγκατεστησε η Opel? Εχω αμφιβολιες για αυτο, νομιζα οτι οι αντιπροσωπειες δεν κανουν τετοιες εγκαταστασεις

Σου δινουν καποια εγγυηση?

Υπάρχουν αέρια που μπαίνουν πριν το αμάξι βγει από το εργοστάσιο! Το κάνουν σχεδόν όλες οι εταιρείες πλέον. 

2 ώρες πριν, conkal είπε

και εγω το diesel θα επαιρνα αλλα ο φιλος για να ζηταει το 180ΗΡ μαλλον ζηταει κατι αλλο απο το αυτοκινητο + αεριο για χαμηλο κοστος.

Παιδιά έχετε υπόψιν σας ότι ένα μπεκ να χαλάσει στο diesel είναι 900ευρώ?

2 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Αέριο λέει όχι βενζίνη. Και από την στιγμή που λέει για αέριο υπέθεσα ότι στόχος του είναι η χαμηλή κατανάλωση

Εγώ πάντως και όσοι ξέρω με πετρέλαιο δεν έχω δει να έπαθαν κάτι και να έτρεχαν

Εγώ έπαθα, σε citroen c4 μου έβγαλε μπεκ ουρίας, δεξαμενή ουρίας και καταλύτη! όλα αυτά 2800 ευρώ ζημιά!

Επεξ/σία από pablobuennas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, pablobuennas είπε

Υπάρχουν αέρια που μπαίνουν πριν το αμάξι βγει από το εργοστάσιο! Το κάνουν σχεδόν όλες οι εταιρείες πλέον. 

Παιδιά έχετε υπόψιν σας ότι ένα μπεκ να χαλάσει στο diesel είναι 900ευρώ?

Εγώ έπαθα, σε citroen c4 μου έβγαλε μπεκ ουρίας, δεξαμενή ουρίας και καταλύτη! όλα αυτά 2800 ευρώ ζημιά!

Πέρνα μία απο το ανάλογο forum και ρώτα πως πάει το συγκεκριμένο με αέριο , αν θυμάμαι καλά επειδή ήμουν Opelακιας και γενικά διάβαζα , ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν τα πήγαινε και πολύ καλά με μετατροπή σε αέριο αλλά αυτό μέχρι το 13 που το παρακολουθούσα. 

Για το σύστημα που λές εσύ δεν γνωρίζω που μάλλον είναι νεώτερο.

Άσχετο με την ερώτησή σου αναφέρεσαι στο 5πορτο? Αν ναι να ξέρεις ότι όσο το είχα η γυναίκα μου και όποιος έμπαινε πίσω πάθαινε ναυτία μέσα στο 10 λεπτο. Ισχύει και στην γυναίκα του κολλητού μου που το πούλησα και το έχει ακόμη , και το έχω ακούσει και απο άλλους που είχαν το συγκεκριμένο.

Απλά να το ξέρεις :) 

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πέρνα μία απο το ανάλογο forum και ρώτα πως πάει το συγκεκριμένο με αέριο , αν θυμάμαι καλά επειδή ήμουν Opelακιας και γενικά διάβαζα , ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν τα πήγαινε και πολύ καλά με μετατροπή σε αέριο αλλά αυτό μέχρι το 13 που το παρακολουθούσα. 

Για το σύστημα που λές εσύ δεν γνωρίζω που μάλλον είναι νεώτερο.

Άσχετο με την ερώτησή σου αναφέρεσαι στο 5πορτο? Αν ναι να ξέρεις ότι όσο το είχα η γυναίκα μου και όποιος έμπαινε πίσω πάθαινε ναυτία μέσα στο 10 λεπτο. Ισχύει και στην γυναίκα του κολλητού μου που το πούλησα και το έχει ακόμη , και το έχω ακούσει και απο άλλους που είχαν το συγκεκριμένο.

Απλά να το ξέρεις :) 

Ναι το πεντάθυρο είναι; ωπ τι κουλό είναι αυτό με την ναυτία; μάλλον επειδή έχει πιο μικρά παράθυρα; τι να πω!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pablobuennas είπε

Ναι το πεντάθυρο είναι; ωπ τι κουλό είναι αυτό με την ναυτία; μάλλον επειδή έχει πιο μικρά παράθυρα; τι να πω!

Δεν είναι τα παράθυρα , σαν να μεταφέρονται περισσότερο οι κραδασμοί τους πίσω , νιώθεις ότι κουνάει περισσότερο , δεν ξέρω πως να το εξηγήσω , στην αρχή πίστευα ότι είναι παράξενη η γυναίκα μου , μετά έκαναν εμετούς τα παιδιά , μετά παραπονέθηκαν και άλλοι που είχαν μπεί πίσω, όταν το πούλησα (όχι για αυτό το λόγο) και μου είπε ακριβώς το ίδιο η γυναίκα του κολλητού μου κατάλαβα ότι κάτι παίζει με το αμάξι.

Όταν το έψαξα λίγο είδα ότι αναφέρουν και οι άλλοι το ίδιο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, pablobuennas είπε

 

Παιδιά έχετε υπόψιν σας ότι ένα μπεκ να χαλάσει στο diesel είναι 900ευρώ?

Εγώ έπαθα, σε citroen c4 μου έβγαλε μπεκ ουρίας, δεξαμενή ουρίας και καταλύτη! όλα αυτά 2800 ευρώ ζημιά!

Δεν νομιζω ότι κάνει τοσο ένα μπεκ.

Η βλάβη που είχες με ουρία είναι γνωστή ,κρυσταλλοποιείται η ουρία ,και αλλάζεται απο το εργοστάσιο καθώς υπαρχει ανάκληση.Αν βρω λινκ θα στο βάλω 

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν νομιζω ότι κάνει τοσο ένα μπεκ.

Η βλάβη που είχες με ουρία είναι γνωστή ,κρυσταλλοποιείται η ουρία ,και αλλάζεται απο το εργοστάσιο καθώς υπαρχει ανάκληση.Αν βρω λινκ θα στο βάλω 

Τα μπεκ πετρελαίου είναι πανάκριβα! ΄Αστο!
Δεν υπάρχει ανάκληση από την citroen, εγώ και κάποιοι άλλοι έχουμε πληρώσει κανονικά για την δεξαμενή, σε κάποιες περιπτώσεις και όχι σε όλες, αυτό που κάνει η citroen hellas είναι να στείλει στην Γαλλία το αποτέλεσμα του διαγνωστικού που θα κάνει η αντιπροσωπεία και αν δεν έχει βγάλει άλλο κωδικό εκτός από αυτόν, κάνει αίτημα για να αντικατασταθεί η δεξαμενή ουρίας μόνο με κόστος εργασίας, δηλαδή πληρώνεις μόνο την εργασία που βγαίνει για αυτό 250 ευρώ.
Η ουρία κρυσταλλοποείται όταν έρθει σε επαφή με την υγρασία του αέρα, στο συγκεκριμένο χαλούσε από διαφορά πίεσης συστήματος το floter και το αμάξι δεν έβλεπε την ποσότητα που έχει μείνει στην δεξαμενή και υπέθετε ότι δεν έχει καθόλου.

Επεξ/σία από pablobuennas
Δημοσ.

Xωρίς να θέλω να κάνω παρέμβαση στα θέλω του καθενός, εμένα η άποψή μου είναι ότι δε παίρνεις αμάξι 1.6lt 180hp με γκάζι

Ή που θες να κάνεις οικονομία και διαλέγεις έναν ήπιο ατμοσφαιρικό κινητήρα που έχεις ακούσει / διαβάσει ότι είναι φιλικός με το LPG και το παίρνεις ή παίρνεις ένα αμάξι σπορ με κάποιες προδιαγραφές και τα σκας (στις βενζίνες εννοώ)

Άποψή μου φυσικά το παραπάνω, χωρίς να έχω εμπειρία από αμάξια με γκάζι 

  • Like 7
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pablobuennas είπε

Παιδιά έχετε υπόψιν σας ότι ένα μπεκ να χαλάσει στο diesel είναι 900ευρώ?

Δεν εχω diesel ουτε ειχα ποτε οποτε δεν ξερω να σου πω .

ΒΕΒΑΙΑ

Για τα χλμ που κανω (~15χιλ το χρονο )και με την λογικη οτι το diesel ειναι σε ευρω περιπου στο 60% σε σχεση με την βενζινη  και το αμαξι μου καιει καπου 11-12 ευρω τα 100 χλμ. ΘΑ με συνεφερε ακομη και να εκαιγε ενα μπεκ οπως λες ανα 14-15 μηνες και αν αφαιρεσεις και ενα ποσο απο τα τελη , ισως καθε χρονο. 

Η κοπελα μου σε 4 χρονια δεν εχει κανενα εξοδο περα απο το σερβις και ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ καλυμμενα απο την εγγυηση μεχρι την 8ετια. 

οποτε δεν ξερω ... μαλλον συμφερει...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το υγραέριο είναι μεγάλο + αλλά για όσους κινητήρες είναι φιλικοί με αυτό και ειδικά όσοι δεν χρειάζονται και ψεκασμό βενζίνης ταυτόχρονα.

Αν και έχω το opel vectra του 2005  με 182.000 στο υγραέριο και 312.000 συνολικά (1,6 xe 16βάλβιδο 100 ίπποι) θα σου πω όχι μην το πάρεις.Ελάχιστα opel είναι φιλικά στο υγραέριο και το δικό σου όχι.Ο κινητήρας του απαιτεί τουλάχιστον 25-30% ψεκασμό βενζίνης και πάλι δεν είσαι σίγουρος. 

Γενικά τα opel δεν είναι συμβατά με το υγραέριο.Κάποιοι λίγοι παλιοί κινητήρες μέχρι το Σεπτέβριο του 2005 όπως ο δικός μου ήταν κατάλληλοι. Από εκεί και πέρα δεν έχω ακούσει καλά λόγια σε όσους το τόλμησαν. Ειδικά ο κινητήρας από τα astra ποτέ δεν ήταν κατάλληλος.

11 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Xωρίς να θέλω να κάνω παρέμβαση στα θέλω του καθενός, εμένα η άποψή μου είναι ότι δε παίρνεις αμάξι 1.6lt 180hp με γκάζι

Ή που θες να κάνεις οικονομία και διαλέγεις έναν ήπιο ατμοσφαιρικό κινητήρα που έχεις ακούσει / διαβάσει ότι είναι φιλικός με το LPG και το παίρνεις ή παίρνεις ένα αμάξι σπορ με κάποιες προδιαγραφές και τα σκας (στις βενζίνες εννοώ)

Άποψή μου φυσικά το παραπάνω, χωρίς να έχω εμπειρία από αμάξια με γκάζι 

Πολύ σωστό και θα συμφωνήσω απόλυτα.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Για τα χιλιόμετρα μη πιστεύεις τίποτα . Ίσως από το ΚΤΕΟ  εάν περαστεί πριν αγοραστεί μάθεις . Πλέον είναι υποχρεωτικό. 

Έπειτα μαθαίνεις πιο Κιτ έχει συγκεκριμένα υγραερίου είναι άμεσου ή εμμεσου ψεκασμού .

Επιπλέον μαθαινεις σίγουρα τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας του , δηλαδή μηχανικές ή υδραυλικές.

Προσωπικά εγώ θα κοίταζα το ίδιο σε βενζίνη και θα το πήγαινα ο ίδιος για μετατροπή. 

Έχω ήδη 2 υγραέριο κινητά με αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα. Λόγω δουλειάς κάνω 40,000 χιλιόμετρα/ ετησίως .

Επειδή βρέθηκα σε αντίστοιχη περίπτωση . 

Ξεκίνησα να ψάχνω diesel καθαρά λόγω χιλιομέτρων . Τα περισσότερα ήταν εισαγωγής - leasing 

Για αυτό ξανά προτίμησα βενζίνη και έβαλα εγώ υγραέριο .

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Για τα χιλιόμετρα μη πιστεύεις τίποτα . Ίσως από το ΚΤΕΟ  εάν περαστεί πριν αγοραστεί μάθεις . Πλέον είναι υποχρεωτικό. 

Έπειτα μαθαίνεις πιο Κιτ έχει συγκεκριμένα υγραερίου είναι άμεσου ή εμμεσου ψεκασμού .

Επιπλέον μαθαινεις σίγουρα τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας του , δηλαδή μηχανικές ή υδραυλικές.

Προσωπικά εγώ θα κοίταζα το ίδιο σε βενζίνη και θα το πήγαινα ο ίδιος για μετατροπή. 

Έχω ήδη 2 υγραέριο κινητά με αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα. Λόγω δουλειάς κάνω 40,000 χιλιόμετρα/ ετησίως .

Επειδή βρέθηκα σε αντίστοιχη περίπτωση . 

Ξεκίνησα να ψάχνω diesel καθαρά λόγω χιλιομέτρων . Τα περισσότερα ήταν εισαγωγής - leasing 

Για αυτό ξανά προτίμησα βενζίνη και έβαλα εγώ υγραέριο .

Το κιτ το συγκεκριμενο που πηρα την αντιπροσωπεια της Landi Renzo στην Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι είναι άμεσου ψεκασμού και λειτουργεί συνεργατικά με την βενζίνη, ψεκάζει και βενζίνη δηλαδή μαζι με υγραέριο και σε αυτό το αυτοκίνητο μόνο κάτι τέτοιο μπαίνει για να υπάρχει αξιοπιστία!

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, pablobuennas είπε

Το κιτ το συγκεκριμενο που πηρα την αντιπροσωπεια της Landi Renzo στην Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι είναι άμεσου ψεκασμού και λειτουργεί συνεργατικά με την βενζίνη, ψεκάζει και βενζίνη δηλαδή μαζι με υγραέριο και σε αυτό το αυτοκίνητο μόνο κάτι τέτοιο μπαίνει για να υπάρχει αξιοπιστία!

Το καλύτερο σύστημα υγραέριου είναι της vialle, το οποίο έρχεται ακριβώς για το κάθε αμάξι, ρώτα για αυτό, αλλιώς εάν θες οικονομία και εχεις πρατήριο φυσικού αερίου να σε εξυπηρετεί, δες γιά αυτοκίνητο μαμά φ. α. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, pablobuennas είπε

Το κιτ το συγκεκριμενο που πηρα την αντιπροσωπεια της Landi Renzo στην Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι είναι άμεσου ψεκασμού και λειτουργεί συνεργατικά με την βενζίνη, ψεκάζει και βενζίνη δηλαδή μαζι με υγραέριο και σε αυτό το αυτοκίνητο μόνο κάτι τέτοιο μπαίνει για να υπάρχει αξιοπιστία!

Ωραία , εφόσον μπορείς να το ελέγξεις και είναι καθαρό και όντως ότι γράφει προχώρησε. 

Μάθε με το κινητήρα του τι βαλβίδες έχει . Εάν έχει μηχανικές κάθε 30,000-40000 να κάνεις έλεγχο 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...