Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Many aspects of the Model 3 are exemplary; its vehicle assistance is the best we saw in testing and it also aced the safety back up element. However, it achieves a ‘moderate’ rating for poor driver engagement, with a design philosophy that is very much about the vehicle doing the driving. That would be appropriate for an automated vehicle – but this is vehicle assistance. The big ‘self-driving’ sell in its marketing material, combined with the high performing assistance, encourages the driver to relinquish too much control

Αναφορά σε κείμενο

Driver Engagement How accurate is the carmaker’s marketing material? How effectively does the car monitor the driver to ensure they are engaged with the driving process? How easy is it for the driver to interact with the assisted system? How clearly does the car communicate assisted status?

Από την αρχική πηγή το από πάνω. Βλέπουμε ότι το tesla "πατώνει" στο driver engagement και τα σχόλια των κριτών. 

|
Σε κάποια σημεία είναι σωστό, όπως του ότι το 3αρι έχει ουσιαστικά μόνο μια οθόνη για την παροχή πληροφοριών στον οδηγό, δεν έχει ούτε καν HUD παρά μόνον από τρίτους. 

Αλλά προσωπικά βρίσκω πολύ περίεργο το σχόλιο για το αυτόματο όχημα, και καμία αναφορά ότι η ΕΕ κυριολεκτικά αποκλείει την πλήρη αυτοματοποιήση για τα tesla αλά ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι εάν ήταν τελείως αμερόληπτοι θα έκαναν τεστ στα οχήματα είτε στο πλήρες firmware (που είναι το καλύτερο της βιομηχανίας με διαφορά κυριολεκτικά ετών), είτε να το σημειώσουν και να αυξήσουν την βαθμολογία. 

Γενικά σέβομαι το EuroNCAP λόγω των τεστ που κάνουν, αλλά εδώ μάλλον δεν με πείθουν και τόσο.
Ιδίως όταν βγάζουν το μέτριο έως απλά καλό γερμανικό firmware πάνω από του tesla, που πραγματικά δίδασκε και διδάσκει τι σημαίνει αυτοματοποίηση και ενσωμάτωση λογισμικού σε Ι.Χ

 

  • Like 6
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τα tesla έχουν ξεκινήσει ώς lvl 2 autonomous drive (κίνηση σε δρόμους χωρίς φανάρια κτλ) και πρόσφατα έχουν πάει σε lvl 3 (διασταυρώσεις/φανάρια κτλ).
Κανένα από αυτά δεν είναι lvl4, το οποίο είναι πραγματικά αυτόνομο σύστημα, οπότε θεωρητικά θα μπορούσαν να το πουλάνε και χωρίς τιμόνι.
Είναι driver assist σύστημα (εξαιρετικό ), αλλά προσπαθούν να το μαρκετάρουν ώς πληρες αυτόνομο σύστημα, πράγμα που μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
Υποθέτω στα manual αναφέρουν ότι την ευθύνη την έχει πάντα ο οδηγός, αλλά για τους περισσότερους "ποζεράδες" που πήραν tesla απλά γιατί είναι "γαματο" αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Αντίθετα, ο πλήρως συνηδειτοποιημένος οδηγός, έχει στη "φατέτρα" του, και ένα επιπλέον σύστημα που θα επέμβει για να σώσει την κατάσταση την κακιά στιγμή.

  • Like 5
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fotis Deutschland είπε

Το ότι έχουν προβλήματα και άλλες εταιρίες αυτό δεν πάει να πει ότι η Tesla δεν αντιμετωπίζει και εκείνη προβλήματα.Απλό είναι δεν θέλει και πολύ να το καταλάβει κάποιος.Επίσης αυτές οι έρευνες που έβαλα εγώ έγιναν στην πατρίδα της Tesla την Αμερική.

Μήπως αγνοείς λοιπόν πως και πάλι φέτος στο consumer satisfaction survey ήταν πρώτη η Tesla ,πως το εξηγείς αυτό ;

Πάντα θα υπάρχουν προβλήματα , το θέμα είναι η κάθε εταιρεία να είναι κοντά στον καταναλωτή και να έχει διάθεση να τα επιλύσει.

https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-topped-1st-place-in-consumer-reports-owner-satisfaction-survey

  • Like 2
Δημοσ.

Κλασικά τα γερμανικά μοντέλα θα αποσπασουν την καλύτερη βαθμολογία και ας μην είναι τα καλύτερα,  οι "κριτές" πάντα θα βρίσκουν τρόπο ή μια φθηνή δικαιολογία για την απόφαση τους.. 

  • Like 3
Δημοσ.

οι μονοι που μπορουνε να μιλανε ειναι αυτοι που τα αγοραζουνε ...

αμα περιμεναμε απο τον καθε τυχαιο που πισω απο ενα πληκτρολογιο γραφει οτι αρλουμπες διαβαζει στα διαφορα σαιτ ακομα θα αγοραζαμε γιαπωνεζικους κουβαδες και ιταλικες κονσερβες ...

 

Δημοσ.

ειχα τη τυχη απο 2013 να οδηγησω το πρωτο μοντελο της Τεσλα και οταν κατεβαινω Αυστραλια και περναω απο τις εκθεσεις που εχει σε μεγαλα Mall δηλωνω και εχω οδηγησει ολα τα μοντελα της.....

Μου αρεσε παρα πολυ και το τελευταιο το 3 αλλα και το 4κινητο αλλα δεν ειναι για τη δικια μου τσεπη ....

Οδηγησα σε κλειστο κομματι δρομου οπου μπορουσε ς να δοκιμασεις και διαφορα απο αυτα τα καλουδια που εχει αλλα που δοκιμαζε.... ωραιο ειναι να ταξιδευεις και να μην ακους τιποτα παρα

μονο τον αερα ...

μακαρι να μην ειχα δωσει 40χιλ πριν 15 χρονια για γερμανικο γιατι θα μπορουσα να παρω καποιο απο τα μικρα μοντελα της που πιστευω θα βγαλει......αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα και τσα βγαζουμε και αχρηστα

  • Thanks 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dmans1 είπε

...
Αντίθετα, ο πλήρως συνηδειτοποιημένος οδηγός, έχει στη "φατέτρα" του, και ένα επιπλέον σύστημα που θα επέμβει για να σώσει την κατάσταση την κακιά στιγμή.

Χαζομάρες...Καλύτερο απο την γυναίκα μου αποκλείεται να είναι - γιατί να το πληρώσω ? Οταν οδηγώ, η γυναίκα μου είναι το καλύτερο ραντάρ κυκλοφοριας, έλεγχος προτεραιότητας, ορίου ταχύτητας, αποστάσεως και υπηρεσία αφύπνισης...

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Eloy είπε

Χαζομάρες...Καλύτερο απο την γυναίκα μου αποκλείεται να είναι - γιατί να το πληρώσω ? Οταν οδηγώ, η γυναίκα μου είναι το καλύτερο ραντάρ κυκλοφοριας, έλεγχος προτεραιότητας, ορίου ταχύτητας, αποστάσεως και υπηρεσία αφύπνισης...

αν την εχεις παντα μαζι ...τελεια 😁

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, skiabox είπε

Εδώ παίρνετε μια ιδέα για το πόσος κώδικας χρειάζεται για driving AI :

spacer.png

Καλό.

Αλλά στα βιολογικά "συστήματα" η σχετική πολυπλοκότητα της κωδικοποίησης της πληροφορίας δεν μετριέται με τέτοιες μεθόδους.

32 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

οι μονοι που μπορουνε να μιλανε ειναι αυτοι που τα αγοραζουνε ...

αμα περιμεναμε απο τον καθε τυχαιο που πισω απο ενα πληκτρολογιο γραφει οτι αρλουμπες διαβαζει στα διαφορα σαιτ ακομα θα αγοραζαμε γιαπωνεζικους κουβαδες και ιταλικες κονσερβες ...

Έτσι, όσοι το έχουν ξέρουν να το προφέρουν...

 

Δημοσ.

car spaceship GIF

Η εξέγερση των μηχανών...

Όλα χαλάνε πόσω μάλλον τα πολύπλοκα μηχανήματα. Καθίστε και σχολιάστε ποιο επικρατεί στα σημεία.

Μπορείτε να έχετε εμπιστοσύνη σε ένα -και καλά- αυτόνομο μηχάνημα όσο βρίσκεται εν κινήσει;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Antilogos1975 είπε

οι μονοι που μπορουνε να μιλανε ειναι αυτοι που τα αγοραζουνε ...

αμα περιμεναμε απο τον καθε τυχαιο που πισω απο ενα πληκτρολογιο γραφει οτι αρλουμπες διαβαζει στα διαφορα σαιτ ακομα θα αγοραζαμε γιαπωνεζικους κουβαδες και ιταλικες κονσερβες ...

... και γαλλικούς καναπέδες, συμπληρώνω. 

Και να συμφωνήσω εδώ με τον φίλο λέγοντας ότι.... όλοι εσείς που εκφέρετε άποψη, στην προκειμένη περίπτωση, για τα tesla, έχετε δει ποτέ κανένα από κοντά (δε ρωτάω αν οδηγήσατε ή κατέχετε ένα). 

Πώς είστε τόσο πεπεισμένοι για το αν αξίζει ή δεν αξίζει;

Προσωπικά δεν έχω δει ούτε από κοντά οπότε ότι και να γράψω θα συνιστά παπαγαλία. 

Άσε που δεν έχουμε και feedback από τα οχήματά της μιας και δεν κυκλοφορούν στο μέρη μας. 

Κάπου ώπα με την ξερωλίαση εδώ μέσα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Στην πιο Hot ευρωπαικη αγορα , ο "Μασκας" ερχεται δευτερος...

"Οι Νορβηγοί σπάνε κάθε ρεκόρ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη συγκεκριμένη σκανδιναβική χώρα ανήλθε στο εκπληκτικό 61,5%. Πρόκειται για το υψηλότερο νούμερο που έχει καταγραφεί ποτέ, με 6 στους 10 καταναλωτές να επιλέγουν αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα.

Best seller μοντέλο για τον μήνα Σεπτέμβριο ήταν το ολοκαίνουριο Volkswagen ID.3 με 1.989 πωλήσεις. Ακολούθησε το Tesla Model 3 με 1.116 ταξινομήσεις, ενώ τρίτο ήταν το Polestar 2 με 937 μονάδες. Εξαιρετικά καλά τα πήγαν τα Audi e-tron (542), Nissan Leaf (473), BMW i3 (322) και Mercedes-EQC (286). "

https://www.zougla.gr/automoto/news/article/i-norvigi-spane-ka8e-rekor-sta-ilektrika-aftokinita

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...