Crash24 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό NCAP, η τεχνολογία είναι υποδειγματική, όμως η Tesla υπερβάλλει αναφορικά με τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης. Πρόσφατα, ο Euro NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου δοκιμών αναφορικά με την υποβοηθούμενη οδήγηση για επερχόμενα μοντέλα. Παρότι το Tesla Model 3 διέπρεψε ως προς την τεχνολογία που χρησιμοποιεί, η τελική βαθμολογία ήταν μέτρια. Αυτό διότι, ένα βασικό κριτήριο στις δοκιμές αποτελεί η αφοσίωση του οδηγού στην οδήγηση, και καθώς μιλάμε για υποβοηθούμενη κι όχι πλήρως αυτόνομη οδήγηση, οι εξεταστές απεφάνθησαν πως η Tesla προτρέπει τον οδηγό να αφήσει υπερβολικά πολλά έξω από τον έλεγχό του. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα δείχνουν πως πρόκειται για ένα εκ των ποιοτικότερων αυτοκινήτων στα επιμέρους τεχνολογικά σημεία, καθώς απέσπασε άριστη ή πολύ καλή βαθμολογία σε ουκ ολίγες δοκιμές. Ήταν το κορυφαίο όλων στο κομμάτι τού "Safety Backup" (εφεδρείες), που σημαίνει πως μπορεί να διαχειριστεί τυχόν συστημικά προβλήματα, να αποφύγει συγκρούσεις και να επέμβει σε περιπτώσεις όπου ο οδηγός δεν ανταποκρίθηκε, όλα σε άψογο βαθμό. Βάσει του NCAP, όμως, τα προβλήματα εντοπίζονται στο κομμάτι του "Driver Engagement" ("αλληλεπίδραση/αφοσίωση οδηγού"). Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι που δοκίμασαν το αυτοκίνητο σημείωσαν πως το μάρκετινγκ της εταιρείας δεν συνάδει με το εγχείριδιο του κατασκευαστή κι αυτό μπορεί να κάνει κάποιους οδηγούς να πιστεύουν πως το Tesla Model 3 παρέχει περισσότερα από απλή υποβοήθηση. Οι άνθρωποι της ανεξάρτητης Thatcham Research, που διεξήγαγαν τις δοκιμές, δήλωσαν πως: Αναφορά σε κείμενο "Πολλά σημεία τού Model 3 είναι υποδειγματικά· τα συστήματα υποβοήθησης είναι τα κορυφαία που συναντήσαμε, ενώ αρίστευσε στον τομέα του Safety Backup. Παρόλα αυτά, βαθμολογείται ως 'μέτριο' λόγω ελλιπούς αλληλεπίδρασης με τον οδηγό, με μια φιλοσοφία που ουσιαστικά τον προτρέπει να αφήσει το όχημα να οδηγεί. Αυτό θα ήταν αποδεκτό για ένα αυτοματοποιημένο όχημα - όμως εδώ [βαθμολογείται για] υποβοηθούμενη οδήγηση." Τα Mercedes GLE, BMW 3 Series και Audi Q8 κατέκτησαν την κορυφή των βαθμολογιών. Παρότι δεν υπερείχαν τεχνολογικά τού Model 3, προσέφεραν «καλή ισορροπία μεταξύ υψηλού επιπέδου υποβοήθησης παράλληλα κρατώντας τον οδηγό αφοσιωμένο στην οδήγηση και με την οδήγηση υπό τον έλεγχό του». Το Model 3 κατατάχθηκε έκτο στα δέκα, σε υψηλότερη θέση από το Nissan Juke αλλά χαμηλότερη τού Volkswagen Passat. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
pao13 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 αφού είναι τόσο χάλια όποιος δεν το θέλει να το δώσει σε μένα 3
stivaks72 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, το tesla υπόσχεται στον υποψήφιο αγοραστή σχεδόν αυτόνομη οδήγηση και όταν το αγοράσει, αν δεν είναι τυχερός να το πάρει μυρωδιά, θα έχει στουκάρει στον μπροστινό του; Κατάλαβα σωστά; Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2020 από stivaks72
Eloy Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, stivaks72 είπε Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, το tesla υπόσχεται στον υποψήφιο αγοραστή σχεδόν αυτόνομη οδήγηση και όταν το αγοράσει, αν δεν είναι τυχερός να το πάρει μυρωδιά, θα έχει στουκάρει στον μπροστινό του. Κατάλαβα σωστά; Nαι αλλά με τα ηλεκτρονικά και τα δικτυακά του θα του κλείσει αμέσως ραντεβού στον ορθοπεδικό ή κρεβάτι στο ΚΑΤ - μη σου πω και κρεβάτι στην εντατική...
Que sera sera Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 13 minutes ago, Eloy said: Nαι αλλά με τα ηλεκτρονικά και τα δικτυακά του θα του κλείσει αμέσως ραντεβού στον ορθοπεδικό ή κρεβάτι στο ΚΑΤ - μη σου πω και κρεβάτι στην εντατική... Εχει τον Μπουκουρα στη rapid call list του
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Γενικά από όσο διαβάζω η Tesla βγάζει junky vehicles. 2 6
hyperspaced Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Πάρε και μείον 2 αστέρια γιατί δεν βγαίνει σε βασικό χρώμα μουσταρδί . Να δω τί άλλο θα σκεφτούν οι ευρωπαϊκές "ανεξάρτητες" αρχές για την κατραπακιά που έχουν φάει από την αμερικανική Tesla..... 21 5 2
gala1973 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 βασικα λεει οτι ειναι πολυ πιο αυτονομο απο οτι θα επρεπε για υποβοηθουμενη οδηγηση. Τωρα για καποιους αυτο μπορει να ειναι και καλο αλλα για τον σκοπο του τεστ δεν ηταν. Φυσικα και το αυτοκινητο δεν θα στουκαρει απο μονο του ισα-ισα που θα κανει οτι μπορει να αποφυγει την συγκρουση χωρις την συναίνεση του οδηγου και αυτο ειναι που δεν αρεσε μαλλον... 2
k_dinos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 30 λεπτά πριν, stivaks72 είπε Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, το tesla υπόσχεται στον υποψήφιο αγοραστή σχεδόν αυτόνομη οδήγηση και όταν το αγοράσει, αν δεν είναι τυχερός να το πάρει μυρωδιά, θα έχει στουκάρει στον μπροστινό του; Κατάλαβα σωστά; Δεν είναι θέμα τύχης, είναι θέμα αντίληψης.. Τώρα κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο, αφήνουν το τιμόνι για να φτιάξουν σάντουιτς και μετά τους φταίει η κάθε Tesla 1
music_lover Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Έλεος, οι γερμανοτραφείς υπάλληλοι του ncap μας έβγαλαν μέτριο το Tesla λόγω του marketing λέει της εταιρείας! Δείγμα του πόσο έχει ξεπέσει ο εν λόγω οργανισμός από το πολύ sponsoring. 11 1
kostas106gti Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 16 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε Γενικά από όσο διαβάζω η Tesla βγάζει junky vehicles. Σοβαρά τώρα ,ήρεμα ρωτάω ... 1
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, kostas106gti είπε Σοβαρά τώρα ,ήρεμα ρωτάω ... Δυστυχώς ναι.Η Tesla έχει πολλά προβλήματα. https://www.gocar.gr/news/feed/31752,Teleytaia_h_Tesla_se_ereyna_poiothtas_st.html https://www.autoblog.gr/2020/03/27/problhmata-poiothtas-sto-tesla-model-y/ https://www.autoblog.gr/2020/04/17/auksanontai-ta-problhmata-poiothtas-tou-tesla-model-y/ 1
kostas106gti Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε Δυστυχώς ναι.Η Tesla έχει πολλά προβλήματα. https://www.gocar.gr/news/feed/31752,Teleytaia_h_Tesla_se_ereyna_poiothtas_st.html https://www.autoblog.gr/2020/03/27/problhmata-poiothtas-sto-tesla-model-y/ https://www.autoblog.gr/2020/04/17/auksanontai-ta-problhmata-poiothtas-tou-tesla-model-y/ Θέλεις να μιλήσουμε για quality control issues και για τα υπόλοιπα οχήματα μήπως, εκτός Tesla,για τριγμούς ,αναλώσιμους γρύλους παραθύρων ,πολλαπλασιαστές ,εγκεφάλους κιβωτίων dsg και άπειρα ακόμα . Ας είμαστε ειλικρινείς ,έχουν φάει όπως είπε και ο φίλος παραπάνω χοντρή κατραπακιά από την Αμερικανική Tesla οι Ευρωπαίοι ,τους έπιασε στον ύπνο με την ηλεκτροκίνηση και τώρα τρέχουν να προλάβουν. 5 4
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, kostas106gti είπε Θέλεις να μιλήσουμε για quality control issues και για τα υπόλοιπα οχήματα μήπως, εκτός Tesla,για τριγμούς ,αναλώσιμους γρύλους παραθύρων ,πολλαπλασιαστές ,εγκεφάλους κιβωτίων dsg και άπειρα ακόμα . Ας είμαστε ειλικρινείς ,έχουν φάει όπως είπε και ο φίλος παραπάνω χοντρή κατραπακιά από την Αμερικανική Tesla οι Ευρωπαίοι ,τους έπιασε στον ύπνο με την ηλεκτροκίνηση και τώρα τρέχουν να προλάβουν. Το ότι έχουν προβλήματα και άλλες εταιρίες αυτό δεν πάει να πει ότι η Tesla δεν αντιμετωπίζει και εκείνη προβλήματα.Απλό είναι δεν θέλει και πολύ να το καταλάβει κάποιος.Επίσης αυτές οι έρευνες που έβαλα εγώ έγιναν στην πατρίδα της Tesla την Αμερική. 1
TechnoState Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 .... διαπιστώνω μια καλή προσπάθεια της ευρωπαϊκής (γερμανικής) αυτοκινητοβιομηχανίας ή οποία πανικόβλητη, τρέχει να ανακόψει την ξέφρενη πορεία που θα γράψουν στο εγγύς μέλλον καινοτόμες εταιρείες (οχήματα/ αυτοκινητοβιομηχανία) όπως η Tesla. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα