giorgosmp Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Καλησπέρα παιδιά, Θέλω να ξεκινήσω να κάνω διάφορες εκδηλώσεις και σεμινάρια live stream! Είμαι τελείως αρχάριος! Μου έγινε μια πρόταση από την οποία θα βγάζω ένα χαρτζιλίκι σαν φοιτητής, απλά μου ανέθεσαν να βρω τον εξοπλισμό φυσικά με έξοδα του μαγαζιού! Έχω ψάξει αρκετά (πιστεύω) απλά φοβάμαι λίγο τυχών παγίδες που δεν έχω προβλέψει! Αρχικά να αναφέρω ότι δεν υπάρχει τίποτα από εξοπλισμό αλλά θα χρειαστούμε σίγουρα μια κάμερα, ένα μικρόφωνο και λάπτοπ για ευκολία! Το budget που μου είπαν περίπου στα 1500! Η κάμερα θα πρέπει να κινείτε γιατί θα υπάρχουν 2-3 ομιλητές (οπότε θα χρειαστούμε και ένα τρίποδο το οποίο να έχει την δυνατότητα να περιστρέφεται) Από ότι έψαξα θα χρειαστώ μια capture card στην οποία συνδέεται η εικόνα της κάμερας μέσω HDMI! Υπάρχουν διάφορες capture card άλλες με μια είσοδο HDMI σε usb, άλλες με είσοδο HDMI και έξοδο HDMI, θύρα ακουστικών, μικροφώνου και θύρα type C για τροφοδοσία φαντάζομαι (η είναι για σύνδεση με υπολογιστή και απλά ή έξοδος HDMI είναι για σύνδεση σε οθόνη για να βλέπεις το περιεχόμενο)! Φαντάζομαι πως το δεύτερο είναι και όχι για απλά τροφοδοσία! Από λάπτοπ τώρα σίγουρα φαντάζομαι θα χρειαστούμε κάτι δυνατό για να κάνει και την αποκωδικοποίηση του βίντεο και το stream! Τι θα χρειαστώ και τι πρέπει να προσέξω; Από μικρόφωνο δεν έχω ιδέα σίγουρα θα χρειαστούμε ένα αξιοπρεπές! Το οποίο συνδέεται πάνω στην capture card ή στο λάπτοπ; Και εδώ πάλι τι να προσέξω; Πολλοί θα μου πείτε σε τι ποιότητα θες να stream-αρεις, ότι θα χρειαστείς πολύ καλό ίντερνετ! Ίντερνετ υπάρχει στις αίθουσες το οποίο θα είναι μόνο για το stream αλλά θα προτείνω και κάποιο usb stick από κάποιο πάροχο με αρκετά GB! Οι αίθουσες δεν ξέρω τι ίντερνετ έχουν, αν έχουν τουλάχιστον 5 up! Γι'αυτό θα προτείνω και το usb stick! Η ποιότητα που θα παίξουμε στην καλύτερη περίπτωση να είναι 720p και το stream θα γίνεται στο YouTube! Οι περισσότεροι είδα παίζουν με OBS στο stream! Εδώ τι θα πρέπει να προσέξω στ