TzortzisJosh Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Χαίρετε, Πρόσφατα, αποφασίσαμε να αλλάξουμε σε Forthnet καθώς θέλαμε τα αθλητικά κανάλια και μας έκαναν μια καλή τιμή. Ήμασταν στη Vodafone. Στις 14 του μήνα, στέλνουμε τα χαρτιά για την υπογραφή της σύμβασης. Μας ενημερώνουν ότι μέχρι τη 1 του μήνα, δηλαδή χθές Πέμπτη, θα έχει ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία (εγκατάσταση κεραίας κλπ). Ωστόσο, μέχρι χθες δεν είχαμε καμία απολύτως ενημέρωση ούτε ένα τηλεφώνημα από τεχνικό για να κλείσουμε ραντεβού. Στο μεταξύ, η Vodafone μας δίνει αντιπροσφορά την οποία και δεχόμαστε. Τηλεφωνώ στην Forthnet και ζητώ να ακυρωθεί η σύμβαση καθώς δεν τηρήθηκε το προκαθορισμένο διάστημα για την ενεργοποίηση του πακέτου. Μου λένε πως δεν γίνεται γιατί η περίοδος της υπαναχώρησης (14 ημέρες) έχει περάσει. Τους αναφέρω ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο, δεν είχα καμία απολύτως ειδοποίηση σχετικά με την εξέλιξη των πραγμάτων. Τηλεφωνώ ξανά στην Vodafone όπου με ενημερώνουν πως σήμερα (δηλαδή χθες Πέμπτη 1 του μήνα) η Forthnet μετέφερε την γραμμή σε αυτούς, κάτι που δεν μου ανέφερε ο υπάλληλος της Forthnet). Long story short, ο ένας υπάλληλος της Forthnet μου είπε ότι δεν γίνεται να ακυρωθεί η σύμβαση, ο άλλος ότι θα πρέπει να πληρώσω τέλος ακύρωσης, ο άλλος ότι χθες είχαμε τάχα μου τηλέφωνο από τεχνικό αλλά δεν απαντήσαμε κ.ο.κ. Σήμερα, έπειτα από email μου στην Forthnet το οποίο ανέφερε πως επιθυμώ να ακυρώσω την σύμβασή μας καθώς δεν τηρήθηκε το χρονικό περιθώριο ενεργοποίησης, λαμβάνω μήνυμα στο κινητό που γράφει ότι έχω ξοδέψει 10 ευρώ από το τηλέφωνο καθώς έκανα κλήσεις προς σταθερά (πιθανότατα αυτό το διάστημα που μετέφεραν την γραμμή και δε με ενημέρωσαν). Τι θα προτείνατε να κάνω; Από την Vodafone με ενημέρωσαν πως θα ζητήσουν την γραμμή πίσω ώστε να τεθεί σε ισχύ η προσφορά τους. Ανάλογη εμπειρία κάποιος; Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2020 από TzortzisJosh
Silverage Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μάλλον θα πληρώσεις τέλος ακύρωσης γιατί η γραμμή μεταφέρθηκε στη Forthnet. Δεν έπρεπε να δεχτείς την προσφορά μετά απο τόσες μέρες. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2020 από Silverage
christakos07 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Τίποτα να μην κάνεις. Το παιχνίδι των αντιπροσφορών τελείωσε. Συνεχίζεις στη Forthnet και ζητάς πίστωση του ποσού των 10 ευρώ, εφόσον ήταν κλήσεις εντός παγίου. Αλλιώς πληρώνεις το πρόστιμο και επιστρέφεις στη vodafone. 3
NikosKallithea Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Σταματήστε τα πέρα δώθε, ερευνήστε πρώτα παρτε μια απόφαση, και τέλος Μονο ζημιά σας κανει ολο αυτο το πανηγυράκι, και οικονομικη και ψυχική, μην μπαίνετε στο τρυπάκι 2
tz_aristotelis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Αν βαλει καποιος στην τηλεφωνικη του γραμμη (το χαλκινο ζευγος) 220v τι θα γινει? Θα κανει ζημια στον παροχο? Ηρεμα ρωταω....
NikosKallithea Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, tz_aristotelis είπε Αν βαλει καποιος στην τηλεφωνικη του γραμμη (το χαλκινο ζευγος) 220v τι θα γινει? Θα κανει ζημια στον παροχο? Ηρεμα ρωταω.... Τιποτα δεν θα γίνει, τα συστήματα προστατεύονται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα