malakudi Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Αν έχεις αστάθεια και με μόνο ένα DIMM στα 2400 και ξέρεις ότι τα DIMM δεν έχουν πρόβλημα, τότε ή έχεις προβληματική μητρική ή προβληματικό επεξεργαστή. Στείλε ένα email στην Gigabyte και ρώτα τους τι σημαίνει το 25, από τη στιγμή που δεν υπάρχει στο manual μόνο αυτοί μπορούν να απαντήσουν.
ssvMakis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 είχα το ίδιο πρόβλημα με το debug 25, κάνε uninstall το App Center της Gigabyte και κάνε reboot, θα πρέπει δεις A0 σταθερό! Από ότι κατάλαβα και διάβασα προσπαθεί να σετάρει τα RGB LED και κάνει conflict με το αντίστοιχο πρόγραμμα που έχουν οι RGB μνήμες στην δική μου περίπτωση είναι Corsair DDR4 2 x 16 RGB. Επίσης για να ενεργοποιήσω το XMP έπρεπε να βάλω τα dims στην θέση 2 και 4 και τα volt στα 1.35V, στο 1 και 2 θέση δεν πάιζει! Επίσης δεν παίζει το 5.1 απο οποιοδήποτε browser, games ή media player Tα effect της Realtek δεν παίζουν. και το χειρότερο είναι ότι το PC μετά από 2,3 μέρες κολλάει και θέλει reboot... Μιλάω εδώ και 2 μήνες με την GIGABYTE και τελικά μου προτείνουν να επιστρέψω το Motherboard...... Αν κάποιος έχει αντίστοιχα θέματα please share.... Αν έχω κάτι νεότερo θα γράψω! 2
vps Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Στις 2/10/2020 στις 4:36 ΜΜ, FasTaker είπε Ναι το debug code 25 σημαινει θεμα με την ραμ. Δοκιμασε με 1 dimm stock frequencies. Από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ??? Έχω γράψει και ένα άρθρο με τον τίτλο ενδείξεις μητρικής ...Γενικά απόψεις αναφέρονται σχετικά με το CODE 25 πχ κάποιος γράφει ότι του το έβγαζε με εγκατάσταση των GIGABYTE APP ...εμένα μου το βγάζει μόνο όταν κάνω reset ...και πάιζω με ένδειξη 04 Γενικά θέλει ψαξιμο
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Στις 2/10/2020 στις 3:53 ΠΜ, Markkera είπε Καλησπέρα σας. Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Αγόρασα πριν ακριβώς δυο μέρες όλα τα εξαρτήματα του υπολογιστή έκτος της κάρτας γραφικών για τον λόγο ότι περιμένω την νέα γενιά. Το σύστημα αποτελείται από : Intel i9-10900k Gigabyte z490 aorus ultra (εδώ είναι το πρόβλημα) Corsair HX1200 Hyperx predator rgb 2x8 4000 gigabyte gtx1070g1 samsung m.2 256gb windows 10 64bt (Αυθεντικά) Ενώ έκανα κανονικά την εγκατάσταση των windows όπως αποδείχτηκε έπρεπε να το κάνω πάνω από 2 φορές. Μου εμφάνισε μετά το xmb των μνημών ραμ boot failure detected καθως και debug code 25 το οποίο δεν υπάρχει πουθενά τι είναι ακριβώς. επισης μου εμφάνισε blue screen Ακόμα ενώ έκανα την εγκατάσταση των προγραμμάτων μετά κρασαρε και με πήγε ξανά από την αρχή. έκανα σταδιακή αναβάθμιση των bios αλλά τίποτα. απο την F3 έκδοση των bios πήγα στην f5 και μετά στην F6 τίποτα απολύτως το debug code εκεί μένει. πειτε μου την γνώμη σας αν γνωρίζεται. Θα το επιστρέψω το προϊόν πίσω στο κατάστημα και βλέπουμε τι θα γίνει. Επισης θα ήθελα σε οποίον το δει και έχει την ίδια ακριβώς μητρική αν μπορεί να κάνει μια εξαγωγή των bios F3 και αν του είναι εύκολο να μου το στείλει. θα με σώσει σε περίπτωση που κάτι πει στραβά με την αντικατάσταση από το κατάστημα. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Στο διάστημα αυτό εντελώς φιλικά αντί να ανοίγεις θέμα εδώ το γυρίζεις στο κατάστημα για DOA. Αν σου ζητά χρήματα για αυτό του κάνεις καταγγελία. Ναι θα μπλέξεις αλλά είναι και υποχρέωσή σου να ασκήσεις τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής γιατί έτσι θα βοηθήσεις πρώτα εσένα και μετά όλους τους άλλους που θα είχαν το ίδιο πρόβλημα από το ίδιο κατάστημα. Αν όλοι μας κάναμε αυτό που πρέπει η στάνταρ αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική και κανείς άσχετος, απατεώνας, κλπ δεν θα άνοιγε μαγαζί Η/Υ. Πιστεύω ότι είναι κοινή λογική αυτό.
jgeorgiou Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 18 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε Στο διάστημα αυτό εντελώς φιλικά αντί να ανοίγεις θέμα εδώ το γυρίζεις στο κατάστημα για DOA. Αν σου ζητά χρήματα για αυτό του κάνεις καταγγελία. Ναι θα μπλέξεις αλλά είναι και υποχρέωσή σου να ασκήσεις τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής γιατί έτσι θα βοηθήσεις πρώτα εσένα και μετά όλους τους άλλους που θα είχαν το ίδιο πρόβλημα από το ίδιο κατάστημα. Αν όλοι μας κάναμε αυτό που πρέπει η στάνταρ αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική και κανείς άσχετος, απατεώνας, κλπ δεν θα άνοιγε μαγαζί Η/Υ. Πιστεύω ότι είναι κοινή λογική αυτό. Το κατάστημα μπορεί άνετα να τις δοκιμάσει σε 1 δικό του pc και αν δουλέψουν τότε δεν τις παίρνει πίσω. Οταν κάνουμε το ταρζαν και διαλέγουμε για προβλήματα τέτοιου τύπου δεν έχει καμία δουλειά ο έμπορος να σε καλύψει. Ο έμπορος σε καλύπτει αν είναι προβληματικό το προϊόν. Αν κάποιος θέλει να κάνει φασαρία ας την κάνει με τους κατασκευαστές που δεν τα έκαναν συμβατά.
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Το κατάστημα μπορεί άνετα να τις δοκιμάσει σε 1 δικό του pc και αν δουλέψουν τότε δεν τις παίρνει πίσω. Οταν κάνουμε το ταρζαν και διαλέγουμε για προβλήματα τέτοιου τύπου δεν έχει καμία δουλειά ο έμπορος να σε καλύψει. Ο έμπορος σε καλύπτει αν είναι προβληματικό το προϊόν. Αν κάποιος θέλει να κάνει φασαρία ας την κάνει με τους κατασκευαστές που δεν τα έκαναν συμβατά. Αυτό που αναφέρεις για συμβατότητα συμφωνώ ότι είναι θέμα κατασκευαστή, αλλά σε περίπτωση που ψάχνουμε μόνοι και δεν κοιτάμε / ρωτάμε τις ελάχιστες ασυμβατότητες που παίζουν πλέον, είναι και θέμα καταναλωτή. Προσωπικά αν κάτι δεν δουλεύει από την πρώτη μέρα (δεδομένου ότι τα έχω κάνει σωστά), απευθύνομαι στο κατάστημα που το αγόρασα. Μετά ψάχνομαι για άλλες λύσεις. Έτσι έχω γλυτώσει χρόνο και χρήμα. υ.γ και νεύρα 😂 Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2021 από Dragonlordcv2002
jgeorgiou Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, Dragonlordcv2002 είπε Αυτό που αναφέρεις για συμβατότητα συμφωνώ ότι είναι θέμα κατασκευαστή, αλλά σε περίπτωση που ψάχνουμε μόνοι μας και καταναλωτή. Προσωπικά αν κάτι δεν δουλεύει από την πρώτη μέρα (δεδομένου ότι τα έχω κάνει σωστά), απευθύνομαι στο κατάστημα που το αγόρασα. Μετά ψάχνομαι για άλλες λύσεις. Έτσι έχω γλυτώσει χρόνο και χρήμα. υ.γ και νεύρα 😂 Καλά κάνεις , απλά διαπιστώνω ότι μας αρέσει να κάνουμε τους τεχνικούς και να μην αποδεχόμαστε το ρίσκο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα