nik0laus Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Θα εξακολουθεί να κινείται .... χωρις να καιει καυσιμο
SPYRER_007 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Η αν δεν εχει επαρκη κατηφορα ουτε ενα μετρο δεν θα παει Με νεκρα θα εκανε σιγουρα μεγαλύτερη αποσταση Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από SPYRER_007
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι αλλά με 5η και 2.000 στροφές στα 80km/h στο nissan μου είμαι πασσάς και δεν καίει και ας είναι και 20ετιας. έχω παρατηρήσει ότι είναι ο μόνος συνδυασμός που καίει ελάχιστα. (ίσωμα, κατηφόρα και ανηφόρα, ανηφόρα με τέτοια κλίση που να μην ζορίζεται βέβαια). Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Επισκέπτης
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Η αν δεν εχει επαρκη κατηφορα ουτε ενα μετρο δεν θα παει Με νεκρα θα εκανε σιγουρα μεγαλύτερη αποσταση Αναφορά σε κείμενο Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι Αποφάσισε πρωτα πως θα το κάνεις και μετά μας λες τι ΘΑ γίνει. 1
SPYRER_007 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Εγω μια χαρα τα λεω.Εσενα δεν σου δενει το γλυκο........................
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Εγω μια χαρα τα λεω.Εσενα δεν σου δενει το γλυκο........................ Αν ενώ κατηφορίζεις σβήσεις την μηχανή και σταματήσει στο ένα μέτρο τότε τι σόι κατηφόρα είναι;Με πόσα πήγαινες πριν σβήσεις την μηχανή; Δεν βγαίνουν αυτά που λες.Σκέψου το λίγο.Εδώ σε κατηφόρα με σβηστή την μηχανή παρκάρεις και χωρίς χειρόφρενο το αμάξι κυλάει,ανάλογα και τι σχέση έχεις.Αν ξεπερνάει την συμπίεση που έχει η μηχανή τότε κυλάει.Σκέψου πως παίρνει μπροστά το αμάξι σπρώχνοντας.
SPYRER_007 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Αν ενώ κατηφορίζεις σβήσεις την μηχανή και σταματήσει στο ένα μέτρο τότε τι σόι κατηφόρα είναι;Με πόσα πήγαινες πριν σβήσεις την μηχανή; Αν έβαζες νεκρα θα πηγαινε δυο μετρα . Αυτο εινα το ζητουμενο..........
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε Αν έβαζες νεκρα θα πηγαινε δυο μετρα . Αυτο εινα το ζητουμενο.......... Και αν ήταν ανηφόρα θα πήγαινες πίσω. Πραγματικά ότι να είναι . Οι μοντ πρέπει να σπάνε πολύ πλάκα για να μην το έχουν κλειδώσει ακόμα.
SPYRER_007 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Νομιζα οτι μιλαμε για νεκρα στην κατηφορα. Νεκρα στην ανηφορα δεν νομιζω να βαζει κανεις ,εκτος αν το έχεις κανει εσυ.............. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από SPYRER_007
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Πραγματικά .............. Ελεος!!! I give up!!
RcManiac Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Επειδή τα έχετε μπερδέψει λίγο. Το αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κλειστό γκάζι ΔΕΝ ψεκάζει βενζίνη άρα και ΔΕΝ καίει βενζίνη γιατί ο εγκέφαλος βλέπει ότι έχει στροφές, άρα δεν κινδυνεύει να σβήσει. Αντίθετα στο ρελαντί επειδή δεν έχει την περιστροφή που δημιουργεί η μετάδοση στην κατηφόρα για να μην σβήσει πρέπει να ρίχνει βενζίνη. Ο κινητήρας φρενάρει στην κατηφόρα λόγο της συμπίεσης του. ΑΝ δεν φρέναρε σημαίνει πως ρίχνει βενζίνη, αυτό μπορείτε να το δείτε στις μηχανές με προηγμένα ηλεκτρονικά σαν Engine Brake και έχει επίπεδα ανάλογα τον οδηγό και την πίστα. Που εκεί σε ανοικτές καμπές με κλειστό γκάζι δεν θες επιβράδυνση. Νεκρά είναι σε οποιαδήποτε στιγμή εκτός από σταματημένο είναι λάθος. Πρέπει η μετάδοση να είναι ΄κουμπωμένη΄ για μπορεί να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά (ESP κλπ) καθώς και αν έχει κάποιο μπλοκέ. Επίσης με την μετάδοση του κινητήρα γυρνάνε και τα λάδια/νερά του και ψύχεται καλύτερα από ότι στο ρελαντί. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από RcManiac
davarisx Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Εγώ θα έλεγα να βρεθεί ένας mod να κλείσει το θέμα καλύτερα γιατί η συζήτηση έγινε μπ@@ρδελο.
SPYRER_007 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, RcManiac είπε Το αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κλειστό γκάζι ΔΕΝ ψεκάζει βενζίνη άρα και ΔΕΝ καίει βενζίνη γιατί ο εγκέφαλος βλέπει ότι έχει στροφές, άρα δεν κινδυνεύει να σβήσει Αυτο δεν ισχύει...........η χαρτογράφηση δεν αλλαζει .Αυτα περι κατ -οφ ειναι για αυτοκινητα με μηχανικο γκαζι 30 λεπτά πριν, RcManiac είπε Ο κινητήρας φρενάρει στην κατηφόρα λόγο της συμπίεσης του. ΑΝ δεν φρέναρε σημαίνει πως ρίχνει βενζίνη, Αρα οταν πας στην κατηφορα με ταχυτητα ο κινητηρα καιει καυσιμο κανονικα αλλιως θα φρεναριζε. 30 λεπτά πριν, RcManiac είπε Πρέπει η μετάδοση να είναι ΄κουμπωμένη΄ για μπορεί να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά (ESP κλπ) καθώς και αν έχει κάποιο μπλοκέ. Σιγουρα καλυτερη αντιδραση αμα εχεις ταχυτητα αλλα και με νεκρα ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας λειτουργουν με την ιδια ασφαλεια συμπεριφορα και αποτελεσμα καθώς ολα ελεχονται απο τους τροχους 30 λεπτά πριν, RcManiac είπε Επίσης με την μετάδοση του κινητήρα γυρνάνε και τα λάδια/νερά του και ψύχεται καλύτερα από ότι στο ρελαντί Και στο ρελαντι μια χαρα ψυχονται ολα και στη νεκρα με κατηφορα ακομα καλυτερα μιας και δεν υπαρχει φορτιο αλλα υπαρχει μεγαλυτερη ροη αερα λογο ταχυτητας.Γνωστη λύση οταν υπαρχει θεμα με θερμοκρασια και θες να ψυξεις τον κινητηρα η να δεις αν εχει προβλημα ο θερμοστατης .Νεκρο και ρολαρισμα.......... Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από SPYRER_007
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Αυτο δεν ισχύει...........η χαρτογράφηση δεν αλλαζει .Αυτα περι κατ -οφ ειναι για αυτοκινητα με μηχανικο γκαζι Αρα οταν πας στην κατηφορα με ταχυτητα ο κινητηρα καιει καυσιμο κανονικα αλλιως θα φρεναριζε. Τι σχέση έχει το μηχανικό γκάζι με τον ψεκασμό βενζίνης; Αν επιμένεις απο καπρίτσιο πες το να μην ασχολούμαστε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις