Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Το δυναμο δουλευει  και επιβαρύνει ετσι και αλλιώς ειτε στην νεκρα ειτε με ταχυτητα οποτε ασχετο .Αν μπορουσαμε να βγαλουμε εκτός το δυναμο τοτε ο κινητήρας θα ειχε ακομα μικροτερη καταναλωση θεωρητικά.Για αυτο σε καποια αυτοκίνητα  η λειτουργεια  του δυναμο της τρομπας νερου αλλα και της αντλιας λαδιου ρυθμιζονται δυναμικα ετσι ωστε να δινουν μονο το χρειαζουμενο αναλογα με τα φορτια του κινητηρα και ετσι να εχουμε μικροτερες καταναλωσεις

Το προβλημα ξεκιναει οταν ο κινητηρα λειτουργει σαν φρενο(πανω απο τις 1000 στροφες) οποτε ανεβαζει στροφες αρα δεν δουλευει ρελαντι συν οτι μειωνει την δυανυομενη  αποσταση σε συγκριση με την νεκρα

Προφανως εχει ακουσει το "μουγκρισμα" οταν φρεναρεις με το κινητήρα

Επισεις σε ενα σαμαν με νεκρα εμπλέκονται πολυ λιγοτερα κινουμενα μερη και αρα μικροτερη τριβη ΣΥΝ οτι ο κινητηρας δεν εμπλεκεται  ΠΟΤΕ

Απλη λογικη , γνωση αλλα  και επαγγελματική εμπειρεια.

Δεν είναι πρόβλημα οτι φρενάρει ο κινητήρας για τους πιο πολλους, οι λόγοι είναι οι εξής:

1) Στρίβει καλυτερα το αμάξι από το φρενάρισμα επειδή βελτιώνεις την φυγόκεντρο δύναμη της μάζας
2) Δεν καταναλώνεις καύσιμο
3) Φρενάρεις πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια οτι θα πας ευθεία
4) Εάν χρειαστεί να δώσεις γκάζι για να μαζέψεις την μούρη σε ενα μπροστοκινητο αμαξι είσαι πάντα σε ετοιμότητα

Εάν αγνοείς όλα αυτά τα προτερήματα και απλά θες να καις παραπάνω καύσιμο, καλώς, κάνε ότι θές, απλά μην μας το γράφεις εδω, δεν έχει σημασία.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, SiLeNtOne-- είπε

Δεν είναι πρόβλημα οτι φρενάρει ο κινητήρας για τους πιο πολλους, οι λόγοι είναι οι εξής:

1) Στρίβει καλυτερα το αμάξι από το φρενάρισμα επειδή βελτιώνεις την φυγόκεντρο δύναμη της μάζας
2) Δεν καταναλώνεις καύσιμο
3) Φρενάρεις πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια οτι θα πας ευθεία
4) Εάν χρειαστεί να δώσεις γκάζι για να μαζέψεις την μούρη σε ενα μπροστοκινητο αμαξι είσαι πάντα σε ετοιμότητα

Εάν αγνοείς όλα αυτά τα προτερήματα και απλά θες να καις παραπάνω καύσιμο, καλώς, κάνε ότι θές, απλά μην μας το γράφεις εδω, δεν έχει σημασία.

Απολυτα σωστος.Οπως τα ειπες εδω και τα οπως ειπες και πιο πριν. Αυτα ειναι και τερμα.

Αυτοι που δεν καταλαβαινουν δεν προκειται να καταλαβουν ποτε, αστους να οδηγανε οπως θελουν.

Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι με νεκρα σε κατηφορα σε στροφες μπορει να γινει πολυ επικυνδυνο το θεμα.

 

Παραδειγμα πριν λιγο καιρο:

Με ενα φιλο γυριζαμε απο εκδρομη και του λεω κατσε να δουμε πως θα μπει το αμαξι σε αυτη την στροφη με νεκρα.

Ελαφρα κατηφορικος δρομος σε βουνισια περιοχη στην Κρητη με κακη ασφαλτο.

35-40χλμ μαξ μπαινω στη στροφη και λιγο μετα το turn in απροσδοκητα και απο το πουθενα κανει το αμαξι μια απροσδοκητη υπερστροφη που με τρομαξε.

Την συγκεκριμενη στροφη μπορουσα να την παρω και με 80 χλμ με δευτερα στις 4-5 χιλιαδες στροφες χωρις να κουνησει καθολου το αμαξι.

Και πριν πει κανεις για λαστιχα, εχει καινουρια pilot sport 4 235/40/18

 

Αυτα ειναι λοιπον οποιος θελει να οδηγαει με νεκρα στις κατηφορες και να νομιζει οτι κανει και οικονομια ας συνεχισει.

 

Και για καθε εναν που λεει οτι "εγω οδηγαω τοσα χρονια ετσι και δεν τρακαρα ποτε" μπραβο φιλε εισαι τυχερος και μακαρι να συνεχισεις να εισαι.

Για καθε ενα σαν και εσενα ομως υπαρχουν αλλοι 100 που εχουν τρακαρει εχουν φυγει στο αντιθετο ρευμα εχουν πεσει σε χαντακια.

Αυτα και τερμα.

 

Δημοσ.

Πως και δεν εχει κλειδωθει το θεμα ακομα;
Εκτος του οτι ειναι εκτος θεματος απο την πρωτη κιολας σελιδα ειναι  απο τους χρηστες που ανοιγουν 8-9 θεματα τη βδομαδα που τα 10 ειναι απλα για κλειδωμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, Talepwros είπε

Πως και δεν εχει κλειδωθει το θεμα ακομα;
Εκτος του οτι ειναι εκτος θεματος απο την πρωτη κιολας σελιδα ειναι  απο τους χρηστες που ανοιγουν 8-9 θεματα τη βδομαδα που τα 10 ειναι απλα για κλειδωμα.

Δεν έχει κλειδωθεί γιατί όπου να'ναι αυτοί που οδηγούν χρόνια και ξέρουν  θα αρχίσουν να επιμένουν ότι φρενάρουν σε μικρότερη απόσταση χωρίς ABS παρά με αυτό !!!

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει.

Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις.

Αυτό ακριβώς

Δημοσ.
21 ώρες πριν, sonikk είπε

ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα  το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα.

 

20 ώρες πριν, sonikk είπε

καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις?

Δε γίνεται να μην τρολλάρεις, απλά δε γίνεται...

Δημοσ.
21 ώρες πριν, sonikk είπε

καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις?

Blink 182 Reaction GIF

Δημοσ.
18 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Το δυναμο δουλευει  και επιβαρύνει ετσι και αλλιώς ειτε στην νεκρα ειτε με ταχυτητα οποτε ασχετο .Αν μπορουσαμε να βγαλουμε εκτός το δυναμο τοτε ο κινητήρας θα ειχε ακομα μικροτερη καταναλωση θεωρητικά.Για αυτο σε καποια αυτοκίνητα  η λειτουργεια  του δυναμο της τρομπας νερου αλλα και της αντλιας λαδιου ρυθμιζονται δυναμικα ετσι ωστε να δινουν μονο το χρειαζουμενο αναλογα με τα φορτια του κινητηρα και ετσι να εχουμε μικροτερες καταναλωσεις

Το προβλημα ξεκιναει οταν ο κινητηρα λειτουργει σαν φρενο(πανω απο τις 1000 στροφες) οποτε ανεβαζει στροφες αρα δεν δουλευει ρελαντι συν οτι μειωνει την δυανυομενη  αποσταση σε συγκριση με την νεκρα

Προφανως εχει ακουσει το "μουγκρισμα" οταν φρεναρεις με το κινητήρα

Επισεις σε ενα σαμαν με νεκρα εμπλέκονται πολυ λιγοτερα κινουμενα μερη και αρα μικροτερη τριβη ΣΥΝ οτι ο κινητηρας δεν εμπλεκεται  ΠΟΤΕ

Απλη λογικη , γνωση αλλα  και επαγγελματική εμπειρεια.

Το δυναμο οταν επιβαρυνει την νεκρα, επιβαρυνει τη καταναλωση, οταν εισαι στη κατηφορα, παιρνει "τσαμπα"στροφες απο τις ροδες.

Δημοσ.

Δηλαδη με κλειστο το διακοπτη και ταχυτητα η μηχανη θα δουλευει στο ρελαντι??????????

Προφανως αγνοεις το μουγρισμα του κινητηρα που ανεβαζει στροφες οταν φρεναρεις με αυτον αντι τα φρενα.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Δηλαδη με κλειστο το διακοπτη και ταχυτητα η μηχανη θα δουλευει στο ρελαντι??????????

Προφανως αγνοεις το μουγρισμα του κινητηρα που ανεβαζει στροφες οταν φρεναρεις με αυτον αντι τα φρενα.

εεεεεεεεε??????????????

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμα δινει τσαμπα στροφες απο τις ροδες...........με σβηστη την μηχανη θα εινα σαν εχουμε ρελαντι  χωρις να καίμε τιποτα. Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι.

Ρε να μην το σκεφτει κανενας αυτο.....................

Το ρελαντι ειναι ρελαντι απο αποψη καταναλωσης οτι και αν κανουν οι τροχοι...................

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αμα δινει τσαμπα στροφες απο τις ροδες...........με σβηστη την μηχανη θα εινα σαν εχουμε ρελαντι  χωρις να καίμε τιποτα. Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι.

Ρε να μην το σκεφτει κανενας αυτο.....................

Το ρελαντι ειναι ρελαντι απο αποψη καταναλωσης οτι και αν κανουν οι τροχοι...................

Eχουμε χάσει τον μπούσουλα με αυτά που γράφονται.Ολα έχουν γίνει αχταρμάς.Ρελαντί ,κατηφόρες,σβηστή μηχανή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

12 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για σβησε την μηχανη στην κατηφορα με ταχυτητα να δουμε τι θα κανει το αμαξι

Για πες,τι θα κάνει;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...