Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η κατηφόρα 5 χιλιομέτρων είναι 10 κατηφόρες 500 μέτρων ή 100 κατηφόρες  50 μέτρων (δεν έχει σημασία ας είναι όσο θέλει η μακρυά η κατηφόρα και όσο μεγαλύτερη κλίση  έχει τόσο το καλύτερο).... Έστω ότι μπαίνεις με ταχύτητα 100 χλμ/ω και βγαίνεις πάλι με ταχύτητα 100χλμ/ω και έχεις ΜΩΤ 100χλμ , με νεκρά κάνεις 3 λεπτά .... έχεις κάψει βενζίνη όσο καίει στο ρελαντί σε 3 λεπτά

Μπαίνεις με 100 χλμ/ω πέφτεις στα όσα πέφτεις  χλμ/ω και επιταχύνεις μέχρι τα 100 χλμ/ω στην έξοδο διατηρόντας πάλι ΜΩΤ 100χλμ/ω , επειδή είναι κατηφόρα ο κινητήρας σου θα κάψει πολύ λιγότερο καυσιμο κατά την επιτάχυνση (γιατί διαρκεί πολύ λίγο χρόνο από όλον τον υπόλοιπο που καιει μηδέν) από όσο καιει στο ρελαντί σε τρία λεπτά ....

 

  • Like 1
  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ μιλάω για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων και συ μου ξαναλές και ξαναλές και ξαναλές για 100-200 μέτρα.

Για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων πες μου την άποψή σου.Μπορείς να κινηθείς σταθερά με 120 χιλιόμετρα χωρίς να πατήσεις καθόλου γκάζι;;;; 

Για κατηφορα 20 χλμ απο Αρτεμισιο μέχρι Στερνα βάζεις 5η και κατεβαίνεις,ουτε γκαζι ούτε τίποτα.Θα πας και παραπάνω θα πας και παρακάτω.Κολοσουρτη έχω κατέβει χωρίς γκάζι με 3η,12χλμ νομίζω είναι,για βγάλε την ταχύτητα εκει  να σε δω.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Δεν έχει κανένα νόημα να το επαναλαμβάνεις συνέχεια, από την πρώτη φορά κιόλας έχουμε εμπεδώσει ότι οδηγείς με λάθος/επικίνδυνο τρόπο.  Οι δάσκαλοι οδήγησης - ειδικά οι παλιότεροι - τόνιζαν ότι τις κατηφόρες πάντα τις κατεβαίνουμε με την ίδια σχέση που χρησιμοποιήσαμε στο κιβώτιο για να την ανέβουμε, προφανώς το έχεις ξεχάσει αυτό το μάθημα.

Να εύχεσαι να φτάσεις στα χρόνια που οδηγώ εγώ και στα χιλιόμετρα που έχω κάνει και να μην έχεις προξενήσεις τροχαίο από υπαίτιότητα σου.

Για τα λοιπά αφού σου αρέσει τόσο πολύ να με σχολιάζεις τουλάχιστον διάβασε πρώτα τι γράφω και μετά σχολίασε για να μην εκτίθεσαι.Από το πρώτο μυνημά μου μιλάω για μεγάλες ευθείες και μάλιστα έφερε και ως παράδειγμα τη Μαλακάσσα και το Σείριο

Δημοσ.
Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Να εύχεσαι να φτάσεις στα χρόνια που οδηγώ εγώ και στα χιλιόμετρα που έχω κάνει και να μην έχεις προξενήσεις τροχαίο από υπαίτιότητα σου.

Για τα λοιπά αφού σου αρέσει τόσο πολύ να με σχολιάζεις τουλάχιστον διάβασε πρώτα τι γράφω και μετά σχολίασε για να μην εκτίθεσαι.Από το πρώτο μυνημά μου μιλάω για μεγάλες ευθείες και μάλιστα έφερε και ως παράδειγμα τη Μαλακάσσα και το Σείριο

Να είμαι και εγώ τόσο τυχερός όσο εσύ όντως το εύχομαι, αλλά ακόμα πιο πολύ εύχομαι να μην γίνω ποτέ τόσο ξεροκέφαλος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ έκανα συγκεκριμένη ερώτηση και εσύ μου λες για στιγμιαία ένδειξη που γράφει κάποιος παπάρας σε ένα άρθρο σε κατηφόρα μόλις αφήσουμε το γκάζι.

Μίλησα για κατηφόρα 5 χιλιομέτρων και όχι για 100 - 200  άντε 500 μέτρα. Αν είναι τόσα λίγα δεν το ξέρω αλλά ενδεχομένως να ισχύει.Μετά τα 200 -300  μέτρα όμως όμως και μέχρι τα 5 χιλιόμετρα που λέω εγώ για πες μου. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διατηρεί σταθερά την ταχύτητα των 120 χλιομέτρων ή θα αρχίσει να κόβει μέχρι να σβήσει ή να σκοτσάρει όταν μέσα του έχεις την 5η και δεν του δίνεις λίγο γκάζι;;;;

Επίσης προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση ούτε την πρόσεξα ποτέ..Βάζω νεκρά σε μεγαλές κατηφόρες να ξεκουράζω τον κινητήρα μου που καίει υγραέριο

Αστο ρε παπου δεν τοχεις δεν καταλαβαινεις στα εχουν πει 500 φορες και συνεχιζεις.

Και ναι να στο κανω λιανα ειτε 500 μετρα ειτε 5χιλιομετρα ειτε 500 χιλιομετρα, αν υπαρχει αρκετη ορμη ετσι ωστε να γυριζει ο κινητηρας χωρις να δουλευει, δεν θα καψει τιποτα.

0

ΚΑΘΟΛΟΥ

ΤΙΠΟΤΑ

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ?

Επεξ/σία από Apostol.
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Για κατηφορα 20 χλμ απο Αρτεμισιο μέχρι Στερνα βάζεις 5η και κατεβαίνεις,ουτε γκαζι ούτε τίποτα.Θα πας και παραπάνω θα πας και παρακάτω.Κολοσουρτη έχω κατέβει χωρίς γκάζι με 3η,12χλμ νομίζω είναι,για βγάλε την ταχύτητα εκει  να σε δω.

Ανετότατα το εκανα . Με νεκρά κατέβαινα . Και στις στροφές παλιά από μεγαλοπολη  προς καλαματα. Μια φορά κατέβαινα νύχτα ανέβαινε μια νταλίκα Τον είχα δει το μπαγλαμά Και βρεθήκαμε σταματημένοι μούρη με μούρη στα 10 μέτρα. Φυσικα αν θυμάςε για να ανέβουν οι νταλίκες στις φουρκέτες έπιαναν τέρμα  αριστερά για να τις πάρουν.
Τωρα πια τον μόνο δρόμο που ευχαριστιεμε στροφές είναι καλαματα προς Στούπα. Και γενικα στο επαρχιακό δίκτυο στην Μεσσηνία.

Δημοσ.

Νεκρα = κινητηρας στο ρελαντι και μοναδικός παράγοντας  που θα καθορίσει την μεγιστη διανυόμενη αποσταση η τριβη και η κλιση του δρομου.

Ταχυτητα στο κιβωτιο= Εκτοσ απο τα προαναφερομενα προστίθεται και τριβη απο το κιβωτιο και το φρεναρισμα απο τον κινητηρα ,αρα κατα πολλή μικρότερη διανυομενη αποσταση αρα μικροτερη οικονομια.

ΔΕΝ καταλαβαινω λοιπον γιατι σε δρομο οπου η χρηση νεκρας δεν επηρεάζει την ασφαλεια μου να μην χρησιμοποιώ την νεκρα που εινα αποδεδειγμενα  ποιο οικονομικη

Δημοσ.

Τελικά το πήρε το φορητό καλοριφέρ ο φίλος; 

Ή ξεκίνησε να κατεβαίνει κατηφόρες με νεκρά και του κάηκε το αμάξι από τις πολλές στροφές; 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

ΔΕΝ καταλαβαινω λοιπον γιατι σε δρομο οπου η χρηση νεκρας δεν επηρεάζει την ασφαλεια μου 

Ποιος το κρίνει αυτό; Μην λέμε πάλι τα ίδια. 

49 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

την νεκρα που εινα αποδεδειγμενα  ποιο οικονομικη

Για απέδειξέ το και σε εμάς.

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Τωρα πια τον μόνο δρόμο που ευχαριστιεμε στροφές είναι καλαματα προς Στούπα. Και γενικα στο επαρχιακό δίκτυο στην Μεσσηνία.

Να φανταστώ στο turn-in πατάς συμπλέκτη και βάζεις νεκρά για οικονομία;

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Νεκρα = κινητηρας στο ρελαντι και μοναδικός παράγοντας  που θα καθορίσει την μεγιστη διανυόμενη αποσταση η τριβη και η κλιση του δρομου.

Ταχυτητα στο κιβωτιο= Εκτοσ απο τα προαναφερομενα προστίθεται και τριβη απο το κιβωτιο και το φρεναρισμα απο τον κινητηρα ,αρα κατα πολλή μικρότερη διανυομενη αποσταση αρα μικροτερη οικονομια.

ΔΕΝ καταλαβαινω λοιπον γιατι σε δρομο οπου η χρηση νεκρας δεν επηρεάζει την ασφαλεια μου να μην χρησιμοποιώ την νεκρα που εινα αποδεδειγμενα  ποιο οικονομικη

Η τριβή που αναφέρεις είναι ο κινητήρας που λειτουργεί, μαζί με τα πολλά συστήματα του.

Κινηση στην κατηφόρα με νεκρά -> Κατανάλωση καυσίμου ίση με όσο χρειάζεται ο κινητήρας για να κρατήσει 1000 στροφές ας πούμε ~2 Λίτρα/ώρα

Κίνηση στην κατηφόρα με μεγάλη σχέση, ας πούμε 4η + πάνω από 1000 στροφές -> Ο κινητήρας έχει όσες στροφές χρειάζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα συστήματα όπως AC τραβάνε ρεύμα απο το δυναμό, που η κινητική ενέργεια της βαρύτητας γυρνάνε, μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, επειδή οι τροχοί γυρνάνε = 0 Λίτρα/ώρα

Προσοχή! Η νεκρά σε κατηφόρα είναι επικίνδυνη για την υγεία, για τους άλλους αλλα ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ!

  • Like 2
Δημοσ.

εγώ ξέρω ότι οδήγηση χωρίς ταχύτητα , είναι οδήγηση που αν χρειαστεί να πατήσεις το γκάζι , έχεις χάσει πολύ χρόνο βάζοντας την ταχύτητα.

Ας οδηγήσει ο καθένας όπως του αρέσει , τροχαία να μην έχουμε. Το πως κάνει ο καθένας οικονομία , είναι δικό του θέμα αν θέλει να ακούσει τον μηχανικό που λέει ότι στην κατηφόρα όταν έχεις ταχύτητα και δεν πατάς γκάζι , δεν καίει βενζίνη. Αφήστε τον να καίει την πολύτιμη βενζίνη του όπως εκείνος ξέρει. Η κάθε κατηφόρα έχει σε κάθε αυτοκίνητο έχει μικροδιαφορές , πχ σε απότομη κατηφορά , θέλει και ταχύτητα και φρένο. Σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο χωρίς στροφές και παρατράγουδα , θα βάλω και νεκρά γιατί η ταχύτητα κόβει πολύ και θέλει ελαφρό γκάζι, αλλά είναι πολύ συγκεκριμένες οι συνθήκες. Οπουδήποτε αλλού η ταχύτητα είναι κουμπωμένη και θα πατάω το γκάζι ή το φρένο. τα 120 χλμ χωρίς ταχύτητα που τα κάνεις ;

Δημοσ.
2 hours ago, nik0laus said:

Στο ρεζουμέ , με τα ίδια χρήματα που ξοδευτηκαν εκεί μπορούσε να φτιαχτει εκεί  δρόμος καλύτερος που να μην είχε κλίσεις κλπ ;

Ναι ή όχι ;

Τα υπόλοιπα για φτωχές και μη περιοχές ποσώς με απασχολούν...Όσο για την Ολυμπία και τη Γέφυρα μάλλον το ανάποδο ισχύει αυτές να ταϊζουν την Ιονία .... άμα δε θέλουν ας πάνε από το Μπράλο ή με το καραβάκι ...

συγνώμη για αυτό τα λες;
επειδή δεν ξέρεις ότι τα αναπτυξιακά προγράμματα της ΕΕ δίνονται σε περιφέρειες με κριτήρια την οικονομική τους κατάσταση και τις αναπτυξιακές σκοπιμότητες;
ΟΚ τότε τί να συζητάμε;

στο ερώτημά σου λοιπόν

σωστά δεν ενδιαφέρεσαι και δεν έχεις κανένα λόγο να ενδιαφέρεσαι στα χρήματα που δεν έβαλες από την τσέπη σου
και πολύ περισσότερο αν ανήκεις στους ωφελημένους από την ανακατανομή των κονδυλίων μεταξύ των περιφερειών

και δεν θα είχε καμία ανάγκη η Ιόνια οδός να φτιαχτεί όπως όφειλε και έπρεπε
αν χρησιμοποιούνταν τα κονδύλια που προβλέπονταν και όχι όπως υπεκλάπησαν

περί Ολυμπίας και Γέφυρας,
όση πρεμούρα έχει η Καλαμάτα να πηγαίνει Αθήνα μέσω Πάτρας
άλλη τόση έχει και η δυτική Ελλάδα

σιγά μην έχει κανείς το βίτσιο να γραφει διπλάσια χιλιόμετρα απόσταση

η χάραξη της Ιόνιας δεν έγινε με τη λογική του Μορέα
αλλά είτε αρέσει να ακούγεται είτε όχι,
έγινε για να τροφοδοτεί την εμπορικότητα της Ολυμπίας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, SiLeNtOne-- είπε

Η τριβή που αναφέρεις είναι ο κινητήρας που λειτουργεί, μαζί με τα πολλά συστήματα του.

Κινηση στην κατηφόρα με νεκρά -> Κατανάλωση καυσίμου ίση με όσο χρειάζεται ο κινητήρας για να κρατήσει 1000 στροφές ας πούμε ~2 Λίτρα/ώρα

Κίνηση στην κατηφόρα με μεγάλη σχέση, ας πούμε 4η + πάνω από 1000 στροφές -> Ο κινητήρας έχει όσες στροφές χρειάζεται από το κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα συστήματα όπως AC τραβάνε ρεύμα απο το δυναμό, που η κινητική ενέργεια της βαρύτητας γυρνάνε, μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, επειδή οι τροχοί γυρνάνε = 0 Λίτρα/ώρα

Προσοχή! Η νεκρά σε κατηφόρα είναι επικίνδυνη για την υγεία, για τους άλλους αλλα ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ!

Το δυναμο δουλευει  και επιβαρύνει ετσι και αλλιώς ειτε στην νεκρα ειτε με ταχυτητα οποτε ασχετο .Αν μπορουσαμε να βγαλουμε εκτός το δυναμο τοτε ο κινητήρας θα ειχε ακομα μικροτερη καταναλωση θεωρητικά.Για αυτο σε καποια αυτοκίνητα  η λειτουργεια  του δυναμο της τρομπας νερου αλλα και της αντλιας λαδιου ρυθμιζονται δυναμικα ετσι ωστε να δινουν μονο το χρειαζουμενο αναλογα με τα φορτια του κινητηρα και ετσι να εχουμε μικροτερες καταναλωσεις

Το προβλημα ξεκιναει οταν ο κινητηρα λειτουργει σαν φρενο(πανω απο τις 1000 στροφες) οποτε ανεβαζει στροφες αρα δεν δουλευει ρελαντι συν οτι μειωνει την δυανυομενη  αποσταση σε συγκριση με την νεκρα

Προφανως εχει ακουσει το "μουγκρισμα" οταν φρεναρεις με το κινητήρα

Επισεις σε ενα σαμαν με νεκρα εμπλέκονται πολυ λιγοτερα κινουμενα μερη και αρα μικροτερη τριβη ΣΥΝ οτι ο κινητηρας δεν εμπλεκεται  ΠΟΤΕ

Απλη λογικη , γνωση αλλα  και επαγγελματική εμπειρεια.

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ.

Πέρα απο το θέμα του κινδύνου που έχει η νεκρά σε κατηφόρα, τον οποίο αν δεν αντιλαμβάνεστε πρόβλημα σας, στο θέμα της οικονομία τα πράγματα είναι απλά:

Νεκρό: η στροφές του κινητήρα προέρχονται απο καύση καυσίμου, στο ρελαντί θέλετε; στο ρελαντί. Καίει καύσιμο.

Ταχύτητα στην κατηφόρα : οι στροφές στον κινητήρα πρόερχονται απο τη μεταφορά της κίνησης των τροχών. Οταν έχεις βάλει ταχύτητα το κύκλωμα είναι εντελώς κλειστό. Ο κινητήρας μεταφέρει κίνηση στους τρόχους, και οι τροχοί στον κινητήρα. Αν αποσυμπλέξετε, η κινητική ενέργεια των τροχών πάει χαμένη. Το δυναμό ειναι συνδεδεμένο με τον κινητήρα, όχι τις ρόδες, δεν είναι ποδήλατο, αν λοιπόν αποσυμπλέξετε, λειτουργεί ο κινητήρας για να γυρνάει ΚΑΙ το δυναμό, κάτι που με ταχύτητα δε χρειάζεται.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...