Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ηλεκτρικο γκαζι κανει οτι θελει αυτο ανεξαρτητου ποσο αποτομα πατας εσυ στο πεταλ ,με αυτο τον τροπο ελενχει την καταναλωση αναλογα με την επιτανχυση.Εξου και τα σπεντ μπουστερ που κυκλφορουν.Ετσι μειωσαν καυσαερια και καταναλωση.Οχι με μαγικα......

Στο ρελαντι λοιπον ο κινητηρα παντα καιει καυσιμο ανεξαρτητα αν ειναι με νεκρα η με ταχυτητα στην κατηφορα .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Επειδή θες να το δεις και σε χάρτη του εγκεφάλου για να το καταλάβεις. Παράδειγμα σε μηχανή που βρήκα εύκαιρο. 

Δες τις θέσεις Γκάζι 0% (Throttle Position) και Στροφές (RPM) και πες μου εσύ που καίει περισσότερο.

Υψηλές στροφές χωρίς γκάζι ή ρελαντί χωρίς γκάζι ;

Όπως θα δεις μέχρι τις 9000 στροφές η τιμή μικραίνει.

2.png.14d7356bb9859f2f788e7722068cd4d0.png

Δημοσ.

εγω παλι στις κατηφορες  σβηνω κ τον κινητηρα εαν δεν εχει πολλες στροφες(μην κλειδωσει κ το τιμονι) να μην καιει καθολου βενζινη ,εαν δν εχει κ αλλα αμαξια σβηνω τα φωτα να μην τρωμε τζαμπα ζωη απο τους λαμπτηρες .Αν δε ειναι μερα ανοιγω παραθυρο κ κλεινοντας το σφηνωνω τα σωβρακα μου να στεγνωσουν οσο μην καιμε κ ρευμα στο στεγνωτηριο .

Κ οταν ειναι για ανηφορες πολλων χιλιομετρων  περνω την οδικη κ με κουβαλαει μεχρι το βενζιναδικο επειδη ταχα εμεινα απο βενζινη ...

Α και τηλεφωνο περνω την οδικη απο το 112 μην τρωμε κ μοναδες αδικα .

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...