sonikk Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Γεια χαρα.Εψαχνα να βρω κατι οικονομικο οσον αφορα καποια φορητη συσκευη θερμανσης για το αμαξι οταν καποιος ειναι σταματημενος καπου για πολυ ωρα και δεν θελει να καιει βενζινη και να αναβει τη θερμανση στο αυτοκινητο το χειμωνα και βρηκα διαφορα πολυ οικονομικα προιοντα σε τιμες απο 10 ευρω.Το θεμα ειναι αν κανουν δουλεια ομως.Εχει δοκιμασει καποιος αναλογο προιον? Επισης ποση ωρα μπορεις να το εχεις αναμμενο αυτο ωστε να μην σου ξεφορτισει την μπαταρια? Εννοειται βεβαια οτι εχεις σβηστει τη μηχανη και απλα βαζεις τον ανταπτορα στον αναπτηρα του αυτοκινητου μιας και ειναι 12V για να λειτουργησει .Η ουσια ειναι τι γινεται αν εισαι σε καποιο ταξιδι ή για αλλη δουλεια και θες να εισαι σταματημενος για μια-δυο ωρες και θες να το αναψεις? Θα σου φαει ολη τη μπαταρια και μετα δεν θα παιρνει μπρος το αμαξι? και πως μπορεις να το υπολογισεις αυτο? πχ εισαι σε ενα ταξιδι πολυωρο και θες να σταματησεις καπου να ξεκουραστεις για μια ωρα.και κανει κρυο εξω.αναβεις τη συσκευη και ξεκουραζεσαι μεσα στο αμαξι. το προιον ειναι το παρακατω.και υπαρχουν διαφορες παραλλαγες αυτου του τυπου.αλλα στην ουσια την ιδια δουλεια κανουν ολα.αποκαλουνται αεροθερμα αυτοκινητου. https://www.skroutz.gr/c/1950/Hlektrika_autokinitou/f/965348/aerotherma.html Ευχαριστω.
sixfeetunder Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Απο οτι βλεπω ολα ειναι ειναι πανω απο 80 W οπως με εχει προτεινει ηλεκτρολογος να μην βαζω στην γραμμη αναπτηρα αυτοκινητου,δεν ξερω αν αλλαζει απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο αλλα δεν θα το ρισκαρα να ζοριζω τοση ωρα την γραμμη οπως επισης υποτιθετε θα εχει κρυο για να το χρησημοποιησεις οποτε η μπαταρια εστω και καινουργια δεν ειναι οτι καλυτερο για την υγεια της. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2020 από sixfeetunder 2
filarhos Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Στο ρελαντί καίει από 0,4 έως και 1 λίτρο την ώρα (~1€ την ώρα σε κόστος). Με τον κίνδυνο να μείνει από μπαταρία εγώ δεν θα το ρίσκαρα. Αμφιβάλω και ότι μπορούν να κρατήσουν ζεστή την καμπίνα. 5
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 πας και πίνεις έναν ελληνικό σε καφενείο με 1,5 ευρώ. κάνεις και καινούριους φίλους.
Dinos1973 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 1/10/2020 στις 4:39 ΠΜ, sonikk είπε Γεια χαρα.Εψαχνα να βρω κατι οικονομικο οσον αφορα καποια φορητη συσκευη θερμανσης για το αμαξι οταν καποιος ειναι σταματημενος καπου για πολυ ωρα και δεν θελει να καιει βενζινη και να αναβει τη θερμανση στο αυτοκινητο το χειμωνα και βρηκα διαφορα πολυ οικονομικα προιοντα σε τιμες απο 10 ευρω.Το θεμα ειναι αν κανουν δουλεια ομως.Εχει δοκιμασει καποιος αναλογο προιον? Επισης ποση ωρα μπορεις να το εχεις αναμμενο αυτο ωστε να μην σου ξεφορτισει την μπαταρια? Εννοειται βεβαια οτι εχεις σβηστει τη μηχανη και απλα βαζεις τον ανταπτορα στον αναπτηρα του αυτοκινητου μιας και ειναι 12V για να λειτουργησει .Η ουσια ειναι τι γινεται αν εισαι σε καποιο ταξιδι ή για αλλη δουλεια και θες να εισαι σταματημενος για μια-δυο ωρες και θες να το αναψεις? Θα σου φαει ολη τη μπαταρια και μετα δεν θα παιρνει μπρος το αμαξι? και πως μπορεις να το υπολογισεις αυτο? πχ εισαι σε ενα ταξιδι πολυωρο και θες να σταματησεις καπου να ξεκουραστεις για μια ωρα.και κανει κρυο εξω.αναβεις τη συσκευη και ξεκουραζεσαι μεσα στο αμαξι. το προιον ειναι το παρακατω.και υπαρχουν διαφορες παραλλαγες αυτου του τυπου.αλλα στην ουσια την ιδια δουλεια κανουν ολα.αποκαλουνται αεροθερμα αυτοκινητου. https://www.skroutz.gr/c/1950/Hlektrika_autokinitou/f/965348/aerotherma.html Ευχαριστω. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2020 από Dinos1973 2 1
Gatilaras Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Τα περισσοτερα απο αυτα ειναι απλα για ξεθαμπωμα του παρμπριζ οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο. 1
paylidis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 12 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια Τη μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο... με νεκρά δεν κανείς οικονομία 16 2
mp123 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Σήκωσε λιγο το ποδι απο το γκαζι και θα κανεις οικονομια, βαλε νεκρα στην κατηφορα και θα κανεις οικονομια, μην το πατας οταν βλεπεις απο μακρυα το κιτρινο φαναρι και θα κανεις οικονομια, συντήρησε το σωστα και θα κανεις οικονομια, βαλε αξιοπιστα καυσιμα και θα κανεις οικονομια, προσεξε τα λαστιχα (πιεση,φθορα) και θα κανεις οικονομια, ξεφόρτωσε την σαβουρα (που κουβαλαμε στο πορτμπαγκαζ) και θα κανεις οικονομια, βελτιωσε την οδηγικη σου ρουτινα και θα κανεις οικονομια...... Ότι πείτε κύριε Σκρουτζ μακ ντάκ. Ελεος με την οικονομία. Ποσό θα κάψει παραπάνω. Παρτε ποδήλατο καλύτερα. Μην είστε μίζεροι Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2020 από mp123
TechnoState Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 ... προφανώς είσαι επαγγελματίας οδηγός κ έχεις στάσεις αρκετών ωρών. Ίσως λόγω αναμονής, για κάποιο συγκεκριμένο ωράριο/σημείο φορτω-εκφορτωσης ή κάτι αντίστοιχο. Ίσως πάλι να έχει να κάνει κ με την ασφάλεια (?!?!?) Σε κάθε περίπτωση, ζεστό ντύσιμο με ισοθερμικά ίσως σε βοηθήσει, για τις κρύες μέρες/νύχτες που θα έρθουν.
paylidis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 και εγω ειμαι υπερ του να αφησεις το αμαξι ρελαντι... κ συμφωνω, μη τρελενεστε με την κατανάλωση, παιζει να ειναι το μονο πραγμα που δε με απασχολει σε ενα αυτοκινητο (μονο στα ταξιδια την παρατηρω και αυτο για να μη χρειαστει να σταματησω για ανεφοδιασμό σε αμφιβολου ποιοτητας βενζιναδικα)... 2 λιτρα πανω 2 κατω μικρη διαφορα εχει... επι του ηλεκτρονικού μπλιμπλικιου του θεματος, ειχα δει ενα που πηρε φιλος που του χαλασε το καλοριφερ σε ενα αστρα και δεν εκανε σχεδον τιποτα... απεναντιας βρωμουσε κιολας ζεσταμένο ηλεκτρονικό-πλαστικιλα.. avoid 3
sonikk Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα. 2 3
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 16 λεπτά πριν, sonikk είπε ασχετο αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι επιμενουν καποιοι στην κατηφορα να βαζουν ταχυτητα που ανεβαζει τις στροφες-βλεπε στροφομετρο- αρα και την καταναλωση.πολλοι λενε οτι αυτο ειναι το σωστο.εγω διαφωνω κανοντας δικιες μου μετρησεις .στο ρελαντι και χωρις ταχυτητα το παω ειτε σε μεγαλες κατηφορες ή και μικροτερες και παντα η καταναλωση ειναι μικροτερη απο το να εβαζα ταχυτητα. Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει. Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις. 13 2
sonikk Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Γιατί δεν ξέρεις.Οταν έχεις σχέση στο σασμάν και δεν πατάς γκάζι δεν καίει βενζίνη στην κατηφόρα.Στο ρελαντί καίει. Επίσης σε κρατάει και δεν πατάς συνέχεια φρένο με κίνδυνο να τα κάψεις. καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις? 2
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, sonikk είπε καταλαβαινω τι λες.αυτο το ακουω 20 χρονια σχεδον. η σχεση στο σασμαν σε κατηφορα ανεβαζει τις στροφες του κινητηρα ζοριζοντας τον κατα πρωτον.δευτερη θεμελιωδη σκεψη και βασικη αρχη της λειτουργιας του γκαζιου ειναι οτι ανεβαζω στροφες σημαινει αυτοματα αυξημενη καταναλωση. ομως λενε οτι η αυξηση των στροφων ειναι ανεξαρτητη απο το πατημα του γκαζιου.δηλαδη αυτο που λες.μπορει να ανεβαινουν οι στροφες αλλα δεν πατας γκαζι ωστε να αυξανεται η καταναλωση. στην πραξη ομως το trip computer τους διαψευδει.αυτο πώς το εξηγεις? Ποιο τριπ τους διαψευδει;Αφου κόβει καυσιμο γιατί δεν χρειαζεται ,η μηχανή στροφάρει απο την ορμή που έχει το αμάξι,δεν χρειαζεται καυσιμο για να μην σβησει ,δηλαδή ρελαντί.Αν κατεβαίνεις με λαθος σχεση ,μικρή σχέση,τον στροφαρεις ψηλά τον κινητήρα .Και εδώ μπαίνει η εμπειρία για να καταλάβεις ποια σχέση θα έχεις. 6 2
sonikk Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ποιο τριπ τους διαψευδει;Αφου κόβει καυσιμο γιατί δεν χρειαζεται ,η μηχανή στροφάρει απο την ορμή που έχει το αμάξι,δεν χρειαζεται καυσιμο για να μην σβησει ,δηλαδή ρελαντί.Αν κατεβαίνεις με λαθος σχεση ,μικρή σχέση,τον στροφαρεις ψηλά τον κινητήρα .Και εδώ μπαίνει η εμπειρία για να καταλάβεις ποια σχέση θα έχεις. οταν δουλευει το αμαξι στο ρελαντι υπαρχει καταναλωση ετσι και αλλιως. το τι σχεση θα χρησιμοποιησεις ειναι καθαρα θεμα εμπειριας.σε μεγαλη κατηφορα και με μεγαλη κλιση αν εχεις δευτερα οι στροφες παιζουν να ειναι και πανω απο τις 2500. αυτο που λεω ειναι οτι πιστευω οτι η καταλανωση αυξανεται βαση των υπολογισμων του τριπ και ο κινητηρας ζοριζεται και οι ιμαντες και ολα.προτιμω δηλαδη να καψω τακακια πριν την ωρα τους παρα να ζοριζω κινητηρα και ιμαντες.τα τακακια στοιχιζουν απο 10-15 ευρω τα φτηνοτερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις