Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Getz ή suzuki Alto,Ignis. Απλά το Getz και υγραέριο παίρνει και φθηνότερα ανταλλακτικά έχει.

Εγώ θα προτιμούσα ένα panda πιο νέο μιας και τα ανταλλακτικά είναι τα πιο φθηνά...

Και επειδή ότι και να πάρεις κάτι θα σου βγάλει , προτίμησε μάρκα την οποία να δουλεύει αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή σου

  • Like 1
  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Gets με πολύ λιγότερα από 3000  Renault Clio II 2005 το 1.2 16v. Πολύ αξιόπιστοι κινητήρες και οι δυο.  Στο Clio θα ευχαριστηθείς την ζωντάνια του και τη ηρεμία στο ταξίδι... Όχι μεταγενεστερο Clio σε καμιά περίπτωση...οτι και αν επιλέξεις πάντως θέλει και τύχη.  Ευχομαι να επιλέξεις σωστα.

Επεξ/σία από SpirtouLisS
  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Πόσα χλμ έχει;

Έχεις να προτείνεις κάτι;

Οπως σου ειπαν πολλοι να παρεις το πιο καινουργιο και σε καλυτερη κατασταση που θα βρεις.

Ανεξαρτητου μαρκας/χωρας

Αντι να δωσεις 3000 για κορολα 20ετιας μπορεις να παρεις punto 10ετιας

Δεν εχει νοημα αφου απο οτι καταλαβαινω εισαι κολημενος στις αποψη ας παρω ιαπωνικο να μην παθει τπτ,

Εχω αν θες ενα corolla του 89. Πρωτο χερι με 90000. Σαν καινουργιο και απο service. Με 2000, σε ενδιαφερει?

 

Δημοσ.

Τα περισσότερα μικρά αυτής της τιμής και ηλικίας είναι κυριολεκτικά σκισμένα, συνήθως νοικιάρικα ή εισαγωγής και  ότι κερδίσεις από σήμα και κατανάλωση θα τα δώσεις σε αναλώσιμα και αν γίνουν ποτέ αμάξια της προκοπής. Καλύτερα για μένα σε αυτά τα λεφτά είναι αμάξια μεγαλύτερου κυβισμού και κατηγορίας όπως και κάποια αντιεμπορικά που τα έπαιρναν λίγοι και σίγουρα θα ανήκουν σε ιδιώτες και όχι από εταιρείες ενοικιάσεων ή εισαγόμενα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η έρευνα που ανέφερα πιο πάνω https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poia-10-aytokinita-den-spane-den-chalane

 

Όχι ότι είναι πανάκεια απλά μια ακόμα έρευνα που επιβεβαιώνει ότι είναι αξιόπιστο. Εγώ το πήρα με 105000 και έχω φτάσει τώρα 120000, πιο πριν είχα ένα πόλο του 2000 περιπου τα ίδια χιλιόμετρα και μου είχε βγάλει τον αδοξαστο... Βασικά είναι όμως και το αμάξι καλοσυντηρημενο και αυτό είναι λίγο λαχείο...

Επεξ/σία από eko13
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

 Πολύ θα ήθελα να δω τι έρευνα είναι αυτή που βγάζει όχημα ηλικίας 12 ετών πιο αξιόπιστο από από αυτά που βγήκαν το '20.

Οποτε εσυ λογικα εχεις αμαξι 2020 σωστα?

1 ώρα πριν, korakios είπε

προτίμησε μάρκα την οποία να δουλεύει αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή σου

Εχω την toyota κοντα που με ξερουν και τους ξερω καλά! 😉

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

 Πολύ θα ήθελα να δω τι έρευνα είναι αυτή που βγάζει όχημα ηλικίας 12 ετών πιο αξιόπιστο από από αυτά που βγήκαν το '20. 

Μήπως ήταν σαν την πρόσφατη που ο "ερευνητής" είναι η εταιρία μάρκετινγκ J.D power που η κατάταξη πάει ανάλογα με το πόσα πληρώνεις για να μπεις πρώτος στις διαφημίσεις της;

Αυτοκίνητο του 2020 κυκλοφόρησε φέτος και δεν ξέρει κανείς τι απροβλεπτα προβλήματα μπορεί να βγάλει.

Όσο για τις έρευνες και τα τεστ,100 τεστ να δεις,100 διαφορετικά αποτελέσματα θα δεις,οπότε δεν είναι  να τις παίρνεις και στα σοβαρά.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο,τι αμάξι αγοράζει ο μέσος κοσμάκης παγκοσμίως.Και εκεί η Toyota και η Volkswagen παίζουν μόνες τους εδώ και δεκαετίες.

Αν δεν έβγαζαν και οι δύο εταιρείες αξιοπιστα αμάξια δεν θα τα αγοράζε πιο πολυ απο κάθε αλλο ο κόσμος με ένα μικρομεσαίο πορτοφόλι τόσα χρόνια τώρα.

Αυτοί που έχουν να διαθέσουν 50+ χιλιάρικα για αμάξι δεν τους νοιάζει τόσο πολύ η αξιοπιστία.

Μιλάμε για νορμάλ συμβατικά αμάξια για τον μέσο πολίτη που είναι και η πλειοψηφια του πληθυσμού.

 

Δημοσ.

Προσωπικά το βρίσκω αστείο να ζητάς αξιοπιστία σε αυτοκίνητο με 200k χιλιόμετρα και 20 χρόνια ταλαιπωρίας στους ελληνικούς δρόμους. 3000€ για την κάσα του 98 που ονομάζεται κορόλα δεν έδινα σε καμία περίπτωση, ας είχε και 50k χιλιόμετρα. Μα καλά τι κορόλα του 98, υδραυλικός είσαι ή ηλεκτρολόγος; 

Αν ψάχνεις ομπρέλα πάρε cinquecento που με 20€ αλλάζεις προφυλακτήρα και με 100€ όλο το μοτέρ, αν ψάχνεις αυτοκίνητο κοίτα κάτι πιο καινούριο να κινείσαι σαν άνθρωπος. Επίσης καλό είναι να κοιτάμε και το κόστος συντήρησης όταν αγοράζουμε όχημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, aromeo είπε

 

 Επίσης καλό είναι να κοιτάμε και το κόστος συντήρησης όταν αγοράζουμε όχημα. 

Σου στελνω το iban μου να μου βαλεις αυτα που μου περισσευουν οκ?

Α και κατι ακομα,1.000 φορες υδραυλικος παρα εξυπνακιας.

Τι στο καλο?Τοσο ευκολο ηταν να παρω αμαξι ??? thnx !

Εdit : Α καλα,τωρα ειδα οτι εισαι του 97. Εμμ μηπως να βαλεις και σε κατι φιλους μου λιγα λεφτα? thnx...στελνω και για αυτους 😅

 

Επεξ/σία από Rpanagos
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, eko13 είπε

Η έρευνα που ανέφερα πιο πάνω https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poia-10-aytokinita-den-spane-den-chalane

Όχι ότι είναι πανάκεια απλά μια ακόμα έρευνα που επιβεβαιώνει ότι είναι αξιόπιστο. Εγώ το πήρα με 105000 και έχω φτάσει τώρα 120000, πιο πριν είχα ένα πόλο του 2000 περιπου τα ίδια χιλιόμετρα και μου είχε βγάλει τον αδοξαστο... Βασικά είναι όμως και το αμάξι καλοσυντηρημενο και αυτό είναι λίγο λαχείο...

Το "άρθρο" είναι από "έρευνα" μιας βρετανικής εταιρίας που πουλάει ασφάλειες. 

Δεν αμφιβάλω για την προσωπική σου εμπειρία, αλλά από το "μου βγήκε καλό" έως το είναι καλύτερο από τα καινούργια είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.  

49 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Οποτε εσυ λογικα εχεις αμαξι 2020 σωστα?

Εχω την toyota κοντα που με ξερουν και τους ξερω καλά! 😉

Το βρήκες, εψές το πήρα για αυτό ζηλεύω τα τουότα εικοσαετίας που δεν χαλάν.:rolleyes:

33 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτοκίνητο του 2020 κυκλοφόρησε φέτος και δεν ξέρει κανείς τι απροβλεπτα προβλήματα μπορεί να βγάλει.

Όσο για τις έρευνες και τα τεστ,100 τεστ να δεις,100 διαφορετικά αποτελέσματα θα δεις,οπότε δεν είναι  να τις παίρνεις και στα σοβαρά.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο,τι αμάξι αγοράζει ο μέσος κοσμάκης παγκοσμίως.Και εκεί η Toyota και η Volkswagen παίζουν μόνες τους εδώ και δεκαετίες.

Αν δεν έβγαζαν και οι δύο εταιρείες αξιοπιστα αμάξια δεν θα τα αγοράζε πιο πολυ απο κάθε αλλο ο κόσμος με ένα μικρομεσαίο πορτοφόλι τόσα χρόνια τώρα.

Αυτοί που έχουν να διαθέσουν 50+ χιλιάρικα για αμάξι δεν τους νοιάζει τόσο πολύ η αξιοπιστία.

Μιλάμε για νορμάλ συμβατικά αμάξια για τον μέσο πολίτη που είναι και η πλειοψηφια του πληθυσμού.

Έρευνες από έρευνες έχουν διαφορά. Θα εμπιστευτώ περισσότερο - όχι παντού και πάντα όμως - μια που κάνει τεστ, π.χ. το euroNCAP , από μια πίπα που έβγαλε μια PR ή άλλη ανάλογη βασισμένη σε λόγια του αέρα με στοιχεία που αλλάζουν κατά το ποιος δίνει τα περισσότερα. 

Έγραψα για το λογικό, ότι δηλαδή ένα όχημα που μετράει μια ντουζίνα χρόνια στο δρόμο είναι εξαιρετικά πιο πιθανό να έχει περισσότερα προβλήματα από ένα που μόλις βγήκε από την γραμμή παραγωγής, ίδιου φάσματος τιμών πάντα και ίδιας περίπου εταιρικών πρακτικών. Επίσης εάν δεν απατώμαι, είχα δει από μελέτη της ΕΕ ότι τα οχήματα γίνονται πιο αξιόπιστα την τελευταία εικοσαετία κατά μέσο όρο με γραμμική περίπου αύξηση ανά έτος. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά για αυτό γράφω για την ανωμαλία να βγάζουμε τα παλιά καλύτερα.

Όσο για τα υπόλοιπα, δεν ξέρω τι σχέση έχουν. Αναφέρομαι καθαρά ηλικιακά για οχήματα μαζικής παραγωγής χαμηλών τιμών, όχι για φτηνά vs ακριβά ή premium και μη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι τόσο σκούρα τα πράγματα όσο τα περιγράφετε, υπάρχουν περιπτώσεις και σε αυτό το μπάτζετ με τις κατάλληλες βέβαια υποχωρήσεις. Δεν είναι καθόλου εύκολο από το 3 να πας στο 5 που λέτε λες και είναι φυστίκια. Ότι θέλει ψάξιμο θέλει και αν έχεις ειδικό γνωστό βοηθά πολύ. Προσωπικά εγώ με Γκετζ είμαι μια χαρούλα, γνωστός πήγε και πήρε Ίμπιζα 5ετιας με σχεδόν τα διπλά λεφτά και του βγάζει θεματακια.. 

 

Εγώ ποτέ δεν είπα ότι είναι καλύτερο από τα καινούργια, λογικά και τα μοντέλα i που λέει είναι μεταχειρισμένα νομίζω πατάνε την δεκαετία τα πρώτα i10. 

Επεξ/σία από eko13
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Το βρήκες, εψές το πήρα για αυτό ζηλεύω τα τουότα εικοσαετίας που δεν χαλάν.:rolleyes:

 

Αυτο που λες περι ηλικιας αμαξιου και οτι οσο ποιο καινουργιο τοσο καλυτερο κλπ ειναι ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.
Ειναι επισης κατι που το ξερουν ΟΛΟΙ.

Παμε στην πραγματικοτητα τωρα

Εγω αν πχ εχω τα 5 που λετε και τα εχω για να μπορω να πληρωσω την βενζίνη που θα παρω στο ταπεινο μου ιαπωνικο και να βαλω λαστιχα μην γινει το οτιδηποτε δεν παιζει ε?

Οχι να παρω κατι αλλο ... να παρω αστρα 1.4 γιατι το εχει ο μπαρμπας της γκομενας μου και θελει να το σπρωξει επειδη το μοτερ κανει λες  και εχει αμμο μεσα στο μπλοκ!

  • Confused 1
Δημοσ.

Ας γράψω και εγώ με 18 χρόνια στην κατοχή μου ένα γαλλικό corolla G6 1332cc, στρογγυλοφαναρο με περίπου 90 ίππους και με μέτρια προς μικρή χρήση τα τελευταία 5 χρόνια και λιώσιμο τα προηγούμενα. Κάθεται σχεδόν στα 230Κ χιλιόμετρα τώρα. 

- πρόκειται σίγουρα για σκύλο μαύρο. Με σέρβις στην ώρα του κάθε χρόνο σε δικό μας τοπικό μάστορα και αλλαγή λάδι ανά 5Κ χιλιόμετρα. 

- αυτό που πρέπει να αλλάξεις είναι η τρόμπα νερού αν δεν έχει αλλαχθεί ποτέ. Από εκεί και έπειτα δεν αντιμετώπισα άλλο μεγάλο θέμα. 

- οδική συμπεριφορά και φρένα είναι μέτρια προς αδιάφορα. Το μοτέρ όμως είναι θησαυρός όπως και η ποιότητα υλικών της καμπίνας. Κατανάλωση ανάλογα τα λάστιχα και οι ίντσες, μπορεί να είναι από πολύ καλό ως ρουφάει αρκετά για τα σημερινά δεδομένα. 

Αν βρεις καλό διατηρημένο και θες κάτι οικονομικό είναι ασφαλέστατη επιλογή. Όμορφο, πρακτικό, μικρό και άνετο. Σίγουρα αμάξι για τα πολύ περιορισμένα οικονομικά. Μικρά τέλη κάθε χρόνο και μικρή ασφάλεια (230 ευρώ τον χρόνο όλα μαζί). 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ας γράψω και εγώ με 18 χρόνια στην κατοχή μου ένα γαλλικό corolla G6 1332cc, στρογγυλοφαναρο με περίπου 90 ίππους και με μέτρια προς μικρή χρήση τα τελευταία 5 χρόνια και λιώσιμο τα προηγούμενα. Κάθεται σχεδόν στα 230Κ χιλιόμετρα τώρα. 

- πρόκειται σίγουρα για σκύλο μαύρο. Με σέρβις στην ώρα του κάθε χρόνο σε δικό μας τοπικό μάστορα και αλλαγή λάδι ανά 5Κ χιλιόμετρα. 

- αυτό που πρέπει να αλλάξεις είναι η τρόμπα νερού αν δεν έχει αλλαχθεί ποτέ. Από εκεί και έπειτα δεν αντιμετώπισα άλλο μεγάλο θέμα. 

- οδική συμπεριφορά και φρένα είναι μέτρια προς αδιάφορα. Το μοτέρ όμως είναι θησαυρός όπως και η ποιότητα υλικών της καμπίνας. Κατανάλωση ανάλογα τα λάστιχα και οι ίντσες, μπορεί να είναι από πολύ καλό ως ρουφάει αρκετά για τα σημερινά δεδομένα. 

Αν βρεις καλό διατηρημένο και θες κάτι οικονομικό είναι ασφαλέστατη επιλογή. Όμορφο, πρακτικό, μικρό και άνετο. Σίγουρα αμάξι για τα πολύ περιορισμένα οικονομικά. Μικρά τέλη κάθε χρόνο και μικρή ασφάλεια (230 ευρώ τον χρόνο όλα μαζί). 

Ετσι ακριβως οπως το φαντάστηκα!
Θενξ φιλε μου!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, imr είπε

Οπως σου ειπαν πολλοι να παρεις το πιο καινουργιο και σε καλυτερη κατασταση που θα βρεις.

Ανεξαρτητου μαρκας/χωρας

Αντι να δωσεις 3000 για κορολα 20ετιας μπορεις να παρεις punto 10ετιας

Δεν εχει νοημα αφου απο οτι καταλαβαινω εισαι κολημενος στις αποψη ας παρω ιαπωνικο να μην παθει τπτ,

Εχω αν θες ενα corolla του 89. Πρωτο χερι με 90000. Σαν καινουργιο και απο service. Με 2000, σε ενδιαφερει?

Μην το σκοτώνεις, κάποιος θα βρεθεί να δίνει τα διπλότριπλα για να το πάρει με προοπτική να το κρατήσει για τρεις γενιές ωστέ να βγάλει τα λεφτά του!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...