Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/10/2020 στις 3:50 ΜΜ, eMike είπε

Το Swift καλό αλλά πολύ σκληρό από ανάρτηση..Πάρα πολύ. Αν είσαι οκ με αυτό, είναι καλό αμαξάκι.

Το Colt προσωπικά δε μου αρέσει, αλλά νομίζω είναι αρκετά αξιόπιστα και δυνατά.

Προσωπικά θα σου πρότεινα ένα Sciroco ή ένα Mito ή μια Giulietta εάν βρεις κάτω από 10Κ καλή... 

Τα Golf TSi με τα 122 ή τα 160 άλογα..έχουν απλά άλογα παραπάνω..Δεν είναι sport αυτοκίνητα. Για να γίνουν πιο sport θέλουν λεφτά και όχι λίγα.

Έχω υπ' οψην το Giulietta 1.4 με τα 170hp όπως και το Grande Punto, απλα θελω να ρωτησω πως πανε γενικότερα από αξιοπιστία και απο καταναλωση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/9/2020 στις 9:07 ΜΜ, jason_kab είπε

ένα καθημερινό πρακτικο αυτοκίνητο

Θελεις να βαζεις και πανω απο 1 ατομο ακομα? θελεις χωρους? αν ειναι να αποκλεισουμε τα διθεσια και τα καμπριο. Οταν λες σπορ πως το εννοεις εσυ?

Επεξ/σία από WireFire
Δημοσ.

OPEL Astra GTC είτε το Turbo είτε αν πας στο OPC. Πολύ ψάξιμο όμως, αν και σπάνια θα βρεις αυτό το αμάξι να είναι "παρατημένο" τα περισσότερα είναι στην πένα.

  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, WireFire είπε

Θελεις να βαζεις και πανω απο 1 ατομο ακομα? θελεις χωρους? αν ειναι να αποκλεισουμε τα διθεσια και τα καμπριο. Οταν λες σπορ πως το εννοεις εσυ?

Θέλω να είναι καπως πρακτικό και να μπαίνουν και αλλα άτομα μεσά,οποτε ναι τα διθέσια τα αποκλείουμε (αλλιώς θα ειχα πάρει mx-5). Άρα κοιταω κάτι σε "hot hatch " μεχρι 1600κ.εκ  με τιμία αξιοπιστία και κατανάλωση. Τώρα σπορ σε αυτην την κατηγορία εννοώ να είναι καλό ως καθημερινό και οταν θες σε καμία βουνίσια διαδρομή κυρίως να έχει την δύναμη και το στήσιμο να μπορεις να κανείς το κάτι παραπάνω και να το ευχαριστηθεις.

16 ώρες πριν, Phoenix7 είπε

OPEL Astra GTC είτε το Turbo είτε αν πας στο OPC. Πολύ ψάξιμο όμως, αν και σπάνια θα βρεις αυτό το αμάξι να είναι "παρατημένο" τα περισσότερα είναι στην πένα.

Τα εχω τσεκαρει και θέλω να ρωτησω αν γνωριζεις πως πανε από  αξιοπιστία και απο κατανάλωση τα gtc και τα opc;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, jason_kab είπε

Θέλω να είναι καπως πρακτικό και να μπαίνουν και αλλα άτομα μεσά,οποτε ναι τα διθέσια τα αποκλείουμε (αλλιώς θα ειχα πάρει mx-5). Άρα κοιταω κάτι σε "hot hatch " μεχρι 1600κ.εκ  με τιμία αξιοπιστία και κατανάλωση. Τώρα σπορ σε αυτην την κατηγορία εννοώ να είναι καλό ως καθημερινό και οταν θες σε καμία βουνίσια διαδρομή κυρίως να έχει την δύναμη και το στήσιμο να μπορεις να κανείς το κάτι παραπάνω και να το ευχαριστηθεις.

Τα εχω τσεκαρει και θέλω να ρωτησω αν γνωριζεις πως πανε από  αξιοπιστία και απο κατανάλωση τα gtc και τα opc;

Τα ASTRA H GTC είναι από τα πιο αξιόπιστα στα χρήματά τους. Αν πας σε αυτό το προτείνω το 1600cc γιατί είναι βαρύ αυτοκίνητο. Τα περισσότερα είναι προσεγμένα ειδικά τα OPC. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι, θέλει ψάξιμο υπομονή και μακριά από εισαγωγής και μάντρες. Τώρα κατανάλωση, ανάλογα το πόδι που έχεις θα καις και ανάλογα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

To Astra OPC ειναι 1600;;;;;;

Το Astra H GTC είναι 1600, προφανώς και το OPC είναι άλλη έκδοση(2000cc), και άλλα χρήματα

Επεξ/σία από Phoenix7
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

To Astra OPC ειναι 1600;;;;;;

Όχι, 2λιτρα είναι,οπότε είναι εκτός.

Στην ουσία ο TS δεν ψάχνει ένα σπορ αυτοκίνητο,πολύ παρεξηγημένη έννοια στην Ελλάδα,όπως και ο full extra εξοπλισμός,

αλλά ένα αμάξι μέχρι 1.6 λίτρα, σχετικά ελαφρύ σε βάρος,  με ιπποδύναμη 170+ PS,π.χ. η Giulietta που αναφέρθηκε δεν εχει σχέση με σπορ αυτοκίνητο,το Grande Punto δεν το σχολιάζω καν,έλεος.

Οπότε οι επιλογές είναι πολλές.

Όσο για την αξιοπιστία που αναφέρει ξανά και ξανά,σε αμάξι 10αετιας και βάλε,η αξιοπιστία εξαρτάται κατά 99% από τη χρήση και συντήρηση που του έκανε ο/οι προκατοχος/οι του και όχι από τι μάρκα είναι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Phoenix7 είπε

Το Astra H GTC είναι 1600, προφανώς και το OPC είναι άλλη έκδοση(2000cc), και άλλα χρήματα

Οκ το ειδα στην ιδια φραση και λεω πλακα θα εχει να το εκαναν 1.6.

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Όχι, 2λιτρα είναι,οπότε είναι εκτός.

Στην ουσία ο TS δεν ψάχνει ένα σπορ αυτοκίνητο,πολύ παρεξηγημένη έννοια στην Ελλάδα,όπως και ο full extra εξοπλισμός,

αλλά ένα αμάξι μέχρι 1.6 λίτρα, σχετικά ελαφρύ σε βάρος,  με ιπποδύναμη 170+ PS,π.χ. η Giulietta που αναφέρθηκε δεν εχει σχέση με σπορ αυτοκίνητο,το Grande Punto δεν το σχολιάζω καν,έλεος.

Οπότε οι επιλογές είναι πολλές.

Όσο για την αξιοπιστία που αναφέρει ξανά και ξανά,σε αμάξι 10αετιας και βάλε,η αξιοπιστία εξαρτάται κατά 99% από τη χρήση και συντήρηση που του έκανε ο/οι προκατοχος/οι του και όχι από τι μάρκα είναι.

Ειναι απλα και γρηγορα αμαξακια, ναι οντως το σπορ ειναι καπως παρεξηγημενο για πολλους.

Δημοσ.
23 hours ago, jmmys said:

αλλά ένα αμάξι μέχρι 1.6 λίτρα, σχετικά ελαφρύ σε βάρος,  με ιπποδύναμη 170+ PS,π.χ. η Giulietta που αναφέρθηκε δεν εχει σχέση με σπορ αυτοκίνητο,το Grande Punto δεν το σχολιάζω καν,έλεος.

Μπροστά στο βαρετό Astra πάντως ειδικά τη Giulietta τη λες και καθαρόαιμο. 

Σίγουρα είναι σπορτιφ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/10/2020 στις 9:26 ΠΜ, headbanger είπε

να μπω λίγο οφφ; βλέπω τις καταναλώσεις σας στα τουρμπάτα, κάτω των 2λ με σασί κάτω του τόνου. στους κόφτες τα πάτε; 

εγώ με  3.5 V6 με διπλό τούρμπο, εισαγωγή και εξαγωγή. (375hp) με 2,5 τόνους σασί βλέπω 14 λίτρα/100 σε αυτοκινητόδρομο και 17-19 μέσα στην πόλη. 

Ibiza Cupra 2006, 1,8L Turbo stage 2, ~235hp, ~1200kg, 10-12 μέσα στην πόλη, 7-9 στον αυτοκινητόδρομο (ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης) και 6.5-7.5 σε επαρχιακό. Όλα αυτά με χαλαρή οδήγηση.

Επεξ/σία από ferongr
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...