Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το RX-8 είναι μια εξαιρετική μπερλίνα στα όλα της, εκτός από την κατανάλωση του κινητήρα. Δηλαδή με λίγα λόγια καίει τον άμπακο ακόμη και να πας το γύρο του τετραγώνου που λέει ο λόγος. Εκει εστιάζω το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου. Τι περιμένεις όμως από ένα αυτοκίνητο που έχει τελική σχέση μετάδοσης 4:44... Τώρα, η αξιοπιστία του Renesis είναι πολύ καλή, αλλά δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με ένα εμβολοφόρο. Εν κατακλείδι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αξίζει να είσαι κάτοχος για λίγες και όμορφες βόλτες, αλλά να έχεις και πάντα υπόψιν σου ότι εσύ μπορεί να το αγόρασες ένα τάληρο, αλλά αν παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτερ, ετοιμάσου να δώσεις ~3k.

Ομιλώ ως πρώην κάτοχος RX-8. Αν δεν έχεις πρόβλημα με αυτά που αναφέρω πιο πάνω, το αμάξι είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ και μακράν καλύτερο απ ότιδήποτε στη κατηγορία του. Αποψή μου παντα...

  • Like 1
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Salvation81 είπε

2 λιτρο εχω διπλοτουρμπινο (οκ 11ετιας πλεον ομως) και κατω απο 13 μικτη δεν νομιζω να εχω δει ποτε.

Ποιο 2λιτρο 11ετίας βενζίνη ήταν διπλοτουρμπινο;

Δημοσ.
Στις 2/10/2020 στις 9:36 ΜΜ, Dantε είπε

Στο RX8 στο τακτικο προγραμμα συντηρησης εχει και καθε 50000χλμ ανοιγμα για αλλαγη φλατζων για τη συμπιεση.

Δεν ισχύει σε καμια περίπτωση. Μην λέμε ανακρίβειες.

Θελει υπερβολικα ευβλαβικη χρηση,οχι μονο συντηρηση για να αποφυγεις κατι τετοιο.Οπως και για να μη καταστρεφει τα μπουζι.

Αν είσαι κάτοχος, τα μαθαίνεις αυτά στο πρώτο μήνα, δεν είναι τίποτε. Τα μπουζί τα καταστρέφεις αν πάθει flooding το μοτερ, κάτι που εκτός του ότι πρέπει να είσαι λίγο κάγκουρας για το πάθεις, υπάρχει τρικ να μην το παθαίνεις ποτέ...

Γειτονας μου το εχει και του πεταξε 2 λιτρο μοτερ ατμοσφαιρα πανω.Καλη μοντα και αν οντως εβγαινε με Οττο κινητηρα θα ηταν φοβερο εργαλειο.

Ισχύει, αν το έβγαζε με το μοτερ π.χ. του Mazda CX-7 2.3lt 265hp το αμάξι θα ήταν μια λίγκα μόνο του! Ως αναφορά τον Οττο κινητήρα... Otto cycle είναι και ο wankel, προσοχη τι γράφουμε...

Αν του πατησεις το γκαζι,πινει πιο πολυ απο Μ3 αλλα εχει τους μισους ιππους.

Ισχύει! τα 30lt/100km τα έχει για πλάκα.

:D :D :D

Στις 2/10/2020 στις 10:35 ΜΜ, Errik είπε

MX-5 NC μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση. 

Συμφωνω απόλυτα, και ως κάτοχος μάλιστα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2.300 κυβικά,1,5 τόνο βάρος με 193 άλογα,με κομπρεσσορα,μοντέλο 1998 καίει ακόμα,μετά από 307.000χλμ,μέσο όρο 8-9 λίτρα στα 100χλμ.

Και μου λέτε για αμάξι 1300 κυβικά,ότι τα 15 λίτρα είναι οκ.Ουτε η 55 Amg εκείνης  της εποχης με 350 άλογα και 5,500 κυβικά δεν είχε τέτοια κατανάλωση.

Αλλά κακά τα ψέμματα,το RX8 είναι καταπληκτικό αμάξι,είχα την τύχη να το έχω για λίγες μέρες πριν 15 χρόνια περίπου.

Θα πρότεινα και slk,αλλά ξεφεύγει στα τέλη.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Ποιο 2λιτρο 11ετίας βενζίνη ήταν διπλοτουρμπινο;

Opel GT (264 αλογα μαμα).

1 ώρα πριν, jmmys είπε

2.300 κυβικά,1,5 τόνο βάρος με 193 άλογα,με κομπρεσσορα,μοντέλο 1998 καίει ακόμα,μετά από 307.000χλμ,μέσο όρο 8-9 λίτρα στα 100χλμ.

Και μου λέτε για αμάξι 1300 κυβικά,ότι τα 15 λίτρα είναι οκ.Ουτε η 55 Amg εκείνης  της εποχης με 350 άλογα και 5,500 κυβικά δεν είχε τέτοια κατανάλωση.

Αλλά κακά τα ψέμματα,το RX8 είναι καταπληκτικό αμάξι,είχα την τύχη να το έχω για λίγες μέρες πριν 15 χρόνια περίπου.

Θα πρότεινα και slk,αλλά ξεφεύγει στα τέλη.

Η μικτη καταναλωση ειναι μεγαλη απατη βασικα, κανενας δεν οδηγαει οπως φτιαχνουν τις καταναλωσεις οι εταιρειες (εκτος αν ξερεις πολλους που πανε με 80 στην εθνικη πχ και με 30 μεσα στην πολη).

Τωρα το ποσο καινε τα αυτοκινητα αν τα πατησεις ολοι το γνωριζουμε και ειναι κατα πολυ παραπανω απο την μικτη που δινει η καθε εταιρεια.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, NT1G είπε

Μιλάς για αυτό;

opel-gt-by-lexmaul_460x0w.jpg

Πότε βγήκε με 2 turbo;

Παντα bi-turbo ηταν τι ακριβως εννοεις; 2 turbo ενα δεξια και ενα αριστερα, απο τα πρωτα direct injection αυτοκινητα (και εννοειται απο τα πρωτα διπλοτουρμπινα).

Απλα στην Αμερικη εβγαινε και 2.5 λιτρα ατμοσφαιρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να μπω λίγο οφφ; βλέπω τις καταναλώσεις σας στα τουρμπάτα, κάτω των 2λ με σασί κάτω του τόνου. στους κόφτες τα πάτε; 

εγώ με  3.5 V6 με διπλό τούρμπο, εισαγωγή και εξαγωγή. (375hp) με 2,5 τόνους σασί βλέπω 14 λίτρα/100 σε αυτοκινητόδρομο και 17-19 μέσα στην πόλη. 

Επεξ/σία από headbanger
Δημοσ.
Στις 1/10/2020 στις 7:50 ΜΜ, madboy είπε

Είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο και δεν νομίζω οτι είναι συνετή επιλογή για καθημερινό αυτοκίνητο. Καίει αρκετά και λόγω Βανκελ έχει και κατανάλωση λαδιού. Για δευτερο αυτοκίνητο που θα βγαίνει για βόλτες και ΣΚ, ναι αξίζει.

Εγω σαν Opelακιας θα πρότεινα Corsa Opc ή Astra Opc, αλλιώς μια Μπεμπα Κουπε 320.

ειρωνικα το εγραψε 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Παντα bi-turbo ηταν τι ακριβως εννοεις; 2 turbo ενα δεξια και ενα αριστερα, απο τα πρωτα direct injection αυτοκινητα (και εννοειται απο τα πρωτα διπλοτουρμπινα).

Απλα στην Αμερικη εβγαινε και 2.5 λιτρα ατμοσφαιρα.

 

Μάλλον έχεις μπερδέψει το twin-scroll με το twin-turbo...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, djkostas84 είπε

Μάλλον έχεις μπερδέψει το twin-scroll με το twin-turbo...

Biturbo το ειχε λανσαρει η GM, 2 διαφορετικα turbo βλεπω διπλα στον κινητηρα, αν αυτο εσυ το λες Twin Scroll οκ μπορει και ετσι να ειναι δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητων εξαλλου.

ΥΓ: Και εγω διαβαζω τελικα οτι μαλλον ειναι Twin Scroll, τωρα γιατι η GM το ελεγε Biturbo δεν ξερω.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, NT1G είπε

έχεις καμιά εικόνα με τα δύο turbo;

Δικια μου οχι αλλα υπαρχουν παντου

Απο Αριστερα:
spacer.png

Και απο Δεξια:
spacer.png

Εγω νομιζα πως οι δυο σωληνες εμπαιναν σε ξεχωριστα Turbo αλλα αποτι βλεπω τωρα μαλλον ειναι twin scroll συστημα.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, rega_me_giaourti είπε

Για βάλε κάποιο επίσημο link της GM/Opel που το έλεγε biturbo.

Πλεον δεν υπαρχουν τα επισημα σαιτ, θελεις να σου δειξω τι ακριβως 13 χρονια μετα αφοτου λανσαριστηκε το μοντελο στην αγορα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/9/2020 στις 9:07 ΜΜ, jason_kab είπε

Καλησπέρα στο forum.

Ενδιαφερομαι να αγοράσω ένα καθημερινό πρακτικο αυτοκίνητο που να έχει όμως σπορ χαρακτήρα,να είναι μεχρι 1600κ.εκ. και μέχρι γύρω στις δέκα χιλιάδες ευρώ.

Έχω ξεχωρίσει το Suzuki Swift Sport που φαίνεται πολύ διασκεδαστικό στην οδηγήση,πρακτικό με τιμιες επιδόσεις.

Έχω υπ' όψην και  το Mitsubishi Colt Czt,αλλά δεν μου αρέσει πολύ εμφανιασιακα και το στήσιμο του φαίνεται αρκετά κακό, και παρόλο που έχει αρκετά πιο πολύ δύναμη και λίγο καλύτερους χωρους δεν με ενθουσιαζει τοσο ως επιλογη, διοτι γενικότερα δεν ενδιαφερομαι τόσο για την ιπποδύναμη αλλά να είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Από VAG παρόλο που είναι πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα δεν τα έχω για τόσο διασκεδαστικά και για τα 1.4 (ιδιαίτερα άμα συνδυάζεται με dsg ) έχω ακούσει πως γενικότερα έχουν θέματα .

Έχει κανείς να προτείνει τίποτα άλλο σε αύτη την κατηγορία;

Το Swift καλό αλλά πολύ σκληρό από ανάρτηση..Πάρα πολύ. Αν είσαι οκ με αυτό, είναι καλό αμαξάκι.

Το Colt προσωπικά δε μου αρέσει, αλλά νομίζω είναι αρκετά αξιόπιστα και δυνατά.

Προσωπικά θα σου πρότεινα ένα Sciroco ή ένα Mito ή μια Giulietta εάν βρεις κάτω από 10Κ καλή... 

Τα Golf TSi με τα 122 ή τα 160 άλογα..έχουν απλά άλογα παραπάνω..Δεν είναι sport αυτοκίνητα. Για να γίνουν πιο sport θέλουν λεφτά και όχι λίγα.

 

Επεξ/σία από eMike

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...