Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Polo gti βγάζει και το  gt (με τα 140 άλογα). 

Golf 6 tsi 140-160

Scirocco.

Fiesta.

Opc. 

Ολοκληρωμένα αμάξια με κρατήματα σωστά καλό γκάζι και σχετικά καλή κατανάλωση. Απλά σε Vag είναι 50-50 πως θα σ κάτσει. Polo έχω και δεν έχει κάτι το παραμικρό κιχ. Φίλος πάλι το ίδιο με μένα πρόβλημα στο dsg 1000 ευρώ ζημιά. Είναι λίγο λαχείο. Αν θες περισσότερη αξιοπιστία και καλό γκάζι βγάζει και το golf με 122 άλογα. Ίσως το πιο σωστό μοτέρ σε θέμα κατανάλωσης απόδοσης και αξιοπιστίας. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αυτα τα αναπαντεχα τα εχουν ολα τα αυτοκινητα, σιγουρα αν καποιος παει να παρει μεταχειρισμενο το ελεγχει διεξοδικα πρωτα.

Αν δεν το πατας το αμαξι δεν καιει, το ιδιο ισχυει και με το RX8.

Οπως και να εχει πολυ δυσκολα θα βρει κατι αντιστοιχο σε αυτα τα χρηματα, εκτος αν θελει μεγαλους χωρους πχ.

Ψαξτο λιγο σε φορουμ με rx8 και θα δεις οτι η μεση καταναλωση του ειναι 14~18λτ/100χλμ πραγμα ασυμφορο για καθημερινες μετακινησεις γιαυτο και οι περισσοτεροι  μετα απο λιγο τα σπρωχνουνε...δεν μπορει να παιξει το ρολο πρωτου αυτοκινητου ...οπως και δεν υπαρχει περιπτωση να μην σου βγαλει καποια βλαβη ο βανκελ οσο σχολαστικα συντηρημενο κι αν ειναι γιατι οποιος εχει αμαξι με 200 αλογα σχεδον ποτε δεν το οδηγαει σαν 2cv...γιαυτο το αγορασε...μονο αν καποιος το αγορασει καινουριο (που δεν υπαρχει) και το προσεχει ευλαβικα θα παει καλυτερα

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αυτα τα αναπαντεχα τα εχουν ολα τα αυτοκινητα, σιγουρα αν καποιος παει να παρει μεταχειρισμενο το ελεγχει διεξοδικα πρωτα.

Αν δεν το πατας το αμαξι δεν καιει, το ιδιο ισχυει και με το RX8.

Οπως και να εχει πολυ δυσκολα θα βρει κατι αντιστοιχο σε αυτα τα χρηματα, εκτος αν θελει μεγαλους χωρους πχ.

Έκανε έλεγχο ,είχε καλη συμπίεση αλλά μέσα σε ένα χρόνο έπεσε και φαντάσου ότι το πρόσεχε .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agap είπε

Ψαξτο λιγο σε φορουμ με rx8 και θα δεις οτι η μεση καταναλωση του ειναι 14~18λτ/100χλμ πραγμα ασυμφορο για καθημερινες μετακινησεις γιαυτο και οι περισσοτεροι  μετα απο λιγο τα σπρωχνουνε...δεν μπορει να παιξει το ρολο πρωτου αυτοκινητου ...οπως και δεν υπαρχει περιπτωση να μην σου βγαλει καποια βλαβη ο βανκελ οσο σχολαστικα συντηρημενο κι αν ειναι γιατι οποιος εχει αμαξι με 200 αλογα σχεδον ποτε δεν το οδηγαει σαν 2cv...γιαυτο το αγορασε...μονο αν καποιος το αγορασει καινουριο (που δεν υπαρχει) και το προσεχει ευλαβικα θα παει καλυτερα

Βαση του τι λεει η Mazda επισημα εχει 15λ/100χλ που δεν το λες κακο (μικτη εννοουμε). Τωρα το τι καιει στο γκαζι καμια εταιρεια δεν το λεει και φυσικα ολα καινε.

Οσο και ασυμφορο και να ειναι οταν θελεις 130ε σημα τον χρονο και δινεις μολις 7 χιλιαρικα για να το αποκτησεις καλα ειναι.

Το θεμα ζημιες δεν το γνωριζω, εγω ειχα το 7αρι που αν εξαιρεσεις τις αλαγες ροτορα που ηθελε δεν θυμαμαι να ειχε αλλα θεματα (βεβαια εγω με το που ζητησε ροτορα το εσπρωξα).

 

1 ώρα πριν, seloner είπε

Έκανε έλεγχο ,είχε καλη συμπίεση αλλά μέσα σε ένα χρόνο έπεσε και φαντάσου ότι το πρόσεχε .

Καινουργιο Ibiza Top Gun ειχα παρει και στο 3μηνο πανω ηθελε σασμαν. Οπως ειπα, ζημιες γινονται, μηχανηματα ειναι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Βαση του τι λεει η Mazda επισημα εχει 15λ/100χλ που δεν το λες κακο (μικτη εννοουμε). Τωρα το τι καιει στο γκαζι καμια εταιρεια δεν το λεει και φυσικα ολα καινε.

Οσο και ασυμφορο και να ειναι οταν θελεις 130ε σημα τον χρονο και δινεις μολις 7 χιλιαρικα για να το αποκτησεις καλα ειναι.

Το θεμα ζημιες δεν το γνωριζω, εγω ειχα το 7αρι που αν εξαιρεσεις τις αλαγες ροτορα που ηθελε δεν θυμαμαι να ειχε αλλα θεματα (βεβαια εγω με το που ζητησε ροτορα το εσπρωξα).

Καινουργιο Ibiza Top Gun ειχα παρει και στο 3μηνο πανω ηθελε σασμαν. Οπως ειπα, ζημιες γινονται, μηχανηματα ειναι.

Απλα με το rx8 οι πιθανότητες για ζημιές είναι αυξημένες .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Βαση του τι λεει η Mazda επισημα εχει 15λ/100χλ που δεν το λες κακο (μικτη εννοουμε). Τωρα το τι καιει στο γκαζι καμια εταιρεια δεν το λεει και φυσικα ολα καινε.

Οσο και ασυμφορο και να ειναι οταν θελεις 130ε σημα τον χρονο και δινεις μολις 7 χιλιαρικα για να το αποκτησεις καλα ειναι.

Το θεμα ζημιες δεν το γνωριζω, εγω ειχα το 7αρι που αν εξαιρεσεις τις αλαγες ροτορα που ηθελε δεν θυμαμαι να ειχε αλλα θεματα (βεβαια εγω με το που ζητησε ροτορα το εσπρωξα).

Καινουργιο Ibiza Top Gun ειχα παρει και στο 3μηνο πανω ηθελε σασμαν. Οπως ειπα, ζημιες γινονται, μηχανηματα ειναι.

15λ ανά εκατό είναι πάρα πολλά.

Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά για σκ. Για καθημερινό δεν κάνει για τους λόγους που είπαν πριν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, imr είπε

15λ ανά εκατό είναι πάρα πολλά.

Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά για σκ. Για καθημερινό δεν κάνει για τους λόγους που είπαν πριν. 

15lt/100Km είναι πολλά για αυτοκίνητο 75 hp και όχι για 230 hp (σχεδόν 20ετίας κιόλας μιας και τότε περίπου παρουσιάστηκε)

Συμφωνώ για το ΣΚ και θα έλεγα για κάθε δευτερο ΣΚ :D 

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Ακόμα συζητάτε σε αυτό το θέμα που το άνοιξε και το παράτησε ο TS;

Και σε ποιο θέμα του ινσόμνια ο TS ακολουθεί πέρα από τη δεύτερη σελίδα ;  :D :D :D

 

Kαι για να είμαι ontopic προτείνω Rallye  και όχι απαραίτητα 106 ας πούμε 207 για αλλαγή :D

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nik0laus είπε

...

Και σε ποιο θέμα του ινσόμνια ο TS ακολουθεί πέρα από τη δεύτερη σελίδα ;  :D :D :D

...

Γιατί, απάντησε καθόλου στην πρώτη σελίδα μήπως; Εντωμεταξύ ο ίδιος άνοιξε ίδιο θέμα και αλλού πριν 2 βδομάδες και δεν ξαναγραψε ποτέ.

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ, ο άνθρωπος ρωτάει για σπορ αυτοκίνητο και κάποιες προτάσεις είναι εντελώς άλλου... Τι σχέση έχει το golf tsi 122 hp με την έννοια σπορ;;;

Αν δεν έχεις θέμα με τους χώρους, mx5 με κλειστά μάτια. Ό,τι πιο fun to drive υπάρχει.

Αν θες και κάποιους μίνιμουμ χώρους πας σε hot hatch. Αλλά το clio, που είναι κορυφή στο πάτημα, είναι δίλιτρο άρα εκτός των επιλογών σου.

207 rallye ή gt, polo gti, ibiza fr και fabia rs θα τα απέφευγα λόγω πιθανών βλαβών.

Corsa opc επίσης θέλει πολυ σκέψη. Fiesta st με 1.6 μοτέρ δύσκολα στο 10ρικο.

Άνετα θα κοίταγα κάτι σε Abarth. Είτε 500 είτε Punto.

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nik0laus είπε

15lt/100Km είναι πολλά για αυτοκίνητο 75 hp και όχι για 230 hp (σχεδόν 20ετίας κιόλας μιας και τότε περίπου παρουσιάστηκε)

Συμφωνώ για το ΣΚ και θα έλεγα για κάθε δευτερο ΣΚ :D 

Και σε ποιο θέμα του ινσόμνια ο TS ακολουθεί πέρα από τη δεύτερη σελίδα ;  :D :D :D

Kαι για να είμαι ontopic προτείνω Rallye  και όχι απαραίτητα 106 ας πούμε 207 για αλλαγή :D

Και για 230hp υπερβολικά είναι. Πάρε για σύγκριση όλα τα τούρμπο , ακόμα και διλιτρα είναι άνετα κάτω από 8 σε καθημερινή οδήγηση.

Ένα 207rallye που προτείνεις και εσύ δεν πρόκειται να δει τέτοιες καταναλώσεις ουτε με άπειρο σκισιμο.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν δεν σε απασχολεί η ηλικία και από προσωπική εμπειρία είχα αγοράσει Grande Punto Abarth του 2010 (155hp turbo). Το αυτοκινητάκι ήταν υπέροχο, αξιόπιστο, καθισματαρες και Brembo κόκκινα φρένα! Στα αρνητικά ήταν λίγο ήσυχο στην εξάτμιση του (εγώ άλλαξα τελικό) και γενικά έκαιγε λιγάκι (8L/100km εκτός πόλης, 12L/100km εντός). Υπέροχο αυτοκινητάκι, turbato, σπάνιο και κυρίως αξιόπιστο!

Ο,τι και να επιλέξεις θα σε συμβούλευα 1) πάρε τουρμπατο, 2) πάρε χειροκίνητο, 3) προσοχή και πάντα φορά ζώνη! 

Καλές αγορές! 😁

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Και για 230hp υπερβολικά είναι. Πάρε για σύγκριση όλα τα τούρμπο , ακόμα και διλιτρα είναι άνετα κάτω από 8 σε καθημερινή οδήγηση.

Ένα 207rallye που προτείνεις και εσύ δεν πρόκειται να δει τέτοιες καταναλώσεις ουτε με άπειρο σκισιμο.

Φτάσε το 207 στα 230 από 150 που είναι μαμά και άμα δεις κάτω από 15  σφύρα μου (να το πατάμε όμως το δεξί πετάλι). Ποιο δίλιτρο τούρμπο (γιατί αυτά βγάζανε μαμά 200+ αλογα)  τότε στα early '00s  έχει άνετα κάτω από οκτώ λίτρα κατανάλωση ;  Τόσο καίγανε τότε στο ρελαντι που λέει ο λόγος ... Όχι ότι τώρα καίνε και πολύ λιγότερο, άμα τα πατήσεις ακόμα και τα φρέσκα 1200αράκια τουρμπο αρχίζουν και καίνε το κώλο τους. Το καύσιμο είναι συγκεκριμένο,  η θερμική απόδοση των κινητηρων ΟΤΤΟ έχει όρια (δυστυχώς είναι πολύ χαμηλή) και για να βγάλεις 'χ' KW πρέπει να  κάψεις πάνω κάτω 'ψ' λίτρα καύσιμο.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Φτάσε το 207 στα 230 από 150 που είναι μαμά και άμα δεις κάτω από 15  σφύρα μου (να το πατάμε όμως το δεξί πετάλι). Ποιο δίλιτρο τούρμπο (γιατί αυτά βγάζανε μαμά 200+ αλογα)  τότε στα early '00s  έχει άνετα κάτω από οκτώ λίτρα κατανάλωση ;  Τόσο καίγανε τότε στο ρελαντι που λέει ο λόγος ... Όχι ότι τώρα καίνε και πολύ λιγότερο, άμα τα πατήσεις ακόμα και τα φρέσκα 1200αράκια τουρμπο αρχίζουν και καίνε το κώλο τους. Το καύσιμο είναι συγκεκριμένο,  η θερμική απόδοση των κινητηρων ΟΤΤΟ έχει όρια (δυστυχώς είναι πολύ χαμηλή) και για να βγάλεις 'χ' KW πρέπει να  κάψεις πάνω κάτω 'ψ' λίτρα καύσιμο.

Αν το πατάς προφανώς και θα καψουν.

Το θέμα είναι ότι όταν πας σουπερμάρκετ η στη δουλειά δεν θα καψουν. Αντιθετα το rx8 καιει και μέχρι το περίπτερο να πας. Γι'αυτό και δεν κάνει για πρώτο αυτοκίνητο και κοιτάμε τις μεικτές καταναλώσεις.

Κανένα αυτοκίνητο δεν το πας πας τάπα όλη την ώρα για να σε νοιάζει η μέγιστη καταναλωση

Δημοσ.
16 ώρες πριν, imr είπε

Αν το πατάς προφανώς και θα καψουν.

Το θέμα είναι ότι όταν πας σουπερμάρκετ η στη δουλειά δεν θα καψουν. Αντιθετα το rx8 καιει και μέχρι το περίπτερο να πας. Γι'αυτό και δεν κάνει για πρώτο αυτοκίνητο και κοιτάμε τις μεικτές καταναλώσεις.

Κανένα αυτοκίνητο δεν το πας πας τάπα όλη την ώρα για να σε νοιάζει η μέγιστη καταναλωση

2 λιτρο εχω διπλοτουρμπινο (οκ 11ετιας πλεον ομως) και κατω απο 13 μικτη δεν νομιζω να εχω δει ποτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...