Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, G.bar είπε

Gti 1400 180hp  2013
Το είχε πάρει καινούργιο ένας φίλος και σε ενάμιση χρόνο είχε αλλάξει μια φορά μοτέρ και μια σασμάν εντός εγγύησης. Λίγο πριν λήξει η εγγύηση του ζήτησαν 3000 για αλλαγή συμπλέκτη, και εκεί ήταν που το πούλησε κιόλας. Φυσικά το κυνηγούσε αρκετά, αλλά και πάλι τα προβλήματα ήταν πολλά. Πολύ πιεσμένος ο  κινητήρας για να βγάλει 180 άλογα, με τα ανάλογα αποτελέσματα.
 

Τα dsg εκεινης της χρονιας ειχα αρκετα θεματα.Με τον εγκεφαλο και τους δισκους.

Βγαλανε μοτερ με 25 κιλα ροπη και του βαλανε κιβωτιο που αντεχει εως... 25 κιλα ροπη!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Τα dsg εκεινης της χρονιας ειχα αρκετα θεματα.Με τον εγκεφαλο και τους δισκους.

Βγαλανε μοτερ με 25 κιλα ροπη και του βαλανε κιβωτιο που αντεχει εως... 25 κιλα ροπη!

Ακόμη το ίδιο κάνουν :D

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, madboy είπε

Είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο και δεν νομίζω οτι είναι συνετή επιλογή για καθημερινό αυτοκίνητο. Καίει αρκετά και λόγω Βανκελ έχει και κατανάλωση λαδιού. Για δευτερο αυτοκίνητο που θα βγαίνει για βόλτες και ΣΚ, ναι αξίζει.

Εγω σαν Opelακιας θα πρότεινα Corsa Opc ή Astra Opc, αλλιώς μια Μπεμπα Κουπε 320.

Εχεις αλογα που βρισκεις σε 1.8 Turbo και ανω και εχεις σημα 130ε τον χρονο....

Ναι καιει αλλα θα βρεις αμαξι 240 αλογα που να μην καιει; Οσο για το λαδι το κοστος ειναι αστειο πραγματικα (μιλαμε για 5ε τον μηνα και παρα πολλα βαζω).

Οπως και να εχει εγω αναφερα τι θα επαιρνα, φτηνο, γρηγορο, ομορφο και με σχεδον μηδενικα τελη.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εχεις αλογα που βρισκεις σε 1.8 Turbo και ανω και εχεις σημα 130ε τον χρονο....

Ναι καιει αλλα θα βρεις αμαξι 240 αλογα που να μην καιει; Οσο για το λαδι το κοστος ειναι αστειο πραγματικα (μιλαμε για 5ε τον μηνα και παρα πολλα βαζω).

Οπως και να εχει εγω αναφερα τι θα επαιρνα, φτηνο, γρηγορο, ομορφο και με σχεδον μηδενικα τελη.

Φίλου μου πριν 2 εβόμαδες χάλασε ο ένας κύλινδρος και πάει για αλλαγή όλο του μοτέρ .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Εχεις αλογα που βρισκεις σε 1.8 Turbo και ανω και εχεις σημα 130ε τον χρονο....

Ναι καιει αλλα θα βρεις αμαξι 240 αλογα που να μην καιει; Οσο για το λαδι το κοστος ειναι αστειο πραγματικα (μιλαμε για 5ε τον μηνα και παρα πολλα βαζω).

Οπως και να εχει εγω αναφερα τι θα επαιρνα, φτηνο, γρηγορο, ομορφο και με σχεδον μηδενικα τελη.

Τα τέλη μέχρι ενα αυτοκίνητο 1.8 turbo για μένα δεν έχουν διαφορά . Για δίλιτρο ναι λέμε για ενα 500αρικο παραπάνω. Οπως είπα το RX8 είναι ιδιαίτερο και θα πρέπει να το λάβει υποψιν του οποιος ενδιαφέρεται. 

Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν θα το αγόραζα. Επίσης με κάποιο turbo έχεις την ροπή και οδηγωντας νορμάλ μαζευει χιλιόμετρα χώρις να το φουσκώνεις και να καίει τα αντερα του.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, seloner είπε

Φίλου μου πριν 2 εβόμαδες χάλασε ο ένας κύλινδρος και πάει για αλλαγή όλο του μοτέρ .

Αυτα τα αναπαντεχα τα εχουν ολα τα αυτοκινητα, σιγουρα αν καποιος παει να παρει μεταχειρισμενο το ελεγχει διεξοδικα πρωτα.

1 ώρα πριν, madboy είπε

Τα τέλη μέχρι ενα αυτοκίνητο 1.8 turbo για μένα δεν έχουν διαφορά . Για δίλιτρο ναι λέμε για ενα 500αρικο παραπάνω. Οπως είπα το RX8 είναι ιδιαίτερο και θα πρέπει να το λάβει υποψιν του οποιος ενδιαφέρεται. 

Για καθημερινό αυτοκίνητο δεν θα το αγόραζα. Επίσης με κάποιο turbo έχεις την ροπή και οδηγωντας νορμάλ μαζευει χιλιόμετρα χώρις να το φουσκώνεις και να καίει τα αντερα του.

Αν δεν το πατας το αμαξι δεν καιει, το ιδιο ισχυει και με το RX8.

Οπως και να εχει πολυ δυσκολα θα βρει κατι αντιστοιχο σε αυτα τα χρηματα, εκτος αν θελει μεγαλους χωρους πχ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Αυτα τα αναπαντεχα τα εχουν ολα τα αυτοκινητα, σιγουρα αν καποιος παει να παρει μεταχειρισμενο το ελεγχει διεξοδικα πρωτα.

Αν δεν το πατας το αμαξι δεν καιει, το ιδιο ισχυει και με το RX8.

Οπως και να εχει πολυ δυσκολα θα βρει κατι αντιστοιχο σε αυτα τα χρηματα, εκτος αν θελει μεγαλους χωρους πχ.

Ποια αναπάντεχα; Σε rx8 είναι η νόρμα τα σπασμένα/χαλασμένα μοτέρ. Αν βρεις ένα καλο με σωστή συμπίεση (εκεί πάσχουν γιατί κανείς δεν μπορεί να ακολουθήσει τη συντήρηση του εκτός και αν είναι καυλωμένος) πήγαινε και παίξε τζοκερ. Όμορφο αυτοκίνητο, τρομερά στημένο και ζυγισμένο σασί αλλά ο renessis βγήκε μάπα σε αξιοπιστία.

3 ώρες πριν, seloner είπε

Φίλου μου πριν 2 εβόμαδες χάλασε ο ένας κύλινδρος και πάει για αλλαγή όλο του μοτέρ .

Δεν έχει κυλίνδρους το μοτέρ αυτό. Στανταρακι του έκλασε κάποιο apex seal και θέλει άνοιγμα γιατί η συμπίεση έπεσε στα τάρταρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Στο RX8 στο τακτικο προγραμμα συντηρησης εχει και καθε 50000χλμ ανοιγμα για αλλαγη φλατζων για τη συμπιεση.

Θελει υπερβολικα ευβλαβικη χρηση,οχι μονο συντηρηση για να αποφυγεις κατι τετοιο.Οπως και για να μη καταστρεφει τα μπουζι.

Γειτονας μου το εχει και του πεταξε 2 λιτρο μοτερ ατμοσφαιρα πανω.Καλη μοντα και αν οντως εβγαινε με Οττο κινητηρα θα ηταν φοβερο εργαλειο.

Αν του πατησεις το γκαζι,πινει πιο πολυ απο Μ3 αλλα εχει τους μισους ιππους.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dantε είπε

Στο RX8 στο τακτικο προγραμμα συντηρησης εχει και καθε 50000χλμ ανοιγμα για αλλαγη φλατζων για τη συμπιεση.

Θελει υπερβολικα ευβλαβικη χρηση,οχι μονο συντηρηση για να αποφυγεις κατι τετοιο.Οπως και για να μη καταστρεφει τα μπουζι.

Γειτονας μου το εχει και του πεταξε 2 λιτρο μοτερ ατμοσφαιρα πανω.Καλη μοντα και αν οντως εβγαινε με Οττο κινητηρα θα ηταν φοβερο εργαλειο.

Αν του πατησεις το γκαζι,πινει πιο πολυ απο Μ3 αλλα εχει τους μισους ιππους.

Αν το συγκρινουμε με την Μ3 της εποχης του εχουν διαφορα καπου στα 100 αλογα αν θυμαμαι καλα (το να το συγκρινουμε 15 χρονια μετα με το νεο μοντελο ειναι αστοχο).

Επισης με την Μ3 της εποχης του ναι ειχε περισσοτερη καταναλωση οταν το παταγες (οριακα βεβαια) αλλα περα απο το κοστος του ενος και του αλλου αν βαλεις και τα τελη κυκλοφοριας για το 3λιτρο ε η καταναλωση δεν νομιζω να πτοησει καποιον.

Οπως και να εχει εγω κοιταω συνολο, 240 αλογα, 130ε σημα, εμφανιση, ζυγισμα και ολα αυτα για 7 χιλιαρικα πχ δεν βρισκεις. Τωρα οτι θελει προσοχη ναι οκ ειναι αυτοκινητο wankel οποτε λογικο.

Δημοσ.

Υπάρχει λόγος που έχει υποτιμηθεί τόσο. Το μοτέρ του, το 90% από αυτά που κυκλοφορούν δεν βγάζουν τα ονομαστικά τους άλογα γιατί η συμπίεση έχει αρχίσει να πέφτει. Οι λόγοι που λες ήταν αυτοί που το οδήγησαν στη επιτυχία του στη χώρα μας αλλά η πλειοψηφία των αγοραστών του μόλις είδαν το πραγματικό κόστος χρήσης του τα άφησαν στη μοίρα τους και πλέον είναι λαχείο το να βρεις ένα σε σεβαστή μηχανολογική κατάσταση.

Δημοσ.

Βασικα προσωπικα δε θα εψαχνα για rx8 σε καλη μηχανολογικη κατασταση.

Θα επαιρνα ενα που να εχει ισιο σασι και να μην εχει χοντρη περιφερειακη βλαβη ,σε την αναλογη τιμη χωμα και θα το εβαζα απευθειας μεσα για rebuild.

Μονο ετσι ξερεις σε τετοιο αυτοκινητο τι θα εχεις στα χερια σου.

 

ΥΓ.Και το κανεις και τετραροτορο :ph34r:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Dantε είπε

Βασικα προσωπικα δε θα εψαχνα για rx8 σε καλη μηχανολογικη κατασταση.

Θα επαιρνα ενα που να εχει ισιο σασι και να μην εχει χοντρη περιφερειακη βλαβη ,σε την αναλογη τιμη χωμα και θα το εβαζα απευθειας μεσα για rebuild.

Μονο ετσι ξερεις σε τετοιο αυτοκινητο τι θα εχεις στα χερια σου.

ΥΓ.Και το κανεις και τετραροτορο :ph34r:

Τετραροτορο πας για 10χηνες ευκολα. Καλή μοντα είναι τριροτορο που έβγαινε μάμα ατμόσφαιρα σε λιμουζινα. Εγώ θα έψαχνα για σπασμένο βασικά και θα εχωνα είτε ένα sr20det που κρατάει και την ισορροπία στα ίδια επίπεδα η αν δεν με ενδιέφερε το να κρατήσω την τέλεια ισορροπία του θα έβαζα είτε ένα 2jz είτε κάνα rb ότι έβρισκα σε καλύτερη τιμή και κατάσταση.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Δημοσ.

Clio RS '07-'09 ~200hp 2.0L 

ατμόσφαιρα βέβαια

Θα αντάλλαζα το Twingo GT 1.2TCe '08 που έχω για το Clio αλλά δεν είμαι για δίλιτρο ακόμα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...