Προς το περιεχόμενο

Vodafone: Αδύνατη η πρόσβαση στο Internet για τους συνδρομητές εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 hours ago, blackmafia13 said:

Ναι ωραια, η ερωτηση κρισεως ειναι η εξης... πως κοπηκε το καλωδιο τ'αυτοχρωνα σε 3 διαφορετικα μερη...; 

 

https://www.myinstants.com/instant/illuminati-confirmed/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 153
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, leonidas_ είπε

Υπάρχει κάποιος χρήστης να επιβεβαιώσει ότι υπήρχε διασύνδεση σε ελληνικά site με τους default DNS; Υποτίθεται θα έπρεπε να υπάρχει διασύνδεση μέσω GRIX.

Επιβεβαιώνω ότι τα Ελληνικά άνοιγαν κανονικά με το default DNS.

Μια ερώτηση όποιος ξέρει να διαφωτίσει: Τα διεθνή καλώδια δεν είναι κοινά για όλους τους παρόχους;; Η Vodafone έχει δικές τις ίνες και περνάει μόνο αυτή μέσα;; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/9/2020 στις 7:25 ΜΜ, HAS1972 είπε

Πως γινεται και πριν 2 εβδομαδες (παλι Τεταρτη) να εχει ακριβως το ιδιο προβλημα και η Cosmote? 🤔🤔🤔

Τους εχουν βαλει στο ματι και τους κοβουν τις οπτικες καθε Τεταρτη? 😂😂😂

Ναι τις έκαναν κοπτικές ίνες...

Επεξ/σία από skapodis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, seventh_son είπε

Πάρτε ένα τηλεφωνάκι στην τεχνική υποστήριξη ΟΤΕ να δείτε πόση ώρα θα κάνετε να συνδεθείτε. Αν δεν είχαν προβλήματα ούτε αυτοί θα συνδεόσασταν αμέσως.

Επειδή μίλησα 2-3 φορές τις τελευταίες μέρες λόγω αλλαγής σε VDSL, δεν περίμενα, έδινα το κινητό μου και όταν ήταν η σειρά μου με έπαιρναν, περίπου στον χρόνο αναμονής που μου ανέφερε το σύστημα, 5-15 λεπτά περίπου αλλά εφόσον δεν περίμενα στο ακουστικό δεν ήταν τίποτα

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε

Επειδή μίλησα 2-3 φορές τις τελευταίες μέρες λόγω αλλαγής σε VDSL, δεν περίμενα, έδινα το κινητό μου και όταν ήταν η σειρά μου με έπαιρναν, περίπου στον χρόνο αναμονής που μου ανέφερε το σύστημα, 5-15 λεπτά περίπου αλλά εφόσον δεν περίμενα στο ακουστικό δεν ήταν τίποτα

καλημέρα φίλε μου. χάνεις το νόημα. το επιχείρημα δεν είναι οτι ταλαιπωρείσαι στην αναμονή. το επιχείρημα είναι οτι σε πήραν μετά απο x λεπτά, που σημαίνει οτι θα περίμενες 5-15 λεπτά αναμονή, που σημαίνει οτι έχουν και αυτοί θέματα με τους πελάτες τους, αλλιώς θα σε έπαιρναν στα καπάκια. αυτό που λες για να μην κάθεσαι στην αναμονή το έχουν όλοι οι πάροχοι. και προφανώς παίζει ρολο και τι ώρα θα πάρεις γιατί κάποιες ώρες είναι πιο χαλαρές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2020 στις 10:32 ΜΜ, yositosi είπε

Εμένα πάντως επανήλθε τούμπανο και πιο φουσκωμένη από ποτέ (πάντα ήμουν κάπου στο 10% κάτω περίπου από τις ονομαστικές 50/5)

image.png.92429e51751e346e9e01246d6ab099c9.png

Συγχρονίζεις 55Mbps όπως και εγώ που ουσιαστικά ειναι 50, όπως και πριν που ηταν 50 στη πραγματικότητα ηταν 45-46Mbps...... και κατεβάζω με 6.10mb/s το οποιο ειναι πολύ καλό,  το θέμα ειναι το snr margin απο 22 db που ηταν και το οποιο ειναι μετριο προς καλό κατέβηκε εδώ και αρκετο καιρό στα 17-18db δε ξέρω τι αλχημείες κάνουν. Σίγουρα του έχω σιχαθεί...

13 ώρες πριν, mikevchq είπε

Επιβεβαιώνω ότι τα Ελληνικά άνοιγαν κανονικά με το default DNS.

Μια ερώτηση όποιος ξέρει να διαφωτίσει: Τα διεθνή καλώδια δεν είναι κοινά για όλους τους παρόχους;; Η Vodafone έχει δικές τις ίνες και περνάει μόνο αυτή μέσα;; 

φάγανε παράσιτο!??!......μας δουλεύουνε κανονικά.... τους μπλοκάρανε τους αλλάξανε τα πετρέλαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2020 στις 8:40 ΜΜ, Gk2016 είπε

Εξακολουθώ όμως να έχω μια απορία.

Άντε και κόπηκε μια γραμμή σε τρία σημεία ή έστω 3 διαφορετικές γραμμές. Ότι κι αν ήταν, ήταν συνδέσεις με το backbone. Άρα, αν δεν κάνω λάθος, θα έπρεπε να έχει κοπεί ΜΟΝΟ η σύνδεση με το εξωτερικό. Εν τω προκειμένω όμως δεν υπήρχε σύνδεση, όχι μόνο με το εξωτερικό αλλά ούτε καν με την ενδοχώρα. Και δεν υπήρχε σύνδεση δεδομένων στην ενδοχώρα, όχι μόνο στην καλωδιακή σύνδεση αλλά ούτε καν στη σύνδεση μέσω κεραιών 3G και 4G

Και εδώ γεννιέται η εξής μια ερώτηση : που στην ευχή βρίσκονται οι κεντρικοί servers της εταιρείας ; Ελλάδα ή έξω απ' εδώ ;

Kι αν βρίσκονται στο εξωτερικό, δεν υπάρχει γραμμή backup προς Ιταλία ; Προς Κρήτη και Ισραήλ ;

O ΒRAS -Broadband Remote Access Server- της Vodafone ειναι στην Ιταλία και φυσικα δεν φτιαξανε την ινα απλα κανανε reroute το traffic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μήπως οι μογκόλοι και οι αλμπ από ανατολικά και βοριοδυτικά μας κάναν τίποτα περίεργο σαν μικρό σημάδι ηλεκτρονικού πολέμου με χακαρισμα σε έναν πάροχο ?? μάλλον-ίσως βέβαια ακραίο το σενάριο αυτό (επίσης και όσο για το κομμάτι της ιντερνετικής εξάρτησης όλων μας που έγινε αναφορά στα σχόλια, εγώ έχω βρεθεί χωρίς internet για ενάμιση μήνα και χωρίς ρεύμα 2 βδομάδες και χωρίς νερό μία βδομάδα όταν ήμουν πυρόπληκτος τότε από την μεγάλη φωτιά 23-7-2018 ανατολικής Αττικής)

Επεξ/σία από dragvirusnet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, FasTaker είπε

O ΒRAS -Broadband Remote Access Server- της Vodafone ειναι στην Ιταλία και φυσικα δεν φτιαξανε την ινα απλα κανανε reroute το traffic.

Όχι και Ιταλία. Άντε να έχουν εξοπλισμό στην Sparkle/mednautilus στην Αθήνα.

Προφανώς οι ίνες δεν κόπηκαν ταυτόχρονα αλλά υπήρχαν ήδη βλάβες κ απλά ήταν άτυχοι, ακραίο αλλά αν έγινε λογικά τους επισκέφτηκε ο Μητσοτάκης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

OTEGlobe ,Vodafone ( πρώην C&W ) Seabone, GTT, Cogent, RETN , Level3, DE-CIX, AMS-IX, BIX 

https://www.submarinecablemap.com/

https://live.infrapedia.com/app

Παίζουν πολλές διασυνδέσεις προς τα έξω...είτε υποθαλάσσια είτε μέσω ξηρας... Η βονταφον γ μένα είχε ακόμη ένα ατού με το δίκτυο της cyta που πήρε κ είναι η μοναδική με παγκόσμιο label για support .το περσινο  πρόβλημα στο dns και φέτος αυτό δείχνουν λάθος κινησεις  ;)

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, seventh_son είπε

καλημέρα φίλε μου. χάνεις το νόημα. το επιχείρημα δεν είναι οτι ταλαιπωρείσαι στην αναμονή. το επιχείρημα είναι οτι σε πήραν μετά απο x λεπτά, που σημαίνει οτι θα περίμενες 5-15 λεπτά αναμονή, που σημαίνει οτι έχουν και αυτοί θέματα με τους πελάτες τους, αλλιώς θα σε έπαιρναν στα καπάκια. αυτό που λες για να μην κάθεσαι στην αναμονή το έχουν όλοι οι πάροχοι. και προφανώς παίζει ρολο και τι ώρα θα πάρεις γιατί κάποιες ώρες είναι πιο χαλαρές. 

Δεν νομίζω ότι λόγω αναμονής 5-15 λεπτά για τεχνική υποστήριξη να είναι αρκετό για να βγάλουμε αυτό το συμπέρασμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, nickf0 είπε

Όχι και Ιταλία. Άντε να έχουν εξοπλισμό στην Sparkle/mednautilus στην Αθήνα.

Προφανώς οι ίνες δεν κόπηκαν ταυτόχρονα αλλά υπήρχαν ήδη βλάβες κ απλά ήταν άτυχοι, ακραίο αλλά αν έγινε λογικά τους επισκέφτηκε ο Μητσοτάκης. 

Kαι ομως εκει ειναι. Σαν υπαλληλος της Vodafone ρωτησα τον υπευθυνο του TSR - Technical Support Residential - της Vodafone ελλαδας. Εκει μου ειπε οτι ειναι.

Μιλάνο συγκεκριμένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2020 στις 10:17 ΠΜ, snakething είπε

Όσο αφορά τον ΟΤΕ ας μην μιλήσουμε καλύτερα γιατί ξέρω περιστατικά που πηγαίναν στα καφαο οι του ΟΤΕ και έβγαζαν από καλές γραμμές(χαλκό) συνδρομητές εναλλακτικών και κούμπωναν του ΟΤΕ πελάτες, επίσης τις βλάβες που υπάρχουν στον χαλκό οι εναλλακτικοί τις δίνουν στον ΟΤΕ να τις φτιάξει τις άφηναν τελευταίες εννοείτε αφού κοιτούσαν πρώτα τις δικές τους.

Αυτά για τον ΟΤΕ τις καρδιάς μας που μας αρμεξε επί δεκαετίες.

Δεν λέω ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι αλλά όχι και να εξιδανικεύουμε τον ΟΤΕ ως την πανάκεια λύση για να έχεις καλό ίντερνετ και τηλέφωνο, ήμαρτον.

Να μην φανω κακος, αλλα προφανως ο ΟΤΕ θα κοιταξει πρωτα τους πελατες του. Ας ριξουν οι υπολοιπες χρημα στο r&d και σε σεμιναρια κτλ ωστε να φτιαξουν δικο τους δικτυο, καφαο και να προσλαβουν ατομα που να μπορουν να επιδιορθωσουν προβληματα ωστε να μην στηριζονται στους τεχνικους του οτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως για μας τους πρωην πελατες Cyta η ταλαιπωρια συνεχιζεται γιατι μεθαυριο μου στειλανε μηνυμα οτι θα κανουν ενοποιηση του δικτυου και θα μεινουμε χωρις ιντερνετ εξι ωρες συν οτι θα γυρισουν οι κωδικοι που εχουμε βαλει στο ρουτερ στους εργοστασιακους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...