ZPist92 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Τελος Αυγούστου ενημερώνουν φίλο μου για λήξη του συμβολαίου στη Vodafone και να προβεί σε ανανέωση με το ίδιο ποσό. Να πω ότι ο ίδιος μίλησε για λογαριασμό του πατέρα του. 1η Σεπτεμβρίου τον καλεί άλλη υπάλληλος και τον ενημερώνει ότι λήγει το συμβόλαιο και η τιμή θα ανέβει. Όταν ο φίλος μου τη ρώτησε γιατί θα ανέβει εφόσον η υπάλληλος που τον κάλεσε κάποιες μέρες πριν του είπε πως το πόσο θα παραμείνει το ίδιο, του απάντησε ότι τώρα άλλαξε ο μηνας. Του έλεγε ότι λήγει άμεσα το συμβόλαιο και όταν τη ρωτούσε πότε λήγει, σε ένα μήνα(;), του έλεγε απλά ναι αμεσα. Επειδή ο φίλος μου εκνευρίστηκε που από τη μια μέρα στην άλλη το ποσό άλλαξε και δεν έβγαζε άκρη με την εξυπηρέτηση αποφάσισε να αλλάξει πάροχο και να πάει στη nova. Στη nova είπε να ξεκινήσει από 1η Οκτωβρίου εφόσον του είπαν από τη Vodafone ότι λήγει το συμβόλαιο ώστε να μην έχει θέμα. Χθες επικοινώνησε η Vodafone μαζί του να ρωτήσει γιατί αλλάζει πάροχο και τους εξήγησε. Τελικά τον ενημέρωσαν ότι το συμβόλαιο λήγει 25/10 και αν αλλάξει από 1η θα πληρώσει 107€. Φυσικά είναι λάθος που δεν διαβάστηκε πότε το συμβόλαιο να δει ποια μέρα λήγει αλλά ο φίλος μου μένει σε άλλη πόλη από τους γονείς του και εφόσον από τη Vodafone του έλεγαν λήγει άμεσα υπέθεσε ότι λήγει τον επόμενο μήνα. Εξάλλου ένα μήνα πριν παίρνουν τηλέφωνο για ανανέωση. Ζήτησε αντίγραφο του συμβολαίου ωστόσο ούτε εκεί αναγράφονται ημερομηνίες. Τώρα η nova έχει προχωρήσει σε ενεργοποίηση. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αμφισβητήσει τη Vodafone μέσα από τις συνομιλίες ότι η ίδια τον ενημέρωσε πως το συμβόλαιο λήγει άμεσα ενώ τελικά έληγε μετά από δύο μήνες και να μην πληρώσει τελικά το ποσό των 107€? Να συμπληρώσω ότι η τελευταία που μίλησε και του είπε ποτέ ληγει, η ίδια "αμφισβήτησε" τους υπαλλήλους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση λέγοντας ότι απλά έχουν μάθει να λένε πέντε συγκεκριμένα πράγματα χωρίς να κοιτάνε λεπτομέρειες πελάτη.
bill27 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Υποχρέωση του πελάτη είναι νά γνωρίζει πότε λήγει το συμβόλαιο του, ώστε λίγο πριν λήξει να διαπραγματευτεί νέο συμβόλαιο.Και όχι δεν θα μπορέσει να μήν πληρώσει το ποσό στην vf. Φυλάμε τά ρούχα μας να έχουμε τά μισά λέει μια παροιμία... 1
Cell_7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Αρχικά, το ότι ο λογαριασμός ανεβαίνει όταν λήγει το συμβόλαιο χωρίς να έχεις κάνει ανανέωση είναι κάτι που θα δεις σε όλους τους παρόχους. Η υπάλληλος θα ενημέρωσε τον φίλο σου ότι μπορεί να το ανανεώσει στην ίδια τιμή. Εδώ φταίει ο φίλος σου που δεν ρώτησε πότε ακριβώς είναι η προθεσμία και να μην δεχτεί ως απάντηση το "άμεσα", είναι ξεκάθαρη ερώτηση το πότε. Η υπάλληλος δεν είπε ψέματα στον φίλο σου, ίσως θα μπορούσε κάποιος να πει ότι τον πίεσε ψυχολογικά αλλά και πάλι δεν είναι δικαιολογία αυτό. Θα πληρώσει το πρόστιμο και τέλος. Θα του είναι μάθημα να προσέχει τις λεπτομέρειες.
ZPist92 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Cell_7 είπε Αρχικά, το ότι ο λογαριασμός ανεβαίνει όταν λήγει το συμβόλαιο χωρίς να έχεις κάνει ανανέωση είναι κάτι που θα δεις σε όλους τους παρόχους. Η υπάλληλος θα ενημέρωσε τον φίλο σου ότι μπορεί να το ανανεώσει στην ίδια τιμή. Εδώ φταίει ο φίλος σου που δεν ρώτησε πότε ακριβώς είναι η προθεσμία και να μην δεχτεί ως απάντηση το "άμεσα", είναι ξεκάθαρη ερώτηση το πότε. Η υπάλληλος δεν είπε ψέματα στον φίλο σου, ίσως θα μπορούσε κάποιος να πει ότι τον πίεσε ψυχολογικά αλλά και πάλι δεν είναι δικαιολογία αυτό. Θα πληρώσει το πρόστιμο και τέλος. Θα του είναι μάθημα να προσέχει τις λεπτομέρειες. Τη ρωτούσε πότε ακριβώς αλλά δεν του απαντούσε. Του έλεγε απλά άμεσα.
Cell_7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, ZPist92 είπε Τη ρωτούσε πότε ακριβώς αλλά δεν του απαντούσε. Του έλεγε απλά άμεσα. Άμεσα μπορεί να είναι σε 2 λεπτά, μπορεί να είναι σε 2 μήνες. Έπρεπε να ζητήσει να τον ενημερώσουν ή να πάρει ο ίδιος και να μάθει. Κανονικά έπρεπε να το ξέρει ο ίδιος και να το έχει υπόψιν του, χωρίς να περιμένει ενημέρωση από άλλον. Όπως και να έχει, το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να πληρώσει έστω το 1/3 από το ποσό τώρα, και σιγά σιγά να πληρώνει και το υπόλοιπο να ξεμπερδέψει να έχει το κεφάλι του ήσυχο. 1
ZPist92 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Υπάρχει περίπτωση εάν πληρώσει κανονικά τον τελευταίο λογαριασμό, να τον προπληρώσει δηλαδή, να ξεμπερδεψει;
Cell_7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, ZPist92 είπε Υπάρχει περίπτωση εάν πληρώσει κανονικά τον τελευταίο λογαριασμό, να τον προπληρώσει δηλαδή, να ξεμπερδεψει; Το πιο πιθανό είναι πως ναι, ας ρωτήσει σε κάποιο φυσικό κατάστημα για καλύτερη ενημέρωση. 1
HateMe Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2020 Στην Nova θα πάει; Κατάλαβα.. θα έχουμε κ άλλο thread από σένα σύντομα "ο φίλος μου πιάνει 1 mbps"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα