Προς το περιεχόμενο

Η Uber κέρδισε την έφεση που είχε υποβάλλει για τη λειτουργία της στο Λονδίνο


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, kostasgpa είπε

Δεν ειναι δημόσια ασφάλεια η οδήγηση. Ένα δίπλωμα θέλει, αυτό έχουν οι ταξιτζήδες και οι uber.

Κατ' αρχάς είναι, κατά τη γνώμη μου, γι αυτό και στην Αγγλία που αναφέρεται το άρθρο οι οδηγοί ταξί περνούν ( ; παλιά σίγουρα περνούσαν) από άλλου είδους εκπαίδευση και εξετάσεις σε σχέση με τους ιδιώτες οδηγούς. Το ότι εδώ μπορεί ο καθένας να κάνει το δίπλωμά του επαγγελματικό αφορά το κομμάτι της θεσμοθέτησης που ανέφερα πριν. Το άνοιγμα του επαγγέλματος δεν συνεπάγεται ταυτοχρόνως ότι δεν θα υπάρχουν προϋποθέσεις. Θα μπορούσε να υπάρχει υποχρεωτική σχολή τύπου ΙΕΚ. Απλώς θα σταματήσει να είναι σταθερός ο αριθμός των ταξί/αδειών

 

1 ώρα πριν, stud1118 είπε

Καταρχήν όπως δίνεις εξετάσεις για να γίνεις γιατρός, έτσι δίνεις εξετάσεις και για να πάρεις δίπλωμα οδήγησης. Άλλες εξετάσεις , μη συγκρίσημες, αλλά εξετάσεις. Ο παππούς που έχει καταρράκτη δεν μπορεί να πάρει δίπλωμα οδήγησης.

Επίσης το γεγονός ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην τηλεφωνία από που προκύπτει; Γιατί δεν σου δίνουν unlimited data με 10€ όπως κάνουν στην Ιταλία και στη Γαλία των 60Μ κατοίκων ; Είμαστε μια μικρή αγορά που δεν μπορείς να εφαρμόσεις οικονομίες κλίμακος. Οι τηλεπικοινωνίες είναι από τις ελάχιστες αγορές που λειτουργεί ο ανταγωνισμός. 

Για το πρώτο σκέλος, διάβασε και παραπάνω. Υπάρχουν διαβαθμίσεις, γι αυτό και ο χειρουργός κάνει επιπλέον χρόνια ειδικότητας σε σχέση με τον γενικό ιατρό που βγαίνει από την ιατρική.

Δεν ξέρω αν θεωρείς το παράδειγμα με τη τηλεφωνία άστοχο, παρατηρώ εδώ και χρόνια μερική ταύτιση των προγραμμάτων της κάθε εταιρίας, ιδίως όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική. Το νόημα του σχολία μου αφορούσε τη δημιουργία trust ακριβώς λόγω της μικρής αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, petranthe είπε

Μακάρι κάποια μέρα να βρεθεί ένα δικαστήριο που να κάνει το αυτονόητο και στην Ελλάδα.  Να επιτρέψει την Uber και την κάθε Uber να λειτουργεί κανονικά χωρίς τραμπουκισμούς από τους γνωστους ταρίφες.Και οποίος θέλει ας επιλέξει τι μέσο θα χρησιμοποιεί. 
 

 

Ο δικαστής προσπαθεί να εφαρμόσει τους νόμους του κράτους, στο μέτρο του δυνατού. Δεν κρίνει με βάση αυτά που θεωρεί ως αυτονόητα μια μερίδα του πληθυσμού, ούτε σύμφωνα με την ερμηνεία που αυτή δίνει, υπό το πρίσμα του "πολιτικά ορθού", σε κλασικές οικονομικές θεωρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, johnnieinlab είπε

unlimited data με 10€ όπως κάνουν στην Ιταλία και στη Γαλία των 60Μ κατοίκων ; Είμαστε μια μικρή αγορά που δεν μπορείς να εφαρμόσεις οικονομίες κλίμακος

Δεν ειμαστε μια μικρή αγορά, είμαστε μια σοβιετοκομμουνιστική αγορά, στην οποία ταξιτζήδες πανάρχαιας νοοτροπίας θεωρουν οτι σου κανουν χάρη που σε πήραν στο τρισάθλιο Οκτάβιά-τους, με το τσιγάρο να έχει μόλις σβήσει (αν έχει σβήσει) και τη βανδη να αντηχει στα μεγαφωνα γιατι τα μερακια ειναι πολλα ναουμε....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ghost.Dog είπε

Δεν ειμαστε μια μικρή αγορά, είμαστε μια σοβιετοκομμουνιστική αγορά, στην οποία ταξιτζήδες πανάρχαιας νοοτροπίας θεωρουν οτι σου κανουν χάρη που σε πήραν στο τρισάθλιο Οκτάβιά-τους, με το τσιγάρο να έχει μόλις σβήσει (αν έχει σβήσει) και τη βανδη να αντηχει στα μεγαφωνα γιατι τα μερακια ειναι πολλα ναουμε....

Αυτό που περιγράφεις (χωρίς να λέω ότι έχει εξαλειφθεί) έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό.  Μιλάω για το υπογραμμισμένο. Για το αρχικό σχόλιο ευτυχώς λέω εγώ που κάποια στιγμή φάγαμε τον έλεγχο της Ευρώπης και κάναμε βήματα βελτίωσης (αναγκαστικά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακομοιριά το Uber στην Ελλαδα, ακομα και για τους μεροκαματιαριδες οδηγους της.

Εβγαζαν τρομερά λεφτά 😁 και εκαναν χαρη ουσιαστικα στους αλλους να τους πανε στις δουλειες τους με αντάλλαγμα μερικα cents , μερικοι ειχαν και νερο, σοκολατα, powerbank και γλυκακια να κερνανε, ελεος, για να παρουν και θετικες αξιολογησεις.

AirBnB, Uber και λοιπες ειναι ωραιες απατεωνιες, εταιριες με κεντρικα απο την αλλη ακρη του πλαντητη, σου παρεχουν την πλατφορμα και σου παιρνουν τα λεφτα χωρις να τους δεις και χωρις να βαζουν για αναλωσιμα ή τα "σπασμένα" της επιχειρησης...

Σε κανουν σκλαβο εξ αποστασεως και λες και ευχαριστω ή σιγομουρμουριζεις τιποτα moto που τα ελεγε ο Jeff Bezos το 1994 πριν γινει πλουσιος και εμπνέεσαι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Ghost.Dog είπε

Δεν ειμαστε μια μικρή αγορά, είμαστε μια σοβιετοκομμουνιστική αγορά, στην οποία ταξιτζήδες πανάρχαιας νοοτροπίας θεωρουν οτι σου κανουν χάρη που σε πήραν στο τρισάθλιο Οκτάβιά-τους, με το τσιγάρο να έχει μόλις σβήσει (αν έχει σβήσει) και τη βανδη να αντηχει στα μεγαφωνα γιατι τα μερακια ειναι πολλα ναουμε....

Εχμ, απάντησες στην παράθεση που έκανα και όχι στο δικό μου κείμενο... Δεν το έγραψα εγώ αυτό που σχολίασες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, pj2501 είπε

Η Uber είναι παράνομη και όσο περνάει ο καιρός χάνει έδαφος σε πολλές χώρες...εκτός των άλλων δεν έχει υγιή  ανταγωνισμό με αποτελεσμα κανένας να μην βγάζει μεροκάματο.. για να μην αναφέρω τα «κέρδη» πείνας για τους οδηγούς της...

Όταν ένα προϊόν είναι overpriced,νομίζω λογικό είναι να μην πουλάει και να μη βγάζει κέρδος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, petranthe είπε

Εντελώς άστοχο το παράδειγμα σου. Τι σχέση έχει η αγορά κατοικίας με την αγορά άδειας ταξί και επιλογή επαγγέλματος; Αν κάποιος έδωσε για μια άδεια ταξί 300 χιλιάρικα, με όρους τζόγου, είναι δικό του πρόβλημα. Έκανε μια επένδυση η οποία δεν του βγήκε.

Ελπίζω άμεσα να επιτραπούν οι εταιρίες σαν την Uber και εδώ.

Έκανε μια επένδυση που δεν του βγήκε; Σαν τον μεγάλο περίπατο φάση; Είχε €1Μ εύκαιρο και είπε και δεν παίρνω και μια άδεια να μοιράσω το ρίσκο; Από που προκύπτει ότι η σύμβαση με το κράτος έχει όρους τζόγου; Οι παραχωρησιούχοι των αυτοκινητοδρόμων αξιώνουν €83,1Μ λόγω covid. Ας δώσει αποζημιώσεις το κράτος και ας ανοίξει την αγορά με ίσους όρους και αν είναι ανώτερη η Uber θα είναι κερδισμένη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, verylife78 είπε

να πληρώνουν παράβολα για ειδικές εξετάσεις ??? ποιος τις πληρωνει ? τι εξετασεις? ποσοι εχουν μια αδεια ταξι ? ή ακομα χειροτερα ποσα ταξι τα οδηγουν υπαλληλοι και οι ιδιοκτητες ειναι σπιτι

ειδική ασφάλεια για ταξί???? με τρακαρε ταριφας εκανε φιλικη δηλωση, και επρεπε να παω εγω στα γραφεια της ασφαλιστικης για να μου  δωσουν τα λεφτα μου !!!

πυροσβεστήρες, πριονίδι κλπ ???? εχω δει μια φορα πυροσβεστηρα σε ταξι....καλα για πριονιδι ουτε ΚΑΝ !!!

Για να οδηγήσεις θες ειδική άδεια που απαιτεί ειδικές θεωρητικές εξετάσεις που τις δίνουν όλοι οι οδηγοί. Τα παράβολα, όπως σε όλα τα διπλώματα, τα πληρώνει ο υποψήφιος. Κανείς ιδιοκτήτης που έχει μόνο ένα ταξί δεν το νοικιάζει γιατί δεν βγαίνει οικονομικά, εκτός αν είναι ανάγκη ή είναι συνταξιούχος και δεν το θέλει το παιδί του.

Το τι κάνει η ασφαλιστική είναι δικό της θέμα όχι του πελάτη. Η ίδια ασφαλιστική πιθανότατα θα έκανε το ίδιο και με ένα IX ασφαλισμέσο σε αυτή. Πυροσβοστήρα και πριονίδι έχουν όλα τα ταξί ιδιοκτητών γιατί ελέγχονται συνέχεια. Τα ταξί των μαντρών κάνουν ότι θέλουν λόγω πολιτικών βυσμάστων.

Καλό είναι να κάνουμε μια μικρή έρευνα πριν μιλήσουμε για κάτι. 

Επεξ/σία από giwrgostr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...