kostasgpa Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, johnnieinlab είπε Κάποιες υπηρεσίες που συνδέονται με τη δημόσια ασφάλεια ίσως είναι σωστό να μην υπόκεινται στο καθεστός της απολύτως ελεύθερης αγοράς. Ιατροί, μηχανικοί και άλλα επαγγέλματα δεν είναι ελεύθερα για συγκεκριμένους λόγους. Ας θεσμοθετήσει το κράτος τους όρους υπό τους οποίους θα μπορεί να λειτουργεί το Uber και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία μεταφοράς επιβατών και μετά η αγορά θα μπορεί να λειτουργήσει με όρους υγιή ανταγωνισμού. Το πρόβλημα που προέκυψε είχε να κάνει με την "υπόσχεση" του κράτους ότι το επάγγελμα είναι κλειστό, τον τρόπο και το κόστος με τον οποίο γινόταν η απόκτηση της άδειας. Δεν χρησιμοποιώ συχνά ταξί και όταν το κάνω επιλέγω υπηρεσίες τύπου Beat, αλλά θεωρώ ότι είναι στο συμφέρον της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας να καθυστερήσει η έλευση μεγάλων εταιριών σε αυτόν τον τομέα. Οι οδηγοί θα γίνουν απλοί υπάλληλοι, τα κέρδη θα πηγαίνουν κάπου στο εξωτερικό ή θα φορολογούνται με τους γνωστούς όρους και άλλος ένας κλάδος θα αποκτήσει trusts και μονοπώλια που στην αρχή μπορεί να λειτουργήσουν θετικά για τον καταναλωτή, με αύξηση του επιπέδου των υπηρεσιών και -αν αφήσει το κράτος- πτώση των τιμών, αλλά στη συνέχεια θα γίνει ό,τι έχει γίνει πχ με την τηλεφωνία, καθώς μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει να διαθέτει ο Έλληνας οποιαδήποτε καταναλωτική συνείδηση. Δεν ειναι δημόσια ασφάλεια η οδήγηση. Ένα δίπλωμα θέλει, αυτό έχουν οι ταξιτζήδες και οι uber. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2020 από kostasgpa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, masteripper είπε Και με ακριβώς την ίδια λογική να έρθει να μείνει στο σπίτι σου ο καθένας...γιατί όπως εσύ αγόρασες 1 σπίτι για να βάλεις το κεφαλάκι σου κάτω απο 1 κεραμίδι με παρόμοια λογική κάποιος άλλος προτίμησε αυτή την δουλειά...μιλάμε για την ίδια αξία εν τέλει.. Εντελώς άστοχο το παράδειγμα σου. Τι σχέση έχει η αγορά κατοικίας με την αγορά άδειας ταξί και επιλογή επαγγέλματος; Αν κάποιος έδωσε για μια άδεια ταξί 300 χιλιάρικα, με όρους τζόγου, είναι δικό του πρόβλημα. Έκανε μια επένδυση η οποία δεν του βγήκε. Ελπίζω άμεσα να επιτραπούν οι εταιρίες σαν την Uber και εδώ. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2020 από petranthe 2 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
masteripper Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, petranthe είπε Εντελώς άστοχο το παράδειγμα σου. Τι σχέση έχει η αγορά κατοικίας με την αγορά άδειας και επιλογή επαγγέλματος; Αν κάποιος έδωσε για μια άδεια ταξί 300 χιλιάρικα, με όρους τζόγου, είναι δικό του πρόβλημα. Έκανε μια επένδυση η οποία δεν του βγήκε. Ελπίζω άμεσα να επιτραπούν οι εταιρίες σαν την Uber και εδώ. Αμα δεν μπορείς να το καταλάβεις δεν μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό..... 2 2 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, masteripper είπε Αμα δεν μπορείς να το καταλάβεις δεν μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό..... Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις το απλό που γράφω. Ξαναδιάβασε και τα λέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
masteripper Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, petranthe είπε Εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις το απλό που γράφω. Ξαναδιάβασε και τα λέμε. Μην το προσπαθείς...έχεις μάθει να βλέπεις τα πράγματα απο την μία πλευρά ...αν τα δεις και απο την άλλη (αν θες ποτέ να τα δεις) τότε θα καταλάβεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, masteripper είπε Μην το προσπαθείς...έχεις μάθει να βλέπεις τα πράγματα απο την μία πλευρά ...αν τα δεις και απο την άλλη (αν θες ποτέ να τα δεις) τότε θα καταλάβεις. Βλέπω τα πράγματα από την πλευρά του καταναλωτή. Εσύ από την πλευρά του οδηγού ταξί προφανώς. Δεν έχει καμία λογική να απαγορεύεται η Uber σε κάποια χώρα εκτός από την προστασία συντεχνιακών συμφερόντων. Στην προκειμένη περίπτωση ας αποφασίσει το κράτος ποιον θα προστατέψει, τους πολλούς ή μια συντεχνία. Με το άνοιγμα του επαγγέλματος θα ευνοηθεί και η απασχόληση εκτός των άλλων και φυσικά θα υπάρχει και ανταγωνισμός. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chill Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Καταρχάς δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στον Λονδρέζο "ταρίφα" και στον εγχώριο. . . . . . Δεν δίνουν γνώσεις πανεπιστημίου τα εγγλέζικα cabs 😂😂😂. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
masteripper Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Και επειδή αρκετοί εκθειάζουν την Uber ας κάνει και αυτή το αυτονόητο αφού είναι τόσο καλή και σας αγαπάει τόσο. Ας αγοράσει 1000 άδειες ταξί (δεν θα τι πει κανένας τίποτα) ...που για μια υπερδύναμη σαν αυτή είναι ψίχουλα...δηλαδή μιλάμε για 100 μυρια Euros που όυτε καν θα τα βγάλει απο τον κουμπαρά της..δάνειο θα παρει..και μετά ελάτε εσείς σαν καλοί πελάτες να την ξεχρεώσετε. Αλλά όχι ...στήνουμε μια κομπίνα, βρίσκουμε άτομα με δικό τους αμάξι, εκμεταλλεύομαστε τον δικό τους ιδρώτα και τον κίνδυνο της δουλειάς για να έχουμε το χ,ψ πιτσιρικά που ακόμα δεν έχει ιδρώσει να βγάλει μεροκάματα να το παίζει μάγκας με το κινητό του. Αυτός είναι τζόγος....και επειδή ο φίλος δεν το κατάλαβε....(μέσο σενάριο) ο μπαμπάς σου κάποια στιγμή είχε κάποιους παράδες και πήρε σπίτι ..αλλά είχε δουλειά αλλονών οι μπαμπάδες δεν είχαν δουλειά και προτίμησαν να πάρουν 1 μικρό ρίσκο (που είναι ίσως η μοναδική δουλειά που ΟΣΟ δουλεύεις βγάζεις... οπότε ποιος ο τζόγος και ποιό το ρίσκο) και αντί να πάρουν σπίτι να πάρουν ταξί 6 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Οι άδειες ταξί πάνε με τα πληθυσμιακά κριτήρια της κάθε πόλης.Αυτο είναι το σωστό και εφαρμόζεται στις αναπτυγμένες χώρες. Το uber δημιουργήθηκε διότι ο κόσμος στο San Diego δεν έβρισκε εύκολα ταξί.Το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα;Δεν νομίζω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giwrgostr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Έχοντας ταξί στην οικογένεια, δεν θεωρώ πως είναι κακό να έρθει, αρκεί να λειτουργεί με τους ίδιους όρους που έχουν τα ταξί. Δεν γίνεται το κράτος να υποχρεώνει τα ταξί να έχουν συγκεκριμένες τιμές, να πληρώνουν παράβολα για ειδικές εξετάσεις, να έχουν ειδική ασφάλεια για ταξί που είναι πιο ακριβή, να διαθέτουν στο όχημα πυροσβεστήρες, πριονίδι κλπ και παράλληλα να αφήνει μια εταιρεία να έχει άλλες τιμές χωρίς καμία απαίτηση. Η αγορά πρέπει να είναι είτε εντελώς ελεγχόμενη για όλους, είτε εντελώς ελεύθερη. 13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stud1118 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, johnnieinlab είπε Κάποιες υπηρεσίες που συνδέονται με τη δημόσια ασφάλεια ίσως είναι σωστό να μην υπόκεινται στο καθεστός της απολύτως ελεύθερης αγοράς. Ιατροί, μηχανικοί και άλλα επαγγέλματα δεν είναι ελεύθερα για συγκεκριμένους λόγους. Ας θεσμοθετήσει το κράτος τους όρους υπό τους οποίους θα μπορεί να λειτουργεί το Uber και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία μεταφοράς επιβατών και μετά η αγορά θα μπορεί να λειτουργήσει με όρους υγιή ανταγωνισμού. Το πρόβλημα που προέκυψε είχε να κάνει με την "υπόσχεση" του κράτους ότι το επάγγελμα είναι κλειστό, τον τρόπο και το κόστος με τον οποίο γινόταν η απόκτηση της άδειας. Δεν χρησιμοποιώ συχνά ταξί και όταν το κάνω επιλέγω υπηρεσίες τύπου Beat, αλλά θεωρώ ότι είναι στο συμφέρον της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας να καθυστερήσει η έλευση μεγάλων εταιριών σε αυτόν τον τομέα. Οι οδηγοί θα γίνουν απλοί υπάλληλοι, τα κέρδη θα πηγαίνουν κάπου στο εξωτερικό ή θα φορολογούνται με τους γνωστούς όρους και άλλος ένας κλάδος θα αποκτήσει trusts και μονοπώλια που στην αρχή μπορεί να λειτουργήσουν θετικά για τον καταναλωτή, με αύξηση του επιπέδου των υπηρεσιών και -αν αφήσει το κράτος- πτώση των τιμών, αλλά στη συνέχεια θα γίνει ό,τι έχει γίνει πχ με την τηλεφωνία, καθώς μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει να διαθέτει ο Έλληνας οποιαδήποτε καταναλωτική συνείδηση. Καταρχήν όπως δίνεις εξετάσεις για να γίνεις γιατρός, έτσι δίνεις εξετάσεις και για να πάρεις δίπλωμα οδήγησης. Άλλες εξετάσεις , μη συγκρίσημες, αλλά εξετάσεις. Ο παππούς που έχει καταρράκτη δεν μπορεί να πάρει δίπλωμα οδήγησης. Επίσης το γεγονός ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην τηλεφωνία από που προκύπτει; Γιατί δεν σου δίνουν unlimited data με 10€ όπως κάνουν στην Ιταλία και στη Γαλία των 60Μ κατοίκων ; Είμαστε μια μικρή αγορά που δεν μπορείς να εφαρμόσεις οικονομίες κλίμακος. Οι τηλεπικοινωνίες είναι από τις ελάχιστες αγορές που λειτουργεί ο ανταγωνισμός. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
verylife78 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 να πληρώνουν παράβολα για ειδικές εξετάσεις ??? ποιος τις πληρωνει ? τι εξετασεις? ποσοι εχουν μια αδεια ταξι ? ή ακομα χειροτερα ποσα ταξι τα οδηγουν υπαλληλοι και οι ιδιοκτητες ειναι σπιτι ειδική ασφάλεια για ταξί???? με τρακαρε ταριφας εκανε φιλικη δηλωση, και επρεπε να παω εγω στα γραφεια της ασφαλιστικης για να μου δωσουν τα λεφτα μου !!! πυροσβεστήρες, πριονίδι κλπ ???? εχω δει μια φορα πυροσβεστηρα σε ταξι....καλα για πριονιδι ουτε ΚΑΝ !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
masteripper Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, verylife78 είπε να πληρώνουν παράβολα για ειδικές εξετάσεις ??? ποιος τις πληρωνει ? τι εξετασεις? ποσοι εχουν μια αδεια ταξι ? ή ακομα χειροτερα ποσα ταξι τα οδηγουν υπαλληλοι και οι ιδιοκτητες ειναι σπιτι ειδική ασφάλεια για ταξί???? με τρακαρε ταριφας εκανε φιλικη δηλωση, και επρεπε να παω εγω στα γραφεια της ασφαλιστικης για να μου δωσουν τα λεφτα μου !!! πυροσβεστήρες, πριονίδι κλπ ???? εχω δει μια φορα πυροσβεστηρα σε ταξι....καλα για πριονιδι ουτε ΚΑΝ !!! Τουλάχιστον για την ασφάλεια ισχύει...1 χιλιαρικάκι χαλαρά....και το γράφω αριθμητικά 1,000 € γιατί κάποιοι πληρώνουν ασφάλεια στο κατοστάρικο και νομίζουν ότι τους γδερνουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TechnoV Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, petranthe είπε Βλέπω τα πράγματα από την πλευρά του καταναλωτή. Εσύ από την πλευρά του οδηγού ταξί προφανώς. Δεν έχει καμία λογική να απαγορεύεται η Uber σε κάποια χώρα εκτός από την προστασία συντεχνιακών συμφερόντων. Στην προκειμένη περίπτωση ας αποφασίσει το κράτος ποιον θα προστατέψει, τους πολλούς ή μια συντεχνία. Με το άνοιγμα του επαγγέλματος θα ευνοηθεί και η απασχόληση εκτός των άλλων και φυσικά θα υπάρχει και ανταγωνισμός. Ανάμπντυξη λέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgetsl Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2020 6 ώρες πριν, johnnieinlab είπε Κάποιες υπηρεσίες που συνδέονται με τη δημόσια ασφάλεια ίσως είναι σωστό να μην υπόκεινται στο καθεστός της απολύτως ελεύθερης αγοράς. Ιατροί, μηχανικοί και άλλα επαγγέλματα δεν είναι ελεύθερα για συγκεκριμένους λόγους. Ας θεσμοθετήσει το κράτος τους όρους υπό τους οποίους θα μπορεί να λειτουργεί το Uber και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία μεταφοράς επιβατών και μετά η αγορά θα μπορεί να λειτουργήσει με όρους υγιή ανταγωνισμού. Το πρόβλημα που προέκυψε είχε να κάνει με την "υπόσχεση" του κράτους ότι το επάγγελμα είναι κλειστό, τον τρόπο και το κόστος με τον οποίο γινόταν η απόκτηση της άδειας. Δεν χρησιμοποιώ συχνά ταξί και όταν το κάνω επιλέγω υπηρεσίες τύπου Beat, αλλά θεωρώ ότι είναι στο συμφέρον της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας να καθυστερήσει η έλευση μεγάλων εταιριών σε αυτόν τον τομέα. Οι οδηγοί θα γίνουν απλοί υπάλληλοι, τα κέρδη θα πηγαίνουν κάπου στο εξωτερικό ή θα φορολογούνται με τους γνωστούς όρους και άλλος ένας κλάδος θα αποκτήσει trusts και μονοπώλια που στην αρχή μπορεί να λειτουργήσουν θετικά για τον καταναλωτή, με αύξηση του επιπέδου των υπηρεσιών και -αν αφήσει το κράτος- πτώση των τιμών, αλλά στη συνέχεια θα γίνει ό,τι έχει γίνει πχ με την τηλεφωνία, καθώς μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει να διαθέτει ο Έλληνας οποιαδήποτε καταναλωτική συνείδηση. αριθμος ταξιτζηδων στην Αθηνα περι τις 14.000 .. απο αυτα εαν βαλουμε τους ιδιοκτητες ,τους ενοικιαστες , τους μισοαδειουχους απο μια ολοκληρη αδεια ταξι και προσθεσουμε μελη οικογενειων τους (συζυγοι,παιδια,γονεις κλπ ) καταλαβαινεις οτι τα ψηφαλακια του συνδικατου των ταξι ανερχεται ανω των 100 χιλιαδων ψηφων και εαν προσθεσουμε και τους ταξιτζηδες απο την υπολοιπη Ελλαδα τοτε το νουμερο γινεται τεραστιο ...μεγαλη δυναμη για τα πολιτικα κομματα που θελουν να παρουν ψηφους απο την πιτα .... Ολα τα υπολοιπα ειναι φιλοσοφιες του καναπε και να 'χαμε να λεγαμε περι υγιη ανταγωνισμου και αλλα τετοια ανεκδοτα , στην Ελβετια ναι ,στην Ελλαδα απθανο .... Βρες μου εναν ταξιτζη που πληρωνει τον πραγματικο φορο στο κρατος που του αναλογει .. κανεις !!! οποτε τα περι εξοδων και φορων στο κρατος ειναι ατοπες δικαιολογιες σε σχεση με μια εταιρια ξενη με εδρα καπου στο εξωτερικο ...βρες μου στους 100 ταξιτζηδες 20 απο αυτους που εχουν οδηγικη παιδεια , 20 απο αυτους που παρεχουν σωστες υπηρεσιες ταξι κλπ κλπ ...ολα μεσοβεζικα και με πολλα προβληματα, λογω αστοχων επαγγελματιων του κλαδου τους εδω και δεκαετιες !!! Το ΤΑΞΙ ειναι δυναμη σε αριθμους για τις ελληνικες κυβερνησεις και δυσκολο να τους δυσαρεστησει καποιος πολιτικος ,αλλιως στις εκλογες θα πληρωσουν το τιμημα ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα