Προς το περιεχόμενο

Η Uber κέρδισε την έφεση που είχε υποβάλλει για τη λειτουργία της στο Λονδίνο


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παράταση ζωής 18 μηνών τουλάχιστον για την Uber στη βρετανική πρωτεύουσα.

Στα τέλη του 2019, η Uber έχανε την άδεια λειτουργίας της στο Λονδίνο καθώς δεν ήταν σε θέση να τηρήσει τα στάνταρ ασφαλείας του φορέα συγκοινωνιών Transport for London. Η Uber όπως ήταν λογικό εφεσίβαλε την απόφαση και κάτι λιγότερο από έναν χρόνο αργότερα, η προσπάθειές της ανταμείφθηκαν. Ρεπορτάζ του Bloomberg αναφέρει πως το δικαστήριο που εξέτασε την υπόθεση, απεφάνθη πως η Uber είναι σε θέση να προσφέρει με ασφάλεια τις υπηρεσίες της, δίνοντάς της άδεια λειτουργίας διάρκειας 18 μηνών.

Η Uber βέβαια είχε εξασφαλίσει τη λειτουργία της για το διάστημα μέχρι την εκδίκαση της έφεσής της (η προσωρινή άδεια είχε εκδοθεί το 2018 και είχε διάρκεια 15 μηνών), οπότε πρακτικά οι υπηρεσίες της συνεχίστηκαν κανονικά. Το εφετείο εξέφρασε την πεποίθησή του πως η Uber εργάστηκε μεθοδικά όλο αυτό το διάστημα προκειμένου να διορθώσει τις “ιστορικές αποτυχίες” της και να βελτιώσει τα στάνταρ της.

Η Uber χαιρέτισε την απόφαση, χαρακτηρίζοντάς την ως αναγνώριση της δέσμευσής της για παροχή ασφαλών υπηρεσιών. Πρόσθεσε δε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με τον φορέα Transport for London προκειμένου να διασφαλίσει την ασφάλεια των πελατών της. Η Ένωση Οδηγών Ταξί που εκπροσωπεί τα περίφημα μαύρα ταξί του Λονδίνου, χαρακτήρισε από την πλευρά της την απόφαση ως “καταστροφή για το Λονδίνο”, αναφέροντας πως η Uber δημιούργησε την ψευδαίσθηση πως προέβη σε αλλαγές.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι να σχολιασεις οτι εμεις καταφεραμε και το διωξαμε και αυτο απο εδω...και μειναμε αιχμαλωτοι της κιτρινης φυλης, η οποια εντωμεταξυ εκανε δικες της εφαρμογες, κατι το οποιο κυνηγουσε???

η το γεγονος οτι τα μισα ταξι ειδικα της Αθηνας δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν, ποσο μαλλον να κυκλοφορουν?

Επεξ/σία από verylife78
  • Like 15
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι κάποια μέρα να βρεθεί ένα δικαστήριο που να κάνει το αυτονόητο και στην Ελλάδα.  Να επιτρέψει την Uber και την κάθε Uber να λειτουργεί κανονικά χωρίς τραμπουκισμούς από τους γνωστους ταρίφες.Και οποίος θέλει ας επιλέξει τι μέσο θα χρησιμοποιεί. 
 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, verylife78 είπε

τι να σχολιασεις οτι εμεις καταφεραμε και το διωξαμε και αυτο απο εδω...και μειναμε αιχμαλωτοι της κιτρινης φυλης, η οποια εντωμεταξυ εκανε δικες της εφαρμογες, κατι το οποιο κυνηγουσε???

η το γεγονος οτι τα μισα ταξι ειδικα της Αθηνας δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν, ποσο μαλλον να κυκλοφορουν?

Μισό λεπτό.

Γνωρίζεις πόσο χρεώνει το χιλιόμετρο ένα ταξί στο Λονδίνο και πόσο στην Αθήνα;.

Επεξ/σία από Xiaomi Mi 8
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Xiaomi Mi 8 είπε

Μισό λεπτό.

Γνωρίζεις πόσο χρεώνει το χιλιόμετρο ένα ταξί στο Λονδίνο και πόσο στην Αθήνα;.

Όποια και να είναι η απάντηση, δεν έχει σημασία. Ας δουλέψει ο ανταγωνισμός όπως δουλεύει στην υπόλοιπη ελεύθερη αγορά.

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mariosCS είπε

Όποια και να είναι η απάντηση, δεν έχει σημασία. Ας δουλέψει ο ανταγωνισμός όπως δουλεύει στην υπόλοιπη ελεύθερη αγορά.

Εκεί καταλήγει το θέμα. Ότι η ουμπερ δεν μπορέσε να ανταγωνιστεί τις υπάρχον τιμές χιλιομέτρου...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mariosCS είπε

Όποια και να είναι η απάντηση, δεν έχει σημασία. Ας δουλέψει ο ανταγωνισμός όπως δουλεύει στην υπόλοιπη ελεύθερη αγορά.

Κάποιες υπηρεσίες που συνδέονται με τη δημόσια ασφάλεια ίσως είναι σωστό να μην υπόκεινται στο καθεστός της απολύτως ελεύθερης αγοράς. Ιατροί, μηχανικοί και άλλα επαγγέλματα δεν είναι ελεύθερα για συγκεκριμένους λόγους.

Ας θεσμοθετήσει το κράτος τους όρους υπό τους οποίους θα μπορεί να λειτουργεί το Uber και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία μεταφοράς επιβατών και μετά η αγορά θα μπορεί να λειτουργήσει με όρους υγιή ανταγωνισμού.

Το πρόβλημα που προέκυψε είχε να κάνει με την "υπόσχεση" του κράτους ότι το επάγγελμα είναι κλειστό, τον τρόπο και το κόστος με τον οποίο γινόταν η απόκτηση της άδειας.

Δεν χρησιμοποιώ συχνά ταξί και όταν το κάνω επιλέγω υπηρεσίες τύπου Beat, αλλά θεωρώ ότι είναι στο συμφέρον της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας να καθυστερήσει η έλευση μεγάλων εταιριών σε αυτόν τον τομέα. Οι οδηγοί θα γίνουν απλοί υπάλληλοι, τα κέρδη θα πηγαίνουν κάπου στο εξωτερικό ή θα φορολογούνται με τους γνωστούς όρους και άλλος ένας κλάδος θα αποκτήσει trusts και μονοπώλια που στην αρχή μπορεί να λειτουργήσουν θετικά για τον καταναλωτή, με αύξηση του επιπέδου των υπηρεσιών και -αν αφήσει το κράτος- πτώση των τιμών, αλλά στη συνέχεια θα γίνει ό,τι έχει γίνει πχ με την τηλεφωνία, καθώς μέχρι τώρα δεν έχω διαπιστώσει να διαθέτει ο Έλληνας οποιαδήποτε καταναλωτική συνείδηση.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Uber είναι παράνομη και όσο περνάει ο καιρός χάνει έδαφος σε πολλές χώρες...εκτός των άλλων δεν έχει υγιή  ανταγωνισμό με αποτελεσμα κανένας να μην βγάζει μεροκάματο.. για να μην αναφέρω τα «κέρδη» πείνας για τους οδηγούς της...

Επεξ/σία από pj2501
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, verylife78 είπε

τι να σχολιασεις οτι εμεις καταφεραμε και το διωξαμε και αυτο απο εδω...και μειναμε αιχμαλωτοι της κιτρινης φυλης, η οποια εντωμεταξυ εκανε δικες της εφαρμογες, κατι το οποιο κυνηγουσε???

η το γεγονος οτι τα μισα ταξι ειδικα της Αθηνας δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν, ποσο μαλλον να κυκλοφορουν?

 

Δυστυχώς ,υπερσπάνιο φαινόμενο αλλά ισχύει η δήλωση που έκανε ένας πολιτικός:

"Για να διώξεις κάποιον , πρέπει να έχει έρθει πρώτα"

Αν είχε έδρα στην Ελλάδα και πλήρωνε φόρους (άσχετα με το οτι σαν κράτος ψίχουλα θα παίρναμε και θα τα τρώγαν) , τότε ναι ,θα γινόταν συζήτηση....βέβαια με σωματεία των ταξί θα γινόταν χαμός ,αλλά δεν έγινε καν το πρώτο βήμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, petranthe είπε

Μακάρι κάποια μέρα να βρεθεί ένα δικαστήριο που να κάνει το αυτονόητο και στην Ελλάδα.  Να επιτρέψει την Uber και την κάθε Uber να λειτουργεί κανονικά χωρίς τραμπουκισμούς από τους γνωστους ταρίφες.Και οποίος θέλει ας επιλέξει τι μέσο θα χρησιμοποιεί. 
 

Τους έχεις κόψει τους δικαστές για έντιμη συντεχνία;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζωντας στο Λονδινο ποτε δεν την χρησιμοποιησα. Ισως καποτε να το κανω ενα δεν εχω αυτοκινητο η δεν βολευει ο χρονος για να παω σε αεροδρομιο .

Ενα πραγμα που μαθαινεις εδω και πανω και ..... συμμαζευεσαι ειναι να κανεις anticipate το χρονο του commute.

Αλλα οπως αναφερθηκε περα απο την υπηρεσια που προσεφερε σαν ενναλακτικη των μαυρων ταξι εδω πανω , μονο οποιος εχει ζησει εδω καταλαβαινει τι σημανει κεινουμαι στο Λονδινο (ξεκινωντας απο το κοστος).

Μακραν ταχυτερος ο υπογειος,τραινο (με την προυποθεση οτι ξερεις που πας) . Ναι δεν σε αφηνει στην πορτα αλλα πας παντου.

Οτι κινειται πανω σε δρομο εδω στο Λονδινο παντα ειναι πιο αργο . Οι δρομοι ειναι μικροι , στενοι και παντα γεματοι (αλλα για ενα παραξενο λογο δεν εχουν ποτε τρελο μποτιλιαρισμα οπως εμεις εκει κατω).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω οτι ταιριάζει η Uber στην Ελλάδα , η βαρια βιομηχανία μας είναι ο τουρισμός = μετακινήσεις παντός τύπου , οι μετακινήσεις αυξάνουν και την κίνηση του χρήματος οχι μονο στα μεσα μεταφοράς αλλά και στην υπόλοιπη αγορά , αγορές , ψώνια , φαγητό , εστίαση , αξιοθέατα , εισητήρια  κτλπ οπότε θα επωφεληθούν περισσότεροι και για πιο πολύ χρόνο , σκεφτείτε τα νησιά που έχουν λίγα ταξί ή ένα ή καθόλου  που όταν το θέλεις λείπει σε δρομολόγιο και πρέπει να περιμένεις στο καφενείο :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, petranthe είπε

Μακάρι κάποια μέρα να βρεθεί ένα δικαστήριο που να κάνει το αυτονόητο και στην Ελλάδα.  Να επιτρέψει την Uber και την κάθε Uber να λειτουργεί κανονικά χωρίς τραμπουκισμούς από τους γνωστους ταρίφες.Και οποίος θέλει ας επιλέξει τι μέσο θα χρησιμοποιεί. 
 

Και με ακριβώς την ίδια λογική να έρθει να μείνει στο σπίτι σου ο καθένας...γιατί όπως εσύ αγόρασες 1 σπίτι για να βάλεις το κεφαλάκι σου κάτω απο 1 κεραμίδι με παρόμοια λογική κάποιος άλλος προτίμησε αυτή την δουλειά...μιλάμε για την ίδια αξία εν τέλει..

  • Like 3
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...