Προς το περιεχόμενο

Η Uber εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς της Free Now στην οποία ανήκει η Beat


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Uber εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς της Free Now, της σύμπραξης των γερμανικών κολοσσών Daimler AG και BMW Group, μέρος της οποίας αποτελεί η «δική μας» Beat.

Σύμφωνα με το Bloomberg, αν η συμφωνία τελικά ολοκληρωθεί, θα βοηθήσει την εταιρεία να αποκτήσει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο σε αρκετές χώρες και κυρίως στη Λατινική Αμερική. Ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η Uber εξέφρασε το ενδιαφέρον της για μια πιθανή απόκτηση της Free Now μετά τις δυσκολίες που συνάντησε  εν μέσω πανδημίας η σύμπραξη των Daimler-BMW στις προσπάθειες που πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα να προσελκύσει νέους επενδυτές.

Η πηγή του Bloomberg αναφέρει ακόμα ότι η κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ειδικά για mobile υπηρεσίες όπως αυτή της Uber που φέρουν κοντά οδηγούς με επιβάτες, συναντούν τεράστια προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας, κάτι που κάνει δύσκολη τη συμφωνία για την τελική τιμής της εξαγοράς. 

Για την ώρα δεν είναι σίγουρη οποιαδήποτε συμφωνία, ειδικά από τη στιγμή που θα μπορούσαν να προκύψουν και άλλοι πλειοδότες, με όλες τις πλευρές που εμπλέκονται να αρνούνται να κάνουν κάποιο σχόλιο. Μια πρώτη αντίδραση πάντως είχαμε από το Nasdaq όπου οι μετοχές της Uber σημείωσαν αύξηση 3.2%, και με τη μετοχή συνολικά της εταιρείας να έχει σημειώσει αύξηση 20% από τις αρχές του χρόνου.

Η Daimler και η ΒMW ένωσαν το Φεβρουάριο του 2019 τις δυνάμεις τους στο χώρο των mobile υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών, δημιουργώντας την κοινοπραξία Your Now. Το κεντρικό ρόλο σ' αυτή έχει η Free Now (πρώην MyTaxi), κάτω από τη σκέπη της οποίας βρέθηκαν η Ελληνική Beat, η Γαλλική Kapten και η Clever Taxi από τη Ρουμανία μετά από αντίστοιχες εξαγορές . Μάλιστα σύμφωνα με το πρόσφατο μήνυμα αποχώρησης του CEO και συνιδρυτή της Beat, Νίκο Δρανδάκη, η Beat είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του ομίλου Free Now, έχοντας παρουσία σε Ελλάδα, Περού, Αργεντινή, Χιλή, Κολομβία και Μεξικό.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Άρα φαντάζομαι πως δεν ήταν καθόλου τυχαία η αποχώρηση του Δρανδάκη από την Beat στην Ελλάδα... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναμενουμε με αγωνια τον πρωτο που θα κλαψουρισει για μονοπωλεια και ποσο κακο ειναι η μια εταιρια να αγοραζει την αλλη γιατι θα μειωθει ο ανταγωνισμος

εντωμεταξυ το αστειο ειναι πως ο ιδιος που θα κλαψει τωρα πριν απο χρονια εβριζε την beat και στηριζε λυμπεροπουλο και λοιπους συνδικαλιστες

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, billdanos είπε

Άρα φαντάζομαι πως δεν ήταν καθόλου τυχαία η αποχώρηση του Δρανδάκη από την Beat στην Ελλάδα... 

Η αποχώρηση έγινε γιατί η beat θα αλλάξει ταυτότητα και πολιτική μετονομαζόμενη σε free now και στην Ελλάδα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την ήθελαν ούτε οι ταρίφες εδώ. Πολύ μπελάς με παραστατικά κάθε μήνα και όταν ήταν κούρσα με μετρητά.

Καλύτερα υπηρεσία ραδιοταξί, με 100€ τον μήνα συνδρομή έπαιρναν μακρινές κούρσες κάθε μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, billdanos είπε

Άρα φαντάζομαι πως δεν ήταν καθόλου τυχαία η αποχώρηση του Δρανδάκη από την Beat στην Ελλάδα... 

Πως θα μπορουσε να ναι τυχαια; Για καποιο λογο εγινε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...